Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
23 minutter siden, Shopgirl2014 skrev:

Det å lage innhold til bloggen tar nok lenger tid enn mange tror, og som med all annen lettbeint innholdsproduksjon er kunsten å få det til og se lett ut! Som et tankeeksperiment, tenk ut innhold til ti innlegg, med tema, tekst og bilder fra ulike locations. Tenk så at du skal tenke ut og produsere innhold til fem blogginnlegg i uka i flere år framover. I tillegg kommer kontakt og møter med samarbeidspartnere og hvor man skal komme fram til avtaler, kontrakter etc.  

Du glemmer alle timene de tråler sosiale medier etter negativ omtale, som de svarer mer eller mindre elegant på. De har også eget kommentarfelt hvor de bruker timesvis og svarer etter beste evne. Det blir ofte ufrivillig komisk, men det er ikke alle som er flinke i jobben sin. Noe de ofte innser på morgenkvisten, og da går det med litt tid til sletting. Ting tar tid...

• Liker 34
Videoannonse
Annonse
Skrevet
53 minutter siden, Shopgirl2014 skrev:

Det å lage innhold til bloggen tar nok lenger tid enn mange tror, og som med all annen lettbeint innholdsproduksjon er kunsten å få det til og se lett ut! Som et tankeeksperiment, tenk ut innhold til ti innlegg, med tema, tekst og bilder fra ulike locations. Tenk så at du skal tenke ut og produsere innhold til fem blogginnlegg i uka i flere år framover. I tillegg kommer kontakt og møter med samarbeidspartnere og hvor man skal komme fram til avtaler, kontrakter etc.  

Enig. Det er mange som undervurderer arbeidet med å lage blogginnlegg, selv de som har vås til tekst. Særlig bildebehandling og valg av bilder er tidkrevende.

• Liker 9
Skrevet
1 time siden, Shopgirl2014 skrev:

Her skrev hun altså at det tok ca 10 timer, foruten bildebehandlingen, å skrive akkurat det blogginnlegget. 

Mitt liv er ikke interessant nok til ti blogginnlegg i uka, men det synes jeg sannelig ikke de har heller. Dette lange innlegget som tok de 10 timer + bilderedigering er det beste og mest interessante jeg har sett på det jeg kan huske. Det er også blant det minst narsissistiske de har presentert. Ikke er det masse mas om å kjøpe faaaantastiske produkter heller. Men ti timer... Da er de for ineffektive i jobben sin rett og slett, og da skjønner jeg at de klager på lange dager. 

43 minutter siden, MissLucy skrev:

Enig. Det er mange som undervurderer arbeidet med å lage blogginnlegg, selv de som har vås til tekst. Særlig bildebehandling og valg av bilder er tidkrevende.

Bildebehandling var utenom disse 10 timene.

• Liker 18
Skrevet
2 minutter siden, Sandin skrev:

Her skrev hun altså at det tok ca 10 timer, foruten bildebehandlingen, å skrive akkurat det blogginnlegget. 

Mitt liv er ikke interessant nok til ti blogginnlegg i uka, men det synes jeg sannelig ikke de har heller. Dette lange innlegget som tok de 10 timer + bilderedigering er det beste og mest interessante jeg har sett på det jeg kan huske. Det er også blant det minst narsissistiske de har presentert. Ikke er det masse mas om å kjøpe faaaantastiske produkter heller. Men ti timer... Da er de for ineffektive i jobben sin rett og slett, og da skjønner jeg at de klager på lange dager. 

Hva med det andre digitale, var det iberegnet de 10 timene?

Skrevet
11 timer siden, cerruti skrev:

Feil 

Skrevet

Jeg skjønner godt at frua og LK bruker lang tid på å redigere og komponere bilder og tekst. Når man ser  bilde av frua i gul bikini, på ig, ser man faktisk at både rumpa og fordelene er betydelig mindre enn man ser til vanlig...Lurer på om det er noe feil med synet mitt?

• Liker 6
Skrevet
10 minutter siden, Sandin skrev:

Det var en generell betraktning. Jeg har uansett ikke problemer med å se at et så detaljert innlegg fort kan ta en full arbeidsdag. Det er mange detaljer å sjekke opp, og slikt spiser tid. Jeg har blogget selv, for hundre år siden omtrent, og husker godt hvordan et innlegg alltid tok dobbelt så lang tid som jeg trodde det ville. Så akkurat den kjøper jeg. At trening og frisørbesøk ser ut til å anses del av arbeidsdagen, er en annen sak. Der stiller jeg meg kritisk.

• Liker 11
Skrevet

Jeg synes det siste, oppsummerende innlegget fra Dovre var noe av det bedre jeg har sett i bloggenen. Informativt, lesevennlig tekst, og mest fokus på praktfull natur med mange veldig fine bilder fra Dovre. Jeg skjønner godt at slike innlegg tar tid å lage.

• Liker 30
Skrevet

Jo Nesbøs Kniv har blitt presentert i hele sommer. For det første er det merkelig at en som elsker lydbøker drasset med seg rundt tjukk innbundet roman på alle turer og for det andre må hun være usedvanlig treg med å lese. Såvidt jeg husker har det aldri vært merket med reklame, men man lurer jo. 

• Liker 19
Skrevet (endret)

(...)

Endret av MissLucy
  • Liker 4
Skrevet (endret)

Det skal jaggu meg bli interessant og se på serien Bloggerne som starter imorgen om hun virkelig klare og opprettholde denne falske fasaden sin.. For nå vet jo folk hva de skal se etter alle de blemmene og overdrevet redigering av bildene. 

Ikke kan jeg huske at hun noen sinnet har fått noen eksklusive tilbud fra berike og dyktige annonsører som virkelig klarte løfte henne og bloggen opp.. For det hun kaller for og være "eksklusive" tilbud fra annonsører viser jo seg til og være ofte tidens desiderte korteste samarbeid.

Er jo bare og ta sko og vesker kolleksjonen via Bianco . 2 kolleksjoner og så ble det dønn stilt på den fronten. Da kan ikke fruen ha gjort leksene sine riktige, når man ikke høre noe eller ser bredde reklamering av det som skal være så bra og hardt arbeid. Ikke visste jeg en gang at hun hadde en noe samarbeid med Bianco før jeg googlet om det. Og da sier jo det sitt hvor lite reklamering det har vært om det.

Endret av Uglesjel
  • Liker 6
Skrevet
25 minutter siden, pøbelsara skrev:

Jeg synes det siste, oppsummerende innlegget fra Dovre var noe av det bedre jeg har sett i bloggenen. Informativt, lesevennlig tekst, og mest fokus på praktfull natur med mange veldig fine bilder fra Dovre. Jeg skjønner godt at slike innlegg tar tid å lage.

Ja spesielt når det ikke er fruen selv som har skrevet det. Hadde hun selv brukt så god tid på sine innlegger så ville bloggen vært rimelig mer interessant.

• Liker 5
Skrevet (endret)

https://www.coverbrands.no/search/?q=Caroline+acc&order=relevance&dir=desc

Blir irritert bare av å se navnet hennes på alle disse spennene som ligner så mye annet jeg har sett i lang tid allerede 🙄 Hva blir det neste? At hun lanserer sangen "Shape of You" og påstår at hun skrev den?

Nesten som at ingenting blir for dumt/frekt når det kommer til henne.

Endret av Cleopatra.
La til noe
  • Liker 23
Skrevet
53 minutter siden, Chrisssi skrev:

Jo Nesbøs Kniv har blitt presentert i hele sommer. For det første er det merkelig at en som elsker lydbøker drasset med seg rundt tjukk innbundet roman på alle turer og for det andre må hun være usedvanlig treg med å lese. Såvidt jeg husker har det aldri vært merket med reklame, men man lurer jo. 

Ha ha, har tenkt det samme...! Den må være utrolig kjedelig den boka....

• Liker 4
Skrevet

er kanskje nærligggende å tro at boka er en rekvisitt da? sånn som NY times man ikke gidder å lese forsiden på

• Liker 25
Skrevet
12 minutter siden, CabinCruiser skrev:

er kanskje nærligggende å tro at boka er en rekvisitt da? sånn som NY times man ikke gidder å lese forsiden på

Det skulle ikke forundre meg. Litt mer heldig med forsiden på en krimbok kontra forsiden som hun tok bilde av fra NY times, for å si det sånn 🙈

• Liker 8
Skrevet

Kanskje det er LK som leser boka nå. 

• Liker 4
Skrevet
19 minutter siden, CabinCruiser skrev:

Den er sikkert en rekvisitt, føyer seg inn i rekken av alle andre rekvisitter de omgir seg med i sin merkelige og oppkonstruerte perfekte tilværelse 😄 

• Liker 14
Skrevet (endret)

Nå blir det litt mye tull her. Boka til Nesbø har lite med driften av bloggen å gjøre, rekvisitt eller ei. Har bloggeierne lyst til å bruke boka som staffasje i likhet med bøker med titlene Chanel eller Karl Lagerfeld er det bare de som vet hva motivet for bruken er, uansett hvor dumt det er. Vi vet jo at intellektuelle er bloggeierne ikke akkurat, ref. bokbadet med Jan Guillou der antrekksbildene og pizzaen var fokuset. Blant annet.

Direktelenke: https://www.carolinebergeriksen.no/2017/11/16/date-night-med-vin-bokprek-og-pizza/

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 21
Skrevet
6 minutter siden, Revenge o'Cavatina skrev:

Nå blir det litt mye tull her. Boka til Nesbø har lite med driften av bloggen å gjøre, rekvisitt eller ei. Har bloggeierne lyst til å bruke boka som staffasje i likhet med bøker med titlene Chanel eller Karl Lagerfeld er det bare de som vet hva motivet for bruken er, uansett hvor dumt det er. Vi vet jo at intellektuelle er bloggeierne ikke akkurat, ref. bokbadet med Jan Guillou der antrekksbildene og pizzaen var fokuset. Blant annet.

Direktelenke: https://www.carolinebergeriksen.no/2017/11/16/date-night-med-vin-bokprek-og-pizza/

Dette innlegget kjente jeg ikke til, men særlig kultiverte er bloggerparet ikke. Igjen får vi se kun denne selvforherligelsen og antrekkene når hun kunne skrevet langt mer interessant. Til og med leserne skriver det i kommentarfeltet - at hun undervurderer dem. Og frua tar til motmæle og er frekk og nedlatende. Ingenting har altså endret seg på to år. Her tipper jeg litt av grunnen til at hun mister lesere ligger: Hun er ikke interessert i andres meninger og evner ikke å ta til seg konstruktiv kritikk eller tips. 

• Liker 23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...