~ Ada ~ Skrevet 28. juni 2023 #84561 Skrevet 28. juni 2023 Har de hotellet for seg selv ettersom LKE filmer ræva hennes? Ingen hotellansatte og ingen andre gjester? Hvem skal dette appellere til? Småbarnsforeldre? 35
Pusern3 Skrevet 28. juni 2023 #84562 Skrevet 28. juni 2023 loffen skrev (47 minutter siden): Midt på dagen i solsteika.. uten vann, og uten noe på hodet!! Og hun også, fra å være 'latterlig forkjøla' eller hva hun skrev i går til å 'få det på' klokka 14 i verste varmen. Må jo være den dummeste reklamen for Netfit ever. Idiotisk! Så videre til reklame for hotellet. Med rumpa! .. Har tydelig tippa helt over i varmen. Trodde det var ironi med romantisk og merkelig St.Hans-feiring noen dager for seint, men nå er jeg helt sikker. Dette er BARE TULL OG TØYS. De kan ikke mene alvor. Dette de gjør nå slår bena vekk under deres treningstur 10 1
Christiane_W Skrevet 28. juni 2023 #84563 Skrevet 28. juni 2023 AntiBullshit skrev (9 timer siden): Det er utvilsomt noe komisk med kontrasten i at fruen og mannen satser seg så voldsomt opp med pradabriller, falske designervesker, finkjemmet og krøllet hår, full sminke og høye hæler når de drar på sponsede ferier til granka – en destinasjon som for nordmenn flest ansees som desidert mest harry, tilgjengelig og folkelig. Hvem er det de tror de lurer? Hun presterte jo å spankulere gjennom Lefkos kledd i paljetter og fjær i fjor høst. Så jo bare latterlig ut. (Skjermdump fra video på Insta) 34 3
Snødronninga Skrevet 28. juni 2023 #84564 Skrevet 28. juni 2023 Bulsara skrev (2 timer siden): Reklame for hotellet- med rumpa i fokus. Ikke et sted jeg vil dra med barna. Har ingenting imot kropp, men seksualisert kropp blandet med barn klarer jeg meg uten! kilde: CBEs IG story Dette er så forutsigbart som det kunne blitt, bare venta på det. Det kom kjapt. Er nok ikke siste gang det er rumpe- (og kropps) fokus på denne turen. Ser at hun presser baken så langt ut hun bare kan, og likevel påstår de at det ikke er kroppsfokus på Caroline sine kanaler. 29 8
Justlooking Skrevet 28. juni 2023 #84565 Skrevet 28. juni 2023 Bulsara skrev (2 timer siden): Reklame for hotellet- med rumpa i fokus. Ikke et sted jeg vil dra med barna. Har ingenting imot kropp, men seksualisert kropp blandet med barn klarer jeg meg uten! kilde: CBEs IG story Jøss, det var ett tilsvarene/lignende bilde jeg ble klar over funkygine. Det var på en eller avisforside. Den gang var hun gift med første mannen så det er en del år siden.
ingo Skrevet 29. juni 2023 #84566 Skrevet 29. juni 2023 Justlooking skrev (1 time siden): Jøss, det var ett tilsvarene/lignende bilde jeg ble klar over funkygine. Det var på en eller avisforside. Den gang var hun gift med første mannen så det er en del år siden. Kan ikke si at seksualisert kropp er fokus til Funkygine vel? Mulig hun la ut runpebilde så langt tilbake, men i motsetning til visse andre så har det da vært utviklingog modning hos henne. 20
Rev. Revenge Skrevet 29. juni 2023 #84567 Skrevet 29. juni 2023 Snødronninga skrev (5 timer siden): Dette er så forutsigbart som det kunne blitt, bare venta på det. Det kom kjapt. Er nok ikke siste gang det er rumpe- (og kropps) fokus på denne turen. Ser at hun presser baken så langt ut hun bare kan, og likevel påstår de at det ikke er kroppsfokus på Caroline sine kanaler. Ikke er det første gang heller. Rumpa til cbe er parodisk objektivisert til en fiskedupp og snøre mellom skinkene på de fleste steder det er tilgang til basseng💥😍🍑 27 1
Populært innlegg EmilieH Skrevet 29. juni 2023 Populært innlegg #84568 Skrevet 29. juni 2023 Sjekk svaret til Eriksen ang vann på løpetur. Han trenger ikke vann han for han kjenner sin egen væskebalanse så godt. Har aldri med vann på 2 timers løpeturer. Hjelpes altså! 53 8
Klink Skrevet 29. juni 2023 #84569 Skrevet 29. juni 2023 ingo skrev (4 timer siden): Kan ikke si at seksualisert kropp er fokus til Funkygine vel? Mulig hun la ut runpebilde så langt tilbake, men i motsetning til visse andre så har det da vært utviklingog modning hos henne. Nei hun satser på trening og eksponering av barn. Ett og annet bilde som kam regnes som seksualisert er det også. 2
Pusern3 Skrevet 29. juni 2023 #84570 Skrevet 29. juni 2023 Snødronninga skrev (6 timer siden): Dette er så forutsigbart som det kunne blitt, bare venta på det. Det kom kjapt. Er nok ikke siste gang det er rumpe- (og kropps) fokus på denne turen. Ser at hun presser baken så langt ut hun bare kan, og likevel påstår de at det ikke er kroppsfokus på Caroline sine kanaler. Hadde fokuset vært å reklamere for hotellet, hadde fokuset på bildet vært et annet. Her ser vi knapt noe annet enn rompa til CBE (og den er vist før). Ikke noe inntrykk av hverken stedet eller hotellet som jo kunne vært interresant . 18
