Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
12 minutter siden, Kollontaj skrev:

Mye som har gått åt skogen i det siste:

hårextentions 

søppelrydding for penger

«klimaengasjementet» som torpederes av utallige flyreiser  

Kremmerhuset

Spenner

Nja, både vesker, sko, extentions og Caroline på Kremmerhuset er fortsatt for salg da. Kremmerhuset har vært dyktig nok til å skrive at hun har plukket ut sine sommerfavoritter. Så enkelt kunne det gjøres :)

https://kremmerhuset.no/caroline

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest CecilieX
Skrevet (endret)

Tja. Jeg tok meg en tur innom Adax sin Instagram i dag og søkte også litt rundt etter «Adax og samarbeid» og «Adax by» men kan ikke se at de har valgt denne strategien med influensere som designere etter samarbeidene med CBE. Faktum er at de valgte å samarbeide med en kjent designer ved neste korsvei.

Endret av CecilieX
La til info
Skrevet (endret)
1 time siden, Morgan Le Fay skrev:

Man kan jo også lure litt på hvem det egentlig er som er så veldig nysgjerrig på hvor helt vanlige spenner som man får kjøpt i en hvilken som helst kjedebutikk er fra 😉. Det kan man lure på. Vel. Jeg ser at noen i det siste innlegget kommenterer at dette strengt tatt ikke er spenner som passer for voksne damer, men da svarer frua at joda, JEG bruker dem. Det er så man har lyst til å brøle: Men Caroline, du har jo ikke noen JOBB  - annet enn å sminke deg, krølle håret og kle deg opp i dollete antrekk for så å bli tatt bilde av. (Og da snakker vi om «antrekk» som stort sett ikke passer i noen andre kvinners garderobe enten de er advokater eller sitter i kassa på Rimi). Det skulle tatt seg ut om jeg hadde troppet opp på jobb med «Boss» eller svære perleklaser i håret.Bloggen blir bare mer og mer virkelighetsfjern.

Dette!! 👏🏼

Men når man ser hva enkelte lirer av seg av nesegrus beundring både her inne og på bloggens kommentarfelt, så er det jo utrolig hva folk spør om eller ønsker seg som frua har tatt i. 

Endret av Aquarius04
La til tekst.
  • Liker 14
Skrevet (endret)
5 timer siden, Ellepelle skrev:

I kommentarfeltet under et blogginnlegg fra sykkelturen skriver hun at hun i større grad fremover skal moderere bort kritikk, fordi kritikerne skriver så "utrolig nedlatende", og ikke innrømmer feil når hun beviser at hun har rett. Så hun har vel allerede begynt opptrappingen da.. 

Og så kan en tenke litt på hva en mye brukt ryddemelding av svenskene var i denne tråden.

Endret av Eveliina
  • Liker 30
Skrevet
2 minutter siden, Eveliina skrev:

Og så kan en tenke litt på hva en mye brukt ryddemelding av svenskene var i denne tråden.

Touchè 

• Liker 11
Skrevet (endret)
På 2.8.2019 den 12.46, CecilieX skrev:

Personlig synes jeg det er grov utnyttelse av tillitsforholdet leserne har til henne. Hun vet godt hva sannheten er, hun vet godt at det finnes mye billigere, identiske produkter, og likevel anbefaler hun disse. Leserne taper på det, mens hun ler hele veien til banken. 

🤣 Dette!! 

Endret av 2ney
Skrevet
5 timer siden, Camillalilla skrev:

Hvilket innlegg er dette? Føler plutselig en fryktelig trang til å legge igjen en kommentar om å spørre om hvorfor. Ikke at den kommentaren vil bli godkjent da.....

Her, ganske langt ned: https://www.carolinebergeriksen.no/2019/07/28/eventyrlige-grimsdalshytta/#comments (link til blogg). 

Hun skriver noe sånt som at kritikken er like dum og lavpannet hver gang at hun ofte modererer den bort, og det skal hun fortsette med i større grad. 

Prøv gjerne! Hun har jo faktisk svart på litt kritikk her, så kan jo være hun fortsetter.. 

• Liker 7
Gjest Emmy_H
Skrevet

Ser  at hun ikke har  svart på om hun faktisk har vist frem samplene fra Coverbrands på SoMe. 

Skrevet
2 timer siden, Emmy_H skrev:

Som jeg har skrevet her tidligere, bedre at bloggeren pusher hårspenner enn å bruke mindreårige og redigering av kropp for å selg inn trening. Men ærlig talt, når hun klarer å få en såpass grei samarbeidsavtale til å bli enda en av de «prosjektene» som innebærer løgn og tull da kan begynne å lure på hvor kvaliteten til CBE er?

Enda et bevis på at bloggeieren er en smule desperat. Kommentarfeltet har absolutt gitt meg god underholdning. Synd dette er over da. Godt at Asti leverer. 

• Liker 18
Skrevet

At CBE ikke har kontroll på sin egen historikk på bloggen er jo helt tydelig nå.. Greit nok at hun vil drive med småe og enkle peosjekter, men da får hun virkelig stå for sannheten og ikke tror at folk ikke legger merke til alle løgnene som hun kommer med.. Tror ikke CBE firma varer 10år til om denne kjøre stilen skal forsette. Det er høyest på tide at det skjer kraftige endringer på hvordan CBE firma møter sine lesere i kommentarfeltet og hvordan hun eksponerer dem som ikke skal være på sosiale medier. Og for å ikke snakke om alle den kroppspresset som hun bidrar med. Greit nok at jeg ikke har million lønn som henne. Men jeg kan i det minste skaffe meg mat på bordet uten og være bekymret for hvor mange lesere, eller annonsør avtaler jeg har fått i havn for at kontoen skal være i pluss enn i minus.

• Liker 19
Skrevet
2 timer siden, CabinCruiser skrev:

Nja, både vesker, sko, extentions og Caroline på Kremmerhuset er fortsatt for salg da. Kremmerhuset har vært dyktig nok til å skrive at hun har plukket ut sine sommerfavoritter. Så enkelt kunne det gjøres :)

https://kremmerhuset.no/caroline

Vesker og sko er ikke i salg nå, så vidt jeg vet. Veskene så jeg bare på 70% på ferga til Danmark, men det er lenge siden. Poenget var egentlig å nevne de produktene som har skapt kritikk, for jeg tror sko og vesker solgte en del.  

Hun samarbeidet med Naja Silfen om veskene fra Adax, samme dame startet også Nunoo sammen med søsteren i 2015. https://nunoo.dk/

https://www.kk.no/mote/caroline-berg-eriksen-28-lanserer-veskekolleksjon-med-adax/67804758

«En del af søstrenes strategi er at forære kendte bloggere og influencere tasker i bytte for billeder og omtale på de sociale medier. Og den strategi ser ud til at virke.»

https://finans.dk/erhverv/ECE11006643/deres-foraeldre-tjener-millioner-paa-tasker-nu-goer-dansk-soeskendepar-det-samme/?ctxref=ext

Litt overraskende at disse veskene ikke har vært å se hos CBE, siden de jobbet sammen i lengre tid. 

• Liker 14
Skrevet

Tenk så mye bedre alle hadde kommet ut av det om Coverbrand hadde skrevet noe a la at de har valgt CBE til å fronte sine hårspenner. Det hadde ihvertfall vært en ærlig sak!

• Liker 19
Skrevet

Cbe har sagt at hun skal eksponere barna mindre. I dag har hun lagt ut reiseantrekkene deres på ig-stories. 

(Dette innlegger beskriver hvordan, så da skal det være innenfor reglene .)

• Liker 27
Skrevet
5 minutter siden, pøbelsara skrev:

Cbe har sagt at hun skal eksponere barna mindre. 

Hvor mange ganger har ikke hun sagt det? Jeg har hvertfall komment ut av tellingen.. Bare vent, dem vil bli eksponert igjen når "lille stormen" rundt hårklemmene har lagt seg.

• Liker 20
Skrevet
25 minutter siden, Uglesjel skrev:

Hvor mange ganger har ikke hun sagt det? Jeg har hvertfall komment ut av tellingen.. Bare vent, dem vil bli eksponert igjen når "lille stormen" rundt hårklemmene har lagt seg.

Jeg vil nå si at det å vise frem hva de skal ha på seg når de reiser på ferie, i alle høyeste grad er eksponering.

• Liker 28
Skrevet (endret)
23 minutter siden, pøbelsara skrev:

Jeg vil nå si at det å vise frem hva de skal ha på seg når de reiser på ferie, i alle høyeste grad er eksponering.

Absolutt. Ved å vite hva de skal ha på seg når de reiser gjør det jo dessverre veldig enkelt for folk å identifisere dem på flyplassen, også hvis de ikke går sammen med foreldrene sine.

Endret av Frukthage
  • Liker 21
Skrevet

Det ble også postet innlegg med bilder av mindreårige både på blogg og instagram alt samme dag som hårspennene ble lansert. 

• Liker 13
Skrevet
12 minutter siden, pøbelsara skrev:

Ja det er jeg enig med deg i. Men nå tenkte jeg på selveste settingen på at hun ikke skulle gjøre det.

• Liker 5
Skrevet
27 minutter siden, Uglesjel skrev:

Ja det er jeg enig med deg i. Men nå tenkte jeg på selveste settingen på at hun ikke skulle gjøre det.

Poenget mitt er jo at det rett og slett ikke er sant og at hun aldri har latt være - hun har bare sagt at hun skulle la være. 

• Liker 28
Skrevet
5 minutter siden, pøbelsara skrev:

Poenget mitt er jo at det rett og slett ikke er sant og at hun aldri har latt være - hun har bare sagt at hun skulle la være. 

Så absolutt.. Hun eier ikke sine egende ord  på like linje som disse prosjektene hun holder på med.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...