Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Kollontaj skrev (21 minutter siden):

Kan ikke for det, men det bildet av LKE med de hashtaggene: 🤭 

Og ja, har meldt inn noen av lovbruddene, men når jeg ser hvor få saker Forbrukertilsynet har publisert i 2023, mister jeg trua. 

Tipper det er et ressurs- og prioriteringsspørsmål.

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Aricia skrev (5 minutter siden):

Tipper det er et ressurs- og prioriteringsspørsmål.

Ja, sikkert. Er det mange som rapporterer, kan det jo derfor hende at FT får tanker om å prioritere manglende og mangelfull reklame på SoMe. 

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet

På disse bildene klarer jeg altså ikke å finne reklame, ad, advertisement, spons, et eller annet som tilsier at dette er reinspikka reklame. Men tynn og senete arm med minimal fettprosent har de klart å få med... kilde: larskristianeriksen/coacheriksen instastory, 

image.thumb.png.dcf9302f0c7a755d9fe5a900131ca1c6.png

image.thumb.png.f46f766944da245a38d9281e9e392284.png

• Liker 26
Gjest Xstrella
Skrevet

Kommentarfeltet på siste bilde. Altså. Ingen som skriver hun er ihjel redigert på bilde. Man kan ikke se det er henne bak all filter og retusjering. 

Skrevet
Isola2 skrev (4 timer siden):

Tidenes svada-svar fra Apollo…

IMG_2355.jpeg

Her står det max 30 plasser til treningsreisen

IMG_2667.png

• Liker 11
Skrevet
NettoppJa skrev (38 minutter siden):

På disse bildene klarer jeg altså ikke å finne reklame, ad, advertisement, spons, et eller annet som tilsier at dette er reinspikka reklame. Men tynn og senete arm med minimal fettprosent har de klart å få med... kilde: larskristianeriksen/coacheriksen instastory, 

image.thumb.png.f46f766944da245a38d9281e9e392284.png

Begge deler er umerket reklame og lovbrudd.

Det øverste bildet er renspikka proana, for å fremstille eier av underarmen som smalere enn tallerkenen. De blir verre og verre, det går igjen i flere og flere av bildene de legger ut.

• Liker 23
  • Nyttig 1
Skrevet

Midt oppi proana og lovbrudd eksponerer de barn også, med de følgene det kan få for barna.

• Liker 18
Skrevet
~ Ada ~ skrev (5 timer siden):

Spør igjen, hvor mange påmeldte er det?😛

Sendte en oppfølgingsmail…får se hva de svarer..

• Liker 16
  • Nyttig 3
Skrevet
Frisk Frosk skrev (52 minutter siden):

Midt oppi proana og lovbrudd eksponerer de barn også, med de følgene det kan få for barna.

Og seksualisert budskap.

Og som om ikke det var nok, bilde av seg selv i bilvinduet. At man aldri får nok av seg selv. At man ikke blir flau!

• Liker 18
  • Nyttig 1
Skrevet
Kollontaj skrev (2 timer siden):

IMG_3911.jpeg

NettoppJa skrev (1 time siden):

Har de laget frokosten evt. belønningen selv?

Berg Eriksen med yoghurt, litt frukt, noen cashewnøtter, litt mørk sjokolade og noe som ser ut som granola. Eriksen med pannekaker, sjokolade, bær, melon, fetaost, noen agurkskiver, litt yoghurt med granola og to tykke skiver brød. Til pannekaker?

Det ser ut som de har klasket sammen noe selv for to voksne som nettopp har løpt i varmen slik de gjør hjemme. Jeg ser frykt for å tilte vektstabiliteten i ferien ved å tilføre bittelitt mer enn et kaloriredusert måltid etter ei løpeøkt. Sjokoladen, nøttene og osten er vel å anse som risikosport for metabolismen siden kveldene avsluttes med vin i været🤪

• Liker 20
  • Nyttig 4
Skrevet

Og IS, ikke glem is (les: mage)!

Screenshot_20230703-182755_Instagram.jpg

• Liker 33
  • Nyttig 3
Skrevet
FruRosa skrev (Akkurat nå):

Proana all the way...

Og far selv deler barnebilde... Blandingen av innhold på bedriftskanalene blir sykere og sykere.

• Liker 26
Skrevet
FruRosa skrev (43 minutter siden):

Å der kom is mage bilde😂😂😂

• Liker 28
  • Nyttig 5
Skrevet
Kollontaj skrev (3 timer siden):

Man har et ansvar som influencer. Dette er frokosten etter ei mil i varmen (vi vet fra før at CBE.no ikke spiser før det løpes). Mulig det spises mer i virkeligheten, men dette fremvises som frokost. 

Reklamemerkingen synes jeg også er dårlig, vanskelig å få øye på om man ikke stopper storyen. 

IMG_3911.jpeg

Tragiske forbilder. Burde vært stanset og er ihvertfall verdens dårligste reklame for hotellet. De er faktisk verre enn noen gang i forhold til feil ernæring i forhold til all trening de utfører. Også på ferier. 

• Liker 11
Skrevet
Ice-91 skrev (2 timer siden):

Her står det max 30 plasser til treningsreisen

IMG_2667.png

Er vel ikke vits å bestille den lunchen som står nevnt her 😜 vil tro svært lite mat for pengene 🤣🤣🤣

• Liker 2
Skrevet
lotti__s skrev (20 minutter siden):

Måtte jo komme 🤣🤣🤣

• Liker 3
Skrevet (endret)

image.thumb.png.28aee2c338363d76f76121b72f015205.png

Bilde: larskristianeriksen story insta

Jeg syns denne ferien blir mer og mer fornøyelig. Trodde kanskje kreativiteten skulle blomstre når det er ferietid og følgetallet til fruen igjen har dalet under 300k. 

Jeg sjekket instaen til han andre influenseren som bor på hotellet, riktignok godt over 1mill følgere, men for en innholdsproduksjon og fokus. I en helt annen klasse for å si det sånn. 

Endret av NettoppJa
  • Liker 31
  • Nyttig 2
Skrevet
52 minutter siden, lotti__s said:

Prøv å ta samme bildet selv og få dere en god latter! Det er en ekstremt unaturlig måte å ta et bilde på, om ikke MAGEN er det ene man egentlig vil formidle. Aldri sett noen, selv ikke influencer, med større oppheng på egen mage. Det er psykt.

• Liker 27
  • Nyttig 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...