Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Gjest Emmy_H
Skrevet

Ser at det er mange flotte damer i kommentarfelt på IG til Coverbrands som har lagt inn kommentar. Hvor er disse «stygge» sjalu folkene som er ute etter å ta bloggeren? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De som lurer på hvordan innlegg med fjell, barn, sykkel og helse KAN skrives, kan kikke på bloggen Trines treningsglede. Say no more.

• Liker 19
Skrevet

Hoho, ubetalelig tekst til det nyeste bildet på LKEs instagram 👌

• Liker 5
Skrevet (endret)

42 minutter siden, tranedatter skrev:

Er jo bare google caroline berg 2009...

(...)

Ut i frå det søket dukket denne artikkelen fra 2016 opp, legg merke til det dei skriver om CBE her, det er ein heil del som er gjenkjennbart framleis. Men ho har i det minste ikkje fått siste holdbarhetsdato enda.

https://kampanje.com/medier/2016/01/er-caroline-berg-eriksen-i-ferd-med-a-ga-ut-pa-dato/

Endret av decker
Skrivefeil
  • Liker 11
Skrevet
4 minutter siden, Emmy_H skrev:

Ser at det er mange flotte damer i kommentarfelt på IG til Coverbrands som har lagt inn kommentar. Hvor er disse «stygge» sjalu folkene som er ute etter å ta bloggeren? 

De lever i en drømmeverden. Legitim kritikk blir vridd til sjalusi. Må være lov å si ting som det er. Disse hårspennene er bare overpriset juggel. Tar du en titt på Carolines kommetarfelt derimot, består dette nesten utelukkende av intetsigende applaus fra mennesker som prøver å markedsføre sin egen profil. 

• Liker 22
Gjest Emmy_H
Skrevet (endret)
2 minutter siden, Frankie Teardrop skrev:

De lever i en drømmeverden. Legitim kritikk blir vridd til sjalusi. Må være lov å si ting som det er. Disse hårspennene er bare overpriset juggel. Tar du en titt på Carolines kommetarfelt derimot, består dette nesten utelukkende av intetsigende applaus fra mennesker som prøver å markedsføre sin egen profil. 

Du har rett i det, så at familie også hadde lagt inn kommentar. Har ikke sett det før, så her må alle bidra. 

Endret av Emmy_H
Skrevet
21 minutter siden, decker skrev:

Ut i frå det søket dukket denne artikkelen fra 2016 opp, legg merke til det dei skriver om CBE her, det er ein heil del som er gjenkjennbart framleis. Men ho har i det minste ikkje fått siste holdbarhetsdato enda.

https://kampanje.com/medier/2016/01/er-caroline-berg-eriksen-i-ferd-med-a-ga-ut-pa-dato/

Dette er ihvertfall et betraktelig mindre retusjert bilde av fruas ansikt og hud enn det de legger ut selv. 

• Liker 11
Skrevet
3 timer siden, Uglesjel skrev:

Og når man ser på avsnittet så klart å tydlig at Fruen selv har ikke vært i nærheten av og formulere teksten selv. Sjansen for at LK har skrevet en god del for henne er veldig stor. Man kjenner igjen hennes skrivemåte. Skal heller ikke se bort ifra at noe er klipt og limt inn.

Jeg føler meg bare enda mer sikker på en teori som jeg skrev her før, at dette er i samarbeid med bloggerne og noe som er organisert fra firma som lager bloggerne. Derfor ser jeg det også som en stor mulighet for at dette er et samarbeid med managementet hennes og disse har helt sikkert tekstforfattere. Dette inneliggende har en helt annen tone en de andre innleggene. Setninger som «hvor fantastisk» «hvor fint» osv er helt fraværende, setningene er godt oppbygd og innlegget har en helt annen struktur en hva hun pleier å bruke. Skulle dette være bloggeren selv som har forfattet skjønner jeg virkelig ikke hvorfor hun legger ut de andre innleggende, for dette var i en helt annen klasse. 

Samtidig blir jeg ikke ferdig med disse spennene. At dama har brukt de nøyaktig samme spennene hun nå hevder å ha vært med å designe selv noen måneder i forveien er så tuskete! Hadde det vært meg hadde jeg gjemt meg under en stein og ventet lenge til jeg hadde kommet frem.. Gud, så flaut!

• Liker 35
Gjest CecilieX
Skrevet

Jeg er faktisk helt uenig i at det er greit å skrive innlegg og utgi seg for å være noen andre, hvis det er tilfellet i denne saken. 

Det føyer seg greit inn i diskusjonen om narrativ vs virkelighet som er et hovedtema hva gjelder bloggere. Det er problematisk at de har et omtrentlig forhold til sannheter feks når de skriver at de har kjøpt et produkt, når sannheten er at de har fått det tilsendt og blir betalt for å anbefale det. Eller når de skriver at de «elsker» et produkt den ene dagen og er helt annet identisk produkt den andre dagen. Eller når de skriver at «mange har spurt» og det ikke er tilfelle. 

For meg virker bloggbransjen å være gjennomsyret av den typen mer eller mindre hvite løgner. 

Sett opp mot samfunnsutviklingen, der man har et stort problem hva gjelder falske nyheter og der det blir stadig viktigere å være obs på hvem avsender av et budskap er, og hva agendaen kan være, så ønsker i alle fall ikke jeg å støtte og avdramatisere at man skriver tekster der man skriver i jeg-form, men ikke er den man utgir seg for å være. Jeg understreker at dette er mine generelle betraktninger rundt temaet og jeg har ikke belegg for å påstå at det har skjedd i dette tilfellet. 

Skrevet
55 minutter siden, Emmy_H skrev:

Du har rett i det, så at familie også hadde lagt inn kommentar. Har ikke sett det før, så her må alle bidra. 

Familiebedriften Caroline Berg Eriksen. 

• Liker 8
Gjest Emmy_H
Skrevet
24 minutter siden, 123Frustrert skrev:

Jeg føler meg bare enda mer sikker på en teori som jeg skrev her før, at dette er i samarbeid med bloggerne og noe som er organisert fra firma som lager bloggerne. Derfor ser jeg det også som en stor mulighet for at dette er et samarbeid med managementet hennes og disse har helt sikkert tekstforfattere. Dette inneliggende har en helt annen tone en de andre innleggene. Setninger som «hvor fantastisk» «hvor fint» osv er helt fraværende, setningene er godt oppbygd og innlegget har en helt annen struktur en hva hun pleier å bruke. Skulle dette være bloggeren selv som har forfattet skjønner jeg virkelig ikke hvorfor hun legger ut de andre innleggende, for dette var i en helt annen klasse. 

Samtidig blir jeg ikke ferdig med disse spennene. At dama har brukt de nøyaktig samme spennene hun nå hevder å ha vært med å designe selv noen måneder i forveien er så tuskete! Hadde det vært meg hadde jeg gjemt meg under en stein og ventet lenge til jeg hadde kommet frem.. Gud, så flaut!

Du har veldig mange gode poenget her, det er et stort apparat bak denne spesifikke bloggeren. Det er mange som skal ha sin del av det som blir produsert, blant annet UI og et annet stort selskap.  Med tanke på at denne bloggen er et firma som er helt avhengig av annonsører så kan jeg ikke tro på at de har reklamert gratis for Coop xtra eller Glitter, og det i så stor skala de siste 5 mnd, her har det vært innlegg med disse spennene i flere reklameinnlegg (3 stykk) og også i påsken. Alle vet hvor mye en slik reklameplass koster og hvor mye CBE har tapt på å vise disse frem så sant de ikke er samplene fra Coverbrands. 

Gjest nicecar
Skrevet
4 timer siden, Regine. skrev:

Ser ut som de nå også har fjernet "i samarbeid med".

Hva nøyaktig har hun bidratt med, annet enn å klistre navnet sitt på noen overprisa spenner?🤔

Gjest nicecar
Skrevet (endret)
3 timer siden, Regine. skrev:

Hun skriver nå på IG til Coverbrands at hun aldri har skrevet at hun designet spennenne, men det er jeg ganske så sikker på at hun gjorde.

https://www.instagram.com/p/B0njilFFpjH/comments/?hl=nb

Ved å skrive det så driter hun seg ut bare enda mer. Prøver hun å fortelle oss at hun ikke leser over tekstene hun kopierer? Hun gjør mao en dårlig jobb når det kommer til bloggen, og det uten å legge skjul på det?

Hun skriver:

9DC0BDE1-58B3-46EC-AAFE-3D308EF3D44A.jpeg

Men hun har da fortsatt skrevet ordet ‘designet’, eller hva prøver hun å fortelle?

Kilde: Coverbrands Instagramkonto

Endret av nicecar
Skrevet
17 minutter siden, Emmy_H skrev:

Du har veldig mange gode poenget her, det er et stort apparat bak denne spesifikke bloggeren. Det er mange som skal ha sin del av det som blir produsert, blant annet UI og et annet stort selskap.  Med tanke på at denne bloggen er et firma som er helt avhengig av annonsører så kan jeg ikke tro på at de har reklamert gratis for Coop xtra eller Glitter, og det i så stor skala de siste 5 mnd, her har det vært innlegg med disse spennene i flere reklameinnlegg (3 stykk) og også i påsken. Alle vet hvor mye en slik reklameplass koster og hvor mye CBE har tapt på å vise disse frem så sant de ikke er samplene fra Coverbrands. 

Helt enig. Tror heller aldri hun reklamerer gratis. Enten har hun brukt spenne fra coverbrands ( som firma selv skriver i Mail) og merket feil i mange måneder ellers har hun reklamert for Nille gratis og det vet vi jo svaret på.. uansett så er spennene identiske med de hun har satt navnet sitt på og umulig for en forbruker å se forskjellen på derfor vil jeg uansett hevde det er reklame for eget merke, feil merket. 

• Liker 12
Skrevet

Det blir så mye ro ro til fiskeskjær når CBE i kommentarfeltet til Coverbrands instagram-post sier at hun ikke har designet dette juggelet og at hun ga beskjed til de om å endre teksten, allikevel så repostet hun innlegget uten endringer......hun, av alle, måtte jo se at Coverbrands hadde forfattet dette uriktig og heller bedt de om å endre det før hun repostet det. Men, om så er tilfelle, at hun visste om feilen, men allikevel repostet det, så var hun kanskje så naiv og trodde at ingen ville reagere på det :eeeh:

• Liker 39
Skrevet
5 timer siden, Regine. skrev:

Ser ut som de nå også har fjernet "i samarbeid med".

18 .....unike........ spenner. 

De har iallfall fått skamløshet i nådegave.

• Liker 32
Skrevet

Regner med at det er maaaange flere enn meg så som den komme! Det er da intet nytt under solen at frua er veldig klar over hvilke ord hun benytter seg av i flisespikkingen.. mener tekstproduksjon. Så kan hun i ettertid komme med at det har hun aldri skrevet/påstått. Hun (og mange andre bloggere) bare legger det frem som om.. Er en egen bloggsjanger. 

• Liker 21
Skrevet

Alså..  Man vet jo ikke lengre hva hennes ord innholder lengre.. For man får jo til stadighet servert løgner atter løgner.. Dette sirkuset hennes får faktisk SE til og se litt bedre ut, til tross all hypokonder tilstanden hennes.. Er jo bare og være ærlig å si som det er. Sannheten er veldig enkelt igrunn.

• Liker 10
Skrevet

En liten tilføyelse til - undres om de egentlig skulle skrive 18 ulike spenner, men syntes det hørte penere med «unike». Unike er de jo ikke, men at de 18 er ulike, det de helt sikkert. 

Dette blir jo bare pinligere og pinligere. 

• Liker 24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...