Lilly Rose Skrevet 1. juli 2023 #84821 Skrevet 1. juli 2023 Stargaze skrev (1 time siden): Er de stokk dumme, eller gjør de det bare for å provosere. Hun deler, og dermed bryter de alkoholreklameloven igjen. Heller ikke merket reklame. Og de er fortsatt på det sponsede hotellet, de merker innlegg derfra mer eller mindre tilfeldig. Håper de går en saftig bot. Jeg melder, håper flere gjør det. Her, anonymt om du vil; https://skjema.onacos.no/forbrukertilsynet/skjema/FO0028/Tips_oss Det er vel denne trassen som slår inn vil jeg tro. 10 2
Stargaze Skrevet 1. juli 2023 #84822 Skrevet 1. juli 2023 Zenhouse skrev (17 minutter siden): Og dette? Skal ikke han også merke det som reklame når han tagger hotellet her i tillegg? El er det noe jeg overser? Jo, det er reklame. Bare å melde 15 3
Lilly Rose Skrevet 1. juli 2023 #84823 Skrevet 1. juli 2023 Pusern3 skrev (2 minutter siden): Og snart er hun for gammel til å være interessant som forbilde for unge kvinner. Både når det gjelder utseende og trening. Hun kan jo være et forbilde for folk på egen alder og litt eldre, men ser ikke for meg at det vil skje. 2
Pusern3 Skrevet 1. juli 2023 #84824 Skrevet 1. juli 2023 Zenhouse skrev (2 timer siden): Enig med ovenstående innlegg her om hvordan bloggen fremstod språklig og innholdsmessig. Jeg likte spesielt reise-og matinnleggene. Men husker også at jeg reagerte på endel av svarene til CBE i kommentarfelt. Begynte å se et mønster der jeg ikke likte. Mangel på selvkritikk, la leserne gå til angrep på hverandre, osv. Alt det negative jeg merket meg der, har jo blitt atskillig forsterket nå. Så det er nok denne bobla da… det er ikke mye sunt det. Ja, selvkritikk har hun aldri greid ta. Husker godt hun var frekk og litt på siden av virkligheten når hun svarte kritiske røster på svarinnlegg på bloggen. Husker også altfor godt det store sløsete forbruket av klær, barneutstyr, overdrevne barnebursdag feiringer, overdrevne julekalendere etc. var til å bli provosert av det den gangen 13 1
cerruti Skrevet 1. juli 2023 #84825 Skrevet 1. juli 2023 Pusern3 skrev (19 minutter siden): Og snart er hun for gammel til å være interessant som forbilde for unge kvinner. Både når det gjelder utseende og trening. Jeg tror det toget har gått for lenge siden. Det vet hun nok selv også. 9
~ Ada ~ Skrevet 1. juli 2023 #84826 Skrevet 1. juli 2023 Frisk Frosk skrev (4 timer siden): En ting til, jeg tror at når man isolerer seg selv fra omverdenen i så stor grad som disse har gjort, fra tidlig voksenalder, så distanserer de seg fra virkeligheten og samfunnet og tiden de lever i i så stor grad at man umulig kan få det til å "svinge på det intellektuelle nivået". Det sier ikke nødvendigvis noe om evnene, men det sier noe om interesser og holdninger og navlebeskuelsen og troen på egen fortreffelighet, i tillegg til det miljøet de beveger seg i. Det minst smarte ved alt er vel den tilsynelatende totalt manglende forståelsen av hvordan de nå i årevis har fremstilt seg selv og hva følgene av det blir. Selv dette trenger ikke være mangel på evner, men de har i hvert fall satt enorme skylapper på seg selv som gjør at de begrenser seg selv ekstremt når de bare ser egen navle. Poenget er vel at jeg tror de er oppegående nok til å ta uendelig mye bedre valg for seg selv (og andre) enn de har gjort hittil - hvis de vil. Hjernen trenger stimulering for å utvikle seg. Det er ikke sunt for hjernen å stadige pushe dopamin slik de gjør. Jeg vil si det gjør deg dummere, i betydelig at det er belønningssystemet som styrer, liksom ved rus, og gir på den måten et slags funksjonsfall. Dessuten - de fleste klarer å få seg en jobb, fungere greit og har normale evner, men det er vitterlig et spekter her også, innenfor normalen.... 15 5
