Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
12 minutter siden, Uglesjel skrev:

Vet du hvor mye det er snakk om?

Nei, selvsagt ikke. Men i artikkelen om Raad kan man lese at jo mer profilerte de er, desto mer får de. Og det øker for hver sesong.

Også de som deltar i 4-stjerners middag får betaling. Artikkelen er en pluss-artikkel, men man ser hovedessensen: At ingen stiller opp gratis noe sted. https://www.dagbladet.no/kultur/fire-stjerners-middag---honorar-til-terningkast-seks/60388836

Og: https://www.nrk.no/kultur/--reality-lonn_-11-000-kroner-dagen-1.7586798

Samt::https://kampanje.com/premium/august-08/innsikt/sa-mye-betaler-tv-kanalene-for-kjendisene/

Endret av Revenge o'Cavatina
lenker
  • Liker 15
Videoannonse
Annonse
Gjest Emmy_H
Skrevet
19 minutter siden, Uglesjel skrev:

Vet du hvor mye det er snakk om?

Det er forskjellig fra blogger til blogger, det var derfor Isabell trakk seg i sin tid da hun fikk mye mindre enn de andre. Mener å huske at det var 30-60.000 per episode? Prisen nå er nok høyere, så Berg Eriksen har nok ikke råd til å la vær å være med.

Skrevet
Akkurat nå, Emmy_H skrev:

Det er forskjellig fra blogger til blogger, det var derfor Isabell trakk seg i sin tid da hun fikk mye mindre enn de andre. Mener å huske at det var 30-60.000 per episode? Prisen nå er nok høyere, så Berg Eriksen har nok ikke råd til å la vær å være med.

At hun ikke har råd til og la vær er nå så. Men hun blir nok dumpet for neste sesong. Om dem ikke har noen geniale pokerface som dem blir og overraske underveis med. 

• Liker 5
Gjest loveli
Skrevet

At fotballfrue er med i år.., skulle nesten tro at det var hun som betalte TV2 for å kunne delta! 

Jeg begrunner teorien med at fotballfrue aldri vinner publikumsprisen i noen blogawards. Hun vinner egentlig ingen priser, bortsett fra en oppdiktet tittel jeg ikke engang husker. Det var jo ingen andre enn en jury som hadde bestemt at hun skulle få prisen, altså var ikke leserne med på prisen hun fikk. 

Hun er kjedelig, innholdet har vært likt i alle år. Hun engasjerer ingen med sitt innhold, engasjementsraten er latterlig lav. Nettopp pga engasjementsraten og kallenavnene til de som "liker" innholdet hennes på Instagram mener jeg man har god grunn til å tro at følgerne er betalt.

Hva har TV2 tenkt med når de har castet fotballfrue? Hun skapte ingen overskrifter sist gang hun deltok, hun dro ikke opp programmene på noen som helst måte, og hvem gidder å se en bitchy småbarnsmor hakke på mannen sin og være helt stiv i sminkemaska og unaturlig vender sin venstre side mot kameraet hele tiden? Hvorfor skal hun få sendetid? Jeg er nysgjerrig. Jeg har sluttet å lese bloggen for et par år siden, følger bare med i denne tråden. Og helt ærlig, denne tråden begynner å bli kjedelig også, fordi den går på reapeat lik sin mamma. (Men tråden er viktig da den handler om barneeksponering og hvordan Treasures AS behandler folk).

På tide at TV2 skaffer mer interessante bloggere å følge. Kanskje Linnea Myhre kunne fått eget program istedenfor? Slik som SE?

Skrevet
1 time siden, Revenge o'Cavatina skrev:

Nei, selvsagt ikke. Men i artikkelen om Raad kan man lese at jo mer profilerte de er, desto mer får de. Og det øker for hver sesong.

Også de som deltar i 4-stjerners middag får betaling. Artikkelen er en pluss-artikkel, men man ser hovedessensen: At ingen stiller opp gratis noe sted. https://www.dagbladet.no/kultur/fire-stjerners-middag---honorar-til-terningkast-seks/60388836

Og: https://www.nrk.no/kultur/--reality-lonn_-11-000-kroner-dagen-1.7586798

Samt::https://kampanje.com/premium/august-08/innsikt/sa-mye-betaler-tv-kanalene-for-kjendisene/

Får ikke alle betalt for å være med i reality? Rart hvis det ikke hadde vært betaling spør du meg. 

• Liker 3
Gjest Emmy_H
Skrevet (endret)
54 minutter siden, loveli skrev:

At fotballfrue er med i år.., skulle nesten tro at det var hun som betalte TV2 for å kunne delta! 

Jeg begrunner teorien med at fotballfrue aldri vinner publikumsprisen i noen blogawards. Hun vinner egentlig ingen priser, bortsett fra en oppdiktet tittel jeg ikke engang husker. Det var jo ingen andre enn en jury som hadde bestemt at hun skulle få prisen, altså var ikke leserne med på prisen hun fikk. 

Hun er kjedelig, innholdet har vært likt i alle år. Hun engasjerer ingen med sitt innhold, engasjementsraten er latterlig lav. Nettopp pga engasjementsraten og kallenavnene til de som "liker" innholdet hennes på Instagram mener jeg man har god grunn til å tro at følgerne er betalt.

Hva har TV2 tenkt med når de har castet fotballfrue? Hun skapte ingen overskrifter sist gang hun deltok, hun dro ikke opp programmene på noen som helst måte, og hvem gidder å se en bitchy småbarnsmor hakke på mannen sin og være helt stiv i sminkemaska og unaturlig vender sin venstre side mot kameraet hele tiden? Hvorfor skal hun få sendetid? Jeg er nysgjerrig. Jeg har sluttet å lese bloggen for et par år siden, følger bare med i denne tråden. Og helt ærlig, denne tråden begynner å bli kjedelig også, fordi den går på reapeat lik sin mamma. (Men tråden er viktig da den handler om barneeksponering og hvordan Treasures AS behandler folk).

På tide at TV2 skaffer mer interessante bloggere å følge. Kanskje Linnea Myhre kunne fått eget program istedenfor? Slik som SE?

👏🏽👏🏽👏🏽 (PS.digger Linnea).

Endret av Emmy_H
Skrevet
2 timer siden, Emmy_H skrev:

Noen av kontoene har typ 0 innlegg og få følgere og heter noe ala : gjesten3421. Disse kontoene tar seg altså bryet med å like og kommentere på IG til fruen 🤷🏼‍♀️

Satser på at IG slutter med likes, da kommer bliggerparet til å slite. 

• Liker 12
Skrevet
35 minutter siden, Kleenex skrev:

Får ikke alle betalt for å være med i reality? Rart hvis det ikke hadde vært betaling spør du meg. 

Det er ikke alle som ser på TV som har forstått at deltakerne får betalt for å stille opp. 

• Liker 9
Skrevet

Etter at jeg begynte å lese i denne tråden, tar jeg meg selv i å stadig oftere "titte" innom på bloggere. Det var liksom ikke slik før ferie, eller før sommer. Men nå må jeg liksom inn og sjekke litt på insta.

Jeg syns egentlig svært lite om min egen oppførsel, men det blir nesten litt sånn "bare må".

Men, jeg har konkludert med at egentlig er det ingen som skriver noe som er av interesse for meg. En middelaldrende dame med for mye scrolletid og pepsi i vinglass på en vanlig hverdag. Kanskje Silje Mariela, men hun er ikke "blogger".

Allikevel så titter jeg og titter jeg. Og rister på hodet.

• Liker 12
Skrevet
25 minutter siden, Surikatt skrev:

Satser på at IG slutter med likes, da kommer bliggerparet til å slite. 

Alle bloggere og influensere kommer til og slite noe så veldig.. Selv så har jeg forståelse for at IG vil slutte med likes.

• Liker 10
Gjest Emmy_H
Skrevet

Å få dårlig omtale kan hjelpes på med et bikinibilde.  Skulle vært med en tekst til det bildet 😆

Skrevet

Life is better in bikini.. ref siste instabilde... klarte ikke la være å lese det i «norwinglish»🙈

• Liker 20
Skrevet

Mye kraftigere nedentil på siste bildet enn til vanlig. At hun ikke har endret kroppsfasong siden hun var ung er bare bullshit. 

• Liker 24
Skrevet (endret)
36 minutter siden, Pollen skrev:

Mye kraftigere nedentil på siste bildet enn til vanlig. At hun ikke har endret kroppsfasong siden hun var ung er bare bullshit. 

Hvordan fremstår hun i Bloggerne? Likner hun kroppsmessig på de bildene hun legger ut på IG? 

Endret av 2ney
Skrevet (endret)
10 minutter siden, 2ney skrev:

Hvordan fremstår hun i Bloggerne? Likner hun kroppsmessig på de bildene hun legger ut på IG? 

Nei.. man ser at bildene som hun legger ut lyver tvert.

Endret av Uglesjel
  • Liker 10
Skrevet (endret)
9 minutter siden, Uglesjel skrev:

Er det bruk av skygger, lys og farge du mener? 😆

Endret av 2ney
Gjest Emmy_H
Skrevet (endret)

Glitter og Coop må være storfornøyde som får så mye gratisreklame fra CBE, Spennene er til og med på bloggerne og i tillegg i en "teaser" for programmet. Jeg er ganske sikker på at lanseringen av Caroline sine hårspenner er synkronisert med starten av programmet bloggerne, så synd at det ikke er samplene fra Coverbrands som figurerer  i programmet men Glitter og Coop sine. Hvor mye den gratisreklamen er verdt for disse to er ikke ubetydelig særlig med tanke på at de hittil  har fått gratisreklame på IG, Blogg og TV2. 

Endret av Emmy_H
Skrevet
33 minutter siden, 2ney skrev:

Nei. Ser mye flatere ut både foran og bak. Dessuten er ansiktet mye mindre glatt på tv. Forståelig nok.... 

• Liker 19
Skrevet
52 minutter siden, Uglesjel skrev:

Neeeeei......det tror jeg ikke noe på, de bildene er ekte, for det kan LKE bevise, for han har de i raw.-format :icon_lol:

• Liker 21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...