Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jøss. Så ikke instastory med unger og tilgjort familieidyll på sankthans før nå. Etterfulgt av siste story på insta - der står hun stiv og venter på "ACTION" før hun skyter ut haka og åpner døra inn til hotellrommet for å filme rommet/reklamere. 

Altså seriøst. Har det bikka fullstendig!? Har aldri sett noe så tilgjort i hele mitt syndige liv. Huff :(

• Liker 32
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hatten er på; er jo i sydenland. (Vært veldig varmt her hjemme nå, ingen hatt.)

• Liker 27
  • Nyttig 3
Skrevet
Kollontaj skrev (50 minutter siden):

Hatten er på; er jo i sydenland. (Vært veldig varmt her hjemme nå, ingen hatt.)

Nei. Er kaldt i kjelleren 😄

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
Korsihalsen skrev (2 minutter siden):

Nei. Er kaldt i kjelleren 😄

Ikke på festival, men der er hatten av og bootsa på.

• Liker 8
Skrevet
lenebu skrev (1 time siden):

"Varme 😍" med 27 grader, ja. Er vel sånn ca. samme temp som det har vært på østlandet (inkludert Sarpsborg) hele den siste måneden, inkludert i dag.

Tror jeg ville prøvd å funnet noe annet å skryte av.

Ja, tenkte det samme. Neppe noe å skryte av når man bor der de bor. Tvert om 

• Liker 2
Skrevet
Honningmor skrev (1 time siden):

Jøss. Så ikke instastory med unger og tilgjort familieidyll på sankthans før nå. Etterfulgt av siste story på insta - der står hun stiv og venter på "ACTION" før hun skyter ut haka og åpner døra inn til hotellrommet for å filme rommet/reklamere. 

Altså seriøst. Har det bikka fullstendig!? Har aldri sett noe så tilgjort i hele mitt syndige liv. Huff :(

Hun har nok skiftet før opptak også, for kjolen ser nystrøket ut og bærer ikke preg av at CBE har tilbrakt halvannen til to timer i et bilsete på vei til Gardermoen og deretter +/- seks timer i et flysete på vei til Granca og til slutt en times tid i bil fra Las Palmas til Puerto Rico før de ankom hotellet..

Så da kan det se ut som hun skiftet ved ankomst Gardermoen for å kunne dokumentere at hun går gjennom terminalen i "sydenkostyme", så skiftet hun før hun gikk ombord på flyet og så ble det skifte igjen på flyplassen i Las Palmas for å dokumentere "varme", "ferie" og testing av ny iskaffe. Så var det vel nok et skift før de kjørte til Puerto Rico og et siste skift før de tok opp omvisningen i leiligheten.

Trivelig på ferie, si...🤯

• Liker 19
  • Nyttig 5
Skrevet
Christiane_W skrev (7 timer siden):

Dette la CBE ut på instastory i morgentimene i dag og min første tanke da jeg så det var at hun var fryktelig tynnkledd til å skulle ut å fly, for det kan jo faktisk være ganske kjølig ombord. Spesielt merkelig valg av antrekk om hun er "latterlig forkjølet".

Skjermbilde2023-06-27kl_19_44_46.png.72d471c52878f86e610383e76781cd17.png

(Skjermdump fra CBEs Instastory, klippet til for å fjerne mindreårige)

Jeg finner ikkje Caroline på instagram 

Skrevet
cerruti skrev (7 timer siden):

Kjenner jeg ikke gidder mer av disse forutsigbare, kleine feriefilmene. Sett alt før. 

Min tanke var at de filmet bakfra for å slippe å redigere så mye..

• Liker 15
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
cerruti skrev (10 timer siden):

Kjenner jeg ikke gidder mer av disse forutsigbare, kleine feriefilmene. Sett alt før. 

Tipper det blir repeat av løping filmet med sideholdt kamera eller av partner filmende bakfra i bil, evt. drone + stivpyntet i kjole til middag + bading og posering i bikini + is/kaffe/mat og desverre mye eksponering av ikke-samtykkekompetente mindreårige. Har jeg glemt noe?

Endret av Laia
  • Liker 26
  • Nyttig 5
Gjest Xstrella
Skrevet

Har hun rumpepute i den kjolen fra st.hans? Syndet meg inn for å se på bilulykken. Det er perverst det de legger ut. Få kommentarer på bildene også. Ser de det ikke selv hvor sykt det de holder på med er?

Skrevet

Siste års diskusjon rundt ekte vs. forfalskede vesker og sko friskt i minne, så lurer jeg på hva som fikk bli med i koffertene denne gangen. 

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet

De er på et sponset opphold ved et timeshere-anlegg. Det hadde kanskje vært en ide for den som låner dem leiligheten, eventuelt admin, at de forlangte litt av annonseformidlerne, for jeg tviler på at det kommer noe info om stedet, hverken «hotellet» eller Puerto Rico.

https://grandhorizon.es

• Liker 15
Skrevet

De vel på «jakt» etter leilighet, skal du se. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
Minnie Mus skrev (16 timer siden):

Hva ER det med den gapinga? Ser jo helt merkelig ut 😂 Men ja, på dette bildet ser man faktisk at frua har former og en normal kvinnekropp..... Ikke det sykelige hun legger ut selv, der innsugd mage, bein og sener er fremtredende.

Har ho lagt ut dette bildet sjølv? Eller er det nokon andre som har delt?

Skrevet
Christiane_W skrev (10 timer siden):

Hun har nok skiftet før opptak også, for kjolen ser nystrøket ut og bærer ikke preg av at CBE har tilbrakt halvannen til to timer i et bilsete på vei til Gardermoen og deretter +/- seks timer i et flysete på vei til Granca og til slutt en times tid i bil fra Las Palmas til Puerto Rico før de ankom hotellet..

Så da kan det se ut som hun skiftet ved ankomst Gardermoen for å kunne dokumentere at hun går gjennom terminalen i "sydenkostyme", så skiftet hun før hun gikk ombord på flyet og så ble det skifte igjen på flyplassen i Las Palmas for å dokumentere "varme", "ferie" og testing av ny iskaffe. Så var det vel nok et skift før de kjørte til Puerto Rico og et siste skift før de tok opp omvisningen i leiligheten.

Trivelig på ferie, si...🤯

Ikke rart de har et travelt liv 🤣🤣🤣🤣🤣

• Liker 3
Skrevet

Under 1000 likes på siste innlegg. Ikke rart infact måler engasjementet til 0. De burde faktisk kvitte seg med følgere. 

kilde: infact

• Liker 22
  • Nyttig 2
Skrevet
Rastebenk skrev (2 timer siden):

Tradisjon tro så blir det 1 dl med glitterkrem og lang, glamorøs aftenkjole på vei til kveldens pizzeria hvor alle andre turister sitter og spiser i t-skjorte og flip flops. Mens LKE stimer rundt henne med paparazzi-apparatet.

Og tradisjon tro så får man se ekstremt lite av selve reisemålet. Det kommer til å bli ultra fast fashion fra plastikk-verstingen chiquelle i forvridde positurer hele ferien gjennom. 

Lurer på om det blir dokumentering av manisk mølleløping i hotellets kjeller mens ungene glaner på ipad denne ferien også 🤷‍♀️

Løping blir det garantert - antagelig både ute på morgenene mens barna må vente på både frokost og strandliv og i kjelleren. Triste liv

• Liker 13
Skrevet
Laia skrev (2 timer siden):

Tipper det blir repeat av løping filmet med sideholdt kamera eller av partner filmende bakfra i bil, evt. drone + stivpyntet i kjole til middag + bading og posering i bikini + is/kaffe/mat og desverre mye eksponering av ikke-samtykkekompetente mindreårige. Har jeg glemt noe?

Har de skrevet hvor lenge de skal være der? Skal nedover neste uke og det hadde jo vært interessant å få med seg dette på nært hold. 
Siden de nå skal lansere netfit er det jo rart at de ikke skulle reklamere for en tur/ hotell med treningsreiser? Det ville jo hatt et formål. 

• Liker 19
  • Nyttig 3
Skrevet
Jobbermedbarn skrev (2 minutter siden):

Har de skrevet hvor lenge de skal være der? Skal nedover neste uke og det hadde jo vært interessant å få med seg dette på nært hold. 
Siden de nå skal lansere netfit er det jo rart at de ikke skulle reklamere for en tur/ hotell med treningsreiser? Det ville jo hatt et formål. 

Absolutt og da med er utadrettet blikk slik at de kunne fristet potensielle kunder. 

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...