Batteri Skrevet 29. juni 2023 #84602 Skrevet 29. juni 2023 Jeg har aldri brukt Discord, hvordan finner jeg Frujohansens server? 🙈 1
Surikatt Skrevet 29. juni 2023 #84603 Skrevet 29. juni 2023 EmilieH skrev (32 minutter siden): Jeg hadde ikke holdt ut med han der 2 dager engang, at hun står ut med han er jo en gåte, men de er jo litt i samme gate så passer vel sammen. Hva ellers skulle hun gjøre? Virker litt hjelpesløs og klarer seg nok ikke så bra alene. 14
Isola2 Skrevet 29. juni 2023 #84604 Skrevet 29. juni 2023 Sophia_08 skrev (1 time siden): Men han orker ikke drasse med seg "ting" på tur 🙄 Finnes jo gode løsninger for dette (camelbak f.eks), men men.. at han gikk seg vill i tillegg er jo argument nok for å ta med vann på tur i ukjent (?) sydenterreng. Og hvorfor lager han et poeng av (på bildet i story) at det var risky/dumt ("No water😬"), hvis dette ikke var noe stress for han? Virker som han fikk kritikk i etterkant og måtte ro seg i land med at han ikke hadde gjort noen feilberegninger whatsoever (som vanlig...) Dette kommer fra fyren som drasser med fotoutstyr til den store gullmedalje for å ta bilder av kona… 33
M.H85 Skrevet 29. juni 2023 #84605 Skrevet 29. juni 2023 Ble nyssjerrig etter alt dere skriver her, men insta hennes er åpen den ?. Hva slags sankthans bilder er det som er skapt så reaksjon?🤔Får kikke litt.
EmilieH Skrevet 29. juni 2023 #84606 Skrevet 29. juni 2023 Surikatt skrev (10 minutter siden): Hva ellers skulle hun gjøre? Virker litt hjelpesløs og klarer seg nok ikke så bra alene. Sant nok! 3
M.H85 Skrevet 29. juni 2023 #84607 Skrevet 29. juni 2023 Alldeles nydelig hund😍🐶har de. Den er den eneste naturlig fine jeg finner😅 Jeg så et bilde der de sitter i vannkanten med kranser... 🤣Så tilgjort. Hvor er bålet,pølsene og glade barn som springer med bustete hår med vennene sine 😅🤷 19
M.H85 Skrevet 29. juni 2023 #84608 Skrevet 29. juni 2023 Vet ikke jeg,men er dette just casual making my coffee🤔 Jeg føler ikke dette er meg som nyter teen min hver morgen hvertfall🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 10 2
Gjest Xstrella Skrevet 29. juni 2023 #84609 Skrevet 29. juni 2023 Det døde nettopp en sønn og hans far på tur i ørken. De var dehydrert. Faren kjørte for å finne vann, men klarte det ikke. Dog var temperaturen nær 50 gr, men allikevel. De må skjerpe seg med slike farlige råd. Noen må kunne stoppe dette paret snart før det skjer noe alvorlig.
Gjest Era Vulgaris Skrevet 29. juni 2023 #84610 Skrevet 29. juni 2023 LKE er så tøff og hardbarka at han blir ikke dehydrert på løpetur i 30 varme i flere timer, må dere forstå. Det er bare alle andre pingler som trenger det. Han skjønner ikke en gang forskjell på å føle tørste og fare for dehydrering og tap av salt i kroppen, for en fantastisk coach! Og fruen reklamerer for hotellet med naken ræv i været i bassenget. De er jo en parodi, begge to.
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 29. juni 2023 #84611 Skrevet 29. juni 2023 Xstrella skrev (20 minutter siden): Det døde nettopp en sønn og hans far på tur i ørken. De var dehydrert. Faren kjørte for å finne vann, men klarte det ikke. Dog var temperaturen nær 50 gr, men allikevel. De må skjerpe seg med slike farlige råd. Noen må kunne stoppe dette paret snart før det skjer noe alvorlig. Men PT-Åge har vært uansvarlig hele livet, så dette kan han!!! 😂
Surikatt Skrevet 29. juni 2023 #84612 Skrevet 29. juni 2023 (endret) Frisk Frosk skrev (14 timer siden): Her er det bare å melde inn til Forbrukertilsynet igjen. https://skjema.onacos.no/forbrukertilsynet/skjema/FO0028/Tips_oss TM Klinikken i Fredrikstad har flere reklamer for samme produkt siste uken, på både facebook og Instagram, bl.a.: https://instanavigation.com/user-profile/tmklinikken Enig. Hun bruker så mye tid på å ta bilder av seg selv, antrekk, sminke, klær, hår på denne ferien som egentlig ikke er ferie men sponset, ergo de er på «jobb?» Og så klarer hun ikke å gjøre jobben sin og merke riktig for reklame og retusjert person. Reiser de med venner eller foreldre da, sånn at barna slipper å sitte og vente mens det er photoshoot og trening? At de gidder. Endret 29. juni 2023 av Surikatt 18 3
Populært innlegg Isild Skrevet 29. juni 2023 Populært innlegg #84613 Skrevet 29. juni 2023 Rastebenk skrev (1 time siden): For en tulling. "Jeg vil ikke anbefale andre å løpe uten vann,men altså, JEG trenger ikke å ha med meg vann!" ?? Han gikk seg vill og måtte til og med ta TAXI hjem fordi han var så tørst! Tenk om han hadde falt i steinrøysa og brukket beinet på turen og blitt liggende i timevis med knust mobil? LKE informerte videre om at taxisjåføren var svært misfornøyd med svettebadingen hans i baksetene 🤢 Makan til dra-til-oppførsel, av og til syns jeg direkte synd i CBE pga valg av make. Jeg tror de er helt perfekte for hverandre. Hun beundrer og støtter absolutt alt han sier og gjør kan det se ut til, og hun virker å stortrives med å være "poseringsfruen" hans. De virker samstemte i syn på "haters", kritikk, eksponering av barn, kjøp av følgere, puppebilder, rumpebilder, filter, redigering og å lyve på seg popularitet og titler de ikke har. "kosekveldene" der i huset brukes nok ofte til sletting, blokkering og trolling i kommentarfelt. Den lille influencergreia som er igjen av den en gang o store fotballfrue trenger to årsverk for å få gjort all denne jobben. Nå blir det spennende å se hvor mange av de 300 000 "følgerne" de har som faktisk melder seg på treningsreise. For det blir jo en veldig grei indikasjon på hvor mye de egentlig fenger. My guess er at "Tante heldige koppen" blir med, sammen med Susan og hun skjønnhetsbehandlings-venninnen. Kanskje Vendela Kirsebom blir med også, hun virker jo helt blodfan. 51
M.H85 Skrevet 29. juni 2023 #84614 Skrevet 29. juni 2023 Isola2 skrev (1 time siden): Dette kommer fra fyren som drasser med fotoutstyr til den store gullmedalje for å ta bilder av kona… 🤣off jeg må le. Humor e viktig. Er han trenings instruktør,hvorfor snakke alle her om at han ikke drakk vann??.
Gjest Gapatrosten Skrevet 29. juni 2023 #84615 Skrevet 29. juni 2023 Fra artikkelen om Eriksens Italia-planer: Sitat For to uker siden begynte han på språkkurs. Så langt består vokabularet av "hei" og "ha det". Begge deler kan uttrykkes med «ciao» på italiensk. Bruker du to uker på å lære det, kan det hende språk ikke er din sterkeste side.
LilleSnupp Skrevet 29. juni 2023 #84616 Skrevet 29. juni 2023 (endret) De der to nede på Granka får meg ikke annet enn flirfull. Det de viser frem skal være sååå eksklusivt og high end. Fra fake designer items til feiringen av 40-årsdagen. For meg ser det mer ut som feiringen ble tilbragt på rommet mtp de små skålene på «buffeen» og at det er Caroline som serverer LK desserten (jf. neglene). Ingenting galt å spise inne, altså.. (Fra LKEs story på IG) Endret 29. juni 2023 av LilleSnupp 25
Lilly Rose Skrevet 29. juni 2023 #84617 Skrevet 29. juni 2023 LilleSnupp skrev (21 minutter siden): De der to nede på Granka får meg ikke annet enn flirfull. Det de viser frem skal være sååå eksklusivt og high end. Fra fake designer items til feiringen av 40-årsdagen. For meg ser det mer ut som feiringen ble tilbragt på rommet mtp de små skålene på «buffeen» og at det er Caroline som serverer LK desserten (jf. neglene). Ingenting galt å spise inne, altså.. (Fra LKEs story på IG) Jeg gikk inn på LKEs Instagram. Hva er det med denne engelsken han er slått over til? 🤭 12 3
Linazer Skrevet 29. juni 2023 #84619 Skrevet 29. juni 2023 Batteri skrev (3 timer siden): Jeg har aldri brukt Discord, hvordan finner jeg Frujohansens server? 🙈 Nederst i midten er det et "søkeikon". Klikk på det så skriver du fru Johansen i feltet, da dukker hun opp. 3 1
Frisk Frosk Skrevet 29. juni 2023 #84620 Skrevet 29. juni 2023 Pusern3 skrev (6 timer siden): Hadde fokuset vært å reklamere for hotellet, hadde fokuset på bildet vært et annet. Her ser vi knapt noe annet enn rompa til CBE (og den er vist før). Ikke noe inntrykk av hverken stedet eller hotellet som jo kunne vært interresant . Meld det inn til Forbrukertilsynet for kjønnsdiskriminerende reklame, hvor fokuset på kropp ikke har noe med produktet å gjøre. Samt for dårlig merking av reklamen. https://skjema.onacos.no/forbrukertilsynet/skjema/FO0028/Tips_oss 18 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå