CityCityBangBang Skrevet 30. juni 2023 #84681 Skrevet 30. juni 2023 1 hour ago, På besøk said: Biches and run. Biches er et sted i Frankrike. Mest sannsynlig der løpet går. Det er lov å være litt kildekritisk når man leser noe med latteremojies på et forum. Det er ikke helt sjokkerende at man trenger legeattest for å delta i et ganske ekstremt fjelløp i Frankrike i juli. Men artig for han da, at faktisk kunne legge ut en legeattest som en langefinger til de her som kritiserer valgene han tar opp mot et helseperspektiv. Nå er det altså slik, LKE, at man kan være ganske usunn og fortsatt få helseattest. Holdninger vises heller ikke på en medisinsk undersøkelse. Ha ha... du har selvfølgelig helt rett. Burde nok ha tatt et kjapt søk før jeg skrev noe om dette. Takk for oppklaringen. 😄 5
CityCityBangBang Skrevet 30. juni 2023 #84682 Skrevet 30. juni 2023 39 minutter siden, AdonisFFM said: Jøss, for en kang tråd? Er det den lengste på KG? Dama har også lyst til å bli "influenser" på TikTok. En skal gi full hønnor til KBH for å holde seg bra, samt å skape en god business utav seg selv. KBH??? 😶 5
FruRosa Skrevet 30. juni 2023 #84683 Skrevet 30. juni 2023 Felis skrev (52 minutter siden): Jeg tolker denne ferien dit at ungene egentlig er på ferie med besteforeldrene mens mor og far er på jobb. Og jeg fatter ikke hvorfor de ikke bare sier det rett ut? Kall det gjerne "ferie" av hensyn til oppdraget, men vær i det minste ærlig på at dette er et adults only-hotell hvor gjestene skal kunne føle seg komfortable med å vise rumpa si i bassenget, uten å måtte ta hensyn til en haug av småunger! Ingen hadde reagert på det! Alle vet at skoleferien er lang. Alle vet at de jobber som influencere og at de er i en situasjon hvor de må ta de oppdragene de får. Alle vet at barn har godt av kvalitetstid med besteforeldre. Hvorfor ikke bare si det som det er? Tror CBE at hun vil motta massivt hat (kritikk) for å gjøre jobben sin mens ungene koser seg med besteforeldrene? Er hun så i utakt med samfunnet? Eller har løgn og narrativ blir en så vanlig del av hverdagen, at det er en ryggmargsrefleks? Jeg har lenge stusset på parets manglende evne til å forstå sitt publikum. Det er akkurat som om de lever så fjernt fra virkeligheten at vanlige sosiale koder er helt gresk for dem. Det blir som LKEs famøse løpetur i går. Han setter av gårde uten planlegging og ender opp så dehydrert og sliten at han må ta taxi hjem. Han publiserer selv at han må huske vann neste gang og bruker emojier som tyder på at han synes han gjorde en tabbe. Men idet han får en kommentar som bekrefter det HAN SELV skriver, så snur han og hevder at mangelen på vann og krefter omtrent var en planlagt handling. Han kjenner jo tross alt sin egen svetterate og trenger ikke vann som alle andre. Det er merkelig å stå utenfor å bevitne slike reaksjoner... Det ironiske er at det virker som om paret har et enormt behov for å bli misunnet, og med denne jobbferien så kunne de oppnådd akkurat det, ved å være ærlige. De kunne skrevet noe ala "Sjekk den herlige jobben vi har, vi sjekker ut dette hotellet mens ungene er på ferie med familie". Mange vil nok misunne en arbeidsdag som består av å duppe i et basseng, og enda fler ville misunt den uendelige tilgangen på barnevakt. Men fordi de har fjernet seg såpass fra normalen, så velger de heller en slags tåkelegging hvor de tilsynelatende har med barn på voksenhotell. Istedenfor gir hun inntrykk av at ungene bor der med dette: (Stillbilde fra video) 9 3
Danseskjørt Skrevet 30. juni 2023 #84684 Skrevet 30. juni 2023 FruRosa skrev (1 minutt siden): Istedenfor gir hun inntrykk av at ungene bor der med dette: (Stillbilde fra video) Hun har sikkert skrevet det selv😂 21 4
Gjest Albbas Skrevet 30. juni 2023 #84685 Skrevet 30. juni 2023 1 hour ago, Felis said: Ingen hadde reagert på det! Alle vet at skoleferien er lang. Alle vet at de jobber som influencere og at de er i en situasjon hvor de må ta de oppdragene de får. Alle vet at barn har godt av kvalitetstid med besteforeldre. Hvorfor ikke bare si det som det er? Tror CBE at hun vil motta massivt hat (kritikk) for å gjøre jobben sin mens ungene koser seg med besteforeldrene? Er hun så i utakt med samfunnet? Eller har løgn og narrativ blir en så vanlig del av hverdagen, at det er en ryggmargsrefleks? På KG hadde noen garantert reagert på det. Har du ikke sett tråden hvor TS får gjennomgå for å bruke bestemor som slave (!!) og bedrive rovdrift på bestemor fordi de hadde avtalt at bestemor skulle passe en åtteåring på dagtid i fem dager? 😂
Gjest Bulsara Skrevet 30. juni 2023 #84686 Skrevet 30. juni 2023 Don’ get tired of this view- engelsken når nye høyder 🌟 (stillbilde fra LKEs IG story) (For ordens skyld et utsikten omgivelsene sett fra balkongen- ikke foten)
Keaton Skrevet 30. juni 2023 #84687 Skrevet 30. juni 2023 Albbas skrev (11 minutter siden): På KG hadde noen garantert reagert på det. Har du ikke sett tråden hvor TS får gjennomgå for å bruke bestemor som slave (!!) og bedrive rovdrift på bestemor fordi de hadde avtalt at bestemor skulle passe en åtteåring på dagtid i fem dager? 😂 Hvem er TS? 1
På besøk Skrevet 30. juni 2023 #84688 Skrevet 30. juni 2023 Bulsara skrev (8 minutter siden): Don’ get tired of this view- engelsken når nye høyder 🌟 (stillbilde fra LKEs IG story) (For ordens skyld et utsikten omgivelsene sett fra balkongen- ikke foten) Kanskje det er en trussel? "Don't get tired of this View - then I come and ripe you're car" 38 8
Maskopi Skrevet 30. juni 2023 #84689 Skrevet 30. juni 2023 Bulsara skrev (10 minutter siden): Don’ get tired of this view- engelsken når nye høyder 🌟 (stillbilde fra LKEs IG story) (For ordens skyld et utsikten omgivelsene sett fra balkongen- ikke foten) "Best i klassen" merker fortsatt reklame med AD som ikke er lov. Den er grei. 14 2
AdonisFFM Skrevet 30. juni 2023 #84690 Skrevet 30. juni 2023 Frisk Frosk skrev (8 timer siden): Jeg har ikke tenkt å finne frem bildene igjen, men han har vist noen bilder av seg selv siste par dagene som har vist at han har en ekstremt lav fettprosent på kroppen. Når han i tillegg er begynt å posere og bruke vinkler som får ham til å se enda tynnere ut, så begynner det også hos ham å bikke over i proana. Poenget er egentlig ikke hva han faktisk er og ikke er, men hvordan han - som liksom skal trene andre mennesker - presenterer seg selv, sin kropp, sin helse og den måten han forsøker å påvirke andre. Problemet er at når så navlebeskuende personer presenterer innhold på en influencerkanal, så påvirker de til å normalisere det som til og med er helseskadelig, inkl. for dem selv. Fokuset deres er konstant "se på meg", det har ikke noe med å gi forsvarlige råd til andre, fronte et sunt liv, helsefremmende livsstil. Fokuset er kun "se på meg". Din bedre halvdels uttalelse om LKEs form, den tar jeg ikke på alvor, for det å fokusere på å bli "skikkelig fit", det har mer med utseende å gjøre enn det har med helse å gjøre. LKE har nok langt bedre kondisjon enn gjennomsnittsmannen i Norge. Han har trent hele livet, han kan løpe langt, og han trener noe styrke. Problemet er ikke at han ikke er i god nok form, problemet er at han stadig viser frem trening som kan være skadelig for andre, han går stadig på en smell eller skade selv - og det er som regel alltid etter at han i lengre tid har dokumentert at han har overtrent, trosset kroppens signaler og fortsatt å overtrene. Problemet er at han normaliserer det som ikke er normalt, ikke er sunt, ikke gir god helse for andre. Og problemet som har kommet nå i det aller siste, det er at han fokuserer mer og mer på egen svært lave fettprosent, og i tillegg har begynt med poseringer og bildevinklinger som forsterker inntrykket av at han blir magrere og magrere. Dette er ikke noe andre bør ha som forbilde, og ingen burde ha lov til å påvirke andre på denne måten. Jeg vet ikke hva hans fettprosent er, men det er nok ikke mye tvil om at vi i Vesten har opparbeidet oss en mye høyere prosent enn vi burde hatt. Om han viser fram noen "øvelser feil", så er ikke det unikt i det hele tatt. De som plukker opp ideer fra ham er nok også i utvikling, så de må jo tenke selv. Det han virker å normalisere er å ha et sunnere kroppsbilde enn i dag. Det er ikke noe tvil om at Sukkersyke etter fedme er et større problem i Norge enn anoreksi.
snute Skrevet 30. juni 2023 #84691 Skrevet 30. juni 2023 Danseskjørt skrev (39 minutter siden): Hun har sikkert skrevet det selv😂 Veldig rart å gi inntrykk av at barna bor der når det er 12 års grense på hotellet! 30
Kleenex Skrevet 30. juni 2023 #84692 Skrevet 30. juni 2023 Frisk Frosk skrev (9 timer siden): Jeg har ikke tenkt å finne frem bildene igjen, men han har vist noen bilder av seg selv siste par dagene som har vist at han har en ekstremt lav fettprosent på kroppen. Når han i tillegg er begynt å posere og bruke vinkler som får ham til å se enda tynnere ut, så begynner det også hos ham å bikke over i proana. Poenget er egentlig ikke hva han faktisk er og ikke er, men hvordan han - som liksom skal trene andre mennesker - presenterer seg selv, sin kropp, sin helse og den måten han forsøker å påvirke andre. Problemet er at når så navlebeskuende personer presenterer innhold på en influencerkanal, så påvirker de til å normalisere det som til og med er helseskadelig, inkl. for dem selv. Fokuset deres er konstant "se på meg", det har ikke noe med å gi forsvarlige råd til andre, fronte et sunt liv, helsefremmende livsstil. Fokuset er kun "se på meg". Din bedre halvdels uttalelse om LKEs form, den tar jeg ikke på alvor, for det å fokusere på å bli "skikkelig fit", det har mer med utseende å gjøre enn det har med helse å gjøre. LKE har nok langt bedre kondisjon enn gjennomsnittsmannen i Norge. Han har trent hele livet, han kan løpe langt, og han trener noe styrke. Problemet er ikke at han ikke er i god nok form, problemet er at han stadig viser frem trening som kan være skadelig for andre, han går stadig på en smell eller skade selv - og det er som regel alltid etter at han i lengre tid har dokumentert at han har overtrent, trosset kroppens signaler og fortsatt å overtrene. Problemet er at han normaliserer det som ikke er normalt, ikke er sunt, ikke gir god helse for andre. Og problemet som har kommet nå i det aller siste, det er at han fokuserer mer og mer på egen svært lave fettprosent, og i tillegg har begynt med poseringer og bildevinklinger som forsterker inntrykket av at han blir magrere og magrere. Dette er ikke noe andre bør ha som forbilde, og ingen burde ha lov til å påvirke andre på denne måten. Ingen bør ha LKE som forbilde... Med det magre simple kostholdet og de kommentarene. Jeg tror at de begge går på en smell snart. Tro meg! 11 2
Gjest NordreSving Skrevet 30. juni 2023 #84693 Skrevet 30. juni 2023 Felis skrev (2 timer siden): . Det blir som LKEs famøse løpetur i går. Han setter av gårde uten planlegging og ender opp så dehydrert og sliten at han må ta taxi hjem. Han publiserer selv at han må huske vann neste gang og bruker emojier som tyder på at han synes han gjorde en tabbe. Men idet han får en kommentar som bekrefter det HAN SELV skriver, så snur han og hevder at mangelen på vann og krefter omtrent var en planlagt handling. Dette oppsummerer måten de håndterer kritikk på perfekt. Hvor mange ganger har de ikke rotet seg bort i slike episoder hvor de blir drevet fra skanse til skanse for å slippe å innrømme feil. Og til tross for at de har dummet seg ut hver gang, så lærer de aldri. De hadde fremstått som så mye mer sympatiske hvis de innrømmet feil, det er ikke farlig og ville gjort mye for omdømmet. Av og til dukker det opp folk i tråden som lurer på hvorfor tråden er så aktiv og så lang, og her har du en god forklaring. De tar aldri selvkritikk, endrer ikke på ting som er høyst kritikkverdig. Hovedpersonen selv innrømmer i egen podkast at det er et personlighetstrekk for henne at hun gjør mer av det hun får kritikk for. I sum gjør de to ansatte en sabla god jobb med å kjøre businessen sin i grøfta.
MissKatt Skrevet 30. juni 2023 #84694 Skrevet 30. juni 2023 Jeg synes dette er et rart bilde av Caroline. Hvorfor er det ikke vått på gulvet der hun har gått? Er det fordi hun er manipulert inn i bildet, eller fordi hun har stått der så lenge og posert at fotavtrykkene hennes har tørket? Det må da være flaut å stå der å posere lenge mens andre hotellgjester ser det? Merkelig hele greia... 19
Lilly Rose Skrevet 30. juni 2023 #84695 Skrevet 30. juni 2023 Danseskjørt skrev (1 time siden): Hun har sikkert skrevet det selv😂 Sikkert. Det er 12 års aldersgrense på hotellet, så ja, nei. 😂 3
Lilly Rose Skrevet 30. juni 2023 #84696 Skrevet 30. juni 2023 MissKatt skrev (1 minutt siden): Jeg synes dette er et rart bilde av Caroline. Hvorfor er det ikke vått på gulvet der hun har gått? Er det fordi hun er manipulert inn i bildet, eller fordi hun har stått der så lenge og posert at fotavtrykkene hennes har tørket? Det må da være flaut å stå der å posere lenge mens andre hotellgjester ser det? Merkelig hele greia... Jeg var inne på hotellets Instagram og det er flere slike kleine bilder av influencere. Tror ikke noen reagerer. 8 1
Lopploella Skrevet 30. juni 2023 #84697 Skrevet 30. juni 2023 Greit å vite at en skal unngå dette hotellet ihvertfall. 22 2
Keaton Skrevet 30. juni 2023 #84698 Skrevet 30. juni 2023 MissKatt skrev (11 minutter siden): Jeg synes dette er et rart bilde av Caroline. Hvorfor er det ikke vått på gulvet der hun har gått? Er det fordi hun er manipulert inn i bildet, eller fordi hun har stått der så lenge og posert at fotavtrykkene hennes har tørket? Det må da være flaut å stå der å posere lenge mens andre hotellgjester ser det? Merkelig hele greia... Er vel ved bassenget som tilhører leiligheten? 2
Felis Skrevet 30. juni 2023 #84699 Skrevet 30. juni 2023 NordreSving skrev (38 minutter siden): Dette oppsummerer måten de håndterer kritikk på perfekt. Hvor mange ganger har de ikke rotet seg bort i slike episoder hvor de blir drevet fra skanse til skanse for å slippe å innrømme feil. Og til tross for at de har dummet seg ut hver gang, så lærer de aldri. De hadde fremstått som så mye mer sympatiske hvis de innrømmet feil, det er ikke farlig og ville gjort mye for omdømmet. Av og til dukker det opp folk i tråden som lurer på hvorfor tråden er så aktiv og så lang, og her har du en god forklaring. De tar aldri selvkritikk, endrer ikke på ting som er høyst kritikkverdig. Hovedpersonen selv innrømmer i egen podkast at det er et personlighetstrekk for henne at hun gjør mer av det hun får kritikk for. I sum gjør de to ansatte en sabla god jobb med å kjøre businessen sin i grøfta. Mannen er så redd for å innrømme feil at han velger å fremstille det som å bli så sliten og dehydrert at han måtte ta taxi hjem var et bevisst valg, ikke en tabbe. Og med det slår han beina under forretningsideen han har forsøkt å stable på beina de siste 6-7 årene. For hvem vil kjøpe treningsveiledning av en trener som bevisst kjører seg selv så hardt at han må ta taxi hjem? For LKE er det viktigere å ha rett, enn å ha et levebrød, tydeligvis... Mannen er så selvdestruktiv, på så mange måter, at man blir rent bekymret. Og så lurer jeg på om dette hardkjøret har en negativ påvirkning på det kognitive, for hukommelsen hans virker ekstremt dårlig. Han har tilsynelatende glemt at det var han selv som la ut flere poster om at det var dumt å ikke ta med vann. Ikke rart han tror storyer bare blir borte etter 24 timer... 33 7
Lilly Rose Skrevet 30. juni 2023 #84700 Skrevet 30. juni 2023 Kollontaj skrev (26 minutter siden): Er vel ved bassenget som tilhører leiligheten? Det kan godt hende, men CBE/LKE sitt fokus ligger ikke på å lage god reklame for hotellet. 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå