Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

En dag håper jeg på ett bilde av en utsikt uten kaffekopp, frokost, eller rumpe.

Realiteten er at de (LKE) tar veldig fine bilder. Skulle gjerne sett en typ bildeblogg eller noe.

Endret av CabinCruiser
  • Liker 21
Videoannonse
Annonse
Gjest Emmy_H
Skrevet (endret)
1 time siden, CabinCruiser skrev:

En dag håper jeg på ett bilde av en utsikt uten kaffekopp, frokost, eller rumpe.

Realiteten er at de (LKE) tar veldig fine bilder. Skulle gjerne sett en typ bildeblogg eller noe.

Heller dette enn massiv eksponering av mindreårige, som snart skal begynne på skolen  og som vil lære å Google navnet sitt etterhvert. I tillegg kan klassekamerater være ganske så slemme, Treasures AS bør endre kurs å skjerme slik de at har uttalt  at de skal gjøre.

Endret av Emmy_H
Skrevet
30 minutter siden, Emmy_H skrev:

Heller dette enn massiv eksponering av mindreårige, som snart skal begynne på skolen  og som vil lære å Google navnet sitt etterhvert. I tillegg kan klassekamerater være ganske så slemme, Treasures AS bør endre kurs å skjerme slik de at har uttalt  at de skal gjøre.

Det toget har gått. Bildene er der til evig tid uansett hva barna måtte mene om det nå eller siden. 

• Liker 28
Skrevet
17 minutter siden, Vipser skrev:

Var ikke teorien hennes at leserne hennes savnet henne så fælt at de ikke stemte på henne? 

https://www.side2.no/underholdning/kanskje-leserne-rett-og-slett-savnet-bloggingen-min-4472785

Den unnskyldningen var i så fall ny for meg. For man skulle nå tro at når man følger en blogger, så vil man se personen på nye og artige prosjekter som kan løfte dem opp. Leserne til SE ble rett og slett skuffet når hun trakk seg. Shåe.. Hva blir sannheten da liksom🤷‍♀️

• Liker 9
Gjest Atheena
Skrevet

I Bloggerne dokumenterer de og filmer seg selv mye. Det er ikke så ofte kamerateamet er med. Hadde nok vært mye mer interessant hvis de hadde hatt et kamerateam som flue på veggen, da hadde man nok fått sett mer bak fasaden. Så mye av det som vises har de filmet selv og da er de jo med på å bestemme en del av innholdet selv. 

Skrevet
18 minutter siden, Atheena skrev:

I Bloggerne dokumenterer de og filmer seg selv mye. Det er ikke så ofte kamerateamet er med. Hadde nok vært mye mer interessant hvis de hadde hatt et kamerateam som flue på veggen, da hadde man nok fått sett mer bak fasaden. Så mye av det som vises har de filmet selv og da er de jo med på å bestemme en del av innholdet selv. 

Samtidig er det sannsynlig at det ligger planlegging med produksjonsteamet forut for filmingen, og redigering av råmaterialet etter filming. Mye av historiefortelling og karaktertegning kan og må skapes her, ellers får ikke seeren en lettfattelig historielinje å forholde seg til.

• Liker 9
Skrevet
2 timer siden, Vipser skrev:

Var ikke teorien hennes at leserne hennes savnet henne så fælt at de ikke stemte på henne? 

https://www.side2.no/underholdning/kanskje-leserne-rett-og-slett-savnet-bloggingen-min-4472785

Det vitner i så fall om en virkelighetsoppfatning av en annen verden enn den de fleste andre lever i tror jeg. Hva med å bare innrømme at hun ikke var god nok?

• Liker 29
Skrevet
8 timer siden, Surikatt skrev:

Kanskje hun er hakkete og bitchy når det er inntrykket på TV og blogg. 

Kanskje ordet kanskje indikerer spekulasjon?

Skrevet

Bloggeieren jeg så på Bloggerne var da fullstendig normalvektig, og baken var alminnelig flat. Ikke som de utstudert poserende rumpefokuserte bildene som vi har fått presentert i det siste. Så da bekrefter det "lek med lys og skygge" på RAW-bildene som må inn i et redigeringsprogram uansett, da.

• Liker 44
Skrevet
1 minutt siden, Revenge o'Cavatina skrev:

Bloggeieren jeg så på Bloggerne var da fullstendig normalvektig, og baken var alminnelig flat. Ikke som de utstudert poserende rumpefokuserte bildene som vi har fått presentert i det siste. Så da bekrefter det "lek med lys og skygge" på RAW-bildene som må inn i et redigeringsprogram uansett, da.

Skulle til og skrive noe lignende svar nå. Men ja. Enig med deg. Ikke er huden hennes så perfekt heller. Som jeg nevnte tidligere i tråden her, så vil sannheten avslører henne for fullt nå om hun er med på serien.

• Liker 11
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt, brukerangrep og latterliggjøring.

Måne, admin.

• Liker 8
Skrevet

Ta en titt på Nettavisen. Omdømme knekk delux.

• Liker 23
Skrevet

Det som slår meg når jeg ser bloggerne er at cbe ikke snakker ned en hyggelig tone. Rett og slett krass hele tiden. Det er også fascinerende å se at hun går rundt i morgenkåpe stiv sminket, de andre bloggerne stiller opp helt uten sminke på morgenen og er naturlig pene. Dette lasset med sminke hun skal ha på hele tiden er ikke pent. 

• Liker 41
Skrevet

Heftig inntektsfall, til tross for at de var med i Bloggerne. De store utbetalingene for annonser og samarbeid, er nok færre, det ser man jo i bloggen også. 

• Liker 31

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...