pøbelsara Skrevet 9. september 2019 #8261 Skrevet 9. september 2019 55 minutter siden, loffen skrev: Her kommer jeg med designtips til hårspenner: Steikje fine spenner på EBay Lurer på om vi får se noe lignenden i julekolleksjonen hennes? Sånn har jeg! 6
Gjest CecilieX Skrevet 9. september 2019 #8262 Skrevet 9. september 2019 1 time siden, Jeezebel skrev: Hva er en seriøs annonsør, tenker du? Er Kremmerhuset seriøst? De har i hvert fall opptrådt useriøst vel, jf et visst kommentarfelt for en tid siden? Er forhandler av intimspray (av noen her kalt "dåsespray"), seriøs annonsør? Hva er kriteriene for det ene eller det andre? Enig i at annonsørene bør skygge banen, men gjør de det? Bloggen tjener jo gode penger fortsatt. En useriøs aktør for meg er først og fremst firmaer som selger produkter som spiller på folks usikkerhet og som ikke har bevist effekt. De som utelukkende bruker bloggere i markedsføring fordi de vet at bloggere ikke har skrupler med hva de reklamerer for. Intimspray er et godt eksempel.
Levina Skrevet 9. september 2019 #8263 Skrevet 9. september 2019 (endret) 28 minutter siden, CecilieX skrev: En useriøs aktør for meg er først og fremst firmaer som selger produkter som spiller på folks usikkerhet og som ikke har bevist effekt. De som utelukkende bruker bloggere i markedsføring fordi de vet at bloggere ikke har skrupler med hva de reklamerer for. Intimspray er et godt eksempel. Kan ikke huske at CBE har reklamert for Intimspray, men det kan hende jeg ikke har fått det med meg. At hun har tipset om en intimspray vet jeg, men det var ikke betalt reklame. Jeg tror mange lesere av henne, ressurssterke sådan setter pris på tips og reklame hun har på bloggen. De fleste er vokse og klarer nok å ta egne valg i forhold til sine behov. Selv om en leser bloggen til CBE så betyr det ikke at man ikke er selektiv på det som presenteres av reklame. Men, såklart reklame er for å selge produkter, og dette er jobben hennes, Men dette intimsprayen har jeg ikke sett vært ført opp som reklame. Men, du har kanskje bedre oversikt en meg.. Endret 9. september 2019 av Levina 4
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 9. september 2019 #8264 Skrevet 9. september 2019 (endret) 1 time siden, Levina skrev: Kan ikke huske at CBE har reklamert for Intimspray, men det kan hende jeg ikke har fått det med meg. At hun har tipset om en intimspray vet jeg, men det var ikke betalt reklame. Jeg tror mange lesere av henne, ressurssterke sådan setter pris på tips og reklame hun har på bloggen. De fleste er vokse og klarer nok å ta egne valg i forhold til sine behov. Selv om en leser bloggen til CBE så betyr det ikke at man er selektiv på det som presenteres av reklame. Men, såklart reklame er for å selge produkter, og dette er jobben hennes, Men dette intimsprayen har jeg ikke sett vært ført opp som reklame. Men, du har kanskje bedre oversikt en meg.. Når man leser kommentarfelt både på IG og blogg, så får jeg ikke helt det inntrykket. Endret 9. september 2019 av lillesnøfnugg
Gjest CecilieX Skrevet 9. september 2019 #8265 Skrevet 9. september 2019 (endret) 23 minutter siden, Levina skrev: Kan ikke huske at CBE har reklamert for Intimspray, men det kan hende jeg ikke har fått det med meg. At hun har tipset om en intimspray vet jeg, men det var ikke betalt reklame. Jeg tror mange lesere av henne, ressurssterke sådan setter pris på tips og reklame hun har på bloggen. De fleste er vokse og klarer nok å ta egne valg i forhold til sine behov. Selv om en leser bloggen til CBE så betyr det ikke at man ikke er selektiv på det som presenteres av reklame. Men, såklart reklame er for å selge produkter, og dette er jobben hennes, Men dette intimsprayen har jeg ikke sett vært ført opp