Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Lilly Rose skrev (4 minutter siden):

Det kan godt hende, men CBE/LKE sitt fokus ligger ikke på å lage god reklame for hotellet. 

Det handler sjelden om god reklame, nei. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
CityCityBangBang skrev (2 timer siden):

Ha ha... du har selvfølgelig helt rett. Burde nok ha tatt et kjapt søk før jeg skrev noe om dette. Takk for oppklaringen. 😄

Samme her. Hjernen min så «Bitches» ikke «Biches».

• Liker 2
Skrevet

Du har nok rett, er ikke noe basseng der. (Ser det på siste innlegg). 

• Liker 6
Skrevet

Herregud. Hvis de skal motivere folk til å bli med på «treningsreisen» sin må det da være mulig å publisere noe motiverende innhold som ikke er kropp, kropp, kropp og «herregud så tungt og pyton det er å trene»?! Det virker jo alltid som det er jævlig.

• Liker 37
  • Nyttig 5
Skrevet
Jumbojet30 skrev (11 minutter siden):

Herregud. Hvis de skal motivere folk til å bli med på «treningsreisen» sin må det da være mulig å publisere noe motiverende innhold som ikke er kropp, kropp, kropp og «herregud så tungt og pyton det er å trene»?! Det virker jo alltid som det er jævlig.

Det frister ikke å reise ned å trene med ekteparet som tydeligvis hater å trene i varmen.

• Liker 15
Skrevet

Lurer på hvilket klokkeslett NetFit lanseres i dag? Vært mye aktivitet og oppbygging der siste tiden? Eller har de glemt det og tatt ferie?

• Liker 32
  • Nyttig 2
Gjest Xstrella
Skrevet

Vil bare vise frem kroppen sin og intet annet. Folk er leie, himler med øynene og scroller forbi. 

Skrevet
Anonym90059005 skrev (8 minutter siden):

Lurer på hvilket klokkeslett NetFit lanseres i dag? Vært mye aktivitet og oppbygging der siste tiden? Eller har de glemt det og tatt ferie?

Tenkte på det samme. Blir spennende og endelig få se hva de har fått til. 

• Liker 15
Skrevet (endret)
Lilly Rose skrev (21 minutter siden):

Det frister ikke å reise ned å trene med ekteparet som tydeligvis hater å trene i varmen.

Poeng! Hvorfor løper de så sent på dagen? Jeg pleier å gå (ikke løpe) i 7-8-tiden når jeg er i varmere strøk. Kl 10 er for sent. 

Endret av Kollontaj
  • Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet

1.bilde: Nok en deilig treningsøkt:ironi:

(Stillbilde fra video)

2.bilde: Har hun glemt den tiden løpingen i kjelleren var en svettefest som gjorde henne dryppende våt?

Screenshot_20230630-140225_Instagram.jpg

Screenshot_20230630-140229_Instagram.jpg

• Liker 20
  • Nyttig 1
Skrevet

Gøy at hun tror hun inspirerer noen. Blir trassig og får heller lyst på pizza av bildene deres. 

• Liker 22
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Kollontaj skrev (41 minutter siden):

Poeng! Hvorfor løper de så sent på dagen? Jeg pleier å gå (ikke løpe) i 7-8-tiden når jeg er i varmere strøk. Kl 10 er for sent. 

En må, eller bør trene veldig tidlig om morgenen eller senere på kvelden når det er så varmt. 

• Liker 10
Skrevet
FruRosa skrev (43 minutter siden):

(Stillbilde fra video)

2.bilde: Har hun glemt den tiden løpingen i kjelleren var en svettefest som gjorde henne dryppende våt?

Nå fikk jeg lyst til å trene 🤨

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Kollontaj skrev (47 minutter siden):

Jeg også👍 Kan gjøre det litt senere også, men da blir det typ 17/18. 

• Liker 2
Skrevet
FruRosa skrev (50 minutter siden):

(Stillbilde fra video)

Må ikke egentlig alle snapper herfra reklame-merkes? Alle snapper fra oppholdet blir vel reklame..?

• Liker 15
Skrevet

Det jeg synes er skumlest er at det ikke er et menneske på hele hotellet, på fjellet, på stranden eller i det småslitne puerto rico utenom dem? Kronekursen er da ikke SÅ høy? 

• Liker 30
Skrevet
Mousj skrev (3 minutter siden):

Det jeg synes er skumlest er at det ikke er et menneske på hele hotellet, på fjellet, på stranden eller i det småslitne puerto rico utenom dem? Kronekursen er da ikke SÅ høy? 

Jeg tror de er mest interessert i å filme seg selv. Men det hadde vært en ide å filme litt mer av hotellets uteområder med andre gjester også. 

• Liker 10
Skrevet
Mousj skrev (6 minutter siden):

Det er lavsesong på Gran Canaria om sommeren. Derfor lite folk. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...