BuffyTheVampire Skrevet 4. juli 2023 #85061 Skrevet 4. juli 2023 mater.sapiens skrev (7 minutter siden): Hm. Tja, det tolket jeg som at det er få påmeldte. Hadde det vært ti ledige plasser ville de svart at det er få plasser igjen. Eller? Derfor stilte jeg oppfølgingsspørsmål 😉 så får vi se! Sier ifra hvis svar. 10
vinterskog Skrevet 4. juli 2023 #85062 Skrevet 4. juli 2023 Stargaze skrev (8 minutter siden): Absolutt ikke rart minstejenta teller ned dagene til hjemreise. På ferie med to selvopptatte foreldre som velger et voksenhotell langt oppe i huttiheita, ingen strandbesøk(?), bare trening og «restitution». Meg, meg, meg De er BARN, og det der er ingen gøyal ferie for barn! Ironien, når de later som det er familiereise fordi de er redde folk skal ta de på at de ikke reiser med barna, også fremstår det bare enda mer stusslig. Kunne lett skrevet at foreldrene er på jobb og fått sponset hotell, mens barna er på sommerferie med bestemor og bestefar xx minutter unna. Og at de møtes på kvelden/dagen/whatever for bad, lek og middag. vips! Mer content, men også mer reell jobb. istedet så later de som at barna boråpø voksenhotellet. Om jeg vil ha et barnefritt hotell så skal det ikke finnes «kanskje unntak» - det skal være barnefritt. mvh voksen kvinne som bruker penger på hotell, reiser, trening, apper og kvalitetsprodukter. Og aldri ville brukt være seg det ene eller andre som cbe promoterer. Mulig hoteller er flott, men både cbe og hotellets egen instagram fremstiller det som harry og for folk som vil vise seg frem, ikke for folk som vil ha en litt flottere ferie. 22 9
Villroses hage Skrevet 4. juli 2023 #85063 Skrevet 4. juli 2023 Dette må jo være et reklameoppdrag som har feilet totalt 🤔 Influenserbedriften hevder bestemt å være på familieferie. Feriestedet fremstiller seg selv som voksenhotell. Og dette misforholdet i tillegg til alle andre daglige lovbrudd påvirkerbedriften presterer hver eneste dag. Mektig imponerende 25 14
~ Ada ~ Skrevet 4. juli 2023 #85064 Skrevet 4. juli 2023 BuffyTheVampire skrev (27 minutter siden): Her er svaret jeg fikk fra Apollo ang hvor mange som har bestilt Hei, og takk for din mail. Det er totalt plass til 30 personer. Du kan lese alt om treningsreisen her. Det begynner å fylles opp så anbefaler dere å legge inn en reservasjon via linken ovenfor så fort dere vet hvor mange som skal være med. Ønsker deg en fin dag! Vennlig hilsen/Best regards Da er det bare å skrive, som en annen her sa, at vi er en gruppe på 12 (-15?) stk.- er det plass til alle? 14 5
Rastebenk Skrevet 4. juli 2023 #85065 Skrevet 4. juli 2023 ~ Ada ~ skrev (6 minutter siden): Da er det bare å skrive, som en annen her sa, at vi er en gruppe på 12 (-15?) stk.- er det plass til alle? Jeg syns det blir litt for dumt å prøve å melke Apollo for hvor mange som er påmeldt, når man ikke seriøst vurderer å bli med. Enten blir denne treningsturen noe av, eller ikke. 43
hvalstad45 Skrevet 4. juli 2023 #85066 Skrevet 4. juli 2023 21 minutter siden, Rastebenk said: Jeg syns det blir litt for dumt å prøve å melke Apollo for hvor mange som er påmeldt, når man ikke seriøst vurderer å bli med. Enten blir denne treningsturen noe av, eller ikke. Enig. Det er kjipt å plage selskaper med falske henvendelser. 23
Klappe Skrevet 4. juli 2023 #85067 Skrevet 4. juli 2023 Jeg har nylig vært på ferie til treningshotellet de skal ha treningsreise til. Det er utrolig bra opplegg allerede på hotellet med gruppetrening, fellesløping, svømming, yoga, sykkelturer, vannsport osv, og de som jobber som instruktører er veldig motiverende, de roper og hyper opp stemningen, eller hvis de ser noen liker det mer rolig så tilpasser de det. Skjønner ikke helt hva CBE og LKE skal komme med her som ikke finnes allerede på hotellet, og kan ikke se for meg de er mer motiverende enn de som jobber der nå. Man kan allerede trene i grupper eller alene, jeg løp alene hver morgen, men det var også opplegg for de som ville løpe med instruktør og andre hotellgjester fra Apollo. Instruktørene var norske og svenske og det var tydelig at de var håndplukket til dette og hadde god opplæring. Betalte rett under 8000kr for 1 uke med all inclusive og all trening inkludert. 24 2 20
hvalstad45 Skrevet 4. juli 2023 #85068 Skrevet 4. juli 2023 18 minutter siden, Klappe said: Jeg har nylig vært på ferie til treningshotellet de skal ha treningsreise til. Det er utrolig bra opplegg allerede på hotellet med gruppetrening, fellesløping, svømming, yoga, sykkelturer, vannsport osv, og de som jobber som instruktører er veldig motiverende, de roper og hyper opp stemningen, eller hvis de ser noen liker det mer rolig så tilpasser de det. Skjønner ikke helt hva CBE og LKE skal komme med her som ikke finnes allerede på hotellet, og kan ikke se for meg de er mer motiverende enn de som jobber der nå. Man kan allerede trene i grupper eller alene, jeg løp alene hver morgen, men det var også opplegg for de som ville løpe med instruktør og andre hotellgjester fra Apollo. Instruktørene var norske og svenske og det var tydelig at de var håndplukket til dette og hadde god opplæring. Betalte rett under 8000kr for 1 uke med all inclusive og all trening inkludert. De er garantert mye bedre trenere enn dette ekteparet, komisk. 9 4
~ Ada ~ Skrevet 4. juli 2023 #85069 Skrevet 4. juli 2023 Rastebenk skrev (1 time siden): Jeg syns det blir litt for dumt å prøve å melke Apollo for hvor mange som er påmeldt, når man ikke seriøst vurderer å bli med. Enten blir denne treningsturen noe av, eller ikke. Det er nok ikke ment bokstavelig fra min side, men spøkefullt på bagrunn av hvor «vanskelig» det skal være å gi et klart svar. Er ikke noe mer å hente derfra, tåkesvar er avgitt. Potensielle kunder bør derimot få svar på evt.minimumskrav til antall påmeldte, refusjon og slike forhold. 12 2
Isild Skrevet 4. juli 2023 #85070 Skrevet 4. juli 2023 Surikatt skrev (3 timer siden): Det begynner å fylles opp er ikke et svar på spørsmålet. Ikke i hele tatt. Det er bare for å "skynde på" de som evt skulle bestilt til 12. For hvis det faktisk er 12 + plasser igjen, så begynner det egentlig ikke å fylles opp. Da heter det at det er halvfullt, evt mindre enn det, og at det fortsatt er gode muligheter for å bli med hvis man er 12. Elendig innsalg fra Apollo! 19 1
BuffyTheVampire Skrevet 4. juli 2023 #85071 Skrevet 4. juli 2023 Rastebenk skrev (4 timer siden): Jeg syns det blir litt for dumt å prøve å melke Apollo for hvor mange som er påmeldt, når man ikke seriøst vurderer å bli med. Enten blir denne treningsturen noe av, eller ikke. Er helt enig, føler meg ganske teit som gjorde det, men nysgjerrigheten tok overhånd. Det henger sammen med det kritikkverdige treningsregimet som CBE og LKE fronter, og man kan spørre seg hvem i alle dager dette appellerer til. Derav spørsmålet. 14 1
Rastebenk Skrevet 4. juli 2023 #85072 Skrevet 4. juli 2023 (endret) BuffyTheVampire skrev (56 minutter siden): Er helt enig, føler meg ganske teit som gjorde det, men nysgjerrigheten tok overhånd. Det henger sammen med det kritikkverdige treningsregimet som CBE og LKE fronter, og man kan spørre seg hvem i alle dager dette appellerer til. Derav spørsmålet. Jeg forstår nysgjerrigheten. Føler meg likevel rimelig sikker på at tante "heldige koppen" samt CBEs mor, søster, bestis/kollega Susan samt klinikk-bestisen er med til sterkt rabatterte priser. For utad trenger netfit aldri å vise hvilke deltakere som ble med gratis/fikk sterkt rabattert opphold. Jeg ser for meg at denne treningsturen skal netfit få til, koste hva det koste vil, så lenge det ikke ser fullstendig mislykket ut utad. Men om jeg tror det blir en ny treningstur etter denne? Absolutt ikke. CBE og LKE fremstår jo fullstendig bevisstløse hva angår kundeservice og forståelse for andres behov. Men siden juni kom og gikk og netfit igjen ble en slapp netfis, etter enda en lovnad om at den var liiike rundt hjørnet (noe vi har hørt i sju hele år), så er bedriften Treasures helt avhengige av å få gjennomført noe som helst. Spesielt etter at netfit ikke klarte å verve én eneste betalende kunde til Drammenløpet. Om de så må bekostige alle tomme Apollo-plasser selv. For det ser rimelig flaut ut at paret kun evner 3 ukentlige toalettselfies, ei rumpe som dupper sensuelt i vannskorpa og utlevering av egne unger, mens andre influensere leverer alt fra populære skjønnhetsprodukter, tv-program og tv-serier til bestselgende bøker, matvarer og bootcamps. Endret 4. juli 2023 av Rastebenk 33 1 10
Vitulina Skrevet 4. juli 2023 #85073 Skrevet 4. juli 2023 Laia skrev (8 timer siden): Min første tanke også. Tenk å være på hennes alder og ha en diskusjon på dette nivået. Med tanke på podcasten overrasker ingenting meg mer 😂 24
Isola2 Skrevet 4. juli 2023 #85074 Skrevet 4. juli 2023 hvalstad45 skrev (5 timer siden): Enig. Det er kjipt å plage selskaper med falske henvendelser. De har folk som jobber med kundeservice…de kunne jo valgt å svare noe annet enn svada. Jeg har enda ikke fått svar når jeg etterspurte antall, enda det har gått over 24 t og de hevder de skal svare INNEN 24 t. Det lukter lite solgte reiser… 14
Frøkenfryden Skrevet 4. juli 2023 #85075 Skrevet 4. juli 2023 (endret) Ice-91 skrev (På 3.7.2023 den 17.03): Her står det max 30 plasser til treningsreisen Er det ikke litt dyrt mtp at lunsj er tillegg og enkeltrom er tillegg på 2500. Altså, hvem vil dele rom med fremmed i Syden 1 uke🙄 Det blir altså fort sånn 19 000! Det er jo litt! Endret 4. juli 2023 av Frøkenfryden 19 2
vinterskog Skrevet 4. juli 2023 #85076 Skrevet 4. juli 2023 Hva menes med «trening etter programmet til netfit»? For hva er netfit? Instagramkontoen, med hopp og sprett cbe? 35 2
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 4. juli 2023 Populært innlegg #85077 Skrevet 4. juli 2023 Apollo har gode grunner til å svare diffust. Å oppgi antallet påmeldte til tilfeldige som spør, er de ikke forpliktet til, og noe de sikkert unngår å gjøre av forretningsmessige hensyn. Jeg synes det er ganske tåpelig og litt flaut at noen faktisk spør om dette kun for å bitche om det i denne tråden. Det gjør debatten useriøs og legger den på et nivå jeg skulle ønske den ikke var på, fordi jeg ønsker å diskutere virksomheten CBE og co driver med på et mer overordnet plan. Nå blir det bare å skulle ta CBE på at hun ikke er poppis, og det synes jeg ikke er greit. Jeg synes hele reklameopplegget for hotellet er ytterst merkelig. Når jeg skal velge hotell, er det direkte diskvalifiserende at hotellet bruker objetifiserte, kvinnelige bikinikledde posører som blikkfang. Jeg vil se fasiliteter, beliggenhet, hva tilbyr restauranten? Hvordan er turmulighetene rundt hotellet? Hvilke andre interessante ting finnes i nærheten? At Caroline Berg Eriksen viser frem rumpa si i bassenget er bare skikkelig kleint. 69 30
Karmaisabitch Skrevet 4. juli 2023 #85078 Skrevet 4. juli 2023 Fascinerende bedrift dette her, må liksom følge med litt for å få med seg galskapen også, guilty pleasure much 😂 Fint å se mindre av de ungene da, det er da noe 👍 8
platypus Skrevet 4. juli 2023 #85079 Skrevet 4. juli 2023 Nå er kontoen carolinebergeriksen på Insta lukket igjen. Sist gang den var lukket, var når de var på reise til ferie. Ifølge cbe var i dag siste feriedag. Er de så avhengige av å ha full kontroll hele tiden, at de lukker den når de ikke kan slette uønskede kommentarer kontinuerlig (dvs når de flyr osv)? Det er slik det ser ut utad, i hvert fall. Stenger de den hver natt også? 🤔 17 13
Klink Skrevet 4. juli 2023 #85080 Skrevet 4. juli 2023 platypus skrev (2 minutter siden): Nå er kontoen carolinebergeriksen på Insta lukket igjen. Sist gang den var lukket, var når de var på reise til ferie. Ifølge cbe var i dag siste feriedag. Er de så avhengige av å ha full kontroll hele tiden, at de lukker den når de ikke kan slette uønskede kommentarer kontinuerlig (dvs når de flyr osv)? Det er slik det ser ut utad, i hvert fall. Stenger de den hver natt også? 🤔 De stenger den når det ikke er noe reklamesamarbeid. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå