Jobbermedbarn Skrevet 2. juli 2023 #84961 Skrevet 2. juli 2023 ingo skrev (20 minutter siden): Dette måtte jo bare komme -fra Henrik Troy 🤣🤣https://www.instagram.com/p/CuNOFy2K5hw/?igshid=OGIzYTJhMTRmYQ== Dauver😅😂😂😂 16 2
M.H85 Skrevet 2. juli 2023 #84962 Skrevet 2. juli 2023 Pusern3 skrev (29 minutter siden): Men brystene er fikset og ansiktet. Botox e ekstremt vanlig, og puppene ser ikke store ut iallefall. Men OK da😆 2
Pusern3 Skrevet 2. juli 2023 #84963 Skrevet 2. juli 2023 (endret) Frisk Frosk skrev (5 timer siden): Caroline Berg Eriksen kommer med et politikersvar om temaet - dvs. hun omgår temaet. Fakta er at Caroline Berg Eriksen driver proana, bruker ALLE midler for å fremstille seg selv som langt tynnere enn hun er; krampaktige spenninger i poseringene, vinkelbruk på kamera som skal forlenge og fortynne, poseringer for å fremstå tynnere enn hun er, og på toppen av dette filter som skal få henne til å se for tynn ut og redigering av bildene på toppen av det igjen. Hvis Caroline Berg Eriksen hadde ment det hun skriver over her, at hun ønsker å være et godt forbilde, da hadde hun ALDRI brukt de virkemidlene nevn over. Hun bruker alle virkemidlene hver eneste dag, som regel i kombinasjon. Det hjelper ikke om hun i virkeligheten er normalvektig når hun i så godt som alle bilder hun legger ut av seg selv er ihjelposert, ihjelfiltrert og/eller ihjelredigert. Når dette er strategien hun velger, da velger hun helt bevisst å fronte både thinspo og proana. Og DET har ingenting med å være et godt forbilde å gjøre! Det Caroline Berg Eriksen holder på med er ekstremt farlig kroppspress, det er juks og bedrag, og det er iskaldt kynisk av henne å lyve om hvor kalkulert hennes proana-narrativ og ortoreksi-narrativ er! Det Caroline Berg Eriksen presenterer på sine bedriftskanaler har ikke noe med en god livsstil å gjøre. Det er bare kynisk utnyttelse av sårbare grupper for selv å tjene penger. Og dette forkvaklede forhold til egen kropp og utseende eksponeres til og med egne barn for. Kynisme satt i system. Det er jo direkte løgn at hun fremstiller seg selv naturlig og avslappet. Blir faktisk komisk at hun får seg til å si noe sånt. Alle ser jo hvordan hun holder på Endret 2. juli 2023 av Pusern3 19
Keaton Skrevet 2. juli 2023 #84964 Skrevet 2. juli 2023 Siste dag i morgen og hva har de vist frem? Jeg husker villløping, en bratt bakke og rumpe. Skikkelig ræva reklame. 45 4
Klink Skrevet 2. juli 2023 #84965 Skrevet 2. juli 2023 Kollontaj skrev (2 minutter siden): Siste dag i morgen og hva har de vist frem? Jeg husker villløping, en bratt bakke og rumpe. Skikkelig ræva reklame. Og frukt pluss kaffe til frokost. 10
Pusern3 Skrevet 2. juli 2023 #84966 Skrevet 2. juli 2023 Kati skrev (2 timer siden): Jeg tror hotellet har 12-års grense, ja. Kanskje hans/hennes foreldre er med til Gran Canaria, og barna bor med de? Jeg oppfatter dette som en ren «forretningsreise», kun reklame for hotellet, et hotell hvor barna da ikke kan bo. Samtidig trener de konstant også, så har tenkt at noen andre må nesten være med barna Evt. spiser de frokost med barna annenhver dag e.l. Skulle bare ønske de reklamerte med åpne kort. Ikke selge det inn som en familiereise, da ingen andre kan ta med barna sine samme sted. Helt ok med sånne hotell, men ikke lat som om hele familien kan sjekke inn liksom… De holder på etter samme moral som tidligere; løgner - hvite og vanlige - og bortforklaringer. hadde jeg skullet selge hotell etc slik de skal, hadde jeg «angrepet» det på en helt annen måte!!! 8
Stargaze Skrevet 2. juli 2023 #84967 Skrevet 2. juli 2023 Pusern3 skrev (35 minutter siden): For et liv og for noen useriøse folk. Kan virkelig ikke forstå at noen vil betale (og binde) seg til et treningsopplegg fra dem Det er nok ikke mange som vil det… 7 1
~ Ada ~ Skrevet 2. juli 2023 #84968 Skrevet 2. juli 2023 Kollontaj skrev (2 timer siden): Siste dag i morgen og hva har de vist frem? Jeg husker villløping, en bratt bakke og rumpe. Skikkelig ræva reklame. Men ingenting topper egenreklamen i podcasten. 1 1
Hallepalle2 Skrevet 3. juli 2023 #84969 Skrevet 3. juli 2023 https://www.tv2.no/underholdning/god-kveld-norge/sjokkert-over-norske-influensere-det-er-helt-sykt/15857282/?fbclid=IwAR12ntDCaiDB9YAI3-q3LN5B-ucsBRAOXUAJOAzd4aJ4aR5kRdm0-73FiyY_aem_AcHPvlF7cxtDgAAMXH51gja4O580qzRguWxksH4z4i1bJznTgUEDs5VoTTRPTspwzN8 Jeg håper at de leser dette. Alle som eksponerer barn på nett. 20 8
Isild Skrevet 3. juli 2023 #84970 Skrevet 3. juli 2023 Hallepalle2 skrev (2 timer siden): https://www.tv2.no/underholdning/god-kveld-norge/sjokkert-over-norske-influensere-det-er-helt-sykt/15857282/?fbclid=IwAR12ntDCaiDB9YAI3-q3LN5B-ucsBRAOXUAJOAzd4aJ4aR5kRdm0-73FiyY_aem_AcHPvlF7cxtDgAAMXH51gja4O580qzRguWxksH4z4i1bJznTgUEDs5VoTTRPTspwzN8 Jeg håper at de leser dette. Alle som eksponerer barn på nett. Jeg er ikke så fan av Mia Landsem, men akkurat her burde man lytte til henne ! 21 1
¤flicka¤ Skrevet 3. juli 2023 #84971 Skrevet 3. juli 2023 Kollontaj skrev (8 timer siden): Siste dag i morgen og hva har de vist frem? Jeg husker villløping, en bratt bakke og rumpe. Skikkelig ræva reklame. Det er da reklame nok i seg selv at DE har bodd der, skjønner du vel?!? Heldige hotellet 😍 (Jeg tror faktisk de tenker sånn. Om det meste) 24 16
~ Ada ~ Skrevet 3. juli 2023 #84972 Skrevet 3. juli 2023 Hallepalle2 skrev (4 timer siden): https://www.tv2.no/underholdning/god-kveld-norge/sjokkert-over-norske-influensere-det-er-helt-sykt/15857282/?fbclid=IwAR12ntDCaiDB9YAI3-q3LN5B-ucsBRAOXUAJOAzd4aJ4aR5kRdm0-73FiyY_aem_AcHPvlF7cxtDgAAMXH51gja4O580qzRguWxksH4z4i1bJznTgUEDs5VoTTRPTspwzN8 Jeg håper at de leser dette. Alle som eksponerer barn på nett. «..men noe jeg og min mann er blitt enige om at ikke skader våre barn.» God vurdering av barnets beste der. Flott at hun adresserer denne ukulturen! 18 5
Rastebenk Skrevet 3. juli 2023 #84973 Skrevet 3. juli 2023 (endret) ~ Ada ~ skrev (1 time siden): «..men noe jeg og min mann er blitt enige om at ikke skader våre barn.» God vurdering av barnets beste der. Flott at hun adresserer denne ukulturen! I likhet med f eks CBE og LKE så velger de å lukke øyne og ører for alle advarsler og anmodninger fra Kripos, Unicef, Datatilsynet osv. Fordi lettjente penger og muligheten til å drive dank i yrkeslivet er viktigere enn barnas trygghet. Man vet alt fra barnas fulle navn, adresser, bursdager og fødselshistorier til fritidsinteresser, ferieaktiviteter og skolegang. F eks identitetstyveri er bare barnemat med all slik informasjon lett tilgjengelig. Det er virkelig skremmende, og foreldre som CBE og LKE, som har delt tusenvis av barnebilder på åpent internett de siste ti årene, burde kalles inn til politiet for å se hva som skjer med barnebilder på det mørke nettet. Endret 3. juli 2023 av Rastebenk 21 8
hippyskippy Skrevet 3. juli 2023 #84974 Skrevet 3. juli 2023 Yogafor_livet skrev (17 timer siden): Jeg prøvde å spørre om når appen kommer. Ble slettet på minuttet😅 Så avslappende ferie🥴 21 2
Surikatt Skrevet 3. juli 2023 #84975 Skrevet 3. juli 2023 hippyskippy skrev (37 minutter siden): Så avslappende ferie🥴 De sitter nok å overvåker Internett 24/7 så det er ikke mye idyll bak bildene deres. Fasade. 26
~ Ada ~ Skrevet 3. juli 2023 #84976 Skrevet 3. juli 2023 (endret) Kritikkverdig at Katrine Sørland, som selv har gått offentlig ut om sin tidligere spiseforstyrrelse, svarer beundrende på Caroline Berg Eriksens seksualiserte bilder. Katrine Sørland har kritisert modellbransjen for å være retusjert virkelighet og ha sykelig fokus på å være tynn. Kilde: https://www.klikk.no/produkthjemmesider/herogna/slet-med-spiseforstyrrelse-i-arevis-2904768 CBEs Instagramkonto Endret 3. juli 2023 av ~ Ada ~ 36 4
Skrottefar Skrevet 3. juli 2023 #84977 Skrevet 3. juli 2023 ~ Ada ~ skrev (24 minutter siden): Kritikkverdig at Katrine Sørland, som selv har gått offentlig ut om sin tidligere spiseforstyrrelse, svarer beundrende på Caroline Berg Eriksens seksualiserte bilder. Katrine Sørland har kritisert modellbransjen for å være retusjert virkelighet og ha sykelig fokus på å være tynn. Kilde: https://www.klikk.no/produkthjemmesider/herogna/slet-med-spiseforstyrrelse-i-arevis-2904768 CBEs Instagramkonto Ja, men dessverre så er det slik at kjendiser liker å klø hverandre på ryggen 30 1
Zenhouse Skrevet 3. juli 2023 #84978 Skrevet 3. juli 2023 ~ Ada ~ skrev (1 time siden): Kritikkverdig at Katrine Sørland, som selv har gått offentlig ut om sin tidligere spiseforstyrrelse, svarer beundrende på Caroline Berg Eriksens seksualiserte bilder. Katrine Sørland har kritisert modellbransjen for å være retusjert virkelighet og ha sykelig fokus på å være tynn. Kilde: https://www.klikk.no/produkthjemmesider/herogna/slet-med-spiseforstyrrelse-i-arevis-2904768 CBEs Instagramkonto Likedan med Ingeborg Senneset. Hun ser antagelig et par stykker i kommentarfeltet utrykker bekymring for hva CBE viser 11
~ Ada ~ Skrevet 3. juli 2023 #84980 Skrevet 3. juli 2023 Skrottefar skrev (55 minutter siden): Ja, men dessverre så er det slik at kjendiser liker å klø hverandre på ryggen Zenhouse skrev (4 minutter siden): Likedan med Ingeborg Senneset. Hun ser antagelig et par stykker i kommentarfeltet utrykker bekymring for hva CBE viser Ja, og slikt ukritisk kameraderi, tjener ingen. https://sykepleien.no/bok/2022/09/ingeborg-senneset-trigger-mer-enn-hun-troster 17 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå