Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Gjest lillesnøfnugg
Skrevet
16 minutter siden, Skrottefar skrev:

Ja, hva er det med disse journalistene som til stadighet ikke klarer å tilnærme seg kritiske til bloggerne og som oftest kun kommer med feelgood-artikler og -intervjuer.

Det har vært mye av kløing av rygg/ spalteplass til dette ekteparet siste tiden. Både fra nettavisen og VG, sistnevnte uten skrupler når det gjelder videre eksponering  av barn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble litt overrasket over denne artikkelen fra Nettavisen 7. august i år. Den tar for seg inntektsfallet, men har også en oppramsing av kontroversene rundt Caroline og mannen. Manglende merking av reklame, slankepress, bilderedigering og det famøse sitatet «Jeg retusjerer ikke mine bilder, det ville nok ikke sett helt bra ut, jeg har ikke tid eller skills til det», Lasses kommentarjuks og hvilke titler han har skrytt på seg. I det store og hele en ganske negativ artikkel. Jeg husker jeg lurte på hvordan de hadde provosert Nettavisen, for det er ikke vanlig blogger-omtale.

https://www.nettavisen.no/okonomi/inntektene-stuper-for-superblogger/3423824379.html

Jeg ser at det er to andre journalister som står for rumpe-artikkelen. Kanskje noen burde minne dem på tidligere bilderedigeringsjuks og falske uttalelser? De har det jo i arkivet sitt, mener jeg.

• Liker 33
Skrevet
1 time siden, Kollontaj skrev:

Ok. Sånn å forstå. Markløft. 

Noen som har sett noe markløft? 

Som å løfte noe fra marka og opp? Nei... 

• Liker 4
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet (endret)
2 timer siden, Kollontaj skrev:

Ok. Sånn å forstå. Markløft. 

Noen som har sett noe markløft? 

Her må jeg bare legge meg flat, det står kneløft og ikke markløft, beklager dette 😓

Endret av lillesnøfnugg
Skrevet

Hun kan endre fasongen på kroppsdeler alt etter hva som er in. For en tid tilbake synes Lars Kristian Eriksen at man var feit om man hadde stor rumpe. Nå har han endret mening og da er det bare å blåse bildene litt opp her og der. Er det årevis med blogging som gjør at de tror på dette? Vi andre kan ikke gjøre noe annet enn å flire av selvopptattheten. 

• Liker 27
Skrevet

Man kan faktisk punkttrene rumpa. Tar du 50 squats daglig, så hjelper det. Hun trener jo?

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, Mädchen skrev:

Atter en gang kommer dette paret for sent til festen. Trenden med stor rompe er på vei ut. 

Å? Hvilken er rumpetrend er in nå for tiden?

• Liker 3
Skrevet
12 timer siden, Kleenex skrev:

Neida, men CarolineBergEriksen.no er en påvirker. Ikke glem det. 

Mener du at CBE ikke skal sitte på kjøkkenbenken fordi hun er en påvirker?

• Liker 8
Skrevet
7 minutter siden, Sandberg skrev:

Man kan faktisk punkttrene rumpa. Tar du 50 squats daglig, så hjelper det. Hun trener jo?

Fortell meg hvilke muskelgrupper som utelukkes ved 50 daglige squats for å punkttrene rumpa. Fortell meg også hvordan muskelvekst kun forefinnes på rumpa etter 50 daglige squats. Legg så til at treningen består hovedsakelig av egenvekt uten ekstra motstand og kardio, samt få kalorier ifølge bilder. Go!

• Liker 30
Skrevet (endret)
1 time siden, Revenge o'Cavatina skrev:

Fortell meg hvilke muskelgrupper som utelukkes ved 50 daglige squats for å punkttrene rumpa. Fortell meg også hvordan muskelvekst kun forefinnes på rumpa etter 50 daglige squats. Legg så til at treningen består hovedsakelig av egenvekt uten ekstra motstand og kardio, samt få kalorier ifølge bilder. Go!

Har egen erfaring. Og PT. Fortelle deg hvilke muskelgrupper som utelukkes? Snodig spørsmål. Skrev du feil?

Endret av Sandberg
edit
  • Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, Revenge o'Cavatina skrev:

Det er nok ikke bare muskelvekst, hun har tross alt lagt på seg en del kg de siste årene. Hun har mye større underkropp en overkropp, og er muligens en av de heldige hvor vekten i hovedsak legger seg på rumpe/lår. Hun er fremdeles forholdsvis ung, så med moderat trening og god hjelp av høyere fettprosent kan hun godt ha stor rumpe uten å ha muskuløse armer/rygg. Det forklarer derimot ikke hvor varierende størrelsen på rumpa er fra dag til dag. Det er det posering og photoshop som tar seg av;-)

• Liker 20
Skrevet
4 minutter siden, Sandberg skrev:

Ojsann! Hissig? Har egen erfaring. Og PT. Fortelle deg hvilke muskelgrupper som utelukkes? Snodig spørsmål. Skrev du feil?

Nei. Jeg stilte deg et spørsmål som både din og min PT kan svare på.

• Liker 16
Skrevet (endret)

Hvilke muskelgrupper som utelukkes?

Endret av Sandberg
edit
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Ved squats; Gluteus maximus. Lite medius. Core mage og rygg lateralt. Lår, quadriceps femoris. Balanse. Med manualer; noe latissimus dorsi. Pectoralis. Deltoideus.

Endret av Sandberg
edit
  • Liker 5
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet (endret)
9 timer siden, Sandberg skrev:

Mest gluteus maximus. Lite medius. Core mage og rygg lateralt. Lår, quadriceps femoris. Balanse.

Slettet

Endret av lillesnøfnugg
Skrevet
3 minutter siden, lillesnøfnugg skrev:

Per er det deg??

Jepp. Faila i Skal vi danse🙈

Og dama mi har draget...

Skrevet

Er det en brannfakkel i dette selskap å si at dama kanskje har trent rumpa? Hun trener, ser trent ut. Har erfart selv at squats gir resultater.

• Liker 7
Skrevet (endret)

Fortell meg hvilke muskelgrupper som utelukkes ved 50 daglige squats for å punkttrene rumpa. Fortell meg også hvordan muskelvekst kun forefinnes på rumpa etter 50 daglige squats. Legg så til at treningen består hovedsakelig av egenvekt uten

Endret av Sandberg
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet (endret)
7 minutter siden, Sandberg skrev:

Er det en brannfakkel i dette selskap å si at dama kanskje har trent rumpa? Hun trener, ser trent ut. Har erfart selv at squats gir resultater.

Hun har nok trent rumpa, men ikke så ekstremt som det ser ut på noen bilder. Det er spesielt at den forandrer seg fra et bilde til et annet og at det ikke er match fra bilder til virkelighet. LKE er nok flinkere til redigeringen enn CBE er på punkt trening. Ganske shady å selge inn trening som produkt når man redigerer seg på denne måten.

Endret av lillesnøfnugg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...