Stargaze Skrevet 1. juli 2023 #84827 Skrevet 1. juli 2023 Lilly Rose skrev (52 minutter siden): Hun kan jo være et forbilde for folk på egen alder og litt eldre, men ser ikke for meg at det vil skje. Folk flest på hennes alder og eldre er på et helt annet stadie i livet - mentalt, intellektuelt, jobbmessig og i forholt til hva de bruker tiden på. De treffer ikke der heller. Det er jo ingen som kan relatere seg til henne. Og etter den famøse podcasten så skjønner man fort at her er det så tåkete at man mest sannsynlig ikke kunne ført en givende samtale heller. Kunnskapsnivået er lavt, måten hun formulerer seg på er rar og enkel. De virker kunnskapsløs i det de driver med. Et ensidig råkjør til beins. Det de vil gi er det ingen som har savnet. Rett og slett. 34 3
Lilly Rose Skrevet 1. juli 2023 #84828 Skrevet 1. juli 2023 Stargaze skrev (16 minutter siden): Folk flest på hennes alder og eldre er på et helt annet stadie i livet - mentalt, intellektuelt, jobbmessig og i forholt til hva de bruker tiden på. De treffer ikke der heller. Det er jo ingen som kan relatere seg til henne. Og etter den famøse podcasten så skjønner man fort at her er det så tåkete at man mest sannsynlig ikke kunne ført en givende samtale heller. Kunnskapsnivået er lavt, måten hun formulerer seg på er rar og enkel. De virker kunnskapsløs i det de driver med. Et ensidig råkjør til beins. Det de vil gi er det ingen som har savnet. Rett og slett. Det er nok et resultat av å gå hjemme hele dagen uten innspill fra andre voksne mennesker. 22 4
Frisk Frosk Skrevet 1. juli 2023 #84829 Skrevet 1. juli 2023 ~ Ada ~ skrev (1 time siden): Hjernen trenger stimulering for å utvikle seg. Det er ikke sunt for hjernen å stadige pushe dopamin slik de gjør. Jeg vil si det gjør deg dummere, i betydelig at det er belønningssystemet som styrer, liksom ved rus, og gir på den måten et slags funksjonsfall. Dessuten - de fleste klarer å få seg en jobb, fungere greit og har normale evner, men det er vitterlig et spekter her også, innenfor normalen.... Veldig enig i det, hjernen trenger stimulering for å utvikle seg, og at det heller ikke er sunt å stadig pushe dopamin slik de gjør. Om ikke annet kan man trygt si at de gir inntrykk av at de lar seg selv stagnere og bli akterutseilt, både personlig, som influencere og i bedriftssammenheng. Har skrevet det før - jeg føler at alt de gjør om dagen mer eller mindre er en søknad om å få slippe å være influencere mer. De legger ikke jobb i det, de tar det ikke seriøst, de bryter norsk lov mer og mer heftig og systematisk. Kanksje er det et indirekte forsøk på å bli stoppet, så kan de kanskje ta offerrollen der også, at det ikke var mulig for dem å drive bedrift pga. haterne på KG som meldte inn alle lovbruddene deres... Da kan de stå frem som martyrer, kanskje det er det de trenger for å slutte? Det de holder på med nå er full fart ut i grøfta, de nærmest sikter bevisst på grøfta de vet de ikke kommer seg opp av igjen. 12 1
Frisk Frosk Skrevet 1. juli 2023 #84830 Skrevet 1. juli 2023 Vil ikke legge ut bilder her pga. fare for at noen kan bli trigget av det, men det er flere biler på CBEs Instagram nå som ikke kan kalles annet enn proana. Forkastelig og trist utvikling. De virker helt ortorektisk blinde. 21
M.H85 Skrevet 1. juli 2023 #84831 Skrevet 1. juli 2023 Pusern3 skrev (1 time siden): Og har nok brukt noen hjelpemidler for å få den slik den er 😎 Kanskje,men hvem som helst som har det trenings opplegget 365 dager i året og kun spiser lavkarbo sjokolade og lager sunnere "pannekaker" kan oppnå den kroppen uten juks. Men det må være et helvete å ikke kunne drite i trening og ta seg en burger uten å måtte trene den vekk🤣mener jeg. 15 1
Pusern3 Skrevet 1. juli 2023 #84832 Skrevet 1. juli 2023 Lilly Rose skrev (1 time siden): Hun kan jo være et forbilde for folk på egen alder og litt eldre, men ser ikke for meg at det vil skje. Det kan hun så absolutt men da må kursen legges helt om og fokuset bli tilpasset den aldersgruppen. Det tviler også jeg på at hun får til/ønsker