som reklame. Men, du har kanskje bedre oversikt en meg.. Nåja. Det var spørsmål om hva jeg legger i useriøs annonsør. Jeg svarte : «En useriøs aktør for meg er først og fremst firmaer som selger produkter som spiller på folks usikkerhet og som ikke har bevist effekt. De som utelukkende bruker bloggere i markedsføring fordi de vet at bloggere ikke har skrupler med hva de reklamerer for. Intimspray er et godt eksempel«. Intimspray har vært en gjenganger på mange blogger, merket som reklame hos flere av dem. CBE merket det ikke som reklame, underlig nok. Egentlig rart at hun ikke ble spurt om å delta i en kampanje som de fleste andre deltok i. Det kan jo ikke være fordi hun ikke likte produktet og sa nei takk, for hun skrev et svært positivt innlegg og gav bort reklameplass helt gratis. Pussig. Kanskje hun ikke ble funnet attraktiv nok? Synd ikke det ble funnet plass til gratis reklame for veldedige eller ideelle organisasjoner, men dem om det. Endret 9. september 2019 av CecilieX
SusieDerkins Skrevet 9. september 2019 Forfatter #8266 Skrevet 9. september 2019 19 minutter siden, Levina skrev: Kan ikke huske at CBE har reklamert for Intimspray, men det kan hende jeg ikke har fått det med meg. At hun har tipset om en intimspray vet jeg, men det var ikke betalt reklame. Jeg tror mange lesere av henne, ressurssterke sådan setter pris på tips og reklame hun har på bloggen. De fleste er vokse og klarer nok å ta egne valg i forhold til sine behov. Selv om en leser bloggen til CBE så betyr det ikke at man ikke er selektiv på det som presenteres av reklame. Men, såklart reklame er for å selge produkter, og dette er jobben hennes, Men dette intimsprayen har jeg ikke sett vært ført opp som reklame. Men, du har kanskje bedre oversikt en meg.. det er mulig det ikke har vært reklame, men det var sponset og det var umerket. Dette ble grundig dokumentert i sin tid. 27
Gjest LeiaO Skrevet 9. september 2019 #8267 Skrevet 9. september 2019 (endret) 29 minutter siden, Levina skrev: Kan ikke huske at CBE har reklamert for Intimspray, men det kan hende jeg ikke har fått det med meg. At hun har tipset om en intimspray vet jeg, men det var ikke betalt reklame. Jeg tror mange lesere av henne, ressurssterke sådan setter pris på tips og reklame hun har på bloggen. De fleste er vokse og klarer nok å ta egne valg i forhold til sine behov. Selv om en leser bloggen til CBE så betyr det ikke at man ikke er selektiv på det som presenteres av reklame. Men, såklart reklame er for å selge produkter, og dette er jobben hennes, Men dette intimsprayen har jeg ikke sett vært ført opp som reklame. Men, du har kanskje bedre oversikt en meg.. Intimsprayen fremstod som gratis produkt fra UI (dvs. sponset = reklame) da den ble omtalt på bloggen, jf https://forum.kvinneguiden.no/topic/1080054-cbe-as-debatt-rundt-hennes-virksomhet/?do=findComment&comment=21231911 Merkelig at det var så mange UI-influencere som ville tipse følgerne sine om dette produktet..Samtidig som de fikk det i gavepose fra UI.... 😉 Endret 9. september 2019 av LeiaO
Levina Skrevet 9. september 2019 #8268 Skrevet 9. september 2019 (endret) 10 minutter siden, CecilieX skrev: Nåja. Det var spørsmål om hva jeg legger i useriøs annonsør. Intimspray har vært en gjenganger på mange blogger, merket som reklame hos flere av dem. CBE merket det ikke som reklame, underlig nok. Egentlig rart at hun ikke ble spurt om å delta i en kampanje som de fleste andre deltok i. Det kan jo ikke være fordi hun ikke likte produktet og sa nei takk, for hun skrev et svært positivt innlegg og gav bort reklameplass helt gratis. Pussig. Kanskje hun inne ble funnet attraktiv nok? Synd ikke det ble funnet plass til gratis reklame for veldedige eller ideelle organisasjoner, men dem om det. Det er ikke noe underlig at hun ikke merket det med reklame, siden det ikke var reklame, men et tips. Det er ikke uvanlig at denne bloggeren har gitt ut tips. Hun har tipset om både veldedige og ideelle organsisasjoner, men det er klart reklame må være på bloggen, ellers måtte du ha betalt for å klikke deg inn. Ellers så nok er denne bloggen i toppsjiktet når det gjelder å være attraktiv for annonsører. Endret 9. september 2019 av Levina 3
Aricia Skrevet 9. september 2019 #8269 Skrevet 9. september 2019 32 minutter siden, Levina skrev: Kan ikke huske at CBE har reklamert for Intimspray, men det kan hende jeg ikke har fått det med meg. At hun har tipset om en intimspray vet jeg, men det var ikke betalt reklame. Jeg tror mange lesere av henne, ressurssterke sådan setter pris på tips og reklame hun har på bloggen. De fleste er vokse og klarer nok å ta egne valg i forhold til sine behov. Selv om en leser bloggen til CBE så betyr det ikke at man ikke er selektiv på det som presenteres av reklame. Men, såklart reklame er for å selge produkter, og dette er jobben hennes, Men dette intimsprayen har jeg ikke sett vært ført opp som reklame. Men, du har kanskje bedre oversikt en meg.. Så bra med full oversikt over alle detaljer, takker! 13
Gjest LeiaO Skrevet 9. september 2019 #8270 Skrevet 9. september 2019 (endret) 8 minutter siden, Levina skrev: Det er ikke noe underlig at hun ikke merket det med reklame, siden det ikke var reklame, men et tips. Det er ikke uvanlig at denne bloggeren har gitt ut tips. Hun har tipset om både veldedige og ideelle organsisasjoner, men det er klart reklame må være på bloggen, ellers måtte du ha betalt for å klikke deg inn. Ellers så nok er denne bloggen i toppsjiktet når det gjelder å være attraktiv for annonsører. Høye lesertall, Du glemte engasjementrate. Det er lavt, jf. https://socialblade.com/instagram/user/carolinebergeriksenno . Selv om Caroline Berg Eriksen spiller på det som kan gi klikk (bilder av kropp og barn) Tilføyelse: Jo, det var rart det ikke ble merket siden produktet ble delt ut av UI. Dvs sponset = reklame ved omtale. Endret 9. september 2019 av LeiaO
SusieDerkins Skrevet 9. september 2019 Forfatter #8271 Skrevet 9. september 2019 1 minutt siden, Levina skrev: Det er ikke noe underlig at hun ikke merket det med reklame, siden det ikke var reklame, men et tips. Det er ikke uvanlig at denne bloggeren har gitt ut tips. Hun har tipset om både veldedige og ideelle organsisasjoner, men det er klart reklame må være på bloggen, ellers måtte du ha betalt for å klikke deg inn. Ellers så nok er denne bloggen i toppsjiktet når det gjelder å være attraktiv for annonsører. Det heter ikke tips når de har mottatt produktet i en profesjonell sammenheng med en forventning om omtale. Da heter det spons. 42
Aricia Skrevet 9. september 2019 #8272 Skrevet 9. september 2019 7 minutter siden, Glemtbrukernavnet skrev: Intimsprayen fremstod som gratis produkt fra UI (dvs. sponset = reklame) da den ble omtalt på bloggen, jf https://forum.kvinneguiden.no/topic/1080054-cbe-as-debatt-rundt-hennes-virksomhet/?do=findComment&comment=21231911 Merkelig at det var så mange UI-influencere som ville tipse følgerne sine om dette produktet..Samtidig som de fikk det i gavepose fra UI.... 😉 For et sammentreff, ikke til å tro! 32
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 9. september 2019 Populært innlegg #8273 Skrevet 9. september 2019 Ullebø, Wulff, Nyland og Marna er bloggere som har reklamert for intimproduktene, alle har merket det som reklame, annonse eller sponset. CBE gjør det derimot gratis. 50
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 9. september 2019 #8274 Skrevet 9. september 2019 (endret) 8 minutter siden, Levina skrev: Det er ikke noe underlig at hun ikke merket det med reklame, siden det ikke var reklame, men et tips. Det er ikke uvanlig at denne bloggeren har gitt ut tips. Hun har tipset om både veldedige og ideelle organsisasjoner, men det er klart reklame må være på bloggen, ellers måtte du ha betalt for å klikke deg inn. Ellers så nok er denne bloggen i toppsjiktet når det gjelder å være attraktiv for annonsører. Dokumenter «toppsjiktet» for annonsører. De har hatt inntektstap på 1,5 million ifjor og det etter at alle som skal ha sin del (UI og Peter Peters) har fått sitt. Det heter annonsør svikt. Endret 9. september 2019 av lillesnøfnugg
Levina Skrevet 9. september 2019 #8275 Skrevet 9. september 2019 (endret) Sitat slettet. Sol, admin De har ganske god oversikt over hvile grupper som leser bloggen og følger henne på SoMe. Det gjelder alder, utdannelse, interesse, kjønn. Det er tall og informasjon de har når de skal inngå samarbeid med annonsør. Det sier seg egentlig selv. Så det du tror, en nok din subjektive mening. Endret 10. september 2019 av Sol Rampelyset 2
Aricia Skrevet 9. september 2019 #8276 Skrevet 9. september 2019 6 minutter siden, Levina skrev: Det er ikke noe underlig at hun ikke merket det med reklame, siden det ikke var reklame, men et tips. Det er ikke uvanlig at denne bloggeren har gitt ut tips. Hun har tipset om både veldedige og ideelle organsisasjoner, men det er klart reklame må være på bloggen, ellers måtte du ha betalt for å klikke deg inn. Ellers så nok er denne bloggen i toppsjiktet når det gjelder å være attraktiv for annonsører. Jeg elsker tips! 12
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 9. september 2019 #8277 Skrevet 9. september 2019 1 minutt siden, Levina skrev: De har ganske god oversikt over hvile grupper som leser bloggen og følger henne på SoMe. Det gjelder alder, utdannelse, interesse, kjønn. Det er tall og informasjon de har når de skal inngå samarbeid med annonsør. Det sier seg egentlig selv. Så det du tror, en nok din subjektive mening. Link?
Aricia Skrevet 9. september 2019 #8278 Skrevet 9. september 2019 Akkurat nå, Levina skrev: De har ganske god oversikt over hvile grupper som leser bloggen og følger henne på SoMe. Det gjelder alder, utdannelse, interesse, kjønn. Det er tall og informasjon de har når de skal inngå samarbeid med annonsør. Det sier seg egentlig selv. Så det du tror, en nok din subjektive mening. Hvor har du fått info om denne oversikten? 30
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 9. september 2019 #8279 Skrevet 9. september 2019 3 minutter siden, Kollontaj skrev: Ullebø, Wulff, Nyland og Marna er bloggere som har reklamert for intimproduktene, alle har merket det som reklame, annonse eller sponset. CBE gjør det derimot gratis. CBE #bestiklassen
Kleenex Skrevet 9. september 2019 #8280 Skrevet 9. september 2019 (endret) 57 minutter siden, Levina skrev: Kan ikke huske at CBE har reklamert for Intimspray, men det kan hende jeg ikke har fått det med meg. At hun har tipset om en intimspray vet jeg, men det var ikke betalt reklame. Jeg tror mange lesere av henne, ressurssterke sådan setter pris på tips og reklame hun har på bloggen. De fleste er vokse og klarer nok å ta egne valg i forhold til sine behov. Selv om en leser bloggen til CBE så betyr det ikke at man ikke er selektiv på det som presenteres av reklame. Men, såklart reklame er for å selge produkter, og dette er jobben hennes, Men dette intimsprayen har jeg ikke sett vært ført opp som reklame. Men, du har kanskje bedre oversikt en meg.. Utrolig at noen vet alt dette! Sitter på oversikt over alle blokkerte på ig også da? Endret 9. september 2019 av Kleenex 20
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå