Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Gjest Xstrella
Skrevet
2 minutter siden, Kleenex skrev:

Risikerer bare å bli blokkert på ig... 

Det er vel greit? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Xstrella skrev:

IG og facebook? Vet ikke hvor hun fronter livet sitt mest. Er aldri innom sirkuset deres.

Er nok mange som allerede har skrevet både det ene og det andre, men de er selektive med hva de velger å godkjenne, både på IG, Facebook og CBE-bloggen, for de er selektive med hva de lar gå gjennom filteret sitt dessverre

• Liker 9
Skrevet

Blir som å snakke til en vegg, så skjønner ikke hensikten.. om ikke hensikten er å skape drama da.

• Liker 14
Skrevet

Blir spennende å se om den fyldige bakdelen blir med til Hellas, eller om den forsvant med streptokokkene og ble igjen blant Moskusene.

Og med tanke på tidligere fadeser med ulike kampanjer, så er det sjokkerende flaut å se hvor mye hun nok en gang klarer å tråkke rundt i salaten med hårspenne-gate. Fascinerende uprofesjonelt. 

• Liker 43
Skrevet

Holder på å se «finaste familjen» på Sumo, og frua må jo ha vært malen for karakteren Michelle Wikman 😅

• Liker 6
Gjest nicecar
Skrevet
51 minutter siden, vintage skrev:

Holder på å se «finaste familjen» på Sumo, og frua må jo ha vært malen for karakteren Michelle Wikman 😅

Eller så har fruen hentet inspirasjon til sitt plettfrie og perfekte liv fra karakteren Bree Van de Kamp fra serien Frustrerte fruer.

Gjest CecilieX
Skrevet (endret)

Jeg må innrømme at jeg (igjen) ikke skjønner det markedsføringstekniske her. Tidligere har en jo diskutert lanseringen av Netfit med brask og bram, hvorpå det så ligger brakk i månedsvis. 

I denne saken er det altså slik (hvis vi skal tro CBE) at hun har vist fram spenner i månedsvis og henvist potensielle kunder til Coop og Glitter, når hun da vet at hun «en stund har jobbet med lanseringen av sitt merke» som inneholder identiske spenner. Er ikke det å skyte seg selv i foten, når du fremmer konkurrerende produkter i din egen reklamekanal?

Hvis det er Coverbrands sin historie om at hun har vist frem samples på bloggen, så er det jo helt hinsides at CBE da har henvist potensielle kunder til Coop og Glitter. 

Det er neimen ikke lett å vurdere hvem av partene som er nærmest sannheten her, begge versjoner er jo like lite troverdige. 

(Fjernet påstand om endring av tekst på Instagram, det var på bloggen formuleringene fremkom)

Endret av CecilieX
Skrevet
7 hours ago, Xstrella said:

IG og facebook? Vet ikke hvor hun fronter livet sitt mest. Er aldri innom sirkuset deres.

Coverbands’ IG konto har 81 kommentarer, hvorav 79 er negative, CBE’s IG konto har 70 kommentarer, hvorav 68 er positive. Hva tror du skjer med de negative kommentarene postet på CBE’s SoMe kanaler? Jeg vedder at hun har fått flere negative enn positive kommentarer på alle kanaler, men her er det brannslukking på øverste nivå. Desverre preller all kritikk av som vann på gåsa. 

• Liker 5
Skrevet

Beklager, ble to identiske innlegg her🙈

• Liker 1
Skrevet

På instagrambildet som er tatt bakfra (med hatt og shorts) på Lefkos 18. juli ifjor ser rompa helt vanlig ut. Det er utvilsomt juks med i bildet på de siste rumpeportrettene. Gjetter på litt ekstra padding. 😉

• Liker 16
Skrevet
1 time siden, Camillalilla skrev:

Coverbands’ IG konto har 81 kommentarer, hvorav 79 er negative, CBE’s IG konto har 70 kommentarer, hvorav 68 er positive. Hva tror du skjer med de negative kommentarene postet på CBE’s SoMe kanaler? Jeg vedder at hun har fått flere negative enn positive kommentarer på alle kanaler, men her er det brannslukking på øverste nivå. Desverre preller all kritikk av som vann på gåsa. 

I kommentarfeltet under et blogginnlegg fra sykkelturen skriver hun at hun i større grad fremover skal moderere bort kritikk, fordi kritikerne skriver så "utrolig nedlatende", og ikke innrømmer feil når hun beviser at hun har rett. Så hun har vel allerede begynt opptrappingen da.. 

• Liker 38
Skrevet
9 timer siden, Emmy_H skrev:

Det må dokumenteres så kan det sendes til FO. 

Det har jeg naturligvis gjort :)

• Liker 12
Skrevet
1 minutt siden, Ellepelle said:

I kommentarfeltet under et blogginnlegg fra sykkelturen skriver hun at hun i større grad fremover skal moderere bort kritikk, fordi kritikerne skriver så "utrolig nedlatende", og ikke innrømmer feil når hun beviser at hun har rett. Så hun har vel allerede begynt opptrappingen da.. 

Så med andre ord vil ingen kritiske kommentarer slippe gjennom i kommentarfeltet fremover. Pt er det kun et fåtall kritiske kommentarer som blir postet, og de er gjerne redigerte. Dersom hun ønsker å ha et åpent kommentarfelt synes jeg at hun faktisk må tåle å få kritiske kommentarer i tillegg til alle «kosemose» kommentarene. 

Jeg begynner nesten å tro at majoriteten av «følgerene» nå leser bloggen kun for å se hvor dette togkrasjet ender. I den siste tiden har det vært flere samarbeider/reklamer som ikke akkurat har vært gunstige for hverken annonsør eller bloggeier. 

• Liker 35
Gjest nicecar
Skrevet
16 minutter siden, Ellepelle skrev:

Det må isåfall være en slitsom jobb å sitte foran SoMe til enhver tid for å følge med argusøyne på alt som blir skrevet - når hun i tillegg har barn og hunder å ta seg av.

Skrevet
2 minutter siden, nicecar said:

Det må isåfall være en slitsom jobb å sitte foran SoMe til enhver tid for å følge med argusøyne på alt som blir skrevet - når hun i tillegg har barn og hunder å ta seg av.

Derfor hun har såååååå lange arbeidsdager må skjønne🙈

• Liker 22
Gjest nicecar
Skrevet
1 minutt siden, Camillalilla skrev:

Derfor hun har såååååå lange arbeidsdager må skjønne🙈

Åja. Selvfølgelig🙄🤦🏻‍♀️

Jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor de gidder. Alt for å opprettholde en perfekt fasade.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...