Pusern3 Skrevet 1. juli 2023 #84833 Skrevet 1. juli 2023 (endret) M.H85 skrev (11 timer siden): Kanskje,men hvem som helst som har det trenings opplegget 365 dager i året og kun spiser lavkarbo sjokolade og lager sunnere "pannekaker" kan oppnå den kroppen uten juks. Men det må være et helvete å ikke kunne drite i trening og ta seg en burger uten å måtte trene den vekk🤣mener jeg. Brystene er ihvertfall ikke ekte. Der har hun fått hjelp. Endret 2. juli 2023 av Pusern3 4
Stargaze Skrevet 1. juli 2023 #84834 Skrevet 1. juli 2023 M.H85 skrev (7 minutter siden): Kanskje,men hvem som helst som har det trenings opplegget 365 dager i året og kun spiser lavkarbo sjokolade og lager sunnere "pannekaker" kan oppnå den kroppen uten juks. Men det må være et helvete å ikke kunne drite i trening og ta seg en burger uten å måtte trene den vekk🤣mener jeg. Og ikke må stresse avhårde og jobbe 8-16. skulle fint fått en sånn kropp jeg også, hvis det var det jeg kunne bruke tiden på. Men folk flest er i jobb og kan ikke trene til alle døgnets tider. Det er akkurat derfor ingen kan identifisere seg med dem. De lever ikke et normalt liv. Det er ingenting ved som tiltrekker. En ihjelredigert løpedukke og en mann som dyster og skummel ut. Nei, det eventyret der er nok snart over. Å bare gå hjemme de to er nok rett og slett bare fordummende. Alle har godt av stimuli utenfra, få positive innspill, utvikle seg ved å samhandle med andre, lære etc Coachdrømmen sprakk. Det er ikke akkurat stor ståhei på den coach kontoen på insta. Så mange flinke coacher der ute, så gjør de bare seg selv overflødig med den måten de holder på. Folk er ikke interessert. 19 2
Frisk Frosk Skrevet 1. juli 2023 #84835 Skrevet 1. juli 2023 Stargaze skrev (11 minutter siden): Og ikke må stresse avhårde og jobbe 8-16. skulle fint fått en sånn kropp jeg også, hvis det var det jeg kunne bruke tiden på. Men folk flest er i jobb og kan ikke trene til alle døgnets tider. Det er akkurat derfor ingen kan identifisere seg med dem. De lever ikke et normalt liv. Det er ingenting ved som tiltrekker. En ihjelredigert løpedukke og en mann som dyster og skummel ut. Nei, det eventyret der er nok snart over. Å bare gå hjemme de to er nok rett og slett bare fordummende. Alle har godt av stimuli utenfra, få positive innspill, utvikle seg ved å samhandle med andre, lære etc Coachdrømmen sprakk. Det er ikke akkurat stor ståhei på den coach kontoen på insta. Så mange flinke coacher der ute, så gjør de bare seg selv overflødig med den måten de holder på. Folk er ikke interessert. De kanalene LKE bruker nå fremstår på samme måte som konas og andre dårlige influencere - fullstendig fokus på seg selv og sitt. Til og med coach-kontoen fremstår som en dårlig influencerkonto. Han har jo med det meste, inkl. lovbruddene de er så kjent for på konas kanaler. Måten de nå legger ut mer og mer annonselovbrudd, til og med hyppige brudd på alkoholloven, så fremstår det som trassig, de vet de ikke kan fortsette å gjøre det, men insisterer å gjøre det likevel inntil noe eller noen tvinger dem til å slutte. 12
Pust Skrevet 1. juli 2023 #84836 Skrevet 1. juli 2023 (endret) Så er da endelig Netfit appen ute og klar til nedlasting. Jeg lastet den ned - men man må altså lage seg en konto før man i det hele tatt får en smakebit på hva den har å tilby. Der bommer de totalt på meg i alle fall. Jeg vil se hva jeg kan få om jeg betaler/lager en konto. Jeg vil se hva det er jeg får om jeg kobler meg på! Det finnes tusenvis av knallgode youtube-kontoer og instakontoer som kan gi meg den veiledningen jeg trenger, HELT GRATIS(!), så hva er det som gjør Netfit så spesielt at jeg vil betale for å bruke appen? Fortell meg det, LKE & CBE. Fortell meg hva det er som er spesielt med Netfit. Fortell meg hvorfor jeg bør betale for å bruke appen. Foreløpig sitter jeg bare med et inntrykk av at eierne kun vil vise hvor flinke de selv er til å løpe og/eller trene styrke. Men, - hva er det dere kan hjelpe meg med? Jeg vil vite hvordan min slappe tobarnsmagemuskler kan bli bedre, hvordan min kontorkropp kan få bedre kondis, og hvordan man kan tilpasse trening til en supertravel hverdag med 100% jobb og familieliv. Gi meg en smakebit på det før dere krever innlogging og konto, så skal vi se om Netfit er bedre enn alle andre gratis tilbud på nettet. Jeg er totalt uinteressert i å se videoer av at dere løper eller løfter eller poserer, jeg vil ha reell coaching! Endret 1. juli 2023 av Pust 19 18
M.H85 Skrevet 1. juli 2023 #84837 Skrevet 1. juli 2023 Stargaze skrev (40 minutter siden): Og ikke må stresse avhårde og jobbe 8-16. skulle fint fått en sånn kropp jeg også, hvis det var det jeg kunne bruke tiden på. Men folk flest er i jobb og kan ikke trene til alle døgnets tider. Det er akkurat derfor ingen kan identifisere seg med dem. De lever ikke et normalt liv. Det er ingenting ved som tiltrekker. En ihjelredigert løpedukke og en mann som dyster og skummel ut. Nei, det eventyret der er nok snart over. Å bare gå hjemme de to er nok rett og slett bare fordummende. Alle har godt av stimuli utenfra, få positive innspill, utvikle seg ved å samhandle med andre, lære etc Coachdrømmen sprakk. Det er ikke akkurat stor ståhei på den coach kontoen på insta. Så mange flinke coacher der ute, så gjør de bare seg selv overflødig med den måten de holder på. Folk er ikke interessert. Jeg ville ikke hatt så tynn kropp heller. Jeg er slank,men ville aldri blitt tynnere. Det ser ikke helt friskt ut. Utifra instagrammen virker det som om hun trener enda mer enn før og det overfladiske har gått helt opp i spinningen🙈 Hun nærmer seg 40 år om 3-4 år, burde vel fokusert på andre ting ja... 2 1
~ Ada ~ Skrevet 1. juli 2023 #84838 Skrevet 1. juli 2023 Pust skrev (25 minutter siden): Så er da endelig Netfit appen ute og klar til nedlasting. Jeg lastet den ned - men man må altså lage seg en konto før man i det hele tatt får en smakebit på hva den har å tilby. Der bommer de totalt på meg i alle fall. Jeg vil se hva jeg kan få om jeg betaler/lager en konto. Jeg vil se hva det er jeg får om jeg kobler meg på! Det finnes tusenvis av knallgode youtube-kontoer og instakontoer som kan gi meg den veiledningen jeg trenger, HELT GRATIS(!), så hva er det som gjør Netfit så spesielt at jeg vil betale for å bruke appen? Fortell meg det, LKE & CBE. Fortell meg hva det er som er spesielt med Netfit. Fortell meg hvorfor jeg bør betale for å bruke appen. Foreløpig sitter jeg bare med et inntrykk av at eierne kun vil vise hvor flinke de selv er til å løpe og/eller trene styrke. Men, - hva er det dere kan hjelpe meg med? Jeg vil vite hvordan min slappe tobarnsmagemuskler kan bli bedre, hvordan min kontorkropp kan få bedre kondis, og hvordan man kan tilpasse trening til en supertravel hverdag med 100% jobb og familieliv. Gi meg en smakebit på det før dere krever innlogging og konto, så skal vi se om Netfit er bedre enn alle andre gratis tilbud på nettet. Jeg er totalt uinteressert i å se videoer av at dere løper eller løfter eller poserer, jeg vil ha reell coaching! Nei, den er ikke lansert. 6 1
ingo Skrevet 1. juli 2023 #84839 Skrevet 1. juli 2023 Pust skrev (20 minutter siden): Så er da endelig Netfit appen ute og klar til nedlasting. Jeg lastet den ned - men man må altså lage seg en konto før man i det hele tatt får en smakebit på hva den har å tilby. Der bommer de totalt på meg i alle fall. Jeg vil se hva jeg kan få om jeg betaler/lager en konto. Jeg vil se hva det er jeg får om jeg kobler meg på! Det finnes tusenvis av knallgode youtube-kontoer og instakontoer som kan gi meg den veiledningen jeg trenger, HELT GRATIS(!), så hva er det som gjør Netfit så spesielt at jeg vil betale for å bruke appen? Fortell meg det, LKE & CBE. Fortell meg hva det er som er spesielt med Netfit. Fortell meg hvorfor jeg bør betale for å bruke appen. Foreløpig sitter jeg bare med et inntrykk av at eierne kun vil vise hvor flinke de selv er til å løpe og/eller trene styrke. Men, - hva er det dere kan hjelpe meg med? Jeg vil vite hvordan min slappe tobarnsmagemuskler kan bli bedre, hvordan min kontorkropp kan få bedre kondis, og hvordan man kan tilpasse trening til en supertravel hverdag med 100% jobb og familieliv. Gi meg en smakebit på det før dere krever innlogging og konto, så skal vi se om Netfit er bedre enn alle andre gratis tilbud på nettet. Jeg er totalt uinteressert i å se videoer av at dere løper eller løfter eller poserer, jeg vil ha reell coaching! Måtte jo laste ned å teste, men pålogging ikke mulig, ingen mulighet for nyregistrering så da gikk det i feil brukernavn og passord. Ved å prøve å få tilsendt «nytt» passord så kom det opp at e-post ikke eksisterer. Så halvferdig denne fremdeles. (Ja nå skal den avinstallere i en fei 🤪). For meg vet jeg jo at uansett slik at cbe sitt opplegg og framtonnng gjør det helt uaktuelt å se mot de for inspirasjon, motivasjon og evt teknisk trenerhjelp/opplegg. Får fnatt bare av å se et halvt sekund på disse idylliske innleggene med selvdigging, og filming av rumpe, mage og tighgap, det ser jo helt latterlig ut. Tror jeg fortsetter med mine «treningsguruer» på nett, treningssenteret sine dyktige og kundeengasjerte folk, Garminklokka mi og gode treningsvenner. Hei og hade Netfit! 24 2
Frisk Frosk Skrevet 1. juli 2023 #84840 Skrevet 1. juli 2023 Pust skrev (20 minutter siden): Så er da endelig Netfit appen ute og klar til nedlasting. Jeg lastet den ned - men man må altså lage seg en konto før man i det hele tatt får en smakebit på hva den har å tilby. Der bommer de totalt på meg i alle fall. Jeg vil se hva jeg kan få om jeg betaler/lager en konto. Jeg vil se hva det er jeg får om jeg kobler meg på! Det finnes tusenvis av knallgode youtube-kontoer og instakontoer som kan gi meg den veiledningen jeg trenger, HELT GRATIS(!), så hva er det som gjør Netfit så spesielt at jeg vil betale for å bruke appen? Fortell meg det, LKE & CBE. Fortell meg hva det er som er spesielt med Netfit. Fortell meg hvorfor jeg bør betale for å bruke appen. Foreløpig sitter jeg bare med et inntrykk av at eierne kun vil vise hvor flinke de selv er til å løpe og/eller trene styrke. Men, - hva er det dere kan hjelpe meg med? Jeg vil vite hvordan min slappe tobarnsmagemuskler kan bli bedre, hvordan min kontorkropp kan få bedre kondis, og hvordan man kan tilpasse trening til en supertravel hverdag med 100% jobb og familieliv. Gi meg en smakebit på det før dere krever innlogging og konto, så skal vi se om Netfit er bedre enn alle andre gratis tilbud på nettet. Jeg er totalt uinteressert i å se videoer av at dere løper eller løfter eller poserer, jeg vil ha reell coaching! Istedenfor at eierne benytter sjansen for å fronte appen, forsøke å få mediaomtale, være på i sosiale medier osv.... ...så er eierne av vel halve Netfit opptatt av å begå daglige lovbrudd på Gran Canaria gjennom sine andre bedriftskanaler, og fronte det som kan være livsfarlig trenings-"inspirasjon". Hvorfor i all verden krever de at potensielle kunder skal registrere seg før de får vite hva produktet egentlig er? Bare det gir jo et veldig useriøst inntrykk. Mulig de vil forsøke å gjøre det mer "eksklusivt", men det er jo skivebom i så fall, med den historikken Netfit.no og eierne har. Helt uavhengig av hvem som står bak er jeg konsekvent på å ikke registrere meg og mine persondata noe sted så lenge jeg ikke en gang får vite hva produktet noen vil selge meg faktisk er. Merkelig bedriftsstrategi - atter en gang. 17
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå