Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 timer siden, Klaraku78 skrev:

Det tror jeg faktisk hun har gjort. Jeg tok screenshot av storyen med hvit genser/bukse, og jeg er helt sikker på at den er hvit. I tillegg har den en liten brun lapp på armen. Det har jeg ikke sett på den grønne.

Litt spesielt kanskje at du legger ut  en story i hvit genser om at du er klar for tur, så løper du inn og skifter til identiske klær, bare i en annen fargenyanse. Fant vel ut at hvitt kanskje ikke egner seg med barn og bål. Men er ikke overrasket over at hun har de samme klærne i hele fargeskalaen. 

Det er nesten så jeg tror jeg ble litt kvalm...

Herregud. Om du sjekker så er det lysegrønn, se på bloggen så ser du den grønne genseren har en brun liten brun lapp oppe på armen, og hun svarer i bloggen at hun har lagt på et filter på IG. Disse klærne fra twentyfour hadde hun til sykkelturen også , eller om det var tidligere tur, og tror det faktisk ikke finnes i hvit, men i denne lyse grønne /mintgrønne fargen. Hadde vel lett dunjakke i samme farge . Så på Ig og den så ikke hvit ut for meg, så kommer nok ann på øynene som ser . Screenshot av storyen ? Da lurer jeg på hva skal du med det ? Snakk om spekulasjoner !

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet
7 minutter siden, virkelig skrev:

Herregud. Om du sjekker så er det lysegrønn, se på bloggen så ser du den grønne genseren har en brun liten brun lapp oppe på armen, og hun svarer i bloggen at hun har lagt på et filter på IG. Disse klærne fra twentyfour hadde hun til sykkelturen også , eller om det var tidligere tur, og tror det faktisk ikke finnes i hvit, men i denne lyse grønne /mintgrønne fargen. Hadde vel lett dunjakke i samme farge . Så på Ig og den så ikke hvit ut for meg, så kommer nok ann på øynene som ser . Screenshot av storyen ? Da lurer jeg på hva skal du med det ? Snakk om spekulasjoner !

Så det er filterbruk som gjør at klærne skifter farge? Det er jo interessant, mtp hva annet som ikke ser ut som det er på disse sosiale kanalene pga redigering og filterbruk.

Skrevet
27 minutter siden, lillesnøfnugg skrev:

Så det er filterbruk som gjør at klærne skifter farge? Det er jo interessant, mtp hva annet som ikke ser ut som det er på disse sosiale kanalene pga redigering og filterbruk.

Men brunfargen(e) på bikinibildene er ekte vel? 

• Liker 23
Skrevet
1 time siden, virkelig skrev:

Akkurat den brune lappen så jeg faktisk ikke da jeg skrev innlegget, men har sett den nå. Det er uansett ikke så vesentlig. Fargen på genseren som jeg har bilde av er hvit. I tillegg hvis du går inn på nettsiden til twentyfour så har de en liten reklamevideo hvor de viser frem genseren i ny farge, nemlig hvit. 

• Liker 3
Skrevet

Disse klærne ser splitter nye ut (ingen bombe at nesten alt hun har på seg er nytt og har brettekant på armene), kan det være noe hun fikk sponset da hun stod modell for Get Inspired?

• Liker 6
Skrevet

Diskusjon om farge har det jo vært på bloggen tidligere også. Etter at de hadde vært på tur i fjellheimen,  og tatt dronebilder. Plutselig så hadde de klart å fotografer 5-8 turkise biler. CBE mente bilene var hvite, og de som ikke så det fikk beskjed om justere skjermen sin. Etter mye om og men måtte hun innrømme at bilene faktisk var litt turkise. Skyldte på LK, at han hadde gjort noe feil med redigering. 

Derfor tenker jeg at genseren er hvit.   

• Liker 29
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet (endret)
1 time siden, miamiamia skrev:

Disse klærne ser splitter nye ut (ingen bombe at nesten alt hun har på seg er nytt og har brettekant på armene), kan det være noe hun fikk sponset da hun stod modell for Get Inspired?

Det er utdaterte farger så kan vel stemme det? Regner ikke med at det er sponset/reklame siden det ikke er merket innlegg. Isåfall ville det vært helt forkastelig å «lure » både staten og kundene sine samtidig som man viser frem mindreårige i samme innlegg. Hvis man ikke merker reklame for å ikke få på seg at man bruker mindreårige i reklame, så er det like ille. 

Endret av lillesnøfnugg
Skrevet
2 timer siden, virkelig skrev:

Da må jeg kalibrere øynene mine for på instastory så jeg hvit genser og lysegrå bukse, på Instagram ser jeg turkist. 

• Liker 18
Skrevet

Når det gjelder bil, så er Mini Countryman en Plug-in hybrid så vidt jeg vet (har Mini selv, men dessverre ikke denne typen). Sånn sett et relativt miljøvennlig alternativ i bilperspektiv. 

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, Klaraku78 skrev:

Akkurat den brune lappen så jeg faktisk ikke da jeg skrev innlegget, men har sett den nå. Det er uansett ikke så vesentlig. Fargen på genseren som jeg har bilde av er hvit. I tillegg hvis du går inn på nettsiden til twentyfour så har de en liten reklamevideo hvor de viser frem genseren i ny farge, nemlig hvit. 

Jeg har den samme genseren (som den mintgrønne) i hvit som jeg kjøpte i fjor. Så det er ingen ny farge! Har ellers ikke fulgt med på denne diskusjonen eller lest i bloggen, men ville bare si at genseren i hvitt ble solgt i fjor! Utrolig god genser😍, men det er vel en avsporing! 😉

• Liker 3
Skrevet
35 minutter siden, Kaputt skrev:

Når det gjelder bil, så er Mini Countryman en Plug-in hybrid så vidt jeg vet (har Mini selv, men dessverre ikke denne typen). Sånn sett et relativt miljøvennlig alternativ i bilperspektiv. 

Er det ikke hybrid de har fra før? Syns jeg husker at hun skrev at de venter på en elbil... Det er vel ikke så lang rekkevidde på en hybrid kanskje, men bedre enn vanlig bil. 

Skrevet
Akkurat nå, Jobbermedbarn skrev:

Jeg har den samme genseren (som den mintgrønne) i hvit som jeg kjøpte i fjor. Så det er ingen ny farge! Har ellers ikke fulgt med på denne diskusjonen eller lest i bloggen, men ville bare si at genseren i hvitt ble solgt i fjor! Utrolig god genser😍, men det er vel en avsporing! 😉

Det kan godt være, men den var i en reklame for ny farge. Poenget er hvert fall at den finnes i hvit. 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Klaraku78 skrev:

Det kan godt være, men den var i en reklame for ny farge. Poenget er hvert fall at den finnes i hvit. 

Det gjør den definitivt 👍😊

• Liker 3
Skrevet
8 minutter siden, Klaraku78 skrev:

Er det ikke hybrid de har fra før? Syns jeg husker at hun skrev at de venter på en elbil... Det er vel ikke så lang rekkevidde på en hybrid kanskje, men bedre enn vanlig bil.  

Det er nesten null rekkevidde på den hybridbilen de har. Å late som man har valgt hybridbil fordi man er opptatt av miljø er til å le av. ;) Har samme bil som henne (en Volvo XC90) og den går vel sånn ca 3-4 mil på strøm under helt optimale forhold.  (Dvs. passe varmt, kjøring i max 60 km/t den type ting.)

De hadde vel en Tesla før hadde de ikke? Den er jo i det minste kun strøm....

• Liker 5
Skrevet

Du som leser her inne og så løper inn på bloggen for å fortelle hvor håpløse vi er, hva tenker du å oppnå? 

Tror du Caroline blir venninnen din? Er det stas når hun svarer deg og ler sammen med deg?  

• Liker 46
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet (endret)
33 minutter siden, Halle-Palle skrev:

Du som leser her inne og så løper inn på bloggen for å fortelle hvor håpløse vi er, hva tenker du å oppnå? 

Tror du Caroline blir venninnen din? Er det stas når hun svarer deg og ler sammen med deg?  

Hun skal vel vise at hun er en av de  ressurssterke kvinnelige  leserne som UI skriver om på deres nettsider. 

Endret av lillesnøfnugg
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet
1 minutt siden, Aquarius04 skrev:

Ser på et av de siste innleggene på bloggen at noen lesere spør om dette med eksponering av barn. CBE svarer at dette ikke er oppe til diskusjon og at de er de beste egnet til å avgjøre hvorvidt barna skal eksponeres eller ei. 

Really,  CBE?

https://www.carolinebergeriksen.no/2019/09/09/sondagsturen-bryggestien/#comments

Med dalende inntekter så skjønner jeg at det er vanskelig å sette denne diskusjonen på dagsorden, tross alt er det viktigere å opprettholde de økonomiske rammene de er vant til. 

Skrevet (endret)
1 time siden, Aquarius04 skrev:

Ser på et av de siste innleggene på bloggen at noen lesere spør om dette med eksponering av barn. CBE svarer at dette ikke er oppe til diskusjon og at de er de beste egnet til å avgjøre hvorvidt barna skal eksponeres eller ei. 

Really,  CBE?

https://www.carolinebergeriksen.no/2019/09/09/sondagsturen-bryggestien/#comments

Enig, en offentlig blogg betyr at alle kan mene noe om det de offentliggjør. Total skivebom hvis Caroline Berg Eriksen ikke har forståelse for noe så elementært. Men bra for dem at de kan moderere eget kommentarfelt, slik de kan sitte med skylapper.... Ellers kan folk få tenke og mene fritt. Dvs diskutere bruk av barn på influencere sine SoMe-kanaler, jf. https://forum.kvinneguiden.no/topic/1013596-bloggerbarna/

Endret av LeiaO
Skrevet
7 timer siden, Camillalilla skrev:

Altså, bompenger betaler IKKE for gratis lege, skole/universitet, sykepenger eller pensjon. Det du betaler i skatt betaler for overfornevnte. Bompenger skal betale for veiutbygging/miljøpakker. Om man kutter bompenger blir det dermed kutt i veiutbygging, ikke kutt i velferdssamfunnet. En stor, vesentlig forskjell.  

Penger går inn i en pott som da fordeles ut. Bompenger betaler ikke direkte for samferdsel. Det er enkel økonomi; mindre penger inn=mindre penger ut. Med mindre man vil bruke mer av oljefondet. Det vi betaler i skatt rekker heller ikke til å dekke velferd. Mesteparten av velferden er det oljefondet som betaler for, ikke skattepengene. Mange har brukt like mye eller mer skattepenger i velferd før de fyller 18 år og som pensjonister en de betaler i skatt i løpet av hele livet. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...