Rev. Revenge Skrevet 1. september 2019 #7861 Skrevet 1. september 2019 3 minutter siden, Kollontaj skrev: Hun trener kanskje på netfit? På Insta ligger det en trenings-story, ikke sjekket den så nøye. Det er på netfit high speed videoene ligger. 5
Keaton Skrevet 1. september 2019 #7862 Skrevet 1. september 2019 Sjekket den workout-storyen, mye løping og noe hopp opp og ned, løfter en vektstang helt i begynnelsen, mye posing. 9
Keaton Skrevet 1. september 2019 #7863 Skrevet 1. september 2019 3 minutter siden, Revenge o'Cavatina skrev: Det er på netfit high speed videoene ligger. Det var ikke mange videoer der! 7
Rev. Revenge Skrevet 1. september 2019 #7864 Skrevet 1. september 2019 15 minutter siden, Kollontaj skrev: Det var ikke mange videoer der! Nei, det var vel en grunn til at PTn maste om at de måtte komme tilbake fra ferie så de kunne jobbe. Ironisk nok dro han på ferie selv da de kom hjem. 10
Hunter7 Skrevet 1. september 2019 #7865 Skrevet 1. september 2019 4 hours ago, Luka_S said: Hun er så veldig tryhard, i det meste hun foretar seg. Ingenting ser laidback og tilfeldig ut, eller som om hun har evne til å finne på noe kult og innovativt på egen hånd. Alt må researches på Pinterest og Insta før hun kommer med en tolkning av en trend som var moderne for ett eller flere år siden. Samtidig ser hun ut til å være pinlig ute av sync med folk rundt seg. Gitt at bloggen overlever de neste årene, så regner jeg med at tidligst i 2022 dukker det opp Halloween-trær på bloggen. Det er visstnok en ny trend: https://www.wideopeneats.com/halloween-tree/ 8
Fredrik29 Skrevet 2. september 2019 #7866 Skrevet 2. september 2019 6 timer siden, lillesnøfnugg skrev: Takk @Kollontaj , endelig et visuelt bevis på hva jeg mener. At treningsfrue er trent er meget tydelig, bare å se på de definerte armene. Og newsflash! ingen av de profilerte treningsjentene viser mage eller har dratt treningsbuksa langt oppi glufsa. CBE har kule treningssko, det skal hun ha. Litt snodig sammenligning med tanke på at Funkygine nesten alltid går med bar mage / magetopp? Sjekk hennes IG. Hun trener jo også ofte i bare sportsbh eller magetopp. Det som er absurd med CBE sine treningsinnlegg er den tunge mørke makeupen 4
Fredrik29 Skrevet 2. september 2019 #7867 Skrevet 2. september 2019 12 timer siden, Lille_Krokodille skrev: Jeg klarer ikke helt å se for meg at det er høyt utdannede karrierekvinner som sitter der og griner mens de ser på Bloggerne, nei... Etter at den episoden der CBE fikk «ærespris» var det mange som skrev at de ble så rørt at de gråt. 😳😳😳 Jeg er ganske høyt utdannet men jeg kan likevel bli rørt av en teit reklame. Tror ikke det er sterk sammenheng mellom utdanning og hva man blir rørt / emosjonelt beveget av 4
Isild Skrevet 2. september 2019 #7868 Skrevet 2. september 2019 Funky kan også (treningsfrue kjenner jeg ikke til) vise mye kropp. Men for min del, så handler det noe om at hun ER mer motiverende. Jeg blir ikke motivert av CBE når det gjelder trening. Klarer ikke helt å sette fingeren på hva det er. Jeg tror jeg syns det blir litt tilgjort og oppstilt det også. Funkygine spruter av treningsenergi, og det smitter over. 20
Aquarius04 Skrevet 2. september 2019 #7869 Skrevet 2. september 2019 1 time siden, Fredrik29 skrev: Litt snodig sammenligning med tanke på at Funkygine nesten alltid går med bar mage / magetopp? Sjekk hennes IG. Hun trener jo også ofte i bare sportsbh eller magetopp. Det som er absurd med CBE sine treningsinnlegg er den tunge mørke makeupen Mulig Funkygine gjør det. Men i bildene hennes når hun trener så er det vel mer fokus på actionshots, og at hun trener og er svett. Hun er ikke opptatt av å ta seg godt ut mens hun trener. I motsetning til de evig oppstilte bildene der CBE kun poserer, gjerne med noe treningsrekvisita i armene. Der fokus er kropp og treningsklær. Det ser bare dumt ut. Og når du i tillegg hiver på partymakeup og svetteperler fra sprayflaske, ja, så er vel troverdigheten til trening + CBE borte bare der? 36
123Frustrert Skrevet 2. september 2019 #7870 Skrevet 2. september 2019 Å evig eksponering av barn på insta. Hvorfor? Jeg blir lei meg. Lurer på om dama ikke har empati med sine egne barn? 21
Keaton Skrevet 2. september 2019 #7871 Skrevet 2. september 2019 Fokuset har påfallende nok skiftet fra eldst til yngst. 27
Populært innlegg skruf Skrevet 2. september 2019 Populært innlegg #7872 Skrevet 2. september 2019 (endret) 4 timer siden, Fredrik29 skrev: Litt snodig sammenligning med tanke på at Funkygine nesten alltid går med bar mage / magetopp? Sjekk hennes IG. Hun trener jo også ofte i bare sportsbh eller magetopp. Det som er absurd med CBE sine treningsinnlegg er den tunge mørke makeupen Funkygine trener, som du påpeker, også i magetopp/sportsbh, men likevel kan du ikke sammenligne Jørgine og Caroline. De er totalt ulike. Jørgine trener på bildene, Caroline poserer. Bildene av Jørgine er ofte tatt «in action» mens bildene av Caroline er oppstilte med fokus på nettopp magen. Kameralinsen er zoomet inn på magen, bildet er redigert (lys og skygge ifg bloggeier). Tror ikke jeg har sett et eneste oppstilt bilde der fokuset er på magen av Jørgine. Jørgine trenger ikke engang stramme magemusklene for at de skal poppe frem, de bare er der. Treningsbildene av Jørgine viser at hun faktisk trener. Hun er ofte svett på bildene, håret i en svett hestehale og har null sminke. Treningsklærne matcher sjeldent. Caroline har alltid full kveldssminke på treningsbilder, aldri svett, treningstøyet matcher og er ofte flunkende nytt. Neglene er lange, spisse og nylakkerte. Caroline prøver hardt å se sexy ut på treningsbilder, Jørgine gir blanke i om hun ser sexy ut eller ikke på treningsbilder, fokuset er på trening. Ikke nærbilder av mage eller rumpe. Personlig så får jeg ikke inspirasjon av å se poserende og oppstilte bilder av noen på et treningsrom. Derimot så blir jeg inspirert til å trene av mennesker som Funkygine som viser ekte treningsglede og rå muskelkraft. Jeg får lyst til å trene når jeg ser at hun løfter tungt og når jeg ser effekten treninga har på vedkommende. Jeg blir ikke inspirert av at noen løper mil etter mil på ei tredemølle. F.eks så ble jeg imponert over Jørgine da jeg så Skal vi danse på lørdag. For ei utstråling og for en fysikk! Flink til å danse var hun også. Inspirerte i allefall meg til å stå opp tidlig på søndag for å stikke på treningssenteret å legge inn ei ekstra styrkeøkt. Men, rett skal være rett; for mange år siden da jeg begynte å lese bloggen til CBE (begynte å lese den da hun skulle gifte seg, liker godt å lese om bryllupsplanlegging og bryllup) så inspirerte hun meg til å begynne å løpe. Jeg har alltid trent mye, men løping har tidligere vært dødskjedelig. Men jeg kjøpte meg faktisk tredemølle og kom i gang med regelmessig løping, og nå liker jeg godt å løpe. Men det var for mange år siden, jeg blir ikke inspirert ift trening lengre av CBE. Jeg har utviklet meg i løping og deltar på div løp som f.eks halvmaraton. CBE løper fortsatt rundt på tredemølla si. Jeg syntes det var spennende å lese den gangen hun skulle delta på halvmaraton, men så viste det seg at det var reklame for Imsedal og det ble med det løpet. Så; du kan ikke sammenligne funkygine og CBE, bloggerne har ikke samme utgangspunkt og legger seg ikke på samme linje. Den ene lever og ånder for trening og en sterk kropp, den andre for å holde seg slank, posere og se sexy ut på bilder Endret 2. september 2019 av skruf 69
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 2. september 2019 #7873 Skrevet 2. september 2019 3 timer siden, Fredrik29 skrev: Jeg er ganske høyt utdannet men jeg kan likevel bli rørt av en teit reklame. Tror ikke det er sterk sammenheng mellom utdanning og hva man blir rørt / emosjonelt beveget av Men nå siktet jeg egentlig til alle de som skrev i kommentarfeltet at de satt og grein...