Jobbermedbarn Skrevet 29. juni 2023 #84571 Skrevet 29. juni 2023 Klink skrev (20 minutter siden): Nei hun satser på trening og eksponering av barn. Ett og annet bilde som kam regnes som seksualisert er det også. Hun eksponerer dessverre barna ja, men et og annet bildet som kan regnes som seksualisert? Ikke enig overhodet, men du må gjerne komme med et eksempel. 9
Sophia_08 Skrevet 29. juni 2023 #84572 Skrevet 29. juni 2023 Har vi ikke sett et sånt rumpe-i-basseng-bilde på en tidligere ferietur? Det meste går på repeat😴 34 1
Jobbermedbarn Skrevet 29. juni 2023 #84573 Skrevet 29. juni 2023 EmilieH skrev (30 minutter siden): Sjekk svaret til Eriksen ang vann på løpetur. Han trenger ikke vann han for han kjenner sin egen væskebalanse så godt. Har aldri med vann på 2 timers løpeturer. Hjelpes altså! Må si meg enig med andre her at jeg ikke forstår hva de holder på med? Dette er jo helt krise ifht netfit. Apropos netfit så blir det spennende med lansering i løpet av dagen/morgendagen. 25
Gjest Xstrella Skrevet 29. juni 2023 #84574 Skrevet 29. juni 2023 Sophia_08 skrev (2 minutter siden): Har vi ikke sett et sånt rumpe-i-basseng-bilde på en tidligere ferietur? Det meste går på repeat😴 Eneste hun vil er å få blotte seg i sosiale medier slik at hun får dagens heroinboost: så deilig, fantastisk, fin, flott, fire, on fleek og perfekt hun er.
Klink Skrevet 29. juni 2023 #84575 Skrevet 29. juni 2023 (endret) Jobbermedbarn skrev (13 minutter siden): Hun eksponerer dessverre barna ja, men et og annet bildet som kan regnes som seksualisert? Ikke enig overhodet, men du må gjerne komme med et eksempel. Det bildet hun kysser mannen sin på stranda foreksempel. Eller fra isbading. Eller bildeserien i svart kort kjole med teksten mor og far på vift. Endret 29. juni 2023 av Klink
Zenhouse Skrevet 29. juni 2023 #84576 Skrevet 29. juni 2023 Pusern3 skrev (18 minutter siden): Hadde fokuset vært å reklamere for hotellet, hadde fokuset på bildet vært et annet. Her ser vi knapt noe annet enn rompa til CBE (og den er vist før). Ikke noe inntrykk av hverken stedet eller hotellet som jo kunne vært interresant . Hvis hun står litt fast, så er det bare å se tilbake noen år på sin egen blogg for litt mer inspo hvertfall. Jeg mener å huske at innleggene om ferieturene til Hellas inneholdt tips til utfarter og litt mer om den lokale maten feks. De kan vel ikke for alvor tro at rumpen «selger» mer enn det overnevnte? Så er det bare latskap da? 15 1
Jobbermedbarn Skrevet 29. juni 2023 #84577 Skrevet 29. juni 2023 Klink skrev (5 minutter siden): Det bildet hun kysser mannen sin på stranda foreksempel. eller fra isbading. Da er vi utrolig uenig i hva seksualisert er. Kontekst og fokus har alt å si, og ingen av disse bildene (da de kysser hverandre er en film forresten med et budskap) har noe seksualisert over seg i det hele tatt i motsetning til det cbe.no presenterer. 16 4
Klink Skrevet 29. juni 2023 #84578 Skrevet 29. juni 2023 Jobbermedbarn skrev (1 minutt siden): Da er vi utrolig uenig i hva seksualisert er. Kontekst og fokus har alt å si, og ingen av disse bildene (da de kysser hverandre er en film forresten med et budskap) har noe seksualisert over seg i det hele tatt i motsetning til det cbe.no presenterer. Nei det er et bilde fra veggen hennes. 1
Jobbermedbarn Skrevet 29. juni 2023 #84579 Skrevet 29. juni 2023 Klink skrev (5 minutter siden): Nei det er et bilde fra veggen hennes. Er fortsatt ikke enig. Fokuset hos Funkygine og cbe.no er helt ulikt og det er det det handler om. Et kyss i seg selv er jo helt ok og har ingen ting med seksualisere å gjøre. 15 1
Klink Skrevet 29. juni 2023 #84580 Skrevet 29. juni 2023 (endret) Jobbermedbarn skrev (2 minutter siden): Er fortsatt ikke enig. Fokuset hos Funkygine og cbe.no er helt ulikt og det er det det handler om. Et kyss i seg selv er jo helt ok og har ingen ting med seksualisere å gjøre. Hun stikker nå ut rumpa og er lettkledd. Det er også på noen få bilder fokus på hennes kropp, bare at den ser sterkere ut enn cbe sin. Fokuset er likevel på kropp når du legger ut bilde i treningstopp som stopper over navlen tatt under i fra slik at en ser rett på magen hennes. Endret 29. juni 2023 av Klink 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå