Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Gjest tranedatter
Skrevet

Sitat fra nevnte artikel:

Når det blir så mye prat om bompenger, som om det er det viktigste i verden - når folk generelt sett har god råd her i landet … At noe sånt blir så viktig, fordummer alt litt, synes jeg.

Jeg er faktisk helt enig med LKE her. Mye dumme saker gjør de, men akkurat denne uttalelsen synes jeg er 100% korrekt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, tranedatter skrev:

Sitat fra nevnte artikel:

Når det blir så mye prat om bompenger, som om det er det viktigste i verden - når folk generelt sett har god råd her i landet … At noe sånt blir så viktig, fordummer alt litt, synes jeg.

Jeg er faktisk helt enig med LKE her. Mye dumme saker gjør de, men akkurat denne uttalelsen synes jeg er 100% korrekt.

Jeg og. Han glimter til innimellom, det skal han ha. Jeg liker ham når han snakker om vaksiner og.

• Liker 27
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet

Jeg kunne ikke bry med med hva bloggere stemmer, hele artikkelen er unødvendig. Gi meg heller en artikkel om hva de høyt intellektuelle i Norge mener, men på den andre siden så gir det vel ikke like mye klikk til VG.

Skrevet

Så bra at influencerne som er intervjuet for en gang skyld snakker om samfunnet vi lever i. Tommelopp for det. 

Og så er jeg enig med the Eriksens. :jepp:

• Liker 27
Skrevet
17 minutter siden, pøbelsara skrev:

Så bra at influencerne som er intervjuet for en gang skyld snakker om samfunnet vi lever i. Tommelopp for det. 

Enig! 👍  

• Liker 8
Skrevet

jeg har nå skrevet et nytt innlegg i bloggerbarn-tråden, og håper at vi kan flytte den delen av debatten som handler om umyndige familiemedlemmers fremstilling i CBEs SoMe, over dit nå. jeg har lyst til å debattere dette litt mer generelt - og helt uten stadige beskyldninger om at jeg er ute etter å "ta" navngitte.

Kan vi ikke flytte debatten over dit et øyeblikk? Bli med over dit, da vel,  @Tabris, @Lana01, @Levina, @Nebel86, @Luvinesta og @Sandberg og alle andre som er kritiske til kritikken. :jepp:

• Liker 28
Gjest Lille_Krokodille
Skrevet

Ok, JEG synes det kunne tas opp siden han ikke er spurt som privatperson. I og med at man kan ha flere tanker i hodet når det kommer til valgsaker, synes jeg det er nedlatende og arrogant å påstå at de fleste har så god råd at det er «dumt» å brybseg om bompengesaken. Man kan fint bry seg om eldresaker og miljø i tillegg. 

Skrevet
1 time siden, pøbelsara skrev:

jeg har nå skrevet et nytt innlegg i bloggerbarn-tråden, og håper at vi kan flytte den delen av debatten som handler om umyndige familiemedlemmers fremstilling i CBEs SoMe, over dit nå. jeg har lyst til å debattere dette litt mer generelt - og helt uten stadige beskyldninger om at jeg er ute etter å "ta" navngitte.

Kan vi ikke flytte debatten over dit et øyeblikk? Bli med over dit, da vel,  @Tabris, @Lana01, @Levina, @Nebel86, @Luvinesta og @Sandberg og alle andre som er kritiske til kritikken. :jepp:

Flott!  Håper folk følger oppfordringen, og at debatten rundt bloggerbarna tas der i fremtiden. Jeg har mine tanker rundt temaet, selv om, nok  ikke like svart hvit som mange her.. Mulig jeg kommer med noen bidrag i tråden etter hvert. 

• Liker 9
Skrevet
3 timer siden, pøbelsara skrev:

Jepp. Man kan være revnende uenig i hva de mener, akkurat som at jeg tipper alle her inne har være standpunkter og grunner til dem. Bloggere stemmer vel utifra egne forutsetninger, slik som resten av oss.

Men akkurat når det kommer til bompenger og generelt god råd i Norge, så er jeg fullstendig enig med LKE. Det finnes i mine øyne faktisk viktigere ting her i verden enn den saken der. 

• Liker 11
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet (endret)
1 time siden, Lana01 skrev:

Flott!  Håper folk følger oppfordringen, og at debatten rundt bloggerbarna tas der i fremtiden. Jeg har mine tanker rundt temaet, selv om, nok  ikke like svart hvit som mange her.. Mulig jeg kommer med noen bidrag i tråden etter hvert. 

Jeg kommer til å fortsette å diskutere den helt unødvendige eksponeringen CBE holder på med når det gjelder sine mindreårige uten samtykke kompetanse her i CBE tråden. Men flott at @pøbelsara får liv i bloggerbarn tråden igjen. Ser at bilder av mindreårige deles jevnt når bikinibilder har mister relevans. 

Endret av lillesnøfnugg
Skrevet
4 timer siden, MissLucy skrev:

Jeg og. Han glimter til innimellom, det skal han ha. Jeg liker ham når han snakker om vaksiner og.

:jepp: Enig med det om LKEs engasjement for vaksiner. Og at bompenger tar oppmerksomhet fra viktigere emner i valgkampen. 

• Liker 14
Skrevet
Akkurat nå, Inocybe skrev:

:jepp: Enig med det om LKEs engasjement for vaksiner. Og at bompenger tar oppmerksomhet fra viktigere emner i valgkampen. 

Finnes det link til noe angående LKE og vaksiner? Om han fronter vaksiner - helt topp, skulle gjerne likt å lese om det. 

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, Aquarius04 skrev:

Finnes det link til noe angående LKE og vaksiner? Om han fronter vaksiner - helt topp, skulle gjerne likt å lese om det. 

CBE.no har hatt noen innlegg om vaksiner på Facebook i alle fall. Sist var vel når oppblomstringen av meslinger startet! Tommel opp for det👍 Mener også at LKE skrev en del om vaksiner i egen blogg, men den eksisterer vel ikke lenger? Utrolig bra med motsatsen til Sølje Bergmann osv 

• Liker 17
Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for injurier, spekulasjoner og svar til dette og avsporing. 

Sol, admin.

Endret av Sol Rampelyset
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er ingen Photoshop ekspert....men på det bildet, der hun holder surfebrettet.., på insta...er det jo tydelig "limt" inn litt bakgrunn (murvegg) ved skuldra hennes .. 

Kan godt være jeg tar feil. 

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, MiniMjau skrev:

Jeg er ingen Photoshop ekspert....men på det bildet, der hun holder surfebrettet.., på insta...er det jo tydelig "limt" inn litt bakgrunn (murvegg) ved skuldra hennes .. 

Kan godt være jeg tar feil. 

Mulig de fikk med en annen person bak der, som de redigerte bort eller noe? :vetikke: 
Eller kanskje muren trengte litt hjelp for å se bra ut? :vetikke: 

Uansett ikke noe som gjør noe for bildet synes jeg. 

• Liker 8
Skrevet
På 7.9.2019 den 17.40, LittleMermaid skrev:

Jeg mener at utsagn som perfeksjonisme og overforbruk er synsing, og oppfordrer til krenking av CBE som person, altså lovbrudd. 

CBE har selv uttalt at hun er en perfeksjonist. Overforbruket er helt åpenbart om man leser på bloggen. Et godt eksempel på overforbruk hun selv har dokumentert: hun har et tosifret antall julegensere...  

• Liker 23
Gjest førstedamen
Skrevet

Denne tråden ble opprettet i Februar. Har over 400 sider og snart 2 MILLIONER visninger. 

Er det rart de kan leve av blogging...

Nei, ikke i det hele tatt. 

Skrevet
7 timer siden, Lille_Krokodille skrev:

Ok, JEG synes det kunne tas opp siden han ikke er spurt som privatperson. I og med at man kan ha flere tanker i hodet når det kommer til valgsaker, synes jeg det er nedlatende og arrogant å påstå at de fleste har så god råd at det er «dumt» å brybseg om bompengesaken. Man kan fint bry seg om eldresaker og miljø i tillegg. 

Ta det gjerne opp. Bompenger er virkelig ikke det viktigste som står på den politiske agendaen atm. Ja, bompenger rammer mange, og det graves dypt i lommene for å betale bommen. Jeg personlig betaler gjerne bompenger mot å slippe å betale mer en egenandel hos lege, gratis skole, gratis universitet, sykepenger, pensjon osv. Om man kutter bompengene, faller ikke pengene ned fra himmelen. Da må det kuttes et annet sted. Som feks helse, skole, samferdsel osv. Et viktig poeng er også at bompengene kommer uansett ikke til å fjernes, med mindre bompengepartiene får mer en 50% oppslutning. Og om det skulle skje, kommer de til å havne i luksusfellen lenge før de 4 årene er omme. Man kan ikke bruke penger man ikke har. 

• Liker 15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...