Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, lillesnøfnugg skrev:

De har vel ikke betalt alle varene for egne penger heller? Det er vel spons til både de og de mindreårige.

Tror de har sluttet med spons. De får betalt for reklame/annonser og bruker annonselenker. 

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet
3 minutter siden, 123Frustrert skrev:

Kom til å like kommentaren, nå er jeg blokkert 😂

Klart det, det er jo hets :ironi:

Skrevet
33 minutter siden, Kollontaj skrev:

Hvis man blar gjennom IG-en noen måneder bakover, slik jeg gjorde her om dagen, ser man virkelig hvor ufattelig mye klær hun har vist seg i. Enorme mengder og sjelden at noe sees på flere bilder. Bare bikinier, utrolig mange! Jeg har hatt samme bikini i tre sesonger, det går faktisk an. 

Sorry, veldig off topic, men jeg så umiddelbart for meg Jon Snow i bikini..!

🙈 🤣

• Liker 13
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet
11 minutter siden, Malum skrev:

🙈 🤣

Sorry her og , men jeg har sett han i bikini 🙊 på Saturday night live. 

Skrevet

Jeg såg på bloggerene i kveld hvor hun var gjest i en podcast. Nesten (?) sminkefri, naturlig på håret og et hverdagslig antrekk var hun nesten ikke til å kjenne igjen fra ‘blogg-stilen’. Hun såg mye yngre og penere ut. Så uendelig trist at hun selv ikke er nok for hverken seg selv eller mannen/fotografen/redigereren. 

Hva hun hadde nerver til å si om eksponeringen av barna orker jeg ikke å gå inn på, engang. De må ha mistet alt av gangsyn. 

• Liker 22
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet
3 minutter siden, Halle-Palle skrev:

Jeg såg på bloggerene i kveld hvor hun var gjest i en podcast. Nesten (?) sminkefri, naturlig på håret og et hverdagslig antrekk var hun nesten ikke til å kjenne igjen fra ‘blogg-stilen’. Hun såg mye yngre og penere ut. Så uendelig trist at hun selv ikke er nok for hverken seg selv eller mannen/fotografen/redigereren. 

Hva hun hadde nerver til å si om eksponeringen av barna orker jeg ikke å gå inn på, engang. De må ha mistet alt av gangsyn. 

Money talks tydeligvis når det gjelder eksponering av mindreårige. https://www.kk.no/mamma/har-du-hort-om-begrepet-sharenting/71496730#_ga=2.164427963.52918233.1566640717-896201319.1566640717

Skrevet
24 minutter siden, Malum skrev:

🙈 🤣

Den er i skinn. 😎

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, Honningmor skrev:

Jeg bare fatter ikke i min villeste fantasi hvordan denne bloggen kan inspirere til noe som helst! Jeg bare SKJØNNER det ikke!  Det er så absurd å tenke på at to voksne mennesker har som "jobb" å ta bilder av seg selv i liksom-spontane situasjoner. Bilder som er nøye iscenesatt og utvalgt for å gjennomgå en heftig redigeringsprosess.  Dette er vistnok så slitsomt at barna må gå fulltid i barnehage samtidig som familien må trå til for å gi dem litt etterlengtet kjærestetid.   

Og jeg er så leiii det sjalusikortet! Ærlig talt!   Ikke har de bedre utdannelse enn folk flest (faktisk ingen utdannelse bortsett fra to år på et tullestudie), ikke er de penere enn folk flest, og de er helt sikkert ikke snillere enn folk flest heller.  De er to svært ordinære personer som tjener penger på ungene sine, og som har tydelige komplekser for eget utseende. 

Verden er jo sinnsyk når dette idoliseres. Hva faen liksom?

Det er om mulig enda mer sinnssykt at folk som ikke har noe til overs for CBE viser et slikt engasjement om denne personen som det mange her inne gjør :)

• Liker 4
Skrevet
5 minutter siden, Kollontaj skrev:

Den er i skinn. 😎

:rulle:

• Liker 4
Skrevet
6 minutter siden, Hedersbrukeren skrev:

Det er om mulig enda mer sinnssykt at folk som ikke har noe til overs for CBE viser et slikt engasjement om denne personen som det mange her inne gjør :)

:)

• Liker 5
Skrevet
16 minutter siden, Hedersbrukeren skrev:

Bedriften. Men takk for argumentasjonen. 

• Liker 32
Gjest Lille_Krokodille
Skrevet
1 time siden, 123Frustrert skrev:

Kom til å like kommentaren, nå er jeg blokkert 😂

Jeg skjønner jo at det er slitsomt å drive blogg når man bruker tida til å blokkere alle som liker kommentarer som går mot dem... Jeg kommenterte på instaen til floyd ang samarbeid med cbe.no, vips så var jeg blokkert fra bloggeier. Da er man søren meg iherdig!!! 😳

Skrevet

På dagens "Bloggerne" pratet CBE om eksponering av egne barn. Det virket som hun var lei seg for at hun ikke kunne legge ut så mye som hun ønsket for da ble det så mye kritikk - og det orket hun ikke! 

Mulig jeg tolket henne feil, men hvis ikke....? 

• Liker 42
Skrevet
30 minutter siden, Hedersbrukeren skrev:

Svakt og ureflektert...  Mener du man kun skal engasjere seg i samfunnsdebatter hvor man finner tema "inspirerende" eller positivt ?  Jeg er opptatt av miljø og er derfor engasjert i å redusere forurensing.  Finner forurensning svært lite positivt for å si det slik, og derfor engasjerer jeg meg. 

• Liker 28
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet
11 minutter siden, Ellevira skrev:

På dagens "Bloggerne" pratet CBE om eksponering av egne barn. Det virket som hun var lei seg for at hun ikke kunne legge ut så mye som hun ønsket for da ble det så mye kritikk - og det orket hun ikke! 

Stemmer dette?

Skrevet
13 minutter siden, Ellevira skrev:

veldig interessant. Bekreftelsen på at kritikk virker.

• Liker 16
Skrevet
1 time siden, Kollontaj skrev:

Tror de har sluttet med spons. De får betalt for reklame/annonser og bruker annonselenker. 

Billettene til festival i helga var spons. Og frua har skrevet et innlegg fra hver dag de var der....

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, Kleenex skrev:

Billettene til festival i helga var spons. Og frua har skrevet et innlegg fra hver dag de var der....

Det står merket som reklame. 

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, Halle-Palle skrev:

Pilotfrua sa det så fint på Bloggerne. Med sønnen på bilder på Instagram øket likerne ganske drastisk, fritt fortalt. Det samme merker nok CarolineBergEriksen.no? 

• Liker 16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...