Blomster456 Skrevet 8. august 2019 #6161 Skrevet 8. august 2019 Siste Instagram-story... *holderinnmagenfårikkepuste* fin reklame. not. 20
Undreguri Skrevet 8. august 2019 #6162 Skrevet 8. august 2019 18 minutter siden, Lille_Krokodille skrev: Kanskje man kan legge it imgurer fra instagram siden bedriften har blokkert såpss mange? Vet ikke hvordan man gjør det...beklager. Jeg er blokkert hos fotografen, foreløpig ikke hos fotballfrua. 3
Pollen Skrevet 8. august 2019 #6163 Skrevet 8. august 2019 Hun har bokstavelig talt shortsen oppunder armene. Hva er greia med det? 5
Shopgirl2014 Skrevet 8. august 2019 #6164 Skrevet 8. august 2019 (endret) 54 minutter siden, Undreguri skrev: ref bedriftens siste instagraminnlegg, en av de ansatte kommenterer «se de rette linjene». Regner med dette er et stikk til de som undrer seg på om det pyntes litt på bilder innimellom .. Mitt råd, kom deg ned fra din høye hest, få deg en utdanning og bidra med noe samfunnsnyttig. Hva tenker du om en slik kommentar på en bedriftskontoen @virkelig , @Shopgirl2014 og @Lin10 ? Hei @Undreguri Mange fotografer er opptatt av linjene i bilder, det er en fotogreie. Hvis du ser på bildet, ser du at det er mange rette linjer i dette bildet. Jeg synes ikke det er noe rart at en fotograf kommenterer linjene i et bilde hen har tatt på bedriftskontoen sin. Var det noe mer du lurte på? Endret 8. august 2019 av Shopgirl2014 7
LilleSnupp Skrevet 8. august 2019 #6165 Skrevet 8. august 2019 (endret) 7 timer siden, Shopgirl2014 skrev: Hei @Undreguri Mange fotografer er opptatt av linjene i bilder, det er en fotogreie. Hvis du ser på bildet, ser du at det er mange rette linjer i dette bildet. Jeg synes ikke det er noe rart at en fotograf kommenterer linjene i et bilde hen har tatt på bedriftskontoen sin. Var det noe mer du lurte på? Så flott at han interesserer seg for det mer tekniske utover «lys og skygge». Komposisjonsmessig har han ennå en lang vei å gå. Håper fokus kan være der også fremover. For all del, gode bilder, men mer på et amatørnivå. Endret 8. august 2019 av LilleSnupp Surring 16
Sol79 Skrevet 8. august 2019 #6166 Skrevet 8. august 2019 Trodde han mente horisonten jeg, siden det har vært kommentert her før? 3
Snurrepurre Skrevet 8. august 2019 #6167 Skrevet 8. august 2019 (endret) 17 minutter siden, Shopgirl2014 skrev: Hei @Undreguri Mange fotografer er opptatt av linjene i bilder, det er en fotogreie. Hvis du ser på bildet, ser du at det er mange rette linjer i dette bildet. Jeg synes ikke det er noe rart at en fotograf kommenterer linjene i et bilde hen har tatt på bedriftskontoen sin. Var det noe mer du lurte på? Det tenkte jeg og når jeg så det. At der var mange rette linjer på bildet, og sikkert en intern greie mellom dem. Ref. Kommentaren hennes til hans kommentar. Endret 8. august 2019 av Snurrepurre 4
Undreguri Skrevet 8. august 2019 #6168 Skrevet 8. august 2019 26 minutter siden, Shopgirl2014 skrev: Hei @Undreguri Mange fotografer er opptatt av linjene i bilder, det er en fotogreie. Hvis du ser på bildet, ser du at det er mange rette linjer i dette bildet. Jeg synes ikke det er noe rart at en fotograf kommenterer linjene i et bilde hen har tatt på bedriftskontoen sin. Var det noe mer du lurte på? Nei,bare det jeg lurte på! Kos deg videre i solen! 8
Måne Rampelyset Skrevet 8. august 2019 #6169 Skrevet 8. august 2019 Tråden er ryddet for kommentarer til moderering. Måne, admin.
Dr. A. Kula Skrevet 8. august 2019 #6170 Skrevet 8. august 2019 (endret) 1 time siden, CabinCruiser skrev: Jeg vil bare legge til etter en liten egenerfaring: Hvis noen her skulle tro at det "bare" er å vifte opp ett innlegg eller tre, så tror jeg det er vi som trenger realitetssjekken. Etter å ha jobbet litt med media inhouse hos oss, så ser jeg det at det går fort en hel j***la dag bare på å lage innhold til en nyhetsmail. Det er ikke det at skrivinga tar så lang tid, selv om man stadig vekk oppdager skrivefeiler, bedre setningsoppbygginger osv. Men å lage hele designet rundt er tidkrevende i seg selv. Legg på litt feilkoding så har man det gående.. Håper du forstår at det er stor forskjell på å lage noe første gang (og gjerne de ti neste) og å ha gjort det nesten daglig i 10 år. For det første får man rutine og slipper å flytte mye rundt, nettopp fordi man vet hvilket resultat som er bra. Man kjenner verktøyet og jobber bare av den grunn (minst) dobbelt så raskt. I tillegg kommer at man har laget seg et rammeverk/maler for eget innhold at ytterligere tid er spart. Jeg regner det som en selvfølge at bedriften har gjort dette, all den tid den skryter av å være velorganisert og effektiv. Det er stor forskjell på å være førstegangsamatør uten kjennskap til verktøy eller kunnskap om hvordan resultatet blir best mulig, og på å være profesjonell med 10 års erfaring. Endret 8. august 2019 av Dr. A. Kula Slarvefeil og autoinkorrekt 40
Aquarius04 Skrevet 8. august 2019 #6171 Skrevet 8. august 2019 (endret) 3 timer siden, Undreguri skrev: ref bedriftens siste instagraminnlegg, en av de ansatte kommenterer «se de rette linjene». Regner med dette er et stikk til de som undrer seg på om det pyntes litt på bilder innimellom .. Mitt råd, kom deg ned fra din høye hest, få deg en utdanning og bidra med noe samfunnsnyttig. Hva tenker du om en slik kommentar på en bedriftskontoen @virkelig , @Shopgirl2014 og @Lin10 ? Imgur? Får ikke sett det på Ig. Endret 8. august 2019 av Aquarius04 1
Anonym90059005 Skrevet 8. august 2019 #6172 Skrevet 8. august 2019 "Trekk ut stolen, sett deg helt ut på kanten, strak rygg og strake armer, strekk hals, sug inn magen og hold pusten så blodårene sprenges.... og knips!" Perfekte frokostbilde 45
Vipser Skrevet 8. august 2019 #6173 Skrevet 8. august 2019 Hvis dere er blokkert er det da bare å logge ut og gå til Instagram-kontoen i en nettleser. 6
Kleenex Skrevet 8. august 2019 #6174 Skrevet 8. august 2019 (endret) 7 minutter siden, Vipser skrev: Hvis dere er blokkert er det da bare å logge ut og gå til Instagram-kontoen i en nettleser. Er man ikke blokkert uansett? Jeg laget meg en ny konto, men kommenterer ikke én gang til... Endret 8. august 2019 av Kleenex 1
Aquarius04 Skrevet 8. august 2019 #6175 Skrevet 8. august 2019 26 minutter siden, Anonym90059005 skrev: "Trekk ut stolen, sett deg helt ut på kanten, strak rygg og strake armer, strekk hals, sug inn magen og hold pusten så blodårene sprenges.... og knips!" Perfekte frokostbilde Så det på Ig i nettleser nå. Tragisk. Mulig de tenker de har det perfekte liv. Jeg kan nesten ikke annet enn å synes synd på henne. Alt i livet dreier seg om perfeksjon, bilder, holde seg tynn, evig jakt på nye, spennende innlegg, holde seg relevant. Hun VET nok at den relevansen forsvinner sakte men sikkert. Hvor er samfunnsengasjementet? Hvor er dybden? Hvor er substansen? Alt dreier seg om, i mine øyne, tomme ting som ikke betyr noe. 46
Liver Skrevet 8. august 2019 #6176 Skrevet 8. august 2019 Det jeg ikke klarer å forstå er hvordan denne bedriften ikke tar klima/miljøet i betraktning i det heletatt (virker det som). De pusher på unødvendige stæsj, hoved modellen har en enorm bruk og kast mentalitet når det gjelder klær, og reiser rundt å fryder seg over det varme været. Tenker de ikke på fremtiden? Dette er en veldig umoden måte å tenke på et ansvar vi alle har, iallefall når du har hatt en stor påvirkning. Bruk stemmen din tenker nå jeg, akkurat nå kan vi ikke bade i overflod, men finne alternative måter å leve på. CBE kunne for eksempel brukt sin plattform å vise til hvordan finne/ kjøpe mest mulig miljøvennlig treningstøy. Her hadde jeg vært en kunde, for dette tar meg tid som jeg ikke har på samme måte. Sykkelferien de viste appellerte til meg da dette er et mer miljøvennlig alternativ. Her må de gripe mulighetene for å fange et mer moden og framtenkt publikum. 28
CabinCruiser Skrevet 8. august 2019 #6177 Skrevet 8. august 2019 5 minutter siden, Liver skrev: Det jeg ikke klarer å forstå er hvordan denne bedriften ikke tar klima/miljøet i betraktning i det heletatt (virker det som). De pusher på unødvendige stæsj, hoved modellen har en enorm bruk og kast mentalitet når det gjelder klær, og reiser rundt å fryder seg over det varme været. Tenker de ikke på fremtiden? Dette er en veldig umoden måte å tenke på et ansvar vi alle har, iallefall når du har hatt en stor påvirkning. Bruk stemmen din tenker nå jeg, akkurat nå kan vi ikke bade i overflod, men finne alternative måter å leve på. CBE kunne for eksempel brukt sin plattform å vise til hvordan finne/ kjøpe mest mulig miljøvennlig treningstøy. Her hadde jeg vært en kunde, for dette tar meg tid som jeg ikke har på samme måte. Sykkelferien de viste appellerte til meg da dette er et mer miljøvennlig alternativ. Her må de gripe mulighetene for å fange et mer moden og framtenkt publikum. Men sykkelferien endte brått pga overmot og sykdom da. En sykdom som bittelitt senere ikke affiserer henne på ferden sin til sydenlandet. Hun blir aldri syk på varmt-værferie tror jeg? 27
Justlooking Skrevet 8. august 2019 #6178 Skrevet 8. august 2019 Synes det er interessant å se bloggerne. Det jeg lurer på er om Caroline er seg selv når hun prater eller det tilgjort? Høres veldig tilgjort ut men aner jo ikke. 14
MaleficentAurora Skrevet 8. august 2019 #6179 Skrevet 8. august 2019 12 minutter siden, Justlooking skrev: Synes det er interessant å se bloggerne. Det jeg lurer på er om Caroline er seg selv når hun prater eller det tilgjort? Høres veldig tilgjort ut men aner jo ikke. Når man ser på henne i bloggerne og på bloggen så vil jeg si at det er nærmeste 2 "forskjellige" personer man ser. 5
SusieDerkins Skrevet 8. august 2019 Forfatter #6180 Skrevet 8. august 2019 51 minutter siden, CabinCruiser skrev: Men sykkelferien endte brått pga overmot og sykdom da. En sykdom som bittelitt senere ikke affiserer henne på ferden sin til sydenlandet. Hun blir aldri syk på varmt-værferie tror jeg? hun har jo fått antibiotika, så det er jo rimelig at hun er frisk nå 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå