MaleficentAurora Skrevet 7. august 2019 #6101 Skrevet 7. august 2019 1 time siden, Inocybe skrev: Denne du tenker på? https://www.nettavisen.no/okonomi/inntektene-stuper-for-superblogger/3423824379.html Det overrasket meg ikke.. 1 time siden, 123Frustrert skrev: Det som slår meg når jeg ser bloggerne er at cbe ikke snakker ned en hyggelig tone. Rett og slett krass hele tiden. Det er også fascinerende å se at hun går rundt i morgenkåpe stiv sminket, de andre bloggerne stiller opp helt uten sminke på morgenen og er naturlig pene. Dette lasset med sminke hun skal ha på hele tiden er ikke pent. Er dette jeg har påpekt tidligere om henne. 7
MarianneE Skrevet 7. august 2019 #6102 Skrevet 7. august 2019 2 timer siden, Inocybe skrev: Denne du tenker på? https://www.nettavisen.no/okonomi/inntektene-stuper-for-superblogger/3423824379.html Den er og gjengitt i den ene lokalavisen her siden TheEriksen bodde i fylket her i noen år. 14
Gjest CecilieX Skrevet 7. august 2019 #6103 Skrevet 7. august 2019 https://www.dn.no/medier/caroline-berg-eriksen/lars-kristian-eriksen/influenser/caroline-berg-eriksens-omsetning-falt-med-15-millioner-kroner/2-1-627850 Dagens næringsliv hadde tilsvarende sak for en stund tilbake. De forsøkte å få en kommentar fra LKE, svaret var at «han ikke hadde noen kommentar til årsregnskapet, som vanlig». De siste årene har det blitt vanskeligere og mindre gjennomsiktig i bloggverden, særlig ned tanke på at blogglisten forsvant. Bloggernes mulighet til å skjønnmale egen suksess har dermed økt. Jeg synes det er bra at vi fortsatt har mulighet til å få et innblikk i realitetene.
Jobbermedbarn Skrevet 7. august 2019 #6104 Skrevet 7. august 2019 1 time siden, Emmy_H skrev: De klarer å få med hva de fleste forbinder med denne bloggeren, redigering og manglende merking. Jeg vil legge til falske kommentarer! Det å late som du er en lege og uttale deg på den bakgrunnen ( og det som ble skrevet var heller ikke riktig), er så grovt at jeg har faktisk ikke ord! Håper virkelig de lærte noe av det! Men troverdigheten og tilliten er totalt fraværende i så henseendet! 36
Justlooking Skrevet 7. august 2019 #6105 Skrevet 7. august 2019 1 time siden, Emmy_H skrev: De klarer å få med hva de fleste forbinder med denne bloggeren, redigering og manglende merking. Leste artikkelen i nettavisen før jeg kom inn her, og selv om jeg ikke har fulgt bloggen på flere år, er det akkurat det inntrykket jeg har av bloggen. Det redigerings- og kommentarjukset som var hovedoppslag i avisene for noen år siden er det nok mange som ikke glemmer. 31
MaleficentAurora Skrevet 7. august 2019 #6106 Skrevet 7. august 2019 2 minutter siden, Justlooking skrev: Leste artikkelen i nettavisen før jeg kom inn her, og selv om jeg ikke har fulgt bloggen på flere år, er det akkurat det inntrykket jeg har av bloggen. Det redigerings- og kommentarjukset som var hovedoppslag i avisene for noen år siden er det nok mange som ikke glemmer. Ingen har glemt det heller. Hun får forsatt kommentarer på det. Men dem blir ikke godkjent på bloggen. 12
Viking-girl Skrevet 7. august 2019 #6107 Skrevet 7. august 2019 På 4.8.2019 den 11.41, Emmy_H skrev: Når jordas ressurser for 2019 allerede er brukt opp, så trenger vi virkelig folk som dette ☝🏼 Ja, Norges klimakvote var oppbrukt i april i år. Så alt vi bruker nå er underskudd til neste år 😥 8
123Frustrert Skrevet 7. august 2019 #6108 Skrevet 7. august 2019 49 minutter siden, Viking-girl skrev: Ja, Norges klimakvote var oppbrukt i april i år. Så alt vi bruker nå er underskudd til neste år 😥 Men det gjør jo ikke noe for fam Eriksen, de skal jo reise mindre til neste år også har nok de en større klimakvote en resten av befolkningen. Tror de.. 15
Populært innlegg Sool Skrevet 7. august 2019 Populært innlegg #6109 Skrevet 7. august 2019 (endret) Tror CBE snart må finne seg noe annet å gjøre. Hun har altfor store komplekser når det kommer til kropp, familie, selvbilde etc. Til å endre bloggens innhold. Å de fleste leserne er lei av både hun å mannen. De er utrolig frekke mot lesere og mange har nok fått nok. Det er ikke mange småjenter som følger bloggen men voksne kvinner så man skal være forsiktig med å skape en konflikt med det segmentet. Småjenter er dessverre lettlurte det er ikke vi. Sluttet å lese bloggen i Januar etter at kommentaren min som var kritisk ble lagt ut. Hvor jeg foreslo en endring av teksten så det ikke blir misforstått for så å svare krass å deretter la den lille gruppen av fan på 10 angripe meg hvorav jeg ikke fikk lagt ut et motsvar fordi hun slettet alle andre kommentarer fra meg. Det er ikke greit. Hun tjener ikke penger på 10 damer. Så syns det bare er fint at CBE får motstand å konsekvenser for handlingene sine. Hvem er disse 320k følgerne hun har på IG? Syns det er fryktelig mange. Er hun virkelig så populær eller er det kjøpte følgere? Endret 7. august 2019 av Sool 65
Inocybe Skrevet 7. august 2019 #6110 Skrevet 7. august 2019 6 timer siden, Consita skrev: Yes. Fikk ikke linket. Takk. Bare hyggelig 2
pøbelsara Skrevet 7. august 2019 #6111 Skrevet 7. august 2019 Hun har svært lav respons på sin IG. Sjekk Asti-bloggen - hun lager oversikter over influenceres engasjementsrate. . https://influencere.wordpress.com/2019/06/30/engasjementrate-instagram-den-30-06-19/ 30
MaleficentAurora Skrevet 7. august 2019 #6112 Skrevet 7. august 2019 19 minutter siden, Sool skrev: Hvem er disse 320k følgerne hun har på IG? Syns det er fryktelig mange. Er hun virkelig så populær eller er det kjøpte følgere? Både hun og mannen har kjøpt følgere, men dette hard nekter dem begge på selv om det var vært i media. 17
Gjest Keikolina Skrevet 7. august 2019 #6113 Skrevet 7. august 2019 6 minutter siden, Uglesjel skrev: Både hun og mannen har kjøpt følgere, men dette hard nekter dem begge på selv om det var vært i media. De nekter for alt selv om de står med hånda i kakeboksen.
MaleficentAurora Skrevet 7. august 2019 #6114 Skrevet 7. august 2019 3 minutter siden, Keikolina skrev: De nekter for alt selv om de står med hånda i kakeboksen. Så absolutt. Så igrunn så skjønner jeg ikke hva dem skal være med i bloggerne for. Er jo ikke noe internt nytt bak sola at dem beknkter for det dem har sagt eller blitt hvist fram på skjermen. 6
Gjest Emmy_H Skrevet 7. august 2019 #6115 Skrevet 7. august 2019 32 minutter siden, Sool skrev: Tror CBE snart må finne seg noe annet å gjøre. Hun har altfor store komplekser når det kommer til kropp, familie, selvbilde etc. Til å endre bloggens innhold. Å de fleste leserne er lei av både hun å mannen. De er utrolig frekke mot lesere og mange har nok fått nok. Det er ikke mange småjenter som følger bloggen men voksne kvinner så man skal være forsiktig med å skape en konflikt med det segmentet. Småjenter er dessverre lettlurte det er ikke vi. Sluttet å lese bloggen i Januar etter at kommentaren min som var kritisk ble lagt ut. Hvor jeg foreslo en endring av teksten så det ikke blir misforstått for så å svare krass å deretter la den lille gruppen av fan på 10 angripe meg hvorav jeg ikke fikk lagt ut et motsvar fordi hun slettet alle andre kommentarer fra meg. Det er ikke greit. Hun tjener ikke penger på 10 damer. Så syns det bare er fint at CBE får motstand å konsekvenser for handlingene sine. Hvem er disse 320k følgerne hun har på IG? Syns det er fryktelig mange. Er hun virkelig så populær eller er det kjøpte følgere? Noen av kontoene har typ 0 innlegg og få følgere og heter noe ala : gjesten3421. Disse kontoene tar seg altså bryet med å like og kommentere på IG til fruen 🤷🏼♀️
MaleficentAurora Skrevet 7. august 2019 #6116 Skrevet 7. august 2019 1 minutt siden, Emmy_H skrev: Noen av kontoene har typ 0 innlegg og få følgere og heter noe ala : gjesten3421. Disse kontoene tar seg altså bryet med å like og kommentere på IG til fruen 🤷🏼♀️ Mener og tro at slike kontoer blir kalt for roboter. Alså, dem er blitt kjøpt og når dem legger ut noe så får dem likes og kommentarer automatisk for den prisen dem har betalt for. 21
Gjest Emmy_H Skrevet 7. august 2019 #6117 Skrevet 7. august 2019 8 minutter siden, Uglesjel skrev: Mener og tro at slike kontoer blir kalt for roboter. Alså, dem er blitt kjøpt og når dem legger ut noe så får dem likes og kommentarer automatisk for den prisen dem har betalt for. Noe sier meg at det høres riktig ut.
Rev. Revenge Skrevet 7. august 2019 #6118 Skrevet 7. august 2019 (endret) 14 minutter siden, Uglesjel skrev: Så absolutt. Så igrunn så skjønner jeg ikke hva dem skal være med i bloggerne for. Er jo ikke noe internt nytt bak sola at dem beknkter for det dem har sagt eller blitt hvist fram på skjermen. De er med i Bloggerne på grunn av honoraret de får. De trenger pengene, rett og slett. Forøvrig får bloggerne betalt for å delta i Bloggerne. https://www.vg.no/rampelys/tv/i/nzXdJ/skuffet-isabel-raad-langer-ut-mot-tv-2-serien-bloggerne Endret 7. august 2019 av Revenge o'Cavatina lenke 23
MaleficentAurora Skrevet 7. august 2019 #6119 Skrevet 7. august 2019 2 minutter siden, Revenge o'Cavatina skrev: De er med i Bloggerne på grunn av honoraret de får. Vet du hvor mye det er snakk om?
Aquarius04 Skrevet 7. august 2019 #6120 Skrevet 7. august 2019 Det tristeste med den artikkelen og alt juks, alle løgner, kjøpte og betalte Ig-bots og all ansvarsfraskrivelse er den totale mangelen på integritet fra bloggerparet. De lar seg kjøpe for absolutt alt. 26
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå