Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
18 minutter siden, Sandin skrev:

Nå er jo den magen innover selv til henne å være. Ikke utstikkende ribbein nå, nå er det innsug så det holder. Som ektemann burde han ta grep når fruen selv ikke ser at det har gått for langt.

Han ser det nok ikke siden dette har blitt den glansede boblen de lever i og evner ikke å verken se eller forstå realiteten

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker jeg og smeller i gang med min egen kolleksjon snart! 

D1B7AD10-155E-476A-AC18-FF8F64893310.png

• Liker 35
Gjest CecilieX
Skrevet

Jeg tenker at det kanskje kan være relevant å dra inn fallet til Victorias Secret i denne debatten. 

De har jo også tviholdt på en profil der modeller og idealer har vært langt unna det mangfoldet vi har når det gjelder kropp. 

Jeg må innrømme at jeg ble forbauset, men svært glad, når de nå faktisk sliter. For det er pussig hvordan de har skapt seg en merkevare som til de grader har fått oppmerksomhet av medier og hvordan det å gå modell for undertøy (!!) har gjort jenter til idoler for en hel generasjon. 

Men de har nå skjønt at de må rebrande seg, fordi de ikke lenger oppleves som relevante for et flertall av målgruppen. Verdiene som de har formidlet har ikke truffet. De mistet fokuset og ble seg selv nok.

Dette er noe jeg tenker CBE burde grunne litt over. Jeg skulle ønske noen kunne svare meg på hva de henter av verdi i den bloggingen CBE bedriver, kanskje særlig med tanke på bildebruk. 

Skrevet
1 minutt siden, CecilieX skrev:

Jeg tenker at det kanskje kan være relevant å dra inn fallet til Victorias Secret i denne debatten. 

De har jo også tviholdt på en profil der modeller og idealer har vært langt unna det mangfoldet vi har når det gjelder kropp. 

Jeg må innrømme at jeg ble forbauset, men svært glad, når de nå faktisk sliter. For det er pussig hvordan de har skapt seg en merkevare som til de grader har fått oppmerksomhet av medier og hvordan det å gå modell for undertøy (!!) har gjort jenter til idoler for en hel generasjon. 

Men de har nå skjønt at de må rebrande seg, fordi de ikke lenger oppleves som relevante for et flertall av målgruppen. Verdiene som de har formidlet har ikke truffet. De mistet fokuset og ble seg selv nok.

Dette er noe jeg tenker CBE burde grunne litt over. Jeg skulle ønske noen kunne svare meg på hva de henter av verdi i den bloggingen CBE bedriver, kanskje særlig med tanke på bildebruk. 

Nå er det bestemt at showet er avlyst i år, så mulig at CBE henger etter med trending rundt kropp også?

Skrevet

Når jeg ser gjennom bloggen til CBE så blir jeg overhode ikke inspirert til noe som helst av det hun skriver om eller viset bilder av. Men går jeg innom Funkygine og treningsfrue så sitter jeg nærmeste klisteret til skjermen,  og vil bare ha mer og mer informasjon på det ene og det andre.

Så da undres jeg på hvorfor de 2 andre bloggere tiltrekker min oppmerksomhet mer enn CBE gjør? Jo det er fordi de andre spiller kortene sine rett og har en god tone med både leserne og følgerne på IG. Da vil jeg si at tanken min er at det er virkelig på tide at CBE gjør både store å drastiske endringer for både blogg og IG.

• Liker 7
Skrevet

Tenk å velge klær, mat, aktiviteter, ja ALT med den hensikt at det skal fotograferes og vises på en blogg?  Og tenk å leve slik daglig i 10 år!?  Ingenting er sponant, alt må tenkes igjennom.. Og kom ikke her med "dere ser jo bare en brøkdel av livet" for det stemmer jo ikke!  Blogg, insta, snap, tv-program - alt dette blir til en betydelig sum informasjon. 

Herregud, for et himla sirkus.

• Liker 40
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende innlegg, persondebatt, brukerdebatt, spekulasjoner og svar til dette.

Måne, admin.

• Liker 4
Skrevet

Det er ikke bare barn som påvirkes av trange skjønnhetsidealer og kroppsfokus.

• Liker 32
Skrevet

Tråden er ryddet for svar til slettet innhold.

Måne, admin.

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Surikatt skrev:

Og der var eldste avbildet i bikini, snikfotografert av far bakfra hvor armene strekkes i været akkurat som mor. Har de ingen respekt for egne barns rett til privatliv????

Nei, det vet vi at de ikke har. 

Skrevet
Akkurat nå, Surikatt skrev:

Og der var eldste avbildet i bikini, snikfotografert av far bakfra hvor armene strekkes i været akkurat som mor. Har de ingen respekt for egne barns rett til privatliv????

Er du overrasket? 

Jeg lurer veldig på hvordan i all verden de forsvarer det der. 

Hvis noen lurer - jeg synes det er HELT forkastelig. Og veldig egoistisk av de voksne. 

• Liker 39
Skrevet
1 minutt siden, Boletta skrev:

Skrev hun ikke for noen uker siden, ifm reklameinnlegg for badetøy mor&barn match, at hun ikke ville hatt/vist/kledd sitt eget barn i bikini? Eller husker jeg feil?

Nei da, du husker ikke feil. 6. juni i år på bloggen hennes. Det er bare å google. 

• Liker 25
Skrevet

Wow, de publiserte altså et slikt bilde. :sukk: Hva er det de tenker med? Har ikke ord for hvor lite reflektert jeg synes dette er. 

• Liker 37
Skrevet

Hjelpes meg for all den reklamering CBE får hos de andre bloggere før hårklemmene.. Tenkte jeg ikke skulle noe ang bildet av fruen og mini me. Menhe.. Kjenner at jeg sliter litt med å ikke komme med en heftig kommentar på det🙄

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...