Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Gjest lillesnøfnugg
Skrevet
3 minutter siden, virkelig skrev:

Det var en som kommenterte her inne om dette for et par sider . Og la heretter ut denne nedenfor her

. Så her bør jo @lille_krokodille eventuelt komme med dokumentasjon på hvor CBE har skrevet markløft !

13 timer siden, Kollontaj skrev:

Ok. Sånn å forstå. Markløft. 

Noen som har sett noe markløft? 

Her må jeg bare legge meg flat, det står kneløft og ikke markløft, beklager dette 😓  /lillesnøfnugg 

Det var jeg som skrev markløft istedenfor kneløft og @lillekrokodille responderte på det. Og?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, lillesnøfnugg skrev:

Det var jeg som skrev markløft istedenfor kneløft og @lillekrokodille responderte på det. Og?

lillekrokodille skrev dette.

Men nå uttalte CBE selv at rompa var slik på grunn av markløft den siste tiden, og det stemmer da vitterlig ikke eller ? Bør jo komme med korrekt informasjon om en ikke vil fare med usannheter ?

Lillekrokodille svarte ikke deg men @Lin10

• Liker 1
Skrevet

Har fulgt denne tråden i lang tid. Jeg har gått fra å være stor fan av Fotballfruen, til å se et mer kritisk blikk på bloggen - på grunn av Kvinneguiden. Jeg ser at det er en bedrift og en negativ påvirker for mange personer sin helse. Da tenker jeg mest på unge jenter som er lettpåvirkelige, men også voksne mennesker. Det er lett å bli påvirket. 

Jeg berømmer dere for å ha avslørt juks om kommentarer, redigering, forretningsfolk, og negative holdninger om eksponering av barn og om dårlige holdninger mtp miljø.

Når det er sagt forsvinner all troverdigheten når dere side etter side diskuterer kropp. Det blir for dumt. Har dere bevis på redigering - post det. Har dere bevis for operasjoner - post det. Men har dere bare meninger og spekulasjoner å komme med, så kan dere la være. 

• Liker 7
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet
1 minutt siden, kanonballen skrev:

Har fulgt denne tråden i lang tid. Jeg har gått fra å være stor fan av Fotballfruen, til å se et mer kritisk blikk på bloggen - på grunn av Kvinneguiden. Jeg ser at det er en bedrift og en negativ påvirker for mange personer sin helse. Da tenker jeg mest på unge jenter som er lettpåvirkelige, men også voksne mennesker. Det er lett å bli påvirket. 

Jeg berømmer dere for å ha avslørt juks om kommentarer, redigering, forretningsfolk, og negative holdninger om eksponering av barn og om dårlige holdninger mtp miljø.

Når det er sagt forsvinner all troverdigheten når dere side etter side diskuterer kropp. Det blir for dumt. Har dere bevis på redigering - post det. Har dere bevis for operasjoner - post det. Men har dere bare meninger og spekulasjoner å komme med, så kan dere la være. 

Det er ingen her som har skrevet noe om at CBE har operert rumpa, det var Nettavisen!

Gjest Lille_Krokodille
Skrevet (endret)
3 timer siden, kanonballen skrev:

Problemet er at innehaveren av denne rompa bruker den som reklame for sin treningskanal, og er inkonsekvent når hun svarer på spørsmål rundt dette. I det ene tilskriver hun resultater til markløft og ekstra trening på rumpe, i det neste har den ikkeforandret seg siden hun var 15. 

Endret av Lille_Krokodille
Skrevet

Syns debatten som har vært her i det siste er interessant, fordi det handler om troverdighet. Bedriften CBE bruker media bevisst for å markedsføre prosjekter. Hun bruker kanskje ikke «click baits» i overskrifter, men syns timingen på medieoppslag ofte sammenfaller med hennes prosjekter, jfr spenner som kommer ut rett før premiere på bloggerne og spekulasjon rundt rumpe for å markedsføre «netfit». 

Bedriften vil at vi skal diskutere kropp, for hun vet at økt aktivitet her øker aktiviteten på bloggen. Troverdigheten er slik jeg ser det tilnærmet lik null. Så på instastory at hun viste stuene sine, og kalte den midterste stuen «rosa-stua». 22/8 hadde hun reklame for kremmerhuset hvor hun har fornyet stuen, men disse produktene var byttet ut igjen. 

• Liker 35
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet
42 minutter siden, Hoppelopp skrev:

Syns debatten som har vært her i det siste er interessant, fordi det handler om troverdighet. Bedriften CBE bruker media bevisst for å markedsføre prosjekter. Hun bruker kanskje ikke «click baits» i overskrifter, men syns timingen på medieoppslag ofte sammenfaller med hennes prosjekter, jfr spenner som kommer ut rett før premiere på bloggerne og spekulasjon rundt rumpe for å markedsføre «netfit». 

Bedriften vil at vi skal diskutere kropp, for hun vet at økt aktivitet her øker aktiviteten på bloggen. Troverdigheten er slik jeg ser det tilnærmet lik null. Så på instastory at hun viste stuene sine, og kalte den midterste stuen «rosa-stua». 22/8 hadde hun reklame for kremmerhuset hvor hun har fornyet stuen, men disse produktene var byttet ut igjen. 

Nettavisen er en del av «pakka» rundt denne bloggeren. De gir ikke gratis omtale til henne, det er et ledd i markedsføringen. Det samme gjelder annonseringen for Kremmerhuset, Nettavisen hadde en Ad/reklame om fotballfrue sine favoritter som forsvant like fort som de kom. Det jeg lurer på er hvorfor de kaller CBE for «fotballfrue»? Lenge siden dette konseptet ble byttet ut med bloggeiers navn.

Skrevet
11 timer siden, Sandberg skrev:

Mener du at CBE ikke skal sitte på kjøkkenbenken fordi hun er en påvirker?

Les hva jeg svarer på er du grei. CarolineBergEriksen.no er en påvirker eller influencer. 

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, LittleMermaid skrev:

Så å diskutere andres rumpe er ikke en diskusjon av kroppsdeler? Hvorfor skal bloggere måtte forsvare sin kropp på grunn av medias og deres kritikk av den? 

Det er ikke vår skyld at frua bruker seg sjøl i reklameinnlegg. 

• Liker 9
Skrevet

Haha. Scrollet nedover insta hennes for første gang. ALLE bildene er tatt av samme side. Hun ser mot høyre. Alltid. Hvorfor det? 

• Liker 13
Skrevet
3 timer siden, LittleMermaid skrev:

Så å diskutere andres rumpe er ikke en diskusjon av kroppsdeler? Hvorfor skal bloggere måtte forsvare sin kropp på grunn av medias og deres kritikk av den? 

nei, det er ikke det. Du må lese debatten nøyere, for du har jo ikke forstått den.

• Liker 20
Skrevet
3 timer siden, Liver skrev:

Nå er det CBE som legger føring for at denne kroppsdelen blir diskutert. Her er det meste planlagt for å få tid i media, som er naturlig siden det er det de lever av.

Men, om denne kroppsdelen er et resultat av et helt magisk treningsprogram så bør jo dette deles. Det er mange som ønsker å få bygge denne større, og da hadde de fått kunder til netfit. Det er også inspirerende å se progresjons bilder, iallefall for meg. For da ser man at det er et resultat av trening, og ikkje lys og skygge, samt man ser hvor lang tid det tar før programmet har effekt. Om dette varierer fra person til person selvfølgelig.

Tull, og enda en unnskyldning for å i det hele tatt ha en argument til å kritisere noen. 

Så folk tror på alt man ser og hører i media og på nett? Og har et så stort kompleks med dere selv at dere ønsker å bli som andre? Hjelpes! Vet ikke hvem som er verst, jeg. 

• Liker 5
Skrevet (endret)
6 minutter siden, MissLucy skrev:

nei, det er ikke det. Du må lese debatten nøyere, for du har jo ikke forstått den.

Trenger ikke å lese en hel tråd for å forstå at dere som kritiserer CBE er ute etter å kritisere for alt det er verdt. Smålig. 

Endret av LittleMermaid
  • Liker 8
Skrevet
51 minutter siden, Kleenex skrev:

Les hva jeg svarer på er du grei. CarolineBergEriksen.no er en påvirker eller influencer. 

Alle er man influensere. Mødre og fedre for sine barn, du for dine venner og lærere på skolen. Så hva er galt i det? Misbruket av ordet influensere er nok oppbrukt. At man lar seg påvirke av en person man ikke har noe til overs for er heller et problem man selv har, og bør nok få folk til ta en runde med seg selv. For så mye bedre er dere jo ikke. 

• Liker 4
Skrevet
6 minutter siden, LittleMermaid skrev:

Tull, og enda en unnskyldning for å i det hele tatt ha en argument til å kritisere noen. 

Så folk tror på alt man ser og hører i media og på nett? Og har et så stort kompleks med dere selv at dere ønsker å bli som andre? Hjelpes! Vet ikke hvem som er verst, jeg. 

Hva er tull?

• Liker 1
Skrevet

CBS skal få ros for å innrømme at hennes største drivkraft bak å trene er å se bra ut, for dette forklarer noe hvorfor treningen hennes mangler troverdighet.

• Liker 20
Skrevet
41 minutter siden, LittleMermaid skrev:

Alle er man influensere. Mødre og fedre for sine barn, du for dine venner og lærere på skolen. Så hva er galt i det? Misbruket av ordet influensere er nok oppbrukt. At man lar seg påvirke av en person man ikke har noe til overs for er heller et problem man selv har, og bør nok få folk til ta en runde med seg selv. For så mye bedre er dere jo ikke. 

Hæ? Det er vel litt forskjell på foreldre som påvirker sine barn og en blogger som forsøker å påvirke mange tusen? 

Også snakker man ikke om at det er et problem å bli påvirket av en blogg man ikke har noe til overs for. Her har du misforstått hele problemet. Problemet er de som lar seg påvirke og tror det er positivt og ekte det de blir påvirket av. Ingenting av det på bloggen er ekte. Det er ikke mulig å få slike bryst av trening og kosthold feks. Cbe forsøker å fremstå som at hun har en sunn og frisk kropp som et resultat av trening og kosthold. Kroppen blir redigert på bilder så det er blank jug fra ende til annen. 

Hun skal fremstå som at en hektisk hverdag innebærer utallige frisørtimer, negletimer, treningstimer og å lage middag, hva signaliserer det til de som lar seg påvirke? Hva skal samfunn får vi om det er liv å si at dette er så hektiske hverdager? 

• Liker 29
Skrevet
1 time siden, Jodaneida skrev:

Haha. Scrollet nedover insta hennes for første gang. ALLE bildene er tatt av samme side. Hun ser mot høyre. Alltid. Hvorfor det? 

Øynene hennes er ikke helt like. Det ene er litt mindre eller litt høyere opp eller noe. Husker ikke helt-gidder ikke sjekke. 

Det vises nesten ikke fra den ene siden sånn- men syns ganske lett rett forfra.

Det er ganske normalt å ha to øyne som ikke er helt like så det burde ikke akkurat være så big deal.....

• Liker 8
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet (endret)
1 time siden, Adrielle skrev:

Var et fint og naturlig bilde av CBE, ser ut som en flott småbarnsmor i 30 årene. Synd at LKE reduserer henne til en fake figur på bloggen, når hun er så søt naturlig. Midjen er ikke redigert eller huden, så han må gjøre mye jobb med bilder på SoMe i etterkant. For en syk verden det er å leve av SoMe hvis dette ikke er godt nok?

Endret av lillesnøfnugg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...