annelis Skrevet 2. september 2019 #7874 Skrevet 2. september 2019 On 8/30/2019 at 5:30 PM, Aricia said: Jeg skal hjelpe deg med litt kontekstualisering her. #grei Det du må se for deg når du poster apekatter og hånflir er ikke de halvgamle bitre kjerringene du presumptivt diskuterer med i denne tråden, men 9-åringene som googler "hvordan få six-pack". Evt kan du sende en tanke til alle unge jenter som hver dag skriver om selvmordstankene sine til Helsesistah - pga presset fra idealer de ikke klarer å håndtere, inklusive kroppspress. Sånn, da kan du le videre. Vi lever i helt forskrudd syk samfunn som setter utseende av kroppen høyere enn kroppens funksjon. Stakkars dagens ungdommer 22
Tuti Skrevet 2. september 2019 #7875 Skrevet 2. september 2019 12 timer siden, 123Frustrert skrev: Må le når jeg ser antrekket cbe skal ta seg ut i. De andre rundt står med bukse og ullgenser, men cbe står i kort skjørt en singlet i noe svarte greier. Hun kan faktisk ikke klage om hun blir syk.. ser ut som om hun har sett altfor mange bilder av kjendiser på Coachella. Stakkars 13
Gjest Atheena Skrevet 2. september 2019 #7876 Skrevet 2. september 2019 12 timer siden, CecilieX skrev: For noen sider siden stilte noen spørsmål ved om noen kunne forklare hvordan et bikinibilde kunne skape treningsmotivasjon. Meg bekjent svarte ingen på det. https://www.carolinebergeriksen.no/2019/08/30/ukens-siste-treningsokt-smoothie-bowl-og-festival/ I dette innlegget er trening tema. Ta en kikk på bildene og forklar gjerne hvordan disse bildene fokuserer på trening og ikke kropp. Hvorfor må t-skjorten være knyttet opp slik at magen vises? Hvorfor må et av bildene zoome inn på magen til bloggeren? Det skjer faktisk ikke trening på noen av bildene. Ingen tegn til bevegelse, ingen tegn til aktivitet. Bare fokus på bloggerens kropp. Spot on. Det er fokus på six-pack og rumpe, samtidig som hun også får dratt inn at hun har blitt så glad i strake markløft og at det kan forklare sprettrumpa. Det er et annonseinnlegg pakket inn i selvskryt. Hadde det bare vært et skrytebilde i ny og ned, men det er konstant. Det handler om å vise seg frem. Hadde vi fått sett et skikkelig program med actionbilder hvor trening sto i fokus så skulle jeg ha trodd på henne.
Rev. Revenge Skrevet 2. september 2019 #7877 Skrevet 2. september 2019 (endret) Strake markløft er en baseøvelse som jeg selv er veldig glad i. Det trener hele baksiden fra hamstrings, rygg og opp til skuldrene, og tar med armene og kjernemuskulatur. Legger man nok tyngde på stanga i tillegg til rett ernæring, får man muskelvekst og en flott holdning. Jeg ser ingen tegn til at bloggeier har økt muskelmasse på rygg og armer, derimot ser jeg en ubalanse mellom overkropp og underkropp. Punkttrening med muskelvekst kun på rumpa som resultat av strake markløft går ikke, å hevde noe annet er kunnskapsløst. Endret 2. september 2019 av Revenge o'Cavatina 44
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 2. september 2019 #7878 Skrevet 2. september 2019 1 time siden, Revenge o'Cavatina skrev: Strake markløft er en baseøvelse som jeg selv er veldig glad i. Det trener hele baksiden fra hamstrings, rygg og opp til skuldrene, og tar med armene og kjernemuskulatur. Legger man nok tyngde på stanga i tillegg til rett ernæring, får man muskelvekst og en flott holdning. Jeg ser ingen tegn til at bloggeier har økt muskelmasse på rygg og armer, derimot ser jeg en ubalanse mellom overkropp og underkropp. Punkttrening med muskelvekst kun på rumpa som resultat av strake markløft går ikke, å hevde noe annet er kunnskapsløst. Dette👍🏼👍🏼
Hunter7 Skrevet 2. september 2019 #7879 Skrevet 2. september 2019 2 hours ago, Revenge o'Cavatina said: Strake markløft er en baseøvelse som jeg selv er veldig glad i. Det trener hele baksiden fra hamstrings, rygg og opp til skuldrene, og tar med armene og kjernemuskulatur. Legger man nok tyngde på stanga i tillegg til rett ernæring, får man muskelvekst og en flott holdning. Jeg ser ingen tegn til at bloggeier har økt muskelmasse på rygg og armer, derimot ser jeg en ubalanse mellom overkropp og underkropp. Punkttrening med muskelvekst kun på rumpa som resultat av strake markløft går ikke, å hevde noe annet er kunnskapsløst. Men nå må du ikke glemme hvem det kommer fra. Er det én konstant gjennom hele CBEs karriere som blogger, så er det den uttalte kunnskapsløsheten. 18
Populært innlegg Sophia_08 Skrevet 2. september 2019 Populært innlegg #7880 Skrevet 2. september 2019 (endret) 12 hours ago, 123Frustrert said: Å evig eksponering av barn på insta. Hvorfor? Jeg blir lei meg. Lurer på om dama ikke har empati med sine egne barn? "Lurer på hva du tenker på?" spør CBE til bildet på Insta. Ei som kommenterer litt freidig at "muligens hun tenker på å eie sin egen digitale identitet". Den kommentaren ble fjernet kjapt gitt. https://imgur.com/gallery/L5D8SCB https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.instagram.com/carolinebergeriksenno/&ved=2ahUKEwj8jrW72bLkAhUlAhAIHctpDDkQFjAAegQICRAD&usg=AOvVaw0WLpCS4v7zo5Skl-erjBSM Endret 2. september 2019 av Sophia_08 Fiksa imugr 57
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå