Skrottefar Skrevet 2. juli 2023 #84941 Skrevet 2. juli 2023 Frisk Frosk skrev (16 minutter siden): De har drevet med villedende reklame for egen business i 7 år overfor sine potensielle samarbeidspartnere i disse årene. Hvor de har fokusert på at de har et treningsunivers under utvikling med egen app, og at de liksom skal satse stort på dette. På den måten er de nok blitt mer ettertraktet blant annonsører som f.eks. selger treningstøy, men også andre, fordi det gir et inntrykk av seriøst innhold med positive verdier - alt annet enn hva bedriften(e) deres faktisk står for! Men annonsørene burde også vært sitt ansvar bevisst og gjort litt research før de kaster bort kroner som ikke gjør noe annet enn å dekke livsoppholdet til dette falske paret 21
snute Skrevet 2. juli 2023 #84942 Skrevet 2. juli 2023 (endret) Dette skriver hun til meg ang appen. Skjønte det ikke helt, men har uansett ingen planer om å bli kunde. Endret 2. juli 2023 av snute . 20 1
~ Ada ~ Skrevet 2. juli 2023 #84943 Skrevet 2. juli 2023 Frisk Frosk skrev (18 minutter siden): Når de stadig ignorerer og sletter slike kommentarer så bygger de opp under luftslott-teorien min fra tidligere. De har drevet med villedende reklame for egen business i 7 år overfor sine potensielle samarbeidspartnere i disse årene. Hvor de har fokusert på at de har et treningsunivers under utvikling med egen app, og at de liksom skal satse stort på dette. På den måten er de nok blitt mer ettertraktet blant annonsører som f.eks. selger treningstøy, men også andre, fordi det gir et inntrykk av seriøst innhold med positive verdier - alt annet enn hva bedriften(e) deres faktisk står for! Hvor lenge kan de fortsette å melke Netfit-kua før luftslottet blir punktert? Når de sletter kommentarer om når appen kommer, kort tid etter at de sa den skulle komme i løpet av juni 2023, og den fremdeles ikke er kommet - det viser hvor useriøse de faktisk er. Og mest trolig at de faktisk ikke selv vet når eller om den i det hele tatt vil bli lansert. Jeg tipper det siste, for det er ingenting som tilsier at dette er seriøst fra deres side, men heller noe som brukes for å gjøre seg mer attraktiv på Treasures AS andre IG-kanaler for annonsører. Derfor er det også ganske uforståelig at både Adrian Paul og Peters & Phil er medeiere. Det begynner vel å bli noen år siden Adrian Paul selv publiserte noe om at han ikke hadde tro på at appen ville bli stor, og det sier vel sitt når de fremdeles kjører samme leksa - "kommer snart"... på syvende året, eller er det åttende de har begynt på nå? Det er rett og slett utrolig uhøflig kundebehandling, og samtidig vil de altså rekruttere kunder til treningsreise med Apollo. En avslørende fremvisning av at erfaringsgrunnlaget kun består av livets skole. Det viser seg også i all argumentasjon, eksempelvis «ville du sagt det samme til en som var overvektig?» og «hvorfor kan ikke kvinner heller applaudere hverandre når jeg viser pupp?» Primitiv argumentasjon på fjortisnivå. 31 2
Stargaze Skrevet 2. juli 2023 #84944 Skrevet 2. juli 2023 De må nok snart ut i en vanlig jobb. Det der de driver kan umulig mette 4 mager. Hun nærmer seg førti. Nye dyktige influencere har spist opp følgerne. Hun er nobody per nu. Han lever tydeligvis på henne, og trasker i skjørtene hennes hver dag. Hadde blitt gal! Veldig glad for at jeg er gift med en MANN 32 2
Kati Skrevet 2. juli 2023 #84945 Skrevet 2. juli 2023 Surikatt skrev (4 timer siden): Hun skriver at hun er på familieferie. Er ikke dette et hotell med aldersgrense og jentene deres er for små til å bo der. Uansett, om de bor et annet sted er det hvordan hun fremstiller det, det oppfattes som at ungene bor der. Og det hjelper ikke å ta med yogamatte og ta bilde av den der den står i hjørnet når den ikke brukes. Hun blir aldri yogalærer og jeg tipper innen et år er det lagt på hylla. De burde være flaue over det slette «arbeidet « og gjentatte lovbrudd på denne turen. Er det noen som har spurt dem hvorfor de ikke merker bildene sine med reklame og retusjert person og hvor det blir av appen deres? Jeg tror hotellet har 12-års grense, ja. Kanskje hans/hennes foreldre er med til Gran Canaria, og barna bor med de? Jeg oppfatter dette som en ren «forretningsreise», kun reklame for hotellet, et hotell hvor barna da ikke kan bo. Samtidig trener de konstant også, så har tenkt at noen andre må nesten være med barna Evt. spiser de frokost med barna annenhver dag e.l. Skulle bare ønske de reklamerte med åpne kort. Ikke selge det inn som en familiereise, da ingen andre kan ta med barna sine samme sted. Helt ok med sånne hotell, men ikke lat som om hele familien kan sjekke inn liksom… 28
Skrottefar Skrevet 2. juli 2023 #84946 Skrevet 2. juli 2023 Kati skrev (2 minutter siden): Jeg oppfatter dette som en ren «forretningsreise», kun reklame for hotellet Fair enough, men hvilken verdi har det for hotellet når det eneste dette paret bedriver er å vise seg frem? 18 1
CityCityBangBang Skrevet 2. juli 2023 #84947 Skrevet 2. juli 2023 5 hours ago, Kollontaj said: Fra hotellets IG: Link er: https://instagram.com/grandhorizongrancanaria?igshid=Y2IzZGU1MTFhOQ== Spørs om de ikke forstår at de har kjøpt katta i sekken med dette paret (se likerklikk). Den andre influenceren har også tatt bilde av hotellet, da ser man jo faktisk hvordan det ser ut. Andre innlegg hentet fra CBE/LKE har de skjult likerklikk på. Akkurat det med at de har skjult likerklikkene på CBE/LKE's innlegg er jo ganske pussig. Men det var kanskje ikke så god reklame som de hadde håpet? 13
Kati Skrevet 2. juli 2023 #84948 Skrevet 2. juli 2023 Skrottefar skrev (10 minutter siden): Fair enough, men hvilken verdi har det for hotellet når det eneste dette paret bedriver er å vise seg frem? Om det har verdi for hotellet, har jeg ingen formening om. Ikke stor verdi, vil jeg tro, når de reklamerer for noe som ikke er korrekt (familiereise på 12-års grense hotell) 10
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 2. juli 2023 Populært innlegg #84949 Skrevet 2. juli 2023 Jeg er enig i at de driver helt elendig reklame for hotellet. Hvordan er omgivelsene? hvor spiser man? Er det langt til andre spisesteder? Hvordan er turmulighetene? Og at de ikke skriver noe om at det tilsynelatende er et barnefritt hotell, er jo helt merkelig. De har jo delt bilder av barn på flyplass og barn på ferie? Og så må jeg bare si at man er virkelig ikke "naturlig slank" hvis man hopper over måltider, spiser mikroporsjoner og trener to ganger i døgnet. Da er man veldig slank fordi man hele tiden opererer med tilnærmet kaloriunderskudd. 44 3 11
Christiane_W Skrevet 2. juli 2023 #84950 Skrevet 2. juli 2023 Henrik Troy på IG🍑😂 https://www.instagram.com/p/CuNOFy2K5hw/?igshid=Y2I2MzMwZWM3ZA== 39 7
Skrottefar Skrevet 2. juli 2023 #84951 Skrevet 2. juli 2023 Christiane_W skrev (7 minutter siden): Henrik Troy på IG🍑😂 https://www.instagram.com/p/CuNOFy2K5hw/?igshid=Y2I2MzMwZWM3ZA== Hehehe.....ja, Henrik Troy er gull, håper han passer på bilen sin 😛 24 1
Frøkenfryden Skrevet 2. juli 2023 #84952 Skrevet 2. juli 2023 snute skrev (1 time siden): Dette skriver hun til meg ang appen. Skjønte det ikke helt, men har uansett ingen planer om å bli kunde. Ja, pleier jo løse seg ting med Netfit😂 3 1
Pusern3 Skrevet 2. juli 2023 #84953 Skrevet 2. juli 2023 Kollontaj skrev (8 timer siden): Men folk liker det ikke (selv om det får flere likes enn mye annet for tida). Hun begynner å se ut som en parodi på seg selv 🥹😇 8
Pusern3 Skrevet 2. juli 2023 #84954 Skrevet 2. juli 2023 Inocybe skrev (8 timer siden): Er det virkelig noen som syns kostholdet CBE legger ut er næringsrikt og sunt?! 🤣 Ja ja, CBE selv beskriver det som balansert så da så... 🙃 Legger til: Mulig hun anser balansert kosthold som å utligne kalorier inntatt ved høyt alkoholkonsum ved å skippe måltider 🤷♀️Droppe måltider er tross alt et hot ferie-tips fra henne tidligere. Ja, hun svarte jo faktisk akkurat det når noen spurte om tips for å holde vekte/formen gjennom ferie - hopp over måltider sa CBE. Dette var for ett år siden eller så. Flotte gode råd - særlig når hun har med reaktivt store barn på ferie. Barn lærer mer av hva de ser fremfor hva de evt hører 14 3
Skrottefar Skrevet 2. juli 2023 #84955 Skrevet 2. juli 2023 Pusern3 skrev (7 minutter siden): begynner å se ut som en parodi på seg selv 🥹😇 Begynner? Nja, har vel holdt på lenge med å være en parodi på seg selv spør du meg 😛 10
Pusern3 Skrevet 2. juli 2023 #84956 Skrevet 2. juli 2023 M.H85 skrev (7 timer siden): Det er ikke sikkert. Hun ser ikke plastikk ala Sophie Elise ut i kroppen. Trener du like mye som henne og lever sunt (kun visse typer mat ) så kan alle se slik ut. At hun er høy,søt og slank fra før hjelper nok på,men den trente kroppen der kommer av et voldsomt trenings regime. Ser ganske sprek ut Funkygine og,sixpack der og. Hun har hvertfall ikke operert kroppen. Men brystene er fikset og ansiktet. 11
Pusern3 Skrevet 2. juli 2023 #84957 Skrevet 2. juli 2023 Andrea59 skrev (6 timer siden): Det var det første jeg tenkte også 😅 Ja virkelig. Så mye verdt er ikke utsikten 😜 og det er uansett noe extra med å spasere nærmest rett fra sengen til havet. Så vi hadde klart valgt et hotell ved stranden fremfor klatre til himmels i ett kjør
Populært innlegg ingo Skrevet 2. juli 2023 Populært innlegg #84958 Skrevet 2. juli 2023 (endret) Dette måtte jo bare komme -fra Henrik Troy 🤣🤣https://www.instagram.com/p/CuNOFy2K5hw/?igshid=OGIzYTJhMTRmYQ== Endret 2. juli 2023 av ingo 36 2 15
Pusern3 Skrevet 2. juli 2023 #84959 Skrevet 2. juli 2023 Lilly Rose skrev (6 timer siden): Det er en veldig merkelig oppførsel. Utrolig uproft og jeg vil si barnslig reaksjon på et legitimt og aktuelt spørsmål.
Pusern3 Skrevet 2. juli 2023 #84960 Skrevet 2. juli 2023 Yogafor_livet skrev (5 timer siden): Nå har sikkert flere spurt, kontoen er satt privat 😅 utrolige greier dette🫣 For et liv og for noen useriøse folk. Kan virkelig ikke forstå at noen vil betale (og binde) seg til et treningsopplegg fra dem 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå