Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har fått med seg hva som er planen med bloggen? Jeg har spurt ett par ganger, men har ikke fått noe svar… 

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
hvalstad45 skrev (9 minutter siden):

De er så utrolig arrogante! Skjønner de ikke at de taper følgere og engasjement på å være sånn? Folk foretrekker faktisk å følge hyggelige folk som virker som likandes. Det er ikke sikkert Funkygine og gjengen er så veldig hyggelige privat, men de virker jo så mye mer sympatiske mot leserne. Det er sånn man skaper en relasjon til følgerne. Man kan ikke lene seg på det man hadde for ti år siden. Syns det er rart de ikke skjønner det!

Jeg syns spørsmålet kunne vært stilt uten "ubehagelig å se på" - opplysningen. Jeg tror også LK prøver oppriktig å være hyggelig og lite fiendtlig i svaret sitt her. Dessverre for ham (dem) skjønner jo alle med en halv hjerne at det han egentlig sier er "dette er ikke vår feil", "det ser helt fint ut hos oss, problemet ligger hos deg". Vennlig nok prøver han å legge skylden på enheten og ikke personen, men jevnt over, og historikken tatt i betraktning er jo dette bare en hyggelige måte å si føkk off på. Han bruker litt flere ord på å si "da må du kalibrere skjermen din", som han svarte en gang tidligere han fikk spørsmål om hvorfor en foss i Geiranger var blitt knall turkis. (eller noe, jeg husker ikke hva situasjonen var) 

• Liker 45
  • Nyttig 4
Skrevet
FruJohansen skrev (18 minutter siden):

Jeg syns spørsmålet kunne vært stilt uten "ubehagelig å se på" - opplysningen. Jeg tror også LK prøver oppriktig å være hyggelig og lite fiendtlig i svaret sitt her. Dessverre for ham (dem) skjønner jo alle med en halv hjerne at det han egentlig sier er "dette er ikke vår feil", "det ser helt fint ut hos oss, problemet ligger hos deg". Vennlig nok prøver han å legge skylden på enheten og ikke personen, men jevnt over, og historikken tatt i betraktning er jo dette bare en hyggelige måte å si føkk off på. Han bruker litt flere ord på å si "da må du kalibrere skjermen din", som han svarte en gang tidligere han fikk spørsmål om hvorfor en foss i Geiranger var blitt knall turkis. (eller noe, jeg husker ikke hva situasjonen var) 

Han sa det en gang han hadde redigert, slik at alle bilene på bildet ble turkise. 7-8 biler tror. Etter mye om og men, så innrømte de at de hadde gjort noe feil med redigeringen. 

Men jeg skjønner ikke hvorfor de skal skylden på noe her. Kan de ikke bare si at de filmer i mørket... Man kan jo se at lyset er slått av...

• Liker 18
Skrevet
odipodis skrev (1 time siden):

Nei, bildene og videoene er ikke mørke. Det er noe feil med oss og mobilene våre 🧏🏼‍♀️ Fra kommentarfeltet på Netfit-video:

Screenshot_20220210-152929_Instagram.thumb.jpg.f76ebc03c0ea957fe4afca24e36a98d8.jpg

Screenshot_20220210-152944_Instagram.thumb.jpg.94d1250dbb68270369b01970569607dd.jpg

Kanskje du må kalibrere skjermen din eller noe?

• Liker 8
Skrevet

Tro de selv synes det er AKKURAT passe med lys på bildene. Vi andre har bare dårlig smak, ser feil og forstår ikke "kunstneriske bilder" ;) 

• Liker 20
Skrevet (endret)
h/k skrev (5 timer siden):

Hva hun legger ut vs hva det kunne ha vært etter 5 sekunder redigering i instagram. 

Bildet er lånt fra hennes innlegg postet akkurat. 

Screenshot_20220210_112603.jpg

Screenshot_20220210_112411.jpg

De leser ikke her, men har tydeligvis endret bildet etter å ha... lest her? Skjermbilde hvor dine forslag til endringer fra tidligere i dag ligger til venstre og oppdatert fra hennes IG ligger til høyre

1575952064_Screenshot_20220210-172231_OneUIHome.thumb.jpg.56df98277dd32154535db72fc851ae05.jpg

Endret av Medici
  • Liker 34
  • Nyttig 1
Skrevet
vinterskog skrev (19 minutter siden):

Tro de selv synes det er AKKURAT passe med lys på bildene. Vi andre har bare dårlig smak, ser feil og forstår ikke "kunstneriske bilder" ;) 

Jeg må nok klage på min nye IPhone, siden Eriksens selvsagt har rett. 

• Liker 31
  • Nyttig 1
Skrevet
Medici skrev (15 minutter siden):

De leser ikke her, men har tydeligvis endret bildet etter å ha... lest her? Skjermbilde hvor dine forslag til endringer fra tidligere i dag ligger til venstre og oppdatert fra hennes IG ligger til høyre

1575952064_Screenshot_20220210-172231_OneUIHome.thumb.jpg.56df98277dd32154535db72fc851ae05.jpg

Like mørkt på min skjerm nå på Instagram som da jeg redigerte i dag morges 🤔 

• Liker 4
Skrevet
vinterskog skrev (24 minutter siden):

Det har du rett i. Nå har Netfit kommentert at lyset er slik de vil ha det. Det er altså, som vanlig, de som ser på som bare ikke ser hvorfor et mørkt rom er bedre å instruere et publikum fra, enn et lyst. 

• Liker 26
Skrevet
FruJohansen skrev (29 minutter siden):

Det har du rett i. Nå har Netfit kommentert at lyset er slik de vil ha det. Det er altså, som vanlig, de som ser på som bare ikke ser hvorfor et mørkt rom er bedre å instruere et publikum fra, enn et lyst. 

Vanskeligere å se om frua gjør øvelsene rett om det gjøres i halvmørket. Ble kanskje mye fokus på at øvelsene gjøres feil/ dårlig og lite ❤️og 🔥.
Viktigere å vise at det trenes ekstremt mye enn hvordan øvelsene utføres.

• Liker 29
Skrevet
Sparkel skrev (37 minutter siden):

Vanskeligere å se om frua gjør øvelsene rett om det gjøres i halvmørket. Ble kanskje mye fokus på at øvelsene gjøres feil/ dårlig og lite ❤️og 🔥.
Viktigere å vise at det trenes ekstremt mye enn hvordan øvelsene utføres.

I tillegg trenger hun jo ikke bruke flere timer på å sminke seg og fikse sveisen før de skal spille inn netfit. Hun kunne jo til og med hatt på seg en tskjorte, for det er jo ingen som ser magen heller. Sånn sett er det jo rart de ikke har på fyllt med lys...

• Liker 6
Skrevet
Medici skrev (1 time siden):

LK som er fotograf, men må inn på kvinneguiden for å se hvordan han skal redigere bilder. Kanskje på tide å finne seg en ny jobb. 

• Liker 26
Skrevet

Ei som kommenterte svaien i ryggen hennes, men ifølge frua er bare ryggen hennes sånn. Rart den ikke er der når det ikke er fokus på rumpa🤷‍♀️

• Liker 32
  • Nyttig 4
Skrevet
Luckie skrev (16 minutter siden):

Ei som kommenterte svaien i ryggen hennes, men ifølge frua er bare ryggen hennes sånn. Rart den ikke er der når det ikke er fokus på rumpa🤷‍♀️

Helt unikt syndrom det der. Tidvis enorm medfødt kronisk svai som bare fanges på bedriftens egne kanaler. Kameraene til TV2 for eksempel klarer ikke å fange denne eksepsjonelle svaien. 🤷‍♀️ 

• Liker 40
Skrevet

Og på et av bildene av Caroline Berg Eriksen som trener så er hun plutselig blitt mørkebrun. 

• Liker 15
Skrevet
snute skrev (3 timer siden):

Noen som har fått med seg hva som er planen med bloggen? Jeg har spurt ett par ganger, men har ikke fått noe svar… 

godt spørsmål. Slik bloggen var tidligere krevde den stor innsats med bilder etc etc - dette har de vist hverken tid til, engasjement for eller lyst til å gjøre nå

• Liker 4
Skrevet
37 minutter siden, Pusern3 said:

godt spørsmål. Slik bloggen var tidligere krevde den stor innsats med bilder etc etc - dette har de vist hverken tid til, engasjement for eller lyst til å gjøre nå

Ja, selv om jeg alltid har vært kritisk til CBE's mat og kroppsfokus, hadde jeg respekt for hvor mye arbeid hun faktisk la inn i bloggen. Det var jo en heldagsjobb dengang. Nå har de jo nærmest førtidspensjonert seg i forhold. Og jeg er så nysgjerrig på hva de tenker de skal leve av i de tredve åra til de har i arbeidslivet. For hennes navn kan de ikke leve av på evig tid, det blir veldig tydelig nå. Og jeg er litt redd de fortsatt tror de kan det.

• Liker 25
Skrevet
Klaraku78 skrev (3 timer siden):

Han sa det en gang han hadde redigert, slik at alle bilene på bildet ble turkise. 7-8 biler tror. Etter mye om og men, så innrømte de at de hadde gjort noe feil med redigeringen. 

Men jeg skjønner ikke hvorfor de skal skylden på noe her. Kan de ikke bare si at de filmer i mørket... