Populært innlegg Snødronninga Skrevet 3. juli 2023 Populært innlegg #85041 Skrevet 3. juli 2023 (endret) Ser hun har svart på magekommentaren: "Magen min er ikke alltid med på isbildene. Her om dagen var bassenget i bakgrunnen og før der en kaffekopp, så det varierer." Spørsmålet skulle kanskje vært stilt på en annen måte, for denne her var lett å vri seg unna. Jeg ville skrevet: Hva er formålet med at magen ofte er i fokus på hva du enn legger ut? Dere har påstått at det er lite fokus på kropp sånn generelt, og dere beviser jo stadig vekk at det er feil. Hvorfor er det sånn? Vipps, så hadde jeg vært blokkert. Endret 3. juli 2023 av Snødronninga 38 14
Pusern3 Skrevet 3. juli 2023 #85042 Skrevet 3. juli 2023 (endret) K_mb skrev (3 timer siden): Ikke et hotell jeg hadde dratt med ungene mine på, med unger reiser vi på resorter og konsept som er tilpasset barn. Dette ser ut som et hotell for voksne. Helt enig og når det knapt gjøres aktiviteter beregnet på barn blir det ikke særlig festelig ferie for dem. Løping løping løping , basseng og posering og frokost etc på uegnede tidspunkt for barn blir dette ikke en barnevennlig tur la oss håpe mistanken om at besteforeldre er i bildet stemmer. Endret 3. juli 2023 av Pusern3 19
Keaton Skrevet 4. juli 2023 #85043 Skrevet 4. juli 2023 Snødronninga skrev (6 timer siden): Ser hun har svart på magekommentaren: "Magen min er ikke alltid med på isbildene. Her om dagen var bassenget i bakgrunnen og før der en kaffekopp, så det varierer." Spørsmålet skulle kanskje vært stilt på en annen måte, for denne her var lett å vri seg unna. Jeg ville skrevet: Hva er formålet med at magen ofte er i fokus på hva du enn legger ut? Dere har påstått at det er lite fokus på kropp sånn generelt, og dere beviser jo stadig vekk at det er feil. Hvorfor er det sånn? Vipps, så hadde jeg vært blokkert. Tenk å ha en jobb der dette er tilbakemeldingen du gir! 😆 Neida, det varierer hva jeg viser sammen med isen, altså. Tror kanskje ikke spørsmålet ble forstått eller det ble misforstått med vilje. 30 2
Klink Skrevet 4. juli 2023 #85044 Skrevet 4. juli 2023 (endret) Kollontaj skrev (7 timer siden): Eller er det magen som har fokuset i bildet? Det er mest den som påvirker, vil jeg anta. Jenter som ønsker å bli «fit» kan nok tenke at de må trene som CBE for å kunne unne seg en is. Hvis det var isen som var viktig: vis at isen spises. Jeg syns faktisk isen fanget blikket før magen. Ellers enig i at bildet har et uheldig budskap. Det var ikke det brukeren jeg siterte skrev, brukeren valgte å skrive om isen. Endret 4. juli 2023 av Klink 2
Laia Skrevet 4. juli 2023 #85045 Skrevet 4. juli 2023 Kollontaj skrev (54 minutter siden): Tenk å ha en jobb der dette er tilbakemeldingen du gir! 😆 Neida, det varierer hva jeg viser sammen med isen, altså. Tror kanskje ikke spørsmålet ble forstått eller det ble misforstått med vilje. Min første tanke også. Tenk å være på hennes alder og ha en diskusjon på dette nivået. 24 3
Pusern3 Skrevet 4. juli 2023 #85046 Skrevet 4. juli 2023 Kollontaj skrev (1 time siden): Tenk å ha en jobb der dette er tilbakemeldingen du gir! 😆 Neida, det varierer hva jeg viser sammen med isen, altså. Tror kanskje ikke spørsmålet ble forstått eller det ble misforstått med vilje. Er redd det første er riktig men kan jo håpe det er såpass på plass i hjernen hennes at ditt forslag to stemmer 😜 1
Pusern3 Skrevet 4. juli 2023 #85047 Skrevet 4. juli 2023 Laia skrev (22 minutter siden): Min første tanke også. Tenk å være på hennes alder og ha en diskusjon på dette nivået. Ja, det er utrolig. Truende krigsbilde flere steder i verden og det er dette de fronter og skriver om. Snakk om å leve i en boble 2
cerruti Skrevet 4. juli 2023 #85048 Skrevet 4. juli 2023 lotti__s skrev (14 timer siden): Å der kom is mage bilde😂😂😂 At hun ikke blir flau selv… 10
Keaton Skrevet 4. juli 2023 #85049 Skrevet 4. juli 2023 https://www.instagram.com/p/CqQqhD1rb5a/?igshid=Y2IzZGU1MTFhOQ== God konto som viser hva filter og redigering gjør. Noen som kjenner igjen filtret? ☺️ 20 2 11
Surikatt Skrevet 4. juli 2023 #85050 Skrevet 4. juli 2023 Hadde de klart å gjøre jobben sin, så hadde det vært en ting. Brudd på alkoholloven, manglende merking av reklame, manglende merking av retusjert person i reklame. Dette er helt grunnleggende. Sprer bilder av barn på nettet . De lyver så de tror det selv. Helt pinlig å se hvordan de driver. De har ingenting å komme med. De klarer jo ikke en gang å formidle noe særlig om hotellet annet enn Caroline Berg Eriksen som går stivpyntet på catwalk til restauranten og ellers er mest opptatt av å vise frem rumpa. 14 2
Klink Skrevet 4. juli 2023 #85052 Skrevet 4. juli 2023 Kollontaj skrev (10 timer siden): Har noe med høflighet å gjøre. Akkurat den ser jeg ikke, når en har valgt å kommentere så får en stå inne for det. 4
Laia Skrevet 4. juli 2023 #85053 Skrevet 4. juli 2023 Ifølge Instanavigation.com har følgertallet fortsatt å rase nedover i denne ferie (jobbe?) uken. I dag viser den 299 706 følgere. Da de reiste var følgertallet over 300 000. Men dette er tydeligvis noe CBE ikke bryr seg nevneverdig om, da trenden har vært slik over lang tid. Og de ønsker tydeligvis å beholde det contentet de har nå. 9 2
~ Ada ~ Skrevet 4. juli 2023 #85054 Skrevet 4. juli 2023 Laia skrev (5 minutter siden): Ifølge Instanavigation.com har følgertallet fortsatt å rase nedover i denne ferie (jobbe?) uken. I dag viser den 299 706 følgere. Da de reiste var følgertallet over 300 000. Men dette er tydeligvis noe CBE ikke bryr seg nevneverdig om, da trenden har vært slik over lang tid. Og de ønsker tydeligvis å beholde det contentet de har nå. Kanskje ikke så rart når de velger å promotere et hotell (leke deilige) fremfor å realisere løftet om en treningstjeneste for andre, fokuserer på egen trening fremfor på kunden, sletter spørsmål om appen og gjør netfit privat. Sånt påvirker som regel troverdighet og interesse. 14 1
BuffyTheVampire Skrevet 4. juli 2023 #85055 Skrevet 4. juli 2023 Her er svaret jeg fikk fra Apollo ang hvor mange som har bestilt Hei, og takk for din mail. Det er totalt plass til 30 personer. Du kan lese alt om treningsreisen her. Det begynner å fylles opp så anbefaler dere å legge inn en reservasjon via linken ovenfor så fort dere vet hvor mange som skal være med. Ønsker deg en fin dag! Vennlig hilsen/Best regards 15 4
hvalstad45 Skrevet 4. juli 2023 #85056 Skrevet 4. juli 2023 2 hours ago, Laia said: Min første tanke også. Tenk å være på hennes alder og ha en diskusjon på dette nivået. Jeg hadde rødmet fra øre til øre om jeg hadde måttet forsvare meningsløse poster på bedriftskontoen min med at "neida, jeg hadde is ved basseng i går, is ved kaffekopp i forgårs, så her er det masse variasjon!" Eh..... Norges kjedeligste influencer, det er sikkert og visst. Denne sida er sånn en million ganger mer interessant enn hennes egen konto. 21 6
Surikatt Skrevet 4. juli 2023 #85057 Skrevet 4. juli 2023 BuffyTheVampire skrev (4 minutter siden): Her er svaret jeg fikk fra Apollo ang hvor mange som har bestilt Hei, og takk for din mail. Det er totalt plass til 30 personer. Du kan lese alt om treningsreisen her. Det begynner å fylles opp så anbefaler dere å legge inn en reservasjon via linken ovenfor så fort dere vet hvor mange som skal være med. Ønsker deg en fin dag! Vennlig hilsen/Best regards Det begynner å fylles opp er ikke et svar på spørsmålet. 28
Stargaze Skrevet 4. juli 2023 #85058 Skrevet 4. juli 2023 (endret) Absolutt ikke rart minstejenta teller ned dagene til hjemreise. På ferie med to selvopptatte foreldre som velger et voksenhotell langt oppe i huttiheita, ingen strandbesøk(?), bare trening og «restitution». Meg, meg, meg De er BARN, og det der er ingen gøyal ferie for barn! Endret 4. juli 2023 av Stargaze 40 1
Stargaze Skrevet 4. juli 2023 #85059 Skrevet 4. juli 2023 Surikatt skrev (Akkurat nå): Det begynner å fylles opp er ikke et svar på spørsmålet. Like unnvikende i svarene som Herr og Fru😅 14
mater.sapiens Skrevet 4. juli 2023 #85060 Skrevet 4. juli 2023 (endret) BuffyTheVampire skrev (9 minutter siden): Her er svaret jeg fikk fra Apollo ang hvor mange som har bestilt Hei, og takk for din mail. Det er totalt plass til 30 personer. Du kan lese alt om treningsreisen her. Det begynner å fylles opp så anbefaler dere å legge inn en reservasjon via linken ovenfor så fort dere vet hvor mange som skal være med. Ønsker deg en fin dag! Vennlig hilsen/Best regards Hm. Tja, det tolket jeg som at det er få påmeldte. Hadde det vært ti ledige plasser ville de svart at det er få plasser igjen. Eller? Endret 4. juli 2023 av mater.sapiens 12
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå