Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Isola2 skrev (3 minutter siden):

Tidenes svada-svar fra Apollo…

IMG_2355.jpeg

Spør igjen, hvor mange påmeldte er det?😛

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
~ Ada ~ skrev (1 minutt siden):

Spør igjen, hvor mange påmeldte er det?😛

En del, er det 4 eller 12? De sier iallfall ikke at det er få plasser igjen…

• Liker 11
Skrevet
Isola2 skrev (11 minutter siden):

IMG_2355.jpeg

Si at dere er en venninnegjeng på 12 personer, og dere lurer på om det er plass til alle. 

Svarer de ja, så vet vi at de har maks 18 påmeldte.

• Liker 23
Skrevet
Isola2 skrev (13 minutter siden):

IMG_2355.jpeg

For et useriøst svar fra Apollo! I dagens økonomi, med rentehevinger, kronekurs og økte priser, er det ikke om folk ønsker å forsikre seg om at turen faktisk blir noe av. Er det ikke mange nok påmeldte, så blir turen kansellert. Jeg har selv opplevd å få en tur kansellert 4 dager før avreise, og det er jævlig surt (var ekstra surt fordi det var bryllupsreisen min..😂). Etter dette undersøker jeg alltid ekstra nøye før jeg bestiller en tur.

Her burde de svart skikkelig og betrygget kunden. Det gjør man ikke med upresise målenheter som "en del påmeldte" og "fortsatt ledige". Hvor mange plasser er det, hvor mange av disse er tatt og hva er nedre grense de har før turen blir noe av?

Klarer ikke annet enn å tenke at Apollo og Netfit fortjener hverandre....

• Liker 21
  • Nyttig 5
Skrevet
Hulderen skrev (7 minutter siden):

Si at dere er en venninnegjeng på 12 personer, og dere lurer på om det er plass til alle. 

Svarer de ja, så vet vi at de har maks 18 påmeldte.

Det bør gå an å spørre om hvor mange påmeldte det må være før det blir avlyst, kunden bør kunne vurdere dette selv og booke andre alternativer. De bør virkelig kunne si hvor mange påmeldte det er. 

• Liker 23
Skrevet

Så bra at hun fant et "speil" 😁

Screenshot_20230703-131130_Instagram.jpg

• Liker 33
  • Nyttig 5
Skrevet
loffen skrev (3 minutter siden):

Høres fælt ut å bo der uansett, så pyton som den bakken opp til hotellet tydeligvis er, når veltrente mennesker som LKE og CBE sliter med å komme seg opp dit. :P

Og for oss vanlige dødelige med jobber og trening på fritiden, går det helt fint. Det er bratt der, men ikke sååå ille som det virker som på cbe. no, hjelpe meg. 
Igjen; hvordan kan de tro dette er bra reklame? 

• Liker 21
  • Nyttig 3
Skrevet
FruRosa skrev (47 minutter siden):

Pust i bakken = suge inn magen til du nesten besvimer. 

• Liker 30
  • Nyttig 2
Skrevet
Jobbermedbarn skrev (16 minutter siden):

Og for oss vanlige dødelige med jobber og trening på fritiden, går det helt fint. Det er bratt der, men ikke sååå ille som det virker som på cbe. no, hjelpe meg. 
Igjen; hvordan kan de tro dette er bra reklame? 

Jeg har feriert rett i nærheten og såååå bratt er det jammen ikke som hun påstår. For et normalt oppegående og ikke minst et trent menneske uten sykdom eller diagnoser burde klare dette lett. Og iallefall disse to, M  E N de jogger jo kronisk på flatmark og da kan man ikke regne med noe annet.

• Liker 22
  • Nyttig 5
Gjest Albbas
Skrevet

Det hotellet synes jeg virker utrolig kaldt og sjelløst, ingen imponerende reklame, men de kan (skal) jo ikke gjøre gull av gråstein heller, så en ærlig reklame sånn sett. 

Skrevet
loffen skrev (34 minutter siden):

Høres fælt ut å bo der uansett, så pyton som den bakken opp til hotellet tydeligvis er, når veltrente mennesker som LKE og CBE sliter med å komme seg opp dit. :P

Det er vel egentlig en form for selvskryt. Se hvor hardt jeg trener i 30 varmegrader. Og jeg klarte nesten ikke å komme opp bakken til hotellet. Det meste av treningen hennes beskriver hun som grusom. 
Jeg kunne aldri bodd på det hotellet, langt oppi gokk, ser ut som hun sitter i et tårn og skuer ned på verden. 

• Liker 20
  • Nyttig 5
Skrevet
FruRosa skrev (1 time siden):

Puste gjør hun absolutt ikke der. Hun holder pusten, trekker inn magen eksremt og har maks spenninger i magen. Hele kroppen er spent. Selv en pust i bakken må fakes og lyves om. Dette er på ingen måte friskt.

Caroline Berg Eriksen - dette viser kun et ekstremt behov for å vise frem seg selv.

Og dessuten, Caroline - om du ikke merket dette som reklame, så er det ulovlig manglende merking av reklame...

• Liker 27
  • Nyttig 4
Skrevet

Hun er ikke god på reklameoppdrag! I sin iver etter å fremheve egen fortreffelighet slår det feil gang på gang.

Nå har det gjentatte ganger blitt nevn den grusomme bakken opp til hotellet, og hvem har vel glemt at hun fikk brannsår av treningstøyet? 

• Liker 37
Skrevet

Man har et ansvar som influencer. Dette er frokosten etter ei mil i varmen (vi vet fra før at CBE.no ikke spiser før det løpes). Mulig det spises mer i virkeligheten, men dette fremvises som frokost. 

Reklamemerkingen synes jeg også er dårlig, vanskelig å få øye på om man ikke stopper storyen. 

IMG_3911.jpeg

• Liker 19
  • Nyttig 14
Skrevet
Kollontaj skrev (3 minutter siden):

Man har et ansvar som influencer. Dette er frokosten etter ei mil i varmen (vi vet fra før at CBE.no ikke spiser før det løpes). Mulig det spises mer i virkeligheten, men dette fremvises som frokost. 

Reklamemerkingen synes jeg også er dårlig, vanskelig å få øye på om man ikke stopper storyen. 

IMG_3911.jpeg

Det er manglende og for dårlig merking hele veien, både på CBE og LKEs IG-kontoer, også på coach_Eriksen.

For de som vil - det flommer over av lovbrudd på Netfit.no sine sider - meld inn! Disse useriøse og farlige påvirkerne må stoppes siden de nekter å forholde seg til norsk lov.

LKE har nå også lagt inn søknad om å bli modell for herreklær... og han gjør det med... tada... et brudd på norsk lov, manglende merking av reklame for Grand Horizon Hotel, Gran Canaria. Med andre ord, desperasjonen blir større og større, de forsøker å gå nye retninger, men fortsetter på samme måte som før, uansett hvilken retning de går. I tillegg til dette bildet har han også en video av seg selv hvor han er "modell". Kilde larskristianeriksen på Instagram

Disse er farlige påvirkere. De forsøker å fronte "trening, helse og sunn livsstil" - mens det de gjør er å fronte overtrening og uhelse. Slike porsjoner som CBE viser over her, det er altfor lite for den treningsmengden hun legger ut på nett at hun har.

Screenshot 2023-07-03 at 14-47-12 @larskristianeriksen Instagram profile with posts and stories - Picuki.com.png

• Liker 24
Skrevet

Kan ikke for det, men det bildet av LKE med de hashtaggene: 🤭 

Og ja, har meldt inn noen av lovbruddene, men når jeg ser hvor få saker Forbrukertilsynet har publisert i 2023, mister jeg trua. 

• Liker 23
  • Nyttig 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...