Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
FruRosa skrev (6 timer siden):

Denne mannen er et minst like farlig forbilde som sin poseringskone!

Screenshot_20230629-083654_Instagram.jpg

Screenshot_20230629-083800_Instagram.jpg

Hadde Lars Kristian Eriksen hatt en seriøs utdannelse så hadde han mistet sin autorisasjon.

Altså - folk både i Norge og i utlandet reagerer på hans bokstavelige livsfarlige innhold, og Lars Kristian Eriksen / coach_Eriksens svar er at det ikke er farlig å være tørst...

Det er så man nesten ikke tror det man leser.

Det handler ikke om å være tørst. Det handler om fysiologisk dehydrering og oppvarming som raskt kan føre til en livsfarlig tilstand. I tillegg var han alene på tur når han holdt på med denne idiotien.

Lars Kristian Eriksen burde fradømmes enhver rett til å uttale seg om kropp og helse og trening, for det han gjør her kan føre til at andre, som måtte ønske å følge hans idiotiske "forbilde", bokstavelig talt kan dø av det.

#Apollo - DETTE er det dere samarbeider med! Det er helt uforsvarlig av Apollo å ha denne mannen som instruktør på en treningsreise i varmere strøk. Han kan forårsake andres død, kona har ingen utdannelse innen trening og helse (bortsett fra en yogalærerutdannelse på fire helgeøkter og noe nettundervisning og som ikke oppfyller kravene til sertifiseringen The Shala gir elevene sine).

#Apollo - denne treningsreisen må dere avlyse, for disse to er på ingen måte forsvarlig å samarbeide med!

#Apollo - skjer det noe med deltakerne på denne reisen, så vil det komme frem at dere er blitt advart mot å samarbeide med disse influencerne lang tid før reisen, faktisk et halvår + før reisen. Hvis reisen likevel blir gjennomfør med disse to, og noe skjer, så vil Apollo være ansvarlig, siden dere aksepterte risikoen.

#Apollo - avlys alt samarbeid med disse useriøse influencerne.

• Liker 26
  • Nyttig 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Stargaze skrev (6 timer siden):

Han kan nok klare seg uten drikke de første 10k hvis han har tilført væske og har god væskebalanse før han starter. Etter 10k bør det tilføres væske med karbohydrater og salt, som sportsdrikk feks, ikke bare vann. Både for å sikre væskebalansen, men også for å forberede og komme i gang med god restitusjon. 
Slik han holder på og balanserer på kanten i det han informerer om gjør at jeg aldri ville valgt ham som coach. Han vet ikke hva de han snakker til tåler og fremstår kunnskapsløs. Gode råd må være tilpasset dem han «snakker» til. Altså hvem som helst, og alle slags kropper. Men han tilpasser slle råd til SEG🙄 altså ingen god coach

Han ikke bare fremstår som kunnskapsløs, han er tydeligvis kunnskapsløs. Det eneste han har kunnskap til å gjøre er å trene seg selv, men selv der går han på ene smellen etter den andre (og kona, som han også trener går på smeller og sykdom stadig vekk etter overtrening).

Han er ingen god coach - han er en farlig coach! For han er en som er så navlebeskuende at det blir farlig for andre. Han har ingen forståelse av hva det betyr å trene andre, gi seriøse og forsvarlige råd, hvilket ansvar det innebærer.

Han er en "coach" som bare poserer og ønsker fokus på seg selv. Bare nok en influencer som later som om han kan noe han viser han ikke kan.

Slik han har holdt på i lang tid er det tydelig at han ikke har et ønske om å trene andre heller, det eneste han gjør er jo å komme med mer og mindre helsefarlige råd og posere som en influencer foran eget kamera.

• Liker 23
  • Nyttig 8
Skrevet
Ikkenoledig skrev (6 timer siden):

Ok, jeg kommenterer aldri bilder som dette, men hun sitter faktisk på knærne for å få rumpa over vannkanten.

hadde hun stått og heist seg opp på armene for å komme over kanten  hadde det vært mer naturlig ting å gjøre, men dette er kun for å vise frem rumpa og få den til å se større ut🤦🏼‍♀️

Ja det ser jeg på alle bildene i profil at hun presser ræva UT på bilder slik at den skal se større ut. Når hun går også,litt sånn Donald Duck 🤣 Dama har en flott kropp,hvorfor gjøre seg til. Mor til 2 døtre og. Må tenke litt.

• Liker 29
Skrevet
Rastebenk skrev (4 timer siden):

For en tulling. "Jeg vil ikke anbefale andre å løpe uten vann,men altså, JEG trenger ikke å ha med meg vann!"

?? Han gikk seg vill og måtte til og med ta TAXI hjem fordi han var så tørst! Tenk om han hadde falt i steinrøysa og brukket beinet på turen og blitt liggende i timevis med knust mobil?

LKE informerte videre om at taxisjåføren var svært misfornøyd med svettebadingen hans i baksetene 🤢 

Makan til dra-til-oppførsel, av og til syns jeg direkte synd i CBE pga valg av make.

Jeg hadde også tanken om at det var synd på CBE i valg av make.

Men disse to har siste årene vist at de to er av samme dårlige ulla.

Se bare hvordan hun plutselig stilte til intervju i Dagbladet i fjor sommer, få dager etter at LKE hadde oppsøkt, forfulgt og trakassert en kvinne og utført hærverk på bilen hennes (kun fordi hun hadde kommet med en saklig tilbakemelding til Beckmann). CBE gikk da ut i Dagbladet og fremstilte seg selv, mannen og barna, som offer for netthetsere og netthatere. Hun skapte der et narrativ som ikke hadde noe med det som faktisk skjedde i kommentarfeltet til Beckmann å gjøre, der én helt uakseptabel ble omskrevet til å være mange som hetset dem. Den største netthetseren og -hateren i det kommentarfeltet var derimot hennes egen mann, LKE, der han også hisset opp egne følgere til å drive med hets mot de som kom med saklig kritikk til Beckmanns valg av reklamekanaler og -innhold.

Det er veldig lenge siden CBE kunne ses på som ikke bevisst medvirkende til alt dette og støtter det mannen gjør. Hun selv viser gjennom de uendelig mange selfiene at hun er svært bevisst i hvordan hun bruker poseringer og filter for å fronte proana. Hun velger like bevisst å ikke merke reklamer hun selv har laget, eller merker dem for dårlig, og alltid, alltid helt umerket for retusjert utseende og kropp, tross heftig filterbruk og/eller redigering.

CBE er blitt akkurat like kynisk som bedriftseier og påvirker som det mannen, LKE, er.

• Liker 29
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg skjønner ikke denne trangen til å legge mørkt filter på bilder. Dette bildet gir i alle fall ikke meg assosiasjoner til solfylte dager med palmesus på Granka. Dårlig reklame i mine øyne.

IMG_0265.thumb.jpeg.f6dd6e756f5315b18654d3919439a9ec.jpeg

• Liker 33
Skrevet

Ikke akkurat lett å se reklamen, som egentlig skal være det første du ser. 

• Liker 30
  • Nyttig 2
Skrevet

De kjører massivt på med lovbrudd på alle kanaler på Instagram om dagen:

carolinebergeriksenno

larskristianeriksen

coach_Eriksen

Det er manglende merking av reklame, for dårlig merking av reklame, kjønnsdiskriminerende reklame, manglende merking av retusjert person.

Dette er lovbrudd satt i system, bevisst og kynisk.

Meld fra til Forbrukertilsynet om alle daglige lovbrudd! Eneste måten å få Forbrukertilsynet til å se omfanget og til å ta disse influencerne lovbrytende millionbedriftene på alvor på.

https://skjema.onacos.no/forbrukertilsynet/skjema/FO0028/Tips_oss

• Liker 31
  • Nyttig 3
Skrevet

Ang. barneeksponeringen Treasures AS bedriver, barna eksponeres på bedriftens/eiernes kontoer:

3 instagram-kontoer

2 facebook-kontoer

1 tiktok-konto

Dette er det gale vanvidd mtp. den risikoen disse bedriftseierne velger å utsette sine barn for.

Håper flere tipser Arbeidstilsynet om dette barnearbeidet.

• Liker 27
  • Nyttig 3
Skrevet

"God" reklame når følger må spørre om hvilket hotell det er 😁

(Stillbilde med kommentar fra reels) 

Screenshot_20230629-155700_Instagram.jpg

• Liker 22
  • Nyttig 5
Skrevet
FruRosa skrev (2 minutter siden):

Nok et brudd på markedsføringsloven der...

• Liker 13
Skrevet
Frisk Frosk skrev (2 minutter siden):

Nok et brudd på markedsføringsloven der...

Nei, det står merket med reklame øverst i teksten til innlegget.

Litt edruelighet skader ikke! Slik det blir nå fremstår det nesten som en heksejakt og ødelegger troverdigheten til tråden.

• Liker 14
  • Nyttig 4
Skrevet
FruRosa skrev (9 minutter siden):

I teksten til denne videoen står det både Reklame og hvilket hotell det er, så her må enten vedkommende ikke ha lest teksten eller CBE ha skrevet det på senere. Teksten starter jo med at det er reklame og link til hotellets instaside. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
LilleSnupp skrev (7 minutter siden):

Nei, det står merket med reklame øverst i teksten til innlegget.

Litt edruelighet skader ikke! Slik det blir nå fremstår det nesten som en heksejakt og ødelegger troverdigheten til tråden.

Det kommer ikke frem på bildet som ble vist her. Jeg gikk inn på IG for å finne det, men fant ikke bildet, ergo var det ikke mulig å se for meg om det var merket.

Når noen spør hvilket hotell det er så understøttet det at det ikke var merket.

Om det var merket og merket godt nok og det ikke var brukt retusjeringer av person, så beklager jeg.

Uansett er det elendig arbeid fra Treasures AS side når de skaper reklame som er så dårlig at folk ikke forstår hva det er reklame for.

Å oppfordre til å melde fra om det som er blitt daglige lovbrudd, det er ingen heksejakt, selv om jeg kan forstå at bedriftseierne kanskje føler det slik. De kan lett endre dette, med å begynne å følge norsk lovverk og eller drive på en forsvarlig og ansvarlig måte.

• Liker 12
  • Nyttig 4
Skrevet

Tok meg to sek å finne innlegget.. som ligger øverst 😏

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
LilleSnupp skrev (1 minutt siden):

Tok meg to sek å finne innlegget.. som ligger øverst 😏

Jeg har gått inn på instagramkontoen hennes, både via IG og via instanavigation og picuki.

Jeg dobbeltsjekket nå, kommer ikke opp her.

Sjekket en gang til, fant det nå, var ikke synlig tidligere da jeg sjekket.

Det er uansett brudd på reklameloven, fordi reklamefilmen ikke er merket med retusjert person, som hele filmen skal være når det er brukt retusjert person.

https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksenno

Screenshot 2023-06-29 at 16-30-46 carolinebergeriksenno Watch Instagram stories anonymously Posts Comments User profile statistics.png

• Liker 16
  • Nyttig 5
Skrevet
Felis skrev (6 timer siden):

Hvordan i all verden klarte han å løpe seg bort? Han hadde da med seg telefon?! Jeg antar at den har en kartfunksjon? Hadde han ingen plan før han løp av gårde?

Er dette hva man har i vente på treningsturen? Løpetur i solsteika med en coach som totalt mangler retningssans og ikke klarer å planlegge? Skal man basere seg på å ta taxi hjem? Eller stiller Apollo med buss, siden det er snakk om en hel gruppe mennesker? Det er helt merkelig å publisere dette, skjønner han ikke hvor dårlig reklame det er? 

Nå forventer du nok litt mye av LKE 🙈. Det er tross alt samme fyr som overså høydekurvene da han planla sykkelturen på Dovre. Og det som skulle ha vært en rolig behagelig førsteetappe viste seg å ha betydelig stigning med de i forveien alt for tunge sykkelvognene. Stakkers CBE ble helt utslitt og veldig sur og frustrert. Ikke overraskende ble hun syk og måtte bryte noen dager senere.
Kart og turplanlegging er nok enda en av LKEs ikke så sterke sider.

Men ja, fyren er håpløs. Driter seg ut ved å først ikke være beredt, dernest rote seg bort såpass han ikke orker å løpe hjem og så i god LKE-ånd avslutte med å forsvare dårsskapen sin og der med sementere hans ukyndighet. Han bør være lettet det ikke gikk verre og ellers holde kjeft. 

• Liker 41
Skrevet (endret)
Revenge o'Cavatina skrev (10 timer siden):

Ikke er det første gang heller. Rumpa til cbe er parodisk objektivisert til en fiskedupp og snøre mellom skinkene på de fleste steder det er tilgang til basseng💥😍🍑

Fiskedupp 🙈😂🎣.  
Hadde sett for meg reprise av siste års oppblåsbart-badedyr-som-duver-i-vannkanten og ser tematikken er identisk i år også. 

Endret av Inocybe
  • Liker 13
Skrevet
Christiane_W skrev (2 timer siden):

Jeg skjønner ikke denne trangen til å legge mørkt filter på bilder. Dette bildet gir i alle fall ikke meg assosiasjoner til solfylte dager med palmesus på Granka. Dårlig reklame i mine øyne.

IMG_0265.thumb.jpeg.f6dd6e756f5315b18654d3919439a9ec.jpeg

Fordi det skal se renere ut🙈 Mørkt filter tar mot feks en litt falmet vegg etc . Spesielt....

• Liker 2
Skrevet
M.H85 skrev (Akkurat nå):

Fordi det skal se renere ut🙈 Mørkt filter tar mot feks en litt falmet vegg etc . Spesielt....

Bort*

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...