Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 hour ago, Frisk Frosk said:

I tillegg til at han nå har flere bilder/videoer av egne ben som ikke kan kalles annet enn proana for menn.

Han har nå en så lav fettprosent at det er risikabelt. Er nok heller ikke uten grunn at han føler han må legge ut en legeerklæring på at han er frisk...

Meget spesielt å legge ut en helseattest ja. Datert 27/6, og på engelsk. Fikk han den i Spania? Husker ikke når de dro.

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bulsara skrev (42 minutter siden):

Noen leiligheter har eget basseng på terrassen. Noen har en hot tub og noen har ingenting. Paret opplyser ikke akkurat spesielt mye om praktiske ting, som at barn under 12 ikke har adgang. Det er jo vesentlig for mange. 

Men de er kanskje hyret inn for å formidle en stemning? Mer enn selve fakta og info. Kanskje er det tenkt at om stemningen fenger såpass, klarer folk selv å trykke på lenken. Jeg kan ingenting om reklame, men det må jo handle om det, ellers er det virkelig elendig arbeid,

Det fønker jo.. all den tid det Googles og letes etter aldersgrense, rom med og uten basseng osv 🤪 Så de er jo ikke hyret for detaljmarkedsføring, det ordner vi jo selv -kun et tastetrykk unna for alle av oss. 

Skrevet
Ellie77 skrev (13 minutter siden):

Den poseringen ved bassenget! Noe så forvridd og anspent og lite naturlig skal man lete lenge etter. Direkte ubehagelig å se på. 
Prøv deg på en mer naturlig vri, CBE. Det er neppe noen som er spesielt interessert i kroppen din uansett 😵‍💫

Og den laveste bikinitrusa (foran) jeg har sett noen gang. Holder visst ikke å vise rumpa.

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
CityCityBangBang skrev (51 minutter siden):

Meget spesielt å legge ut en helseattest ja. Datert 27/6, og på engelsk. Fikk han den i Spania? Husker ikke når de dro.

Av det jeg kan se av det som ikke er sensurert dreier det seg om underøsøkelse 26.juni av en lege i Norge (mobilnummer starter på +47), og at legen holder til i «..ålum) = Grålum (Sarpsborg).

IMG_9445.thumb.png.8d905c9afba062eccbb45f9c7870b64d.png 

Endret av Frukthage
  • Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, Frukthage said:

Av det jeg kan se av det som ikke er sensurert dreier det seg om en lege i Norge (mobilnummer starter på +47), og at legen holder til i «..ålum) = Grålum (Sarpsborg).

IMG_9445.thumb.png.8d905c9afba062eccbb45f9c7870b64d.png 

OK. Takk. 🙂 Kanskje noe man må ha hvis man skal delta på løp i utlandet? Dette kan jeg ingenting om. ☺️

• Liker 4
Skrevet (endret)
CityCityBangBang skrev (4 minutter siden):

OK. Takk. 🙂 Kanskje noe man må ha hvis man skal delta på løp i utlandet? Dette kan jeg ingenting om. ☺️

Yes, ser sånn ut siden det neste han legger ut er bekreftelsen fra et eller annet løp som heter «Bitches & Run»(!)om at dokumentet er godkjent. 

Skjønner ikke poenget med å legge ut noen av delen men😅

Endret av Frukthage
  • Liker 6
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)
9 hours ago, Frukthage said:

Yes, ser sånn ut siden det neste han legger ut er bekreftelsen fra et eller annet løp som heter «Bitches & Run»(!)om at dokumentet er godkjent. 

"Bitches & Run"? Seriøst??? Hva er det med disse folka? 🤣

Tillegg: Har i ettertid fått vite at det heter Biches & Run, og at Biches er et sted i Frankrike. Så da var det jo ikke så mye å le av. 😉

Endret av CityCityBangBang
Lagt til tekst.
  • Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Da har spankuleringen begynt, ikke noe nytt der heller. Hva er det med den blurry effekten, det ser virkelig ikke bra ut. Men vi vet jo godt at hun/de liker at det er litt (evt mye) kunstig og unaturlig. 

Ser heller ikke så naturlig ut å gå «catwalk» gatelangs og passe på at kun venstre side (hva ellers!?) av ansiktet er vendt mot kamera. Stiv og tilgjort og akkurat samme oppskrift som i fjor, forfjor og sikkert enda lenger siden. 

Jeg tror ikke jeg vet om andre influencere, som er så dårlig på kommunikasjon med publikum, og som leverer såpass overfladisk og kroppsfiksert innhold. Det virker som om hun bare vil bli beundret for sin kropp og sitt utseende, og hvor flink hun er til å trene hele tiden. Det må være veldig meningsfylt…

Skjermdump instastory  

IMG_6738.jpeg

Endret av Snødronninga
  • Liker 30
  • Nyttig 5
Skrevet

Begriper ikke dette ekstreme forholdet med filterbruk der resultatet er lik ihjeloperert nyrik housewife i 50-årsalderen fremfor naturlig tobarnsmor fra Sarpsborg i riktig alder.

Ei heller dette kjønnsfikserte rumpefokuset i reklame for hotell. Det  nærmer seg Sophie Elise AS og reklamene hennes for EF språkreise,  bortsett fra at engasjementtallenes klare tale viser at få bryr seg like mye om rumpa til en fallert veteranblogger sammenlignet med Norges største dramadronning med altfor mye spalteplass.

https://www.nrk.no/kultur/ef-norge-legger-seg-flate-etter-kritikk-mot-reklamebilder-1.14912509

• Liker 28
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Zenhouse skrev (17 timer siden):

Hvis hun står litt fast, så er det bare å se tilbake noen år på sin egen blogg for litt mer inspo hvertfall. Jeg mener å huske at innleggene om ferieturene til Hellas inneholdt tips til utfarter og litt mer om den lokale maten feks. De kan vel ikke for alvor tro at rumpen «selger» mer enn det overnevnte? Så er det bare latskap da? 

Mye latskap og stort behov for å vise frem hva hun har å by på!

• Liker 5
Skrevet
Frisk Frosk skrev (9 timer siden):

Jeg har gått inn på instagramkontoen hennes, både via IG og via instanavigation og picuki.

Jeg dobbeltsjekket nå, kommer ikke opp her.

Sjekket en gang til, fant det nå, var ikke synlig tidligere da jeg sjekket.

Det er uansett brudd på reklameloven, fordi reklamefilmen ikke er merket med retusjert person, som hele filmen skal være når det er brukt retusjert person.

https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksenno

Screenshot 2023-06-29 at 16-30-46 carolinebergeriksenno Watch Instagram stories anonymously Posts Comments User profile statistics.png

Hva er det hun her prøver å få til????? Ser absolutt ikke ut som 

• Liker 2
Skrevet
Ellie77 skrev (3 timer siden):

Den poseringen ved bassenget! Noe så forvridd og anspent og lite naturlig skal man lete lenge etter. Direkte ubehagelig å se på. 
Prøv deg på en mer naturlig vri, CBE. Det er neppe noen som er spesielt interessert i kroppen din uansett 😵‍💫

Glad det ikke er min rompe som pryder reklame materiale for hotellet. Billig og trashi 

• Liker 12
Skrevet
Kleenex skrev (3 timer siden):

Hallo, Lars Kristian Eriksen er faktisk ikke så tynn. Litt igjen før han er skikkelig fit sa min bedre halvdel.. 

Jeg har ikke tenkt å finne frem bildene igjen, men han har vist noen bilder av seg selv siste par dagene som har vist at han har en ekstremt lav fettprosent på kroppen.

Når han i tillegg er begynt å posere og bruke vinkler som får ham til å se enda tynnere ut, så begynner det også hos ham å bikke over i proana.

Poenget er egentlig ikke hva han faktisk er og ikke er, men hvordan han - som liksom skal trene andre mennesker - presenterer seg selv, sin kropp, sin helse og den måten han forsøker å påvirke andre.

Problemet er at når så navlebeskuende personer presenterer innhold på en influencerkanal, så påvirker de til å normalisere det som til og med er helseskadelig, inkl. for dem selv. Fokuset deres er konstant "se på meg", det har ikke noe med å gi forsvarlige råd til andre, fronte et sunt liv, helsefremmende livsstil. Fokuset er kun "se på meg".

Din bedre halvdels uttalelse om LKEs form, den tar jeg ikke på alvor, for det å fokusere på å bli "skikkelig fit", det har mer med utseende å gjøre enn det har med helse å gjøre. LKE har nok langt bedre kondisjon enn gjennomsnittsmannen i Norge. Han har trent hele livet, han kan løpe langt, og han trener noe styrke. Problemet er ikke at han ikke er i god nok form, problemet er at han stadig viser frem trening som kan være skadelig for andre, han går stadig på en smell eller skade selv - og det er som regel alltid etter at han i lengre tid har dokumentert at han har overtrent, trosset kroppens signaler og fortsatt å overtrene. Problemet er at han normaliserer det som ikke er normalt, ikke er sunt, ikke gir god helse for andre. Og problemet som har kommet nå i det aller siste, det er at han fokuserer mer og mer på egen svært lave fettprosent, og i tillegg har begynt med poseringer og bildevinklinger som forsterker inntrykket av at han blir magrere og magrere.

Dette er ikke noe andre bør ha som forbilde, og ingen burde ha lov til å påvirke andre på denne måten.

• Liker 24
  • Nyttig 13
Skrevet

Er jo rart hvis de har fått lov å ha ungene der hvis det står over 12. Tipper en del andre gjester hadde blitt sure da. Kan jo hende de er på nabohotellet😂så får mor og far litt fri

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Pusern3 skrev (5 timer siden):

Hva er det hun her prøver å få til????? Ser absolutt ikke ut som 

Ut som hva?

• Liker 2
Skrevet
Frukthage skrev (8 timer siden):

CityCityBangBang skrev (8 timer siden):

"Bitches & Run"? Seriøst??? Hva er det med disse folka? 🤣

Biches and run. Biches er et sted i Frankrike. Mest sannsynlig der løpet går. Det er lov å være litt kildekritisk når man leser noe med latteremojies på et forum. Det er ikke helt sjokkerende at man trenger legeattest for å delta i et ganske ekstremt fjelløp i Frankrike i juli. Men artig for han da, at faktisk kunne legge ut en legeattest som en langefinger til de her som kritiserer valgene han tar opp mot et helseperspektiv. Nå er det altså slik, LKE, at man kan være ganske usunn og fortsatt få helseattest.  Holdninger vises heller ikke på en medisinsk undersøkelse. 

• Liker 21
  • Nyttig 7
Skrevet
Frukthage skrev (8 timer siden):

av en lege i Norge

Det er vel mannen til TM-venninna. 

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet

Jøss, for en kang tråd? Er det den lengste på KG?

Dama har også lyst til å bli "influenser" på TikTok.

En skal gi full hønnor til KBH for å holde seg bra, samt å skape en god business utav seg selv.

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...