Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
30 minutter siden, M.H85 said:

Pitt*

Å gå på utseendet til folk er veldig lite konstruktivt

• Liker 13
  • Nyttig 2
Skrevet
Honningmor skrev (3 timer siden):

Det som er morsomt er jo at de møttes på nett (nettby eller noe i den duren) og avtale å møtes i slottsparken (eller en eller annen park i oslo), med hundene sine.

Dette har blitt sagt av LKE flere ganger i tiden rundt bloggens begynnelse, men etterhvert som alt ble mer og mer blankpolert ble historien endret til "vi møttes tilfeldig i parken da vi luftet hundene våre".

😆

😂😂

• Liker 8
Skrevet
Laia skrev (2 timer siden):

Nå klarte CBE jammen å poste nok et innlegg (nr. 3 i rekken!) om Sankthans, denne gangen om «Sankthansjentene» 🥹 Det virker som en manisk greie de holder på med nå.

Samtidig har følgertallet fortsatt å rase nedover mot 300 000, i dag er tallet 300 039. Og….kontoen er i dag plutselig gjort privat igjen. Hva skjer nå mon tro? Får vi en gjentakelse av det som skjedde forrige gang kontoen bikket under dette magiske tallet? 

Noen er ute for å søke tjeneste, andre ute etter å kjøpe følgere 😂. For et vanvittig opplegg.

• Liker 15
Skrevet
Auroraborealiset skrev (2 timer siden):

Jeg skreenshootet dette for en stund siden fordi det var så forfriskende å se frua uten innsugd mage. I sterk kontrast mot alle photoshootene rundt sankthansbålet, med jentene som rekvisitter.

IMG_3404.jpeg

Dette er et bilde, ja? Vet ikke om magen suges inn, men foten løftes og gape-«smilet» er på plass, dette er jo ikke et normalt smil, men et smil for å skape illusjon av at noen har det gøy. Se på forskjellen på mannen og CBE, der han har er normalt smil for anledningen. Blikket hans er rett på fotografen og han ser ut til å uttrykke «dette er litt flaut og kleint», men det er iallfall litt varme og følelser i blikket. CBE: tomt blikk. 

• Liker 24
  • Nyttig 3
Skrevet
Kollontaj skrev (8 minutter siden):

Dette er et bilde, ja? Vet ikke om magen suges inn, men foten løftes og gape-«smilet» er på plass, dette er jo ikke et normalt smil, men et smil for å skape illusjon av at noen har det gøy. Se på forskjellen på mannen og CBE, der han har er normalt smil for anledningen. Blikket hans er rett på fotografen og han ser ut til å uttrykke «dette er litt flaut og kleint», men det er iallfall litt varme og følelser i blikket. CBE: tomt blikk. 

Jeg screenshootet bildet av en film hun la ut på story. Og ja, de posterte på rød løper og CBE sto som vanlig med kunstig vidåpen munn, tomt blikk og hadde flørtende kroppsspråk til rød-løper makkeren sin. Jeg syns uansett det var forfriskende å se en filmsnutt der hun glemte å suge inn magen. Bloggerfoten og de andre triksene husket hun på. 

• Liker 23
Skrevet
43 minutter siden, Auroraborealiset said:

Jeg screenshootet bildet av en film hun la ut på story. Og ja, de posterte på rød løper og CBE sto som vanlig med kunstig vidåpen munn, tomt blikk og hadde flørtende kroppsspråk til rød-løper makkeren sin. Jeg syns uansett det var forfriskende å se en filmsnutt der hun glemte å suge inn magen. Bloggerfoten og de andre triksene husket hun på. 

Ja, veldig, hun hater sikkert dette bildet. Det må være skrekkelig å aldri kunne vise seg normal, samtidig som det er veldig skadelig påvirkning. Heldigvis kan hun ikke påvirke så mye nå som før, siden veldig få ser opp til henne slik som før.

• Liker 15
Skrevet
Auroraborealiset skrev (3 timer siden):

Jeg skreenshootet dette for en stund siden fordi det var så forfriskende å se frua uten innsugd mage. I sterk kontrast mot alle photoshootene rundt sankthansbålet, med jentene som rekvisitter.

IMG_3404.jpeg

Fint bilde. Ser mer naturlig ut her med han enn sin egen mann😅Da er det veldig oppstilling for kamera🤣

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
hvalstad45 skrev (3 timer siden):

Å gå på utseendet til folk er veldig lite konstruktivt

Ja sant det. Tar til meg den. Var bare settingen med bilder jeg så og så tenkte jeg mitt. 

• Liker 9
Skrevet
hvalstad45 skrev (23 minutter siden):

Ja, veldig, hun hater sikkert dette bildet. Det må være skrekkelig å aldri kunne vise seg normal, samtidig som det er veldig skadelig påvirkning. Heldigvis kan hun ikke påvirke så mye nå som før, siden veldig få ser opp til henne slik som før.

CBE.no la det ut selv? Da er de fornøyde med bildet. 

• Liker 3
Skrevet
13 minutter siden, Kollontaj said:

CBE.no la det ut selv? Da er de fornøyde med bildet. 

Ah, trodde det var fra annet sted.
For øvrig hadde det ikke sett sånn ut hvis hun ikke allitd skulle presset seg inn i minst mulig størrelse.

• Liker 8
Skrevet

Ser at det er 299k følgere nå og kontoen er gjort privat.

• Liker 21
  • Nyttig 1
Skrevet

Syk igjen!

I følge henne selv "latterlig forkjølet". Får håpe hun ikke har smittet alle på flyet på vei til ferie!

Screenshot_20230627-162306_Instagram.jpg

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
FruRosa skrev (8 minutter siden):

Syk igjen!

I følge henne selv "latterlig forkjølet". Får håpe hun ikke har smittet alle på flyet på vei til ferie!

Hvorfor stå opp kl. 3 på natta når flyet går 08.45? Skal hun bruke 2t på badet, eller hva i alle dager holder de på med? 

Ser det er Granca tur igjen, skulle de ikke på slott i Fankrike? Interessen for friluftsliv, kortreist ferie og miljøengasjement ble ikke uventet et kortvarig og lite troverdig prosjekt.

• Liker 33
  • Nyttig 2
Skrevet
FruRosa skrev (16 minutter siden):

Syk igjen!

Det er koselig å reise på natten? Virkelig? Med to barn...? Noen leser tydeligvis på KG og er fornærmet fordi det nevnes at de ferierer på budsjett. Selvfølgelig drar de opp ungene midt på natten fordi det er det koseligste. Ikke fordi det er billigst...

• Liker 41
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Skrevet
5 minutter siden, Felis said:

Det er koselig å reise på natten? Virkelig? Med to barn...? Noen leser tydeligvis på KG og er fornærmet fordi det nevnes at de ferierer på budsjett. Selvfølgelig drar de opp ungene midt på natten fordi det er det koseligste. Ikke fordi det er billigst...

😆

• Liker 12
  • Nyttig 4
Skrevet
Anonym90059005 skrev (31 minutter siden):

Hvorfor stå opp kl. 3 på natta når flyet går 08.45? Skal hun bruke 2t på badet, eller hva i alle dager holder de på med? 

Det tar tid å bli nok "on fleek" til å kunne vise seg på flyplassen, må vite.

Screenshot_20230627-171502_Instagram.jpg

• Liker 22
  • Nyttig 2
Skrevet
Frisk Frosk skrev (På 24.6.2023 den 19.32):

Fra linken din fra kk.no:

"Det farligste man kan utsette hunden sin for i sommervarmen er å ta dem med på joggetur."

Etter at CBE i ukesvis hadde vist at hun jogget med hunden i varmen, og hunden "smilte" mens svetten hennes rant... og de fleste medier har varslet om at folk ikke må jogge med hunden i varmen, ikke gå på varm asfalt osv.... da kom CBE med et innlegg om at "det er for varmt til å jogge med hunden". Samtidig som det fremdeles lå ute at hun hadde jogget med hunden.

Kanskje Trude Mostue burde ta en alvorsprat med ekteparet Eriksen. Eller kanskje mer effektivt, ta et oppgjør med influencere på sosiale medier, og så bruke ekteparet Eriksen som et skrekkeksempel - som begynte å jogge med hunden første sommeren han levde, var på skitur med ski med stålkanter med ham første påsken, lar ham få sjokolade, jogger i varmen osv. osv. Alt behørlig dokumentert av CBE og LKE selv i hele hundens liv...

Dette kan Veterinær-Åge avkrefte kjapt.

Og bissevofs-Åge🐶 har vært hund hele livet, så ikke tenk på det!

• Liker 30
  • Nyttig 2
Skrevet
FruRosa skrev (13 minutter siden):

Det tar tid å bli nok "on fleek" til å kunne vise seg på flyplassen, må vite.

Screenshot_20230627-171502_Instagram.jpg

Håper egentlig du tuller og at det ikke er fra dagens? 😳

• Liker 17
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Felis skrev (På 25.6.2023 den 8.26):

For en tid tilbake delte @FruJohansen et utdrag fra boka «Det Mørkeste Rommet» av Ingunn Røren og Hilde Reikrås. Boken handler om Dark Room-operasjonen og utdraget var fra en chattelogg mellom to pedofile. 

I loggen diskuterer de to pedofile sine drømmer/planer for hvordan de kan få tak i et barn å ha sex med. Innledningsvis er begge enige om at barn under to år er mest ideelt, for de kan ikke sladre. Men siden begge menn ønsker å fullføre samleie, blir de enige om at alderen 6-8 år er den beste, det skal jo tross alt være plass til penis…

Ingen av dem har aktuelle barn i omgangskretsen, så de skriver at det beste ville være å bli kjent med noen med barn i riktig alder, slik at de kunne lære seg barnets rutiner. Hvilken vei ungen bruker til skolen trekkes frem som et viktig poeng. Men også at de må ha nok kunnskap om barnet til å skaffe seg tillit. Herunder går jo ting som en venn ville visst, som hvor og hvordan de bor, hva de liker å gjøre, hvor de var på ferie, hva foreldrene gjør osv…

Nøyaktig den informasjonen CBE på daglig basis deler på sin åpne bedriftskonto med 300 000 følgere…

I slutten av boka ramser politiet opp en rekke tiltak vi som foreldre kan gjøre for å holde ungene trygge. Å holde barna borte fra sosiale medier er øverst på listen. Som politiet sier: der det er barn på nett, er det også pedofile. Blant overgrepsmaterialet politiet fant er tusenvis av uskyldige feriebilder fra Ola Nordmann.

Og så kan man jo ta en Iselin Guttormsen og tenke: Hva så? Har det egentlig noe å si for disse barna at en pedofil runker seg gul og blå til bilder av dem? Kanskje ikke.. Så lenge de ikke vet, så har de ikke vondt av det, og den eneste måten de kan finne det ut, er hvis politiet finner bildene og gir beskjed. I ett av eksemplene fra boka ble det oppdaget at en far byttet bort helt vanlige barnebilder av egne barn mot sex (ja, de pedofile hadde sex med faren for å få tilgang til ikke-sexualiserte bilder av ungene hans…) Ungene det er snakk om opplevde det som svært krenkende at bildene var delt uten deres viten til folk som skulle bruke dem for seksuell tilfredsstillelse, og manglende på kontroll over hvor bildene tok veien trekkes frem som ekstra belastende.

Men et fåtall barn vil motta slik informasjon, for politiet er sørgelig bakpå i jakten på pedofile. Bare en brøkdel blir oppdaget og av dem igjen blir en brøkdel tatt, for i boka beskrives hjerteskjærende prioriteringer, mange kjente pedofile får fortsette uforstyrret fordi politiet må prioritere andre, verre overgripere.

Mennene som diskuterte hvordan de skulle plukke opp en søt jente på skoleveien (de kunne ta en gutt hvis anledningen bød seg), ha sex med henne med kondom, vaske henne og så slippe henne fri, hadde holdt på i mange år før de ble tatt. Og de satt ikke bare i kjelleren og drømte i de årene, foråsidetsånn…

Det som slår meg er hvor sterke driftene til disse menneskene er. Flere av dem hadde fryktelig mye å tape i form av sosial status, jobb og penger. De hadde lederverv, politiske verv, gode jobber, kone, barn og familie osv, men de klarte ikke å slutte. Selv ikke når de ble tatt, klarte de å slutte. En begikk nye overgrep på perm fra fengsel. En av dem fikk tilgang på en pc mens han satt i varetekt og forsøkte å bestille overgrep. Disse menneskene har drifter som ikke er forenelig med å gå fritt i samfunnet, likevel gjør de fleste pedofile akkurat det…

Og jeg har nok vært naiv når det kommer til hva pedofili er, men det jeg leste var langt mer brutalt og perverst enn jeg var klar over. Mennene beskriver hvordan de tenner på hele familier, inkludert familiehunden. I chatteloggene fra nettovergrepene som beskrives i boka starter det gjerne med at mannen bestiller seksualisert materiale av mor. Når han er lei av henne, spør han om hun ikke har en hund, eller barn. Og derfra går det utfor…

Jeg skal ikke være mer grafisk enn det, for jeg innser at dette er drøy kost. Men jeg anbefaler alle å lese boka. Også Caroline og Lars Kristian (jeg vet dere leser her inne…). Les boka og tenk en gang til på hvor mye info dere har delt om ungene deres. Er det nok til at et rovdyr kan plukke de opp på skoleveien og kose seg litt? Og med tanke på at disse menneskene finnes i følgerskaren (der det er barn på nett, er det pedofile), er det ideelt å blande seksualiserte bilder av mor med søte bilder av barn? En pupp her, en lekende unge der… Hva med videoer av hunden som slikker på sin svette, sexy matmor? Bilder hvor dere kysser ungene på munnen? Er det lurt? Er det trygt? Og er det til ungenes beste?

Fytti helvete! Det er alt jeg klarer å si om dette.

Caroline Berg Eriksen og Lars Kristian Eriksen, se til helsikke å reflekter over dette. Er det viktigere å tjene likes på delikate bilder av barn, og mors pupper og kropp??

Nei, fy faen. 

Endret av Turkis Sau
  • Liker 24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...