cerruti Skrevet 4. august 2019 #5981 Skrevet 4. august 2019 36 minutter siden, Emmy_H skrev: Mente ikke bloggeren. Nei, jeg fikk med meg hvem det var adressert til...
SusieDerkins Skrevet 4. august 2019 Forfatter #5982 Skrevet 4. august 2019 41 minutter siden, Undreguri skrev: Når er skolestart i Østfold? Spent på hvordan bedriften tenker å blogge om denne ( om de er tilbake fra ferie...?) Skolestart kunne vært en slags mulighet til å stoppe eksponering. jeg tenker motsatt - skolestart er en mulighet til sponset utstyrsbonanza ☹️ Men det virker ikke som de får så mange tilbud lenger, så det er jo en sjans for at det går uten sponsing. Det var jo forunderlig lite reklame/spons på sykkelturen, og det som var, var jo bare tulleting - ingenting som var relevant for sykkeltur 33
MaleficentAurora Skrevet 4. august 2019 #5983 Skrevet 4. august 2019 3 timer siden, 123Frustrert skrev: Dessuten nå når datteren starter på skole får de ikke flydd mer en andre siden de må forholde seg til skoleruta, derfor mener cbe at hun blir mer bevist på miljøet og blir miljøvennlig av det. ( ps. Man blir ikke miljøvennlig selv om man bare skal fly, la oss si en gang i året, det er uansett forurensende. Og skulle alle ha en kvote på hvor mye de kunne forurense i løpet av livet har vel denne familien brukt opp sin og mange andres alt). Men cbe bryr seg bare om miljø, ikke så mye om klima har hun uttalt.. Nåja... Anna Rasmussen fly som bare det og det er uavhengig om barnan er på skolen eller ei. Hun tar dem bare ut, og kaller det for ferie når det egentlig er hun mor selv er på ferie å ikke barna. Så du skal ikke se bort ifra at CBE blir og opptre på samme måte. 6
Rev. Revenge Skrevet 4. august 2019 #5984 Skrevet 4. august 2019 45 minutter siden, Malum skrev: Linken funker ikke. Takk, rettet det opp 2
Aquarius04 Skrevet 4. august 2019 #5985 Skrevet 4. august 2019 1 time siden, Undreguri skrev: Når er skolestart i Østfold? Spent på hvordan bedriften tenker å blogge om denne ( om de er tilbake fra ferie...?) Skolestart kunne vært en slags mulighet til å stoppe eksponering. Å nei du - den vil nok sees på som en uendelig gullgruve til spons og omtale. 4
MaleficentAurora Skrevet 4. august 2019 #5986 Skrevet 4. august 2019 På 2.8.2019 den 15.57, Kleenex skrev: CarolineBergEriksen.no har neppe den tyngden som de du nevner. Selv om hun ikke har det så er det noe hun i det minste kunne ha prøvd. Det ville i så fall vært et ærlig prosjekt eller to fra henne. Enn det man får servert fra henne i dag. Det er forskjellen jeg vil se fra henne. Enn rene latskap og denne elendige maleriet av et "perfekt glam" liv i hverdagen. 1
Spøkelse Skrevet 4. august 2019 #5987 Skrevet 4. august 2019 1 time siden, Aquarius04 skrev: Å nei du - den vil nok sees på som en uendelig gullgruve til spons og omtale. Mye fiffige småsaker man trenger til skolestart og blablabla som kan sponses! 9
FruRosa Skrevet 4. august 2019 #5988 Skrevet 4. august 2019 2 timer siden, Zokutine skrev: Under det ene innlegget der de bader, og LK hopper fra fjellet, skriver hun i kommentarfeltet at det var skikkelig sterk strøm som dro han imot fossen, og at han måtte svømme alt han klarte for å komme på land. Det er ei som kommenterer at 18stk har drukna i juli, og at det var uansvarlig å hoppe nedi der. Da svarer fruen at han hadde full kontroll. For de gjør jo aldri noe feil! Alle de som drukna følte sikkert de hadde full kontroll de og.. Selvsagt hadde han full kontroll! Ufeilbarlige mennesker får da ikke krampe eller andre trivielle ting som vanlige folk får 42
SusieDerkins Skrevet 4. august 2019 Forfatter #5989 Skrevet 4. august 2019 (endret) 4 timer siden, Zokutine skrev: Under det ene innlegget der de bader, og LK hopper fra fjellet, skriver hun i kommentarfeltet at det var skikkelig sterk strøm som dro han imot fossen, og at han måtte svømme alt han klarte for å komme på land. Det er ei som kommenterer at 18stk har drukna i juli, og at det var uansvarlig å hoppe nedi der. Da svarer fruen at han hadde full kontroll. For de gjør jo aldri noe feil! Alle de som drukna følte sikkert de hadde full kontroll de og.. Godt de ikke er influencere som påvirker folk til å gjøre det samme som de gjør da. Siden det tydeligvis er bare så vidt en sprek og veltrent mann i sin beste alder klarer å unngå å bli dradd inn i fossen. Bra de ikke har postet en masse flotte bilder som får folk til å tenke at de og har lyst til å hoppe uti på et så spektakulært sted. Endret 4. august 2019 av MissLucy 41
Della Skrevet 4. august 2019 #5990 Skrevet 4. august 2019 Både svenske og norske blogg lesere/følgere lar seg provosere slik bloggerne ønsker. Snart på tide å slutte å provoseres av en bevisst strategi for å få klikk/penger? Det være seg fokus på kropp, manglende sykkelhjelmbruk, utlevering av barn etc. Dette opphører når folk slutter å klikke seg inn?😉 https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/zGkJB9/isabella-lowengrips-utspel--for-att-fa-synas-i-media 11
Sandin Skrevet 4. august 2019 #5991 Skrevet 4. august 2019 Ekskludert redigering av bilder, så er det brukt ti arbeidstimer på Dovre-innlegget... Jeg ser at ikke det er gjort på 1-2-3 altså,men ti timer var mye. Ikke rart det blir lange dager da. 8
Gjest nicecar Skrevet 4. august 2019 #5992 Skrevet 4. august 2019 17 timer siden, Emmy_H skrev: Det er miljøbevisstheten sin det Flydd 3 ganger siden mai? Og dette blir 4? Hun unnskylder seg med at ALLE flyturene har vært bestilt leeeenge før hun bestemte seg for å leke miljøbevisst. I hennes verden er det visstnok ikke mulig å avbestille 🤔
Shopgirl2014 Skrevet 4. august 2019 #5993 Skrevet 4. august 2019 1 time siden, Sandin skrev: Ekskludert redigering av bilder, så er det brukt ti arbeidstimer på Dovre-innlegget... Jeg ser at ikke det er gjort på 1-2-3 altså,men ti timer var mye. Ikke rart det blir lange dager da. Det å lage innhold til bloggen tar nok lenger tid enn mange tror, og som med all annen lettbeint innholdsproduksjon er kunsten å få det til og se lett ut! Som et tankeeksperiment, tenk ut innhold til ti innlegg, med tema, tekst og bilder fra ulike locations. Tenk så at du skal tenke ut og produsere innhold til fem blogginnlegg i uka i flere år framover. I tillegg kommer kontakt og møter med samarbeidspartnere og hvor man skal komme fram til avtaler, kontrakter etc. 8
Gjest nicecar Skrevet 4. august 2019 #5994 Skrevet 4. august 2019 17 timer siden, Kollontaj skrev: Flydd til Italia, så til Tyrkia, hjem, til Genève og hjem, sykkelferie uten fly (bra) og nå Hellas. Nb. Granca i april. i fjor var det også mye, husker et par ganger til Granca, Hellas og USA/cruise. Hun regner vel med at den lille sykkelferien kan gjøre opp for all flygingen hit og dit.
Gjest nicecar Skrevet 4. august 2019 #5995 Skrevet 4. august 2019 6 timer siden, MissLucy skrev: jeg tenker motsatt - skolestart er en mulighet til sponset utstyrsbonanza ☹️ Men det virker ikke som de får så mange tilbud lenger, så det er jo en sjans for at det går uten sponsing. Det var jo forunderlig lite reklame/spons på sykkelturen, og det som var, var jo bare tulleting - ingenting som var relevant for sykkeltur Hun tar den sponsingen hun kan få. Om det er enda en spray til kroppens edle deler eller om det hadde vært en tyggegummipakke som fungerte som sultdemper. Alt tas imot. Det at hun tar imot all slags sponsing tyder på at tilbudene fra de mer eksklusive merkene ikke renner inn lenger.
Gjest Emmy_H Skrevet 4. august 2019 #5996 Skrevet 4. august 2019 7 minutter siden, Shopgirl2014 skrev: Det å lage innhold til bloggen tar nok lenger tid enn mange tror, og som med all annen lettbeint innholdsproduksjon er kunsten å få det til og se lett ut! Som et tankeeksperiment, tenk ut innhold til ti innlegg, med tema, tekst og bilder fra ulike locations. Tenk så at du skal tenke ut og produsere innhold til fem blogginnlegg i uka i flere år framover. I tillegg kommer kontakt og møter med samarbeidspartnere og hvor man skal komme fram til avtaler, kontrakter etc. Godt innspill, men jeg lurer på en ting i den forbindelsen: hva er UI sin rolle oppi dette? Er det ikke de som kontakter og har møter med samarbeidspartnere?
Rev. Revenge Skrevet 4. august 2019 #5997 Skrevet 4. august 2019 3 minutter siden, Emmy_H skrev: Godt innspill, men jeg lurer på en ting i den forbindelsen: hva er UI sin rolle oppi dette? Er det ikke de som kontakter og har møter med samarbeidspartnere? Jeg lurer i tillegg på hva managementet gjør 9
Shopgirl2014 Skrevet 4. august 2019 #5998 Skrevet 4. august 2019 7 minutter siden, Emmy_H skrev: Godt innspill, men jeg lurer på en ting i den forbindelsen: hva er UI sin rolle oppi dette? Er det ikke de som kontakter og har møter med samarbeidspartnere? Hvis det er meg du spør, så aner jeg ikke hvordan de gjør det, men jeg antar at selv om UI gjør mye så må Treasures også ha en del kontakt med ulike samarbeidspartnere og delta på en del møter, sammen med folk fra UI. Om ikke annet må de sikkert ha en del møter med UI i løpet av året. 1
Gjest Emmy_H Skrevet 4. august 2019 #5999 Skrevet 4. august 2019 3 minutter siden, Revenge o'Cavatina skrev: Jeg lurer i tillegg på hva managementet gjør Tenke du på Peter Peters? Hva enn han gjør så tjener de godt på det https://www.dn.no/underholdning/camilla-pihl/peter-peters/caroline-berg-eriksen/camilla-pihl-og-peter-peters-oker-farten/2-1-400415
Gjest Emmy_H Skrevet 4. august 2019 #6000 Skrevet 4. august 2019 (endret) 2 minutter siden, Shopgirl2014 skrev: Hvis det er meg du spør, så aner jeg ikke hvordan de gjør det, men jeg antar at selv om UI gjør mye så må Treasures også ha en del kontakt med ulike samarbeidspartnere og delta på en del møter, sammen med folk fra UI. Om ikke annet må de sikkert ha en del møter med UI i løpet av året. Noe sier meg at dette ikke kan ta så mye tid, da de har faste annonsører som er knyttet opp til UI og de har virkelig ikke hatt mange annonsører nå som vi er halvveis i dette året. Og når de har mulighet til å gjøre en god historie på bloggen så blir det ikke bra, tenker da på presseturen til Genève. Endret 4. august 2019 av Emmy_H
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå