Surikatt Skrevet 30. juni 2023 #84721 Skrevet 30. juni 2023 FruRosa skrev (53 minutter siden): 1.bilde: Nok en deilig treningsøkt (Stillbilde fra video) 2.bilde: Har hun glemt den tiden løpingen i kjelleren var en svettefest som gjorde henne dryppende våt? De liker ikke å trene. De lider seg igjennom løpeturer, det er tvangstanker og tvangstrening hele veien. Jeg tenker de begge har utviklet et usunt forhold til trening når de lider seg igjennom det for å kjenne på endorfinrusen, etterpå. Det henger sammen med behovet for å bli sett, for likes og skrytekommentarer. Enkelte mennesker bikker det over for og de klarer ikke å slutte. 28 8
Pusern3 Skrevet 30. juni 2023 #84722 Skrevet 30. juni 2023 Lopploella skrev (2 timer siden): Greit å vite at en skal unngå dette hotellet ihvertfall. Det er ihvertfall helt sikkert 👌 6
Pusern3 Skrevet 30. juni 2023 #84723 Skrevet 30. juni 2023 Christiane_W skrev (2 timer siden): Nei, det er nok et fellesbasseng. Ut fra reelen med omvisning i leiligheten de bor i ser det ut til at de bor litt oppe i etasjene med jacuzzi på terrassen. (Skjermdump fra reel på Instagram.) På hotellets hjemmeside ser det ut til at det kun er noen få leiligheter på bakkeplan som har egne basseng. Ved første øyekast syntes jeg faktisk at hotellet så lekkert ut og at det er er barnefritt gjorde at det kunne være interessant for mannen min og jeg om vi skulle få lyst på en tur til "Syden" i løpet av vinteren. Men etter en tur inn på hotellets Instagram-konto ble det kjapt uaktuelt, for vi tilbringer heller ferien på et hotell som ikke er 100% barnefritt enn på et hotell der vi risikerer å havne sammen med en gjeng med influencere på sponset opphold som "okkuperer" fellesarealene for å produsere innhold til SoMe kanalene sine. RPReplay_Final1688123138.mov 4.72 MB · 2 Nedlastninger Så enig kunne vært aktuelt valg her også men etter å vite at og sett at CBE og LKE bruker og presenterer stedet er det 100% uaktuelt!!! 14
Pusern3 Skrevet 30. juni 2023 #84724 Skrevet 30. juni 2023 Jumbojet30 skrev (1 time siden): Herregud. Hvis de skal motivere folk til å bli med på «treningsreisen» sin må det da være mulig å publisere noe motiverende innhold som ikke er kropp, kropp, kropp og «herregud så tungt og pyton det er å trene»?! Det virker jo alltid som det er jævlig. Så enig. Dette burde jo vært en unik mulighet til å promotere både seg selv som dyktige og motiverende trenere og stedet treningsturen skal være. Men, de fikk vel ingen gratis tur dit og de er tydeligvis ikke interessert i å fokusere på annet enn sine egen navle. 12
Pusern3 Skrevet 30. juni 2023 #84725 Skrevet 30. juni 2023 Jobbermedbarn skrev (1 time siden): Tenkte på det samme. Blir spennende og endelig få se hva de har fått til. Godt spurt 😜 1
Pusern3 Skrevet 30. juni 2023 #84726 Skrevet 30. juni 2023 hippyskippy skrev (42 minutter siden): Gøy at hun tror hun inspirerer noen. Blir trassig og får heller lyst på pizza av bildene deres. Ja, de greier ikke motivere!!!! 3
Pusern3 Skrevet 30. juni 2023 #84727 Skrevet 30. juni 2023 FruRosa skrev (1 time siden): 1.bilde: Nok en deilig treningsøkt (Stillbilde fra video) 2.bilde: Har hun glemt den tiden løpingen i kjelleren var en svettefest som gjorde henne dryppende våt? Intet nytt her - hverken med økt eller kommentarer. Går i det samme jevnt og trutt 🥹
Pusern3 Skrevet 30. juni 2023 #84728 Skrevet 30. juni 2023 Lilly Rose skrev (37 minutter siden): En må, eller bør trene veldig tidlig om morgenen eller senere på kvelden når det er så varmt. Og heller ikke presse seg på den måten de gjør. For varmt til det 1
Pusern3 Skrevet 30. juni 2023 #84729 Skrevet 30. juni 2023 Lilly Rose skrev (20 minutter siden): Jeg tror de er mest interessert i å filme seg selv. Men det hadde vært en ide å filme litt mer av hotellets uteområder med andre gjester også. Dødens hotell 😜 1
Lilly Rose Skrevet 30. juni 2023 #84730 Skrevet 30. juni 2023 Pusern3 skrev (3 minutter siden): Og heller ikke presse seg på den måten de gjør. For varmt til det En eller to hviledager hadde gjort seg. 1
Lilly Rose Skrevet 30. juni 2023 #84731 Skrevet 30. juni 2023 Pusern3 skrev (2 minutter siden): Dødens hotell 😜 🤭
Frøkenfryden Skrevet 30. juni 2023 #84732 Skrevet 30. juni 2023 Dårlig engelsk og Bisches og bitches og work out og romper og basseng.. får meg til å tenke på denne 😂🙈 4 1
Populært innlegg Kaisa10 Skrevet 30. juni 2023 Populært innlegg #84733 Skrevet 30. juni 2023 Er dette reklame for et hotell eller reklame for henne selv?? «På vei til frokost» , «på vei til middag» Javel, hvor er den restauranten da? I tilknytning til hotellet feks? Hvordan er menyen? Dette er jo helt idiotisk å se på egentlig.. Eller tenker hotellet at reklameverdien ligger i at hun bare er der?? 61 8
Stargaze Skrevet 30. juni 2023 #84734 Skrevet 30. juni 2023 Skjønner seriøst ikke hvorfor hun trener så mye når det er så grusomt så ofte. Er det coachen som pusher og maser, og er redd for at hun skal legge litt på seg? Han virker jo manisk på alle mulige måter. Har aldri sett kontoer med så lite glede og kos som hos dem. Trene, trene, trene. Se til Warholm, Bø-gutta, Klæbo, Tandrevold +++ og Instakontoene deres. De ER toppidrettsutøvere (i motsetning til KingCoach) Der er det trening, restitusjon, latter humor og glede. Så det går an. De kommer ALDRI til å bli store på coaching. De treffer ikke folk flest, og de beste har folk med kompetanse. Som balanserer og varierer. De trener jo bare løping og styrke. Selv «løpere» trener mer variert. Og alle de nevnte over trener variert, med feks sykling, svømming etc. 41 4
Pellepingpong Skrevet 30. juni 2023 #84735 Skrevet 30. juni 2023 Stargaze skrev (17 minutter siden): Skjønner seriøst ikke hvorfor hun trener så mye når det er så grusomt så ofte. Er det coachen som pusher og maser, og er redd for at hun skal legge litt på seg? Han virker jo manisk på alle mulige måter. Har aldri sett kontoer med så lite glede og kos som hos dem. Trene, trene, trene. Se til Warholm, Bø-gutta, Klæbo, Tandrevold +++ og Instakontoene deres. De ER toppidrettsutøvere (i motsetning til KingCoach) Der er det trening, restitusjon, latter humor og glede. Så det går an. De kommer ALDRI til å bli store på coaching. De treffer ikke folk flest, og de beste har folk med kompetanse. Som balanserer og varierer. De trener jo bare løping og styrke. Selv «løpere» trener mer variert. Og alle de nevnte over trener variert, med feks sykling, svømming etc. Jeg har også lagt merke til dette og må si at det uroer meg. Fitness er ikke bare om mengden trening man gjør, men også om kvalitet, balanse, restitusjon og gleden ved bevegelse. Det bekymrer meg at denne kontoen ikke formidler dette fullstendig, og i stedet virker å fokusere på en intensitet og kroppsfokus som kan være skadelig, spesielt for unge mennesker som kanskje ikke har et balansert syn på trening eller kroppsbilde. Vi må huske at helse kommer i mange former og størrelser, og at overdreven trening og en fiksering på å være tynn kan være like usunt som det motsatte. Jeg håper virkelig at de som følger denne kontoen gjør det med et kritisk blikk, og at de også søker råd og veiledning fra kvalifiserte fagpersoner når det gjelder trening og kosthold. Og hvis målet med en treningskonto er å inspirere, så er det viktig å ta hensyn til at folk flest inspireres mest av de som er mest lik seg selv. Hvis hovedfokuset ligger på en ekstremt tynn figur, kan det ende opp med å påvirke de som allerede er tynne og kanskje ikke har behov for mer intensiv trening, noe som kan være skadelig. Selv om det er sant at det er helseproblemer knyttet til overvekt, er det også sant at undervekt og overdreven trening har sine egne, alvorlige helsekonsekvenser. To feil gjør som sagt ikke en rett. Helse handler om mer enn bare kroppsstørrelse. Det handler også om balanse, mental velvære, og en bærekraftig tilnærming til kosthold og trening. 24 3
Sommer2023 Skrevet 30. juni 2023 #84736 Skrevet 30. juni 2023 Dette er mitt første innlegg her, og jeg er en godt voksen dame, som følger CBE. Følte å skrive til henne på Instagram for den treningen hennes er ikke sunn . Skrev følgende : Hvorfor i huleste trener du når det er så varmt?? Dette virker helt manisk …. Fikk dette tilbak: Hvorfor skal jeg ikke trene når det er varmt..? 😅 Varmen gjør jo bare at det blir tyngre og man må tilpasse intensiteten. Har absolutt ingenting med mani å gjøre Høres ut som en dårlig unnskyldning for å slippe å trene 😄 21 8
MacBeth Skrevet 30. juni 2023 #84737 Skrevet 30. juni 2023 M.H85 skrev (På 29.6.2023 den 11.42): Alldeles nydelig hund😍🐶har de. Den er den eneste naturlig fine jeg finner😅 Jeg så et bilde der de sitter i vannkanten med kranser... 🤣Så tilgjort. Hvor er bålet,pølsene og glade barn som springer med bustete hår med vennene sine 😅🤷 Jeg var mer overraska over at bålet IKKE er der, mt på at det er (var?) bålforbud på st.hans i største delen av Sør Norge... 🤷♀️ 6
MacBeth Skrevet 30. juni 2023 #84738 Skrevet 30. juni 2023 Mousj skrev (1 time siden): Det jeg synes er skumlest er at det ikke er et menneske på hele hotellet, på fjellet, på stranden eller i det småslitne puerto rico utenom dem? Kronekursen er da ikke SÅ høy? Lilly Rose skrev (1 time siden): Jeg tror de er mest interessert i å filme seg selv. Men det hadde vært en ide å filme litt mer av hotellets uteområder med andre gjester også. Akkurat her er jeg nær på å gi dem cred for å IKKE filme andre gjester. Nekter å tro at dette er en bevisst handling fra dems side, mer en konsekvens av selvopptatthet, men fremdeles veldig fint. Jeg hadde ikke likt at jeg ble eksponert på den måten uten å vite om det. Jeg savner uansett som nevnt i tråden her allerede, en oversikt over hotellet, resepsjonen og matservering, beliggenhet, og andre relevante ting som basseng område og tilgjengelighet til stranda feks. 17 4
Kleenex Skrevet 30. juni 2023 #84739 Skrevet 30. juni 2023 Sommer2023 skrev (36 minutter siden): Dette er mitt første innlegg her, og jeg er en godt voksen dame, som følger CBE. Følte å skrive til henne på Instagram for den treningen hennes er ikke sunn . Skrev følgende : Hvorfor i huleste trener du når det er så varmt?? Dette virker helt manisk …. Fikk dette tilbak: Hvorfor skal jeg ikke trene når det er varmt..? 😅 Varmen gjør jo bare at det blir tyngre og man må tilpasse intensiteten. Har absolutt ingenting med mani å gjøre Høres ut som en dårlig unnskyldning for å slippe å trene 😄 Har du blitt blokkert etter dette? 7
Inocybe Skrevet 30. juni 2023 #84740 Skrevet 30. juni 2023 Christiane_W skrev (4 timer siden): Nei, det er nok et fellesbasseng. Ut fra reelen med omvisning i leiligheten de bor i ser det ut til at de bor litt oppe i etasjene med jacuzzi på terrassen. (Skjermdump fra reel på Instagram.) På hotellets hjemmeside ser det ut til at det kun er noen få leiligheter på bakkeplan som har egne basseng. Ved første øyekast syntes jeg faktisk at hotellet så lekkert ut og at det er er barnefritt gjorde at det kunne være interessant for mannen min og jeg om vi skulle få lyst på en tur til "Syden" i løpet av vinteren. Men etter en tur inn på hotellets Instagram-konto ble det kjapt uaktuelt, for vi tilbringer heller ferien på et hotell som ikke er 100% barnefritt enn på et hotell der vi risikerer å havne sammen med en gjeng med influencere på sponset opphold som "okkuperer" fellesarealene for å produsere innhold til SoMe kanalene sine. RPReplay_Final1688123138.mov 4.72 MB · 3 Nedlastninger DET er jeg helt enig i. Kunne fint finne på å dra på barnefritt hotell med mannen for å slappe av sammen. Men for der første får jeg avsmak når jeg skjønner jeg er med på å sponse influencere på reklameoppdrag. Vil mye heller betale for vanlig reklame enn å støtte den helseskadelige dårlige sykelige samfunnspåvirkning som influencere som CBE bidrar med. Uavhengig av produkt. Neste er at jeg absolutt vil ha meg frabedt å måtte forholde meg til selvopptatte influencere og rumpe-photoshootsene deres i pool-området når jeg bare vil slappe av. Uavhengig av kjønn på eieren av rumpen og hvor langt den skyves bak. Både vil det ta oppmerksomhet med ubehaget ved å være redd for å bli med i rumpens bakgrunn. I tillegg er ufrivillig utsettelse for seksualisering noe vil jeg ha meg frabedt. Den slags kan holde seg på hoteller som arrangerer sextreff, som jeg så kan velge fra. 22 10
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå