MaleficentAurora Skrevet 2. august 2019 #5801 Skrevet 2. august 2019 1 minutt siden, Snurrepurre skrev: 18 .....unike........ spenner. De har iallfall fått skamløshet i nådegave. Nææh.. guuud. 18 stk😱 Nå skal jeg jaggu meg shoppe når jeg får lønningen... Noot🤦♀️ 4
MaleficentAurora Skrevet 2. august 2019 #5802 Skrevet 2. august 2019 Akkurat nå, Snurrepurre skrev: En liten tilføyelse til - undres om de egentlig skulle skrive 18 ulike spenner, men syntes det hørte penere med «unike». Unike er de jo ikke, men at de 18 er ulike, det de helt sikkert. Dette blir jo bare pinligere og pinligere. De spenner finner man faktiks hos H&M og andre steder.. Flaut... Veldig flaaaut🙈 8
Gjest nicecar Skrevet 2. august 2019 #5803 Skrevet 2. august 2019 (endret) 4 minutter siden, Uglesjel skrev: Alså.. Man vet jo ikke lengre hva hennes ord innholder lengre.. For man får jo til stadighet servert løgner atter løgner.. Dette sirkuset hennes får faktisk SE til og se litt bedre ut, til tross all hypokonder tilstanden hennes.. Er jo bare og være ærlig å si som det er. Sannheten er veldig enkelt igrunn. Helt ærlig så vet jeg ikke hvem som er verst av de to. Begge har sine spesialiteter når det kommer til løgner og brannslukkingsarbeidet de gjør i etterkant av hver løgn som blir servert. Endret 2. august 2019 av nicecar
pøbelsara Skrevet 2. august 2019 #5804 Skrevet 2. august 2019 Enten lyver hun - eller så er hun faktisk så slurvete at hun ikke engang gidder å lese gjennom innleggene i reklamekampanjene hun er med på, før hun reposter. Så uansett kommer hun himla dårlig ut av dette. 45
MaleficentAurora Skrevet 2. august 2019 #5805 Skrevet 2. august 2019 Akkurat nå, nicecar skrev: Helt ærlig så vet jeg ikke hvem som er verst av de to. Begge har sine spesialiteter når det kommer til løgner og brannslukkingsarbeidet de gjør i ettertid. Det er sant.. var igrunn ment som ironi av det hele. 2
Gjest nicecar Skrevet 2. august 2019 #5806 Skrevet 2. august 2019 (endret) 2 minutter siden, pøbelsara skrev: Enten lyver hun - eller så er hun faktisk så slurvete at hun ikke engang gidder å lese gjennom innleggene i reklamekampanjene hun er med på, før hun reposter. Så uansett kommer hun himla dårlig ut av dette. Det er jo også en måte å opparbeide seg troverdighet på når det kommer til fremtidige samarbeidspartnere 🙄 Endret 2. august 2019 av nicecar
MaleficentAurora Skrevet 2. august 2019 #5807 Skrevet 2. august 2019 Akkurat nå, pøbelsara skrev: Enten lyver hun - eller så er hun faktisk så slurvete at hun ikke engang gidder å lese gjennom innleggene i reklamekampanjene hun er med på, før hun reposter. Så uansett kommer hun himla dårlig ut av dette. Satser på begge deler.. Hvorfor skulle hun anstrenge seg for å fjerner noen simple ord. Når coverbrands gjorde det. 1 2 3, så var problemet løst liksom🤦♀️ 5
Skrottefar Skrevet 2. august 2019 #5808 Skrevet 2. august 2019 Jeg tror hun hengte seg opp i at Coverbrands skrev at hun var yndlingen dems, så da forsvant alle andre ord bort i tåka 29
MaleficentAurora Skrevet 2. august 2019 #5810 Skrevet 2. august 2019 4 minutter siden, Skrottefar skrev: Jeg tror hun hengte seg opp i at Coverbrands skrev at hun var yndlingen dems, så da forsvant alle andre ord bort i tåka Da får hun stille seg i yngdlingen boksen med de andre som har frontet samarbeid med Coverbrands😛 For dem har nemlig maaange yngdlinger i samlingen sin😅 5
pøbelsara Skrevet 2. august 2019 #5811 Skrevet 2. august 2019 (endret) Hva har hun reklamert for i det siste som det IKKE har gått i krøll med? Endret 2. august 2019 av pøbelsara 40
Gjest Emmy_H Skrevet 2. august 2019 #5812 Skrevet 2. august 2019 (endret) Hvis et reklameinnlegg på bloggen koster mellom 50-100.000kr, vil det si at at Glitter og coop har fått gratis reklame for minst 200.000? Hvor sannsynlig er det? Endret 2. august 2019 av Emmy_H
Populært innlegg Eevee Skrevet 2. august 2019 Populært innlegg #5813 Skrevet 2. august 2019 Jeg skjønner ikke alle kommentarene på Instagram på bedriftens profil hvor det blir skrevet x antall lykkeønsninger, grattis, så fine spenner og «gratulerer med fantastisk ny hårspenne-kolleksjon» hvorpå hun svarer de alle med tusen takk og takk fineste deg. Hva takker hun egentlig for? At hun klarte å peke på de hun syntes var fine av utvalgte spenner og sa «disse vil jeg ha mitt navn på»? Hva gratulerer de henne med?! Jeg tror maange av følgerne hennes faktisk tror hun har designet, planlagt og markedsført disse spennene, og det var nok også hensikten, før «de slemme hurpene» ødla morroa.. Det er så shady! 57
Måne Rampelyset Skrevet 2. august 2019 #5814 Skrevet 2. august 2019 Tråden er ryddet for bilde med opphavsrett og svar til dette. Måne, admin.
Anonymsis Skrevet 2. august 2019 #5815 Skrevet 2. august 2019 Har visst «glemt» å merke reklameinnlegg for spennene på Snapchat i dag igjen. Hvorfor i huleste sitter Forbukertilsynet tilbakelent og bare lar dette skje?! 41
Gjest Emmy_H Skrevet 2. august 2019 #5816 Skrevet 2. august 2019 9 minutter siden, Anonymsis skrev: Har visst «glemt» å merke reklameinnlegg for spennene på Snapchat i dag igjen. Hvorfor i huleste sitter Forbukertilsynet tilbakelent og bare lar dette skje?! Det må dokumenteres så kan det sendes til FO.
Gjest Xstrella Skrevet 2. august 2019 #5817 Skrevet 2. august 2019 Ingen som tør å skrive krasst på tullet deres? Er de fredet som Linni M er nå??
Skrottefar Skrevet 2. august 2019 #5818 Skrevet 2. august 2019 1 minutt siden, Xstrella skrev: Ingen som tør å skrive krasst på tullet deres? Er de fredet som Linni M er nå?? Skrive krasst hvor? 1
Gjest Xstrella Skrevet 2. august 2019 #5819 Skrevet 2. august 2019 1 minutt siden, Skrottefar skrev: Skrive krasst hvor? IG og facebook? Vet ikke hvor hun fronter livet sitt mest. Er aldri innom sirkuset deres.
Kleenex Skrevet 2. august 2019 #5820 Skrevet 2. august 2019 4 minutter siden, Xstrella skrev: Ingen som tør å skrive krasst på tullet deres? Er de fredet som Linni M er nå?? Risikerer bare å bli blokkert på ig... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå