Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
28 minutter siden, Felis skrev:

Men er ikke eksponering av barn i ferd med å bli stigmatisert også? Bland mine venner på Facebook kommer det bilder av barn når det er store anledninger som bursdager, konfirmasjoner osv. Hverdagsbildene er stort sett borte. Jeg har et begrenset antall venner på FB, og det kan jo hende alle er medlemmer på KG 🤣 Men for en tid tilbake var det et kommentarfelt som varmet mitt hjerte. Under en artikkel om en mammablogger haglet kritikken mot eksponeringen hun drev med. Og store deler av kommentarene var fra menn. Så hvis deltakerne i denne tråden ikke er menn, forkledd som feite, misunnelige kjerringer, så kommer fordømmelsen i flere fora, og fra begge kjønn. Jeg håper det bare er et spørsmål om tid før det er så lite sosialt akseptert å eksponere barn at inntektene går ned.

Jo! Dette er nok et eksempel på hvor i utakt med tiden/samfunnet ellers CBE er

-jeg gremmes! :/

Endret av Fjugur
manglet ord
  • Liker 16
Skrevet
1 time siden, Felis skrev:

Men er ikke eksponering av barn i ferd med å bli stigmatisert også? Bland mine venner på Facebook kommer det bilder av barn når det er store anledninger som bursdager, konfirmasjoner osv. Hverdagsbildene er stort sett borte. Jeg har et begrenset antall venner på FB, og det kan jo hende alle er medlemmer på KG 🤣 Men for en tid tilbake var det et kommentarfelt som varmet mitt hjerte. Under en artikkel om en mammablogger haglet kritikken mot eksponeringen hun drev med. Og store deler av kommentarene var fra menn. Så hvis deltakerne i denne tråden ikke er menn, forkledd som feite, misunnelige kjerringer, så kommer fordømmelsen i flere fora, og fra begge kjønn. Jeg håper det bare er et spørsmål om tid før det er så lite sosialt akseptert å eksponere barn at inntektene går ned.

Jo, nettopp. Og tematiseringen i Bloggerne av at eksponering av barn unngås fordi det blir så kritisert ser jeg som en indikasjon på det.

Antakelig kjenner influencere med barn på en økende eksponeringsskam. Endret atferd som et resultat av det er ikke å forakte, selv om det skyldes ytre sosialt press heller enn indre erkjennelse.

• Liker 36
Skrevet

Jeg fikk et overraskende godt inntrykk av CBE i siste episode som er lagt ut av Bloggerne hvor hun snakket om kommentarfeltet, negative kommentarer, netthets og nettvett. Seeelv om tankene hennes rundt folks mangel på nettvett blir litt ironisk mtp hva bedriften selv velger å dele og oppføre seg på nett. Men av en eller annen grunn fikk jeg følelsen av at hun var litt ekte og viste litt personlighet og sårbarhet? Ikke den litt kunstige latteren med «hva gjør du Lasse?! Hahhah». Men samtidig, hva hvis Caroline er litt kunstig? Litt nervøs foran kamera og det er den hun er - er det noe man egentlig kan ta henne på? Har alltid syntes utstrålingen hennes er litt off, men igjen, jeg har kun sett henne gjennom sosiale medier. 

At hun og LK har hverandre er godt oppi alt, tross alt :)  

• Liker 4
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet
3 minutter siden, Eevee skrev:

Jeg fikk et overraskende godt inntrykk av CBE i siste episode som er lagt ut av Bloggerne hvor hun snakket om kommentarfeltet, negative kommentarer, netthets og nettvett. Seeelv om tankene hennes rundt folks mangel på nettvett blir litt ironisk mtp hva bedriften selv velger å dele og oppføre seg på nett. Men av en eller annen grunn fikk jeg følelsen av at hun var litt ekte og viste litt personlighet og sårbarhet? Ikke den litt kunstige latteren med «hva gjør du Lasse?! Hahhah». Men samtidig, hva hvis Caroline er litt kunstig? Litt nervøs foran kamera og det er den hun er - er det noe man egentlig kan ta henne på? Har alltid syntes utstrålingen hennes er litt off, men igjen, jeg har kun sett henne gjennom sosiale medier. 

At hun og LK har hverandre er godt oppi alt, tross alt :)  

Nettvett? Hets og mobbing? Det høres ut som noe jeg har lest før her på KG når noen forsvarer denne bedriften. Vi kan vel føye det til «oser av kvalitet», «gründer» og «suksessfull forretningskvinne». 

Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt og svar til dette. 

Sol, admin.

• Liker 1
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet (endret)
2 timer siden, Nobile skrev:

https://www.nettavisen.no/livsstil/caroline-berg-eriksen-ma-svare-pa-rumperyktene--sa-blir-lars-kristian-fornaermet/3423838841.html

CBE virker veldig usikker på seg selv og virker som hun hele tiden skal ha bekreftelse av mannen på at det hun sier er ok. 

Nettavisen slår til igjen med fantastisk journalistikk, og for at det ikke skal genereres klikk så kan jeg fortelle at det er kneløft (massiv trening)  og ikke «operert» rumpe som er årsaken til at rumpa skifter str fra dag til dag. Jeg var ikke klar over at det gikk rykter om operert rumpe? redigert ja, operert nei. 

Endret av lillesnøfnugg
Skrevet (endret)
15 minutter siden, Nobile skrev:

https://www.nettavisen.no/livsstil/caroline-berg-eriksen-ma-svare-pa-rumperyktene--sa-blir-lars-kristian-fornaermet/3423838841.html

CBE virker veldig usikker på seg selv og virker som hun hele tiden skal ha bekreftelse av mannen på at det hun sier er ok. 

Hun juger så hun tror det selv! Tenk å stå på TV og påstå at hun «alltid har hatt litt rumpe» og at dette også er et resultat av trening med fokus på rumpe den siste tiden. Ærlig talt!

Endret av Aquarius04
  • Liker 48
Skrevet

Det har vel vært spekulert i operasjon både her og andre steder. 

Men jeg tror Lassebasse har begynt å få mad Photoshop-skills. Vi ser jo at han har virkelig tatt fotograf-jobben på alvor. Vet flere blir provosert over dette, men jeg syns ikke at å være bloggfotograf for kona di er en skikkelig jobb. Hadde enda bedriften gått bra så hadde det vært noe. Men han gjør det beste utav det. Enn noe så kjedelig, jobben din er å ta bilder av kona. 

• Liker 21
Skrevet (endret)

Hvis folk virkelig tror at bloggeieren har punkttrent rumpa si, så tror de også på at jorden er flat. Takk for ukritisk journslistikk, Nettavisen. Sånt gjør meg oppgitt.

Tror jeg rett og slett siterer meg selv:

Endret av Revenge o'Cavatina
lenke
  • Liker 31
Skrevet

Ok. Sånn å forstå. Markløft. 

Noen som har sett noe markløft? 

• Liker 19
Gjest Adrielle
Skrevet
25 minutter siden, Oline12 skrev:

Det har vel vært spekulert i operasjon både her og andre steder. 

Men jeg tror Lassebasse har begynt å få mad Photoshop-skills. Vi ser jo at han har virkelig tatt fotograf-jobben på alvor. Vet flere blir provosert over dette, men jeg syns ikke at å være bloggfotograf for kona di er en skikkelig jobb. Hadde enda bedriften gått bra så hadde det vært noe. Men han gjør det beste utav det. Enn noe så kjedelig, jobben din er å ta bilder av kona. 

Jeg har ikke sett at det har vært spekulert i operasjon her inne, men det er godt mulig. Det jeg derimot har sett, er spekulering om redigering.

Jeg synes ikke rumpa hennes ser operert ut, faktisk ser den ganske naturlig ut.

Problemet er at den ser ULIK ut fra dag til dag, fra bilde til bilde, og i Bloggerne. Fra liten og halvflat, til gigantisk.

Mulig LK har Photoshop-skills, og er blitt flink å blåse opp rumpeballene til kona, men burde han ikke være mer konsekvent?

Kanskje de bør gi seg i Bloggerne, og ellers ikke delta i sammenhenger der andre tar bilder av kroppen til CBE, for det er såpass avslørende at det må da være litt flaut? :blush:

Skrevet

Ehh, ekstrem svai i ryggen når det poseres fører jo til at rumpen blir ganske stor, og noen ganger ser vi en valk på ryggen iom hun bøyer seg mye bakover.

Svaiingen ser så ubehagelig og det er godt å se at svaien er borte når hun går. Da ser det ut som at bekkenet er tippet fremover.

Hvorfor vises ikke disse effektive rumpeøvelsene på NetFit? Det hadde jo vært fint med øvelser som løfter og former. Husker det ble publisert en kommentar på bloggen om øvelser som løftet og formet brystene da det var synlige endringer. Kanskje begge deler er en bedriftshemmelighet.

• Liker 30
Skrevet (endret)
2 timer siden, Nobile skrev:

Når man ikke tror det kan bli mer kleint 🙈. Operert, nei. "Lys skygge"/posering/fordelaktig shorts-behandlet, ja. 

42 minutter siden, Mrs Bella skrev:

Ehh, ekstrem svai i ryggen når det poseres fører jo til at rumpen blir ganske stor, og noen ganger ser vi en valk på ryggen iom hun bøyer seg mye bakover.

Svaiingen ser så ubehagelig og det er godt å se at svaien er borte når hun går. Da ser det ut som at bekkenet er tippet fremover.

Hvorfor vises ikke disse effektive rumpeøvelsene på NetFit? Det hadde jo vært fint med øvelser som løfter og former. Husker det ble publisert en kommentar på bloggen om øvelser som løftet og formet brystene da det var synlige endringer. Kanskje begge deler er en bedriftshemmelighet.

Ja hun burde dele disse effektive øvelsene for punktrening av bryst og rumpe på Netfit. Hadde garantert fått litt sårt tiltrengte lesere dit. 

Endret av Inocybe
Omformulerte
  • Liker 21
Skrevet

Og markløft som gir større rumpe - men ikke muskuløse armer eller skuldre! Vi venter i spenning! 

• Liker 25
Skrevet
1 time siden, lillesnøfnugg skrev:

Nettavisen slår til igjen med fantastisk journalistikk, og for at det ikke skal genereres klikk så kan jeg fortelle at det er markløft (massiv trening)  og ikke «operert» rumpe som er årsaken til at rumpa skifter str fra dag til dag. Jeg var ikke klar over at det gikk rykter om operert rumpe? redigert ja, operert nei. 

Ja, hva er det med disse journalistene som til stadighet ikke klarer å tilnærme seg kritiske til bloggerne og som oftest kun kommer med feelgood-artikler og -intervjuer.

• Liker 13
Skrevet

Atter en gang kommer dette paret for sent til festen. Trenden med stor rompe er på vei ut. 

• Liker 20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...