Klink Skrevet 28. juni 2023 #84541 Skrevet 28. juni 2023 Lilly Rose skrev (1 minutt siden): Dette er ikke svar på det jeg spurte om. Jo? Brukeren skriver at de ville sikkert anmeldt dersom det ikke var saklig eller riktig påstand. Så før du spørre brukeren som skrev det om videre utdypning om hvorfor.
CityCityBangBang Skrevet 28. juni 2023 #84542 Skrevet 28. juni 2023 40 minutter siden, NettoppJa said: Skryte-skryte "jeg er så flink en coach, trener og løper uansett hvor hardt og tøft det er". Dårlig planlagt løpetur kalles dette. Eller ortoreksi... hvem vet. Han måtte ta taxi hjem, så kanskje på tide å ta en dag eller to ved bassengkanten. Kilde larskristianeriksen instastory Det mest oppsiktsvekkende med dette er jo at han faktisk innrømmer å ha løpt feil. (Så får vi håpe at han hadde med seg vann, men gikk tom fordi turen ble mye lengere enn planlagt. Noe annet ville jo vært fullstendig galskap - og helt uansvarlig i den varmen). Betale for tjenester fra denne coachen? Tror ikke det gitt. 😏 25 1
Frisk Frosk Skrevet 28. juni 2023 #84543 Skrevet 28. juni 2023 (endret) FruRosa skrev (1 time siden): Dette skulle vel vært merket som reklame? Her er det bare å melde inn til Forbrukertilsynet igjen. https://skjema.onacos.no/forbrukertilsynet/skjema/FO0028/Tips_oss TM Klinikken i Fredrikstad har flere reklamer for samme produkt siste uken, på både facebook og Instagram, bl.a.: https://instanavigation.com/user-profile/tmklinikken Endret 28. juni 2023 av Frisk Frosk måtte få med link 20
Måne Rampelyset Skrevet 28. juni 2023 #84544 Skrevet 28. juni 2023 Tråden er ryddet for krenkende innhold. Måne, admin.
cerruti Skrevet 28. juni 2023 #84545 Skrevet 28. juni 2023 Så glad jeg ikke er på samme hotell og sted som dem. 9
Klink Skrevet 28. juni 2023 #84546 Skrevet 28. juni 2023 cerruti skrev (1 minutt siden): Så glad jeg ikke er på samme hotell og sted som dem. Hvorfor?
Frisk Frosk Skrevet 28. juni 2023 #84547 Skrevet 28. juni 2023 cerruti skrev (Akkurat nå): Så glad jeg ikke er på samme hotell og sted som dem. Det hadde jeg faktisk syntes var svært ubehagelig. Jeg hadde ikke greid å se på den vanvittige barneeksponeringen, at barna må jobbe i ferien for at mor og far skal tjene penger uten å jobbe selv. Jeg hadde ikke greid å ikke si fra (- selvfølgelig uten at barna hørte det). Og jeg hadde krevd å snakke med hotelldirektøren for å ta opp det med ulovlig reklamesamarbeid og brudd av norsk lov - som hotellet nå også er ansvarlig for. Trenger heldigvis ikke reise dit for å tipse Forbrukertilsynet om disse lovbruddene. 30 6
Klink Skrevet 28. juni 2023 #84548 Skrevet 28. juni 2023 Frisk Frosk skrev (6 minutter siden): Det hadde jeg faktisk syntes var svært ubehagelig. Jeg hadde ikke greid å se på den vanvittige barneeksponeringen, at barna må jobbe i ferien for at mor og far skal tjene penger uten å jobbe selv. Jeg hadde ikke greid å ikke si fra (- selvfølgelig uten at barna hørte det). Og jeg hadde krevd å snakke med hotelldirektøren for å ta opp det med ulovlig reklamesamarbeid og brudd av norsk lov - som hotellet nå også er ansvarlig for. Trenger heldigvis ikke reise dit for å tipse Forbrukertilsynet om disse lovbruddene. Hotelldirektøren, hva får han/hun gjort? 4
cerruti Skrevet 28. juni 2023 #84549 Skrevet 28. juni 2023 Klink skrev (16 minutter siden): Hvorfor? For å måtte bevitne alle de overkleine filmingene, feks den nå i bassenget…. 7
krympeline Skrevet 28. juni 2023 #84550 Skrevet 28. juni 2023 CityCityBangBang skrev (41 minutter siden): Det mest oppsiktsvekkende med dette er jo at han faktisk innrømmer å ha løpt feil. (Så får vi håpe at han hadde med seg vann, men gikk tom fordi turen ble mye lengere enn planlagt. Noe annet ville jo vært fullstendig galskap - og helt uansvarlig i den varmen). Betale for tjenester fra denne coachen? Tror ikke det gitt. 😏 Han sier faktisk at han ikke hadde med seg vann. Total galskap. 13 6
Frisk Frosk Skrevet 28. juni 2023 #84551 Skrevet 28. juni 2023 NettoppJa skrev (1 time siden): Skryte-skryte "jeg er så flink en coach, trener og løper uansett hvor hardt og tøft det er". Dårlig planlagt løpetur kalles dette. Eller ortoreksi... hvem vet. Han måtte ta taxi hjem, så kanskje på tide å ta en dag eller to ved bassengkanten. Kilde larskristianeriksen instastory #Apollo burde få med seg hvordan disse to holder på, hvordan Netfit.no holder på. Det LKE viser her er helt uforsvarlig av en trener. Uten vann var det ingen grunn til at han skulle ta seg helt til tops på det fjellet og bruke nærmere halvannen time på det når det var over 30 varmegrader ute. Lars Kristian Eriksen, aka coach_Eriksen, viser nok en gang hvorfor INGEN bør ta imot treningsråd fra ham, eller fra Netfit.no, hvor han og Caroline Berg Eriksen er de som drifter det i hverdagen. Caroline Berg Eriksen helt uten relevant utdannelse, og Lars Kristian Eriksen, som har kurs i personlig trening, viser at han er helt uegnet som trener for hvem som helst. På tide å skifte karriere helt bort fra influencervirket og begynne å gjøre ærlig og ansvarlig arbeid som ikke skader andre! 45 3
Gjest Bulsara Skrevet 28. juni 2023 #84552 Skrevet 28. juni 2023 (endret) Reklame for hotellet- med rumpa i fokus. Ikke et sted jeg vil dra med barna. Har ingenting imot kropp, men seksualisert kropp blandet med barn klarer jeg meg uten! kilde: CBEs IG story Endret 28. juni 2023 av Bulsara
CityCityBangBang Skrevet 28. juni 2023 #84553 Skrevet 28. juni 2023 18 minutter siden, krympeline said: Han sier faktisk at han ikke hadde med seg vann. Total galskap. I så fall er det bare å gratulere med dagen, og oppfordre ham til å bytte navn på den IG-kontoen til _eriksen 19
cerruti Skrevet 28. juni 2023 #84554 Skrevet 28. juni 2023 Bulsara skrev (13 minutter siden): Reklame for hotellet- med rumpa i fokus. Ikke et sted jeg vil dra med barna. Har ingenting imot kropp, men seksualisert kropp blandet med barn klarer jeg meg uten! kilde: CBEs IG story Det er jo det hun har blitt: En selvutnevnt, shady modell med mer og mer fikset kropp i monitor og null å melde. 22 3
Korsihalsen Skrevet 28. juni 2023 #84555 Skrevet 28. juni 2023 NettoppJa skrev (2 timer siden): Skryte-skryte "jeg er så flink en coach, trener og løper uansett hvor hardt og tøft det er". Dårlig planlagt løpetur kalles dette. Eller ortoreksi... hvem vet. Han måtte ta taxi hjem, så kanskje på tide å ta en dag eller to ved bassengkanten. Kilde larskristianeriksen instastory Tuneflua har klekka 7
neon_sun Skrevet 28. juni 2023 #84556 Skrevet 28. juni 2023 CityCityBangBang skrev (1 time siden): Det mest oppsiktsvekkende med dette er jo at han faktisk innrømmer å ha løpt feil. (Så får vi håpe at han hadde med seg vann, men gikk tom fordi turen ble mye lengere enn planlagt. Noe annet ville jo vært fullstendig galskap - og helt uansvarlig i den varmen). Betale for tjenester fra denne coachen? Tror ikke det gitt. 😏 Og det er faktisk helt utrolig at han klarte å rote seg bort oppi der, det er verdens letteste terreng å lokalisere seg i. 15
Stargaze Skrevet 28. juni 2023 #84557 Skrevet 28. juni 2023 (endret) Og så kleint med den engelsken..hvorfor i all verden snakker han engelsk? Og konemor med rumpa i været..🤭 de er så kleine og desperate at det ikke er til å tro. Han er i hvert fall ikke toppidrettsutøver. For de bommer virkelig ikke på så basic ting. Løpe i varmen midt på dagen, og i tillegg uten vann. Kardinalfeil fra coachen. Endret 28. juni 2023 av Stargaze 38
Frisk Frosk Skrevet 28. juni 2023 #84558 Skrevet 28. juni 2023 Bulsara skrev (42 minutter siden): Reklame for hotellet- med rumpa i fokus. Ikke et sted jeg vil dra med barna. Har ingenting imot kropp, men seksualisert kropp blandet med barn klarer jeg meg uten! kilde: CBEs IG story Bare å fortsette å tipse Forbrukertilsynet. Her for ikke merket retusjert person + kjønnsdiskriminerende reklame hvor det poseres for å fremme den nesten nakne kvinnekroppen, og hvor kroppen ikke har noe med produktet som annonseres å gjøre. 29 2
Populært innlegg loffen Skrevet 28. juni 2023 Populært innlegg #84559 Skrevet 28. juni 2023 Midt på dagen i solsteika.. uten vann, og uten noe på hodet!! Og hun også, fra å være 'latterlig forkjøla' eller hva hun skrev i går til å 'få det på' klokka 14 i verste varmen. Må jo være den dummeste reklamen for Netfit ever. Idiotisk! Så videre til reklame for hotellet. Med rumpa! .. Har tydelig tippa helt over i varmen. Trodde det var ironi med romantisk og merkelig St.Hans-feiring noen dager for seint, men nå er jeg helt sikker. Dette er BARE TULL OG TØYS. De kan ikke mene alvor. 61 12
Gjest Xstrella Skrevet 28. juni 2023 #84560 Skrevet 28. juni 2023 Så fikk gamle gubber se rumpa i fri utfoldelse igjen, sammen med salig blanding av blomsterkranser og barn i flagrende kjoler. Delikat...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå