tantesofie Skrevet 5. august 2019 #6061 Skrevet 5. august 2019 Var Dovre-turen sponset? Jeg fikk nettopp opp en Facebook-annonse for Dovrefjell med link til CBE sitt blogginnlegg om Tour de Dovre? Kan ikke sånn Imgur-greie, ellers kunne jeg lagt screenshot.... 18
MaleficentAurora Skrevet 5. august 2019 #6062 Skrevet 5. august 2019 Nææhææ... CBE lot kamerateam fra bloggerne filme det lille rotet på badet, imens hun slet med vaskemaskinen. Det var like før jeg ramlet ut av sofaen av sjokk🤪 Selvsagt så var disse "nye" moderne hårklemmene med🤦♀️ 15
MaleficentAurora Skrevet 5. august 2019 #6063 Skrevet 5. august 2019 11 minutter siden, tantesofie skrev: Var Dovre-turen sponset? Jeg fikk nettopp opp en Facebook-annonse for Dovrefjell med link til CBE sitt blogginnlegg om Tour de Dovre? Kan ikke sånn Imgur-greie, ellers kunne jeg lagt screenshot.... Screen fra face tror jeg ville ha gått greit. Har selv fått reklame på både face og insta med link til profilen hennes😅 5
Xstrella Skrevet 5. august 2019 #6064 Skrevet 5. august 2019 27 minutter siden, tantesofie skrev: Var Dovre-turen sponset? Jeg fikk nettopp opp en Facebook-annonse for Dovrefjell med link til CBE sitt blogginnlegg om Tour de Dovre? Kan ikke sånn Imgur-greie, ellers kunne jeg lagt screenshot.... Gjør de NOE uten spons. Aldri. Hele livet er en jobb 24/7. Ikke rart de må på 4 ferier i året så travelt de har det. 13
Måne Rampelyset Skrevet 5. august 2019 #6065 Skrevet 5. august 2019 Tråden er ryddet for persondebatt og krenkende innlegg. Måne, admin. 2
Surikatt Skrevet 5. august 2019 #6066 Skrevet 5. august 2019 På bloggerne synes jeg hun fremstår som kjedelig og konstant ute etter å ta mannen sin på noe. Linnea Myhre derimot, hun får jeg lyst til å følge videre. Fantastisk motsetning til de andre, de fremstår som fullstendig tomme i forhold. 25
MaleficentAurora Skrevet 5. august 2019 #6067 Skrevet 5. august 2019 3 minutter siden, Surikatt skrev: På bloggerne synes jeg hun fremstår som kjedelig og konstant ute etter å ta mannen sin på noe. Linnea Myhre derimot, hun får jeg lyst til å følge videre. Fantastisk motsetning til de andre, de fremstår som fullstendig tomme i forhold. Rart hvordan virkeligheten egentlig er, motsatt hva bloggen framstiller det. 3
Aricia Skrevet 6. august 2019 #6068 Skrevet 6. august 2019 6 timer siden, Uglesjel skrev: Rart hvordan virkeligheten egentlig er, motsatt hva bloggen framstiller det. Jeg har ikke sett akkurat denne episoden, men vil bare påpeke at en slik TV-serie selvsagt er like mye narrativ og framstilling som bloggen - bare at det er en annen framstilling, iscenesatt av andre, og i et annet medium. Episodene i dokusåpe skal feks ha en slags storyline, og karakterene skal gis gjenkjennelige personlighetstrekk. Det at CBE framstår som hun leter etter feil hos mannen kan være en effekt av det, dvs helt eller delvis være regissert fram av TV-teamet. Det er jo også ofte diskutert her i tråden hvordan enkelte reiser etc (feks turen for å "se på hus" på Gran Canaria) har vært staget av produsentene av serien for å lage innhold til serien. Så hvor de virkelige personene blir av midt oppi dette blir omtrent et filosofisk spørsmål. 37
Isild Skrevet 6. august 2019 #6069 Skrevet 6. august 2019 Husker jeg riktig hvis CBE har uttalt en eller annen gang at de aldri kom til å være med i "Bloggerne" på TV? *bare lurer* 14
Tonio Skrevet 6. august 2019 #6070 Skrevet 6. august 2019 58 minutter siden, Isild skrev: Husker jeg riktig hvis CBE har uttalt en eller annen gang at de aldri kom til å være med i "Bloggerne" på TV? *bare lurer* Hun har i kommentarfeltet svart på spørsmål om hun skal være med på bloggerene sagt noe ala "blir spurt hvert år, takker nei". Kan ikke huske at hun har sagt hun aldri skal være med. Hun sier så mye, så vanskelig å bare si nei rett ut. 3
FruJohansen Skrevet 6. august 2019 #6071 Skrevet 6. august 2019 3 timer siden, Aricia skrev: Jeg har ikke sett akkurat denne episoden, men vil bare påpeke at en slik TV-serie selvsagt er like mye narrativ og framstilling som bloggen - bare at det er en annen framstilling, iscenesatt av andre, og i et annet medium. Episodene i dokusåpe skal feks ha en slags storyline, og karakterene skal gis gjenkjennelige personlighetstrekk. Det at CBE framstår som hun leter etter feil hos mannen kan være en effekt av det, dvs helt eller delvis være regissert fram av TV-teamet. Det er jo også ofte diskutert her i tråden hvordan enkelte reiser etc (feks turen for å "se på hus" på Gran Canaria) har vært staget av produsentene av serien for å lage innhold til serien. Så hvor de virkelige personene blir av midt oppi dette blir omtrent et filosofisk spørsmål. Jeg har heller ikke sett noen episoder av Bloggerne, men det du skriver her er veldig sant. Jeg vet at i en del andre realityserier blir deltagerne tilogmed bedt om å si ting opp igjen, fordi det var "et bra øyeblikk", men så festet lyd eller bilde seg ikke så godt til kamera. Så må man "spille opp igjen" scenen, som kom av seg selv for et øyeblikk siden, men som så må gjenskapes etter hukommelsen. 19
Kleenex Skrevet 6. august 2019 #6072 Skrevet 6. august 2019 24 minutter siden, FruJohansen skrev: Jeg har heller ikke sett noen episoder av Bloggerne, men det du skriver her er veldig sant. Jeg vet at i en del andre realityserier blir deltagerne tilogmed bedt om å si ting opp igjen, fordi det var "et bra øyeblikk", men så festet lyd eller bilde seg ikke så godt til kamera. Så må man "spille opp igjen" scenen, som kom av seg selv for et øyeblikk siden, men som så må gjenskapes etter hukommelsen. Måtte le litt av familien Eriksen på Bloggerne igår. Det hørtes ut som de hadde fått beskjed om å snakke høyt og tydelig på kjøkkenet. Herregud for et sirkus... 18
Inocybe Skrevet 6. august 2019 #6073 Skrevet 6. august 2019 3 timer siden, Aricia skrev: Jeg har ikke sett akkurat denne episoden, men vil bare påpeke at en slik TV-serie selvsagt er like mye narrativ og framstilling som bloggen - bare at det er en annen framstilling, iscenesatt av andre, og i et annet medium. Episodene i dokusåpe skal feks ha en slags storyline, og karakterene skal gis gjenkjennelige personlighetstrekk. Det at CBE framstår som hun leter etter feil hos mannen kan være en effekt av det, dvs helt eller delvis være regissert fram av TV-teamet. Det er jo også ofte diskutert her i tråden hvordan enkelte reiser etc (feks turen for å "se på hus" på Gran Canaria) har vært staget av produsentene av serien for å lage innhold til serien. Så hvor de virkelige personene blir av midt oppi dette blir omtrent et filosofisk spørsmål. Helt enig i at det vi ser på Bloggerne kan ha like lite med virkeligheten å gjøre som det vi ser på IG, snap og blogg. TV2 vil ha fengende TV uansett virkemidler. Her tenker jeg spesielt på den utbredte bruken av barns privatliv som underholding for folket 🤮. Men så lurer jeg på hvorfor CBE tillater TV2 å framstille henne som hakkete og bitchy? Det er så ulikt det som ønskes framstilt på bloggen hvor alt er hjerter og CBE er verdens snilleste og mest elskelige. Er det virkelig bare for TV-interessen? Det ødelegger jo inntrykket hun har prøvd å skape de siste 10 årene. 32
FruRosa Skrevet 6. august 2019 #6074 Skrevet 6. august 2019 At hun er nebbete mot mannen og liker å "arrestere" ham, f.eks. om han spiser sjokolade eller hamburger på kjøreturer, har vi sett på Snap og IG også. 25
Vitulina Skrevet 6. august 2019 #6075 Skrevet 6. august 2019 (endret) Jeg var også slik i et forhold en gang, bare å høre om det gir meg dårlige minner. Ikke var jeg forelsket, faktisk gjorde han meg kvalm. Wake up and smell the coffee, FF. Endret 6. august 2019 av Vitulina 10
Gjest Emmy_H Skrevet 6. august 2019 #6076 Skrevet 6. august 2019 Vi vet jo ikke hvordan Berg -Eriksen har det privat, alt vi ser er arrangert av bedriften. Jeg tror ikke noen er tjent med at man skal diskutere privatpersonene særlig med tanke på at de har forsørgeransvar.
Surikatt Skrevet 6. august 2019 #6077 Skrevet 6. august 2019 2 timer siden, Inocybe skrev: Helt enig i at det vi ser på Bloggerne kan ha like lite med virkeligheten å gjøre som det vi ser på IG, snap og blogg. TV2 vil ha fengende TV uansett virkemidler. Her tenker jeg spesielt på den utbredte bruken av barns privatliv som underholding for folket 🤮. Men så lurer jeg på hvorfor CBE tillater TV2 å framstille henne som hakkete og bitchy? Det er så ulikt det som ønskes framstilt på bloggen hvor alt er hjerter og CBE er verdens snilleste og mest elskelige. Er det virkelig bare for TV-interessen? Det ødelegger jo inntrykket hun har prøvd å skape de siste 10 årene. Kanskje hun er hakkete og bitchy når det er inntrykket på TV og blogg. 4
MaleficentAurora Skrevet 6. august 2019 #6078 Skrevet 6. august 2019 11 minutter siden, Emmy_H skrev: Vi vet jo ikke hvordan Berg -Eriksen har det privat, alt vi ser er arrangert av bedriften. Jeg tror ikke noen er tjent med at man skal diskutere privatpersonene særlig med tanke på at de har forsørgeransvar. Det er jo den privaten delen man ønsker og se når slike bloggere som henne stiller på den slags type realty show. Du ser nå stor kontrast mellom ekteparet Berg Eriksen og Pilotfruen og hennes mann. Der får man virkelig servert ekte følelser og scener. Om det er slik at CBE har blitt bedt om å opptre slik, så er det rett å slett bare trist. 4
Kleenex Skrevet 6. august 2019 #6079 Skrevet 6. august 2019 21 minutter siden, Uglesjel skrev: Det er jo den privaten delen man ønsker og se når slike bloggere som henne stiller på den slags type realty show. Du ser nå stor kontrast mellom ekteparet Berg Eriksen og Pilotfruen og hennes mann. Der får man virkelig servert ekte følelser og scener. Om det er slik at CBE har blitt bedt om å opptre slik, så er det rett å slett bare trist. Er du sikker på det du skriver om pilotfrue? Tilbake til frua. Hun framstod heller ikke sjarmerende og med særlig fin utstråling da hun var med på "skal vi danse". Da fremstod hun for meg ganske sur og usjarmerende. Kanskje er det sånn hun bare er? Aner ikke jeg, men det viser seg at ting skinner igjennom selvom man spiller aldri så mye. 29
MaleficentAurora Skrevet 6. august 2019 #6080 Skrevet 6. august 2019 3 minutter siden, Kleenex skrev: Er du sikker på det du skriver om pilotfrue? Tilbake til frua. Hun framstod heller ikke sjarmerende og med særlig fin utstråling da hun var med på "skal vi danse". Da fremstod hun for meg ganske sur og usjarmerende. Kanskje er det sånn hun bare er? Aner ikke jeg, men det viser seg at ting skinner igjennom selvom man spiller aldri så mye. Er nå det jeg har innrykk av pilotfrue fra forrgie sesong hun var med på.. Ikke rart at CBE røyk ut av skal vi danse da. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå