Frisk Frosk Skrevet 26. juni 2023 #84381 Skrevet 26. juni 2023 Kollontaj skrev (2 minutter siden): Godt oppsummert. Jeg skjønner ikke den snurringa som tydeligvis må til, men dem om det. At ungene er mer med i år enn før er veldig tydelig, samt at filter/redigering på moren har tatt helt av. Det er liksom ingen skrupler igjen hos dem. Bilder av barn, eksponering av barn som øker, risikoen for barna øker, blander det med seksualiserte bilder av mor, thinspo og proana, lovbrudd så godt som daglig i alle annonsesamarbeid, merkede som umerkede +++. Ser de ikke selv at dette ikke kan fortsette? Ja, jeg vet - det var et dumt spørsmål. Men hvordan kan de for bare et øyeblikk tro at de kan bygge seg troverdighet innen en ny retning (trening, netfit.no, yoga, treningsreiser med Apollo) når de konsekvent så godt som daglig bygger ned egen troverdighet og eget rykte. Ikke bare det, de viser seg uansvarlige og useriøse der de setter både egne barn og andre i risiko, ved å eksponere barn, ved å fronte proana og ortorektisk forhold til trening og kosthold, ved alle de gjentakende lovbruddene, med alle løgnene. Det tar liksom ingen ende, de bare fortsetter og fortsetter å bygge ned eget omdømme. Har de ørlite vett igjen skaffer de seg normale jobber hvor de er ansatt og får fast lønn, hvor de må lære seg å gjøre en ordentlig jobb, følge lover og regler - helt frakoblet sosiale medier, helt frakoblet kroppspress og sykelig fokusering på kropp/proana, falskt utseende, helt uten å selge egne barn på nett og utsette dem for risiko. Hopper de av her og nå så er det kanskje en ørliten sjanse for at de kan få seg ærlige jobber. Men fortsetter de i samme retning som de har gjort, da er nok løpet kjørt snart for dem. Hvordan skal de da forsørge seg? Mor og far på OF? 25
Rev. Revenge Skrevet 27. juni 2023 #84382 Skrevet 27. juni 2023 ~ Ada ~ skrev (5 timer siden): Lanseringen i juni av netfit-appen... ...og treningsreiser med Apollo tror jeg ikke vil skje. De har dratt den appen utover like mange år som det tar å ferdigstille en mastergrad uten noe å vise til, annet enn reklame for en "konkurrerende" app som har eksistert en del år (Lifesum). Om det blir noe av treningsreiser i oktober med Cbe som yogi og lke som PT, skal jeg ete sombreroen min. De to i Treasures AS har aldri klart å fullføre noe som helst annet enn slurvete utførte reklameoppdrag. 16 10
M.H85 Skrevet 27. juni 2023 #84383 Skrevet 27. juni 2023 Hvem er egentlig denne mannen hennes🤔Har aldri sett han på Sportsrevyen for å si det slik😅 Ingen Haaland iallefall. Bare lurer siden hun kalte seg fotball frue. 7
Pusern3 Skrevet 27. juni 2023 #84384 Skrevet 27. juni 2023 Frisk Frosk skrev (9 timer siden): Forferdelig trist! Dette er barn som ikke er samtykkekompetente, som ikke har mulighet til å forstå hva de faktisk er med på. Dette er helt uforsvarlig av Caroline Berg Eriksen og Lars Kristian Eriksen! Caroline Berg Eriksen - søkte du Arbeidstilsynet for å få tillatelse til dette barnearbeidet? Ble det godkjent av Arbeidstilsynet? Hvordan utformet dere arbeidskontrakten med barnet, slik dere er pliktige til? Hvor mye lønn betaler du din datter for å skape innhold på din bedriftskanal? Nå er vel bunnen nådd 🥹🤨 6
Pusern3 Skrevet 27. juni 2023 #84385 Skrevet 27. juni 2023 ~ Ada ~ skrev (8 timer siden): Det vet jeg ikke, det var fra story for et par timer siden. Så ser jeg at de ikke har laget kransene selv, men bestilt fra blomsterbutikk. Står vel på det årshjulet,da: Husk å bestill x blomsterkranser til content St. Hans. Dummeste jeg har hørt på lenge. Hele poenget med St.Hans kranser er gleden og kreativiteten i å lage selv. 13
Pusern3 Skrevet 27. juni 2023 #84386 Skrevet 27. juni 2023 CityCityBangBang skrev (4 timer siden): Veldig søt og naturlig i 2018 (mulig det er noe redigering her også, men smilet ser i hvert fall naturlig ut): I 2022 og i år var det litt annerledes. Forførende blikk og utstudert posering - samt filter og redigering. Men for all del. Hun har jo ikke forandret seg i det hele tatt i egne øyne. Skjermdump fra innleggene Kollontaj la ut fra CBE's IG. Bildet fra i år 🥺 7
tøydokka Skrevet 27. juni 2023 #84387 Skrevet 27. juni 2023 hvalstad45 skrev (10 timer siden): Og det er faktisk verdens vakreste st. hanskrans(!) Har hun laget den selv? Blir helt matt av hvor perfekt hun må insistere på at alt rundt henne og hun selv er. Må være en utrolig kjedelig person å forholde seg til. Hund som slikker henne er også blitt en ny hit, ref dagens story. Nei, den kanalen der er virkelig meningsløs. Sankthanshund til og med 🙈 12
tøydokka Skrevet 27. juni 2023 #84388 Skrevet 27. juni 2023 Håper Henrik Troy lager en parodifilm med blomsterkrans som danderes sirlig på hodet, tar noen piruetter, vandrer litt, snurrer litt og ser forførende mot kamera. Trenger å le litt. 34 5
Isola2 Skrevet 27. juni 2023 #84389 Skrevet 27. juni 2023 M.H85 skrev (3 timer siden): Hvem er egentlig denne mannen hennes🤔Har aldri sett han på Sportsrevyen for å si det slik😅 Ingen Haaland iallefall. Bare lurer siden hun kalte seg fotball frue. Avdanka fotballspiller for middels gode klubber i Norge. (LSK,Odd). Var aldri noen toppspiller. 11 1
cerruti Skrevet 27. juni 2023 #84390 Skrevet 27. juni 2023 Hun får fortsette showet sitt, men la nå de oppvoksende jentene slippe. Og så håper jeg de ikke har tatt for stor skade av det syke utseende-fokuset i heimen. 23 8
Stargaze Skrevet 27. juni 2023 #84391 Skrevet 27. juni 2023 (endret) Generelt fascinerende at en vanlig dame på snart 40, som ikke har oppnådd noe spesielt, deler så utrolig mange bilder av seg selv. Ingen naturlige bilder, bare stive oppstilte. Jeg lurer på hva hun tenker egentlig? Og hvorfor hun deler alt dette. Er jo for det meste totalt uinteressant. Den midtsommerfilmen med stivt dansende voksne er virkelig noe av det kleineste jeg har sett. Hadde en venninne delt noe sånt ville jeg virkelig lurt. Rart at hun ikke ser selv hvor fumt det ser ut. Selvopptatt deluxe. Gud vet hva målet hennes egentlig er.. Men rik kan hun ikke bli på det. Og deling av barna i det siste - bare tragisk. Det må være helt tomt i øverste etasje. Endret 27. juni 2023 av Stargaze 37 7
Populært innlegg PistolStar Skrevet 27. juni 2023 Populært innlegg #84392 Skrevet 27. juni 2023 Se for deg følgende: Du er i parken med barna dine. Et lite stykke unna setter en mann seg på en benk og begynner å ta bilder av barna dine. Hva gjør du? Smiler og går bort til han, og spør om man vil komme og hilse på barna? Kanskje han trenger litt flere bilder av dem, så du spør om du skal sende han litt flere? Nei. Sannsynligvis blir du ukomfortabel og tar med barna dine og går. Så hvorfor er det annerledes på SoMe? Man gir alle slags ekle mennesker plass på første rad. Gratis materiale og info rett i fanget. Det er helt sykt. 50 18
Populært innlegg Felis Skrevet 27. juni 2023 Populært innlegg #84393 Skrevet 27. juni 2023 (endret) M.H85 skrev (13 timer siden): Hvem er egentlig denne mannen hennes🤔Har aldri sett han på Sportsrevyen for å si det slik😅 Ingen Haaland iallefall. Bare lurer siden hun kalte seg fotball frue. Det er egentlig et interessant spørsmål, for man kan jo lure på hvordan disse to krysset veier i sin tid. Caroline har forklart i podcasten at de var veldig forskjellige, hun var en partyjente som likte å feste ut i de små nattetimer, mens LKE foretrakk å drikke hjemme. Ellers var han, som du sier, ikke en som var videre kjent utenfor fotballbanen. I Podcasten han gjorde med Grøgaard (en annen fotballspiller) diskuterte de hva LKE var kjent for innad i miljøet. Det var høyt alkoholkonsum, kranglete adferd og mye skader. Tilfeldigvis omtrent det samme han er kjent for i dag. Han dukket oftere opp i avisa for andre ting enn sportslige meritter, for eksempel rasistiske uttalelser på banen. Og så traff han på en eller annen måte denne aspirerende bloggeren, og det ble kjærlighet ved første blikk. De hadde, på den tiden, begge et kristent livssyn, begge hadde veskehund og begge var livredde for å legge på seg. Match made in heaven! Men i mitt stille sinn klarer jeg ikke helt å fri meg fra tanken om at CBE aspirerte til å bli Norges svar på Posh Spice, og da trengte hun en fotballspiller å bygge karrieren rundt. Og så var LKE den hun fikk tak i. Lite ante hun i løpet av få år skulle ende opp med å forsørge både han og seg selv... Endret 27. juni 2023 av Felis 62 23
M.H85 Skrevet 27. juni 2023 #84394 Skrevet 27. juni 2023 Felis skrev (25 minutter siden): Det er egentlig et interessant spørsmål, for man kan jo lure på hvordan disse to krysset veier i sin tid. Caroline har forklart i podcasten at de var veldig forskjellige, hun var en partyjente som likte å feste ut i de små nattetimer, mens LKE foretrakk å drikke hjemme. Ellers var han, som du sier, ikke en som var videre kjent utenfor fotballbanen. I Podcasten han gjorde med Grøgaard (en annen fotballspiller) diskuterte de hva LKE var kjent for innad i miljøet. Det var høyt alkoholkonsum, kranglete adferd og mye skader. Tilfeldigvis omtrent det samme han er kjent for i dag. Han dukket oftere opp i avisa for andre ting enn sportslige meritter, for eksempel rasistiske uttalelser på banen. Og så traff han på en eller annen måte denne aspirerende bloggeren, og det ble kjærlighet ved første blikk. De hadde, på den tiden, begge et kristent livssyn, begge hadde veskehund og begge var livredde for å legge på seg. Match made in heaven! Men i mitt stille sinn klarer jeg ikke helt å fri meg fra tanken om at CBE aspirerte til å bli Norges svar på Posh Spise, og da trengte hun en fotballspiller å bygge karrieren rundt. Og så var LKE den hun fikk tak i. Lite ante hun i løpet av få år skulle ende opp med å forsørge både han og seg selv... Fantastisk svar🤣👏🏽 9
Kleenex Skrevet 27. juni 2023 #84395 Skrevet 27. juni 2023 M.H85 skrev (7 timer siden): Hvem er egentlig denne mannen hennes🤔Har aldri sett han på Sportsrevyen for å si det slik😅 Ingen Haaland iallefall. Bare lurer siden hun kalte seg fotball frue. Det er noen år siden fotballfruemannen spilte fotball i Lyn og Odd. Spilte i forsvar og da skårer man ikke så mange mål.. Han var god når han ikke var skadet. 11 4
Honningmor Skrevet 27. juni 2023 #84396 Skrevet 27. juni 2023 Felis skrev (1 time siden): Det er egentlig et interessant spørsmål, for man kan jo lure på hvordan disse to krysset veier i sin tid. Det som er morsomt er jo at de møttes på nett (nettby eller noe i den duren) og avtale å møtes i slottsparken (eller en eller annen park i oslo), med hundene sine. Dette har blitt sagt av LKE flere ganger i tiden rundt bloggens begynnelse, men etterhvert som alt ble mer og mer blankpolert ble historien endret til "vi møttes tilfeldig i parken da vi luftet hundene våre". 😆 26 5
Laia Skrevet 27. juni 2023 #84397 Skrevet 27. juni 2023 Nå klarte CBE jammen å poste nok et innlegg (nr. 3 i rekken!) om Sankthans, denne gangen om «Sankthansjentene» 🥹 Det virker som en manisk greie de holder på med nå. Samtidig har følgertallet fortsatt å rase nedover mot 300 000, i dag er tallet 300 039. Og….kontoen er i dag plutselig gjort privat igjen. Hva skjer nå mon tro? Får vi en gjentakelse av det som skjedde forrige gang kontoen bikket under dette magiske tallet? 36 9
M.H85 Skrevet 27. juni 2023 #84398 Skrevet 27. juni 2023 Honningmor skrev (1 time siden): Det som er morsomt er jo at de møttes på nett (nettby eller noe i den duren) og avtale å møtes i slottsparken (eller en eller annen park i oslo), med hundene sine. Dette har blitt sagt av LKE flere ganger i tiden rundt bloggens begynnelse, men etterhvert som alt ble mer og mer blankpolert ble historien endret til "vi møttes tilfeldig i parken da vi luftet hundene våre". 😆 😂🙈 Jeg måtte inn å se på insta nå. Jeg forstår ikke helt greien. De skal fremstår som velykkede og meget pene mennesker er min oppfatning. Altså dama er pen,men han....Unnskyld meg,men ikke noen blomst. Mine ekser er finere og de er ikke så fine heller🤣 Off er litt barnslig nå,men måten hun fremstiller mannen på.....at han er Brad Litt🤔🤣 Eller synes andre her han er et blikkfang? Jaja bare reagerte på måten de poserer på 15
M.H85 Skrevet 27. juni 2023 #84399 Skrevet 27. juni 2023 M.H85 skrev (Akkurat nå): 😂🙈 Jeg måtte inn å se på insta nå. Jeg forstår ikke helt greien. De skal fremstår som velykkede og meget pene mennesker er min oppfatning. Altså dama er pen,men han....Unnskyld meg,men ikke noen blomst. Mine ekser er finere og de er ikke så fine heller🤣 Off er litt barnslig nå,men måten hun fremstiller mannen på.....at han er Brad Litt🤔🤣 Eller synes andre her han er et blikkfang? Jaja bare reagerte på måten de poserer på Pitt*
Minombre Skrevet 27. juni 2023 #84400 Skrevet 27. juni 2023 Ser hun har gjort instagram privat igjen nå. Spent på hva som kommer for å trekke til seg følgere igjen… 9 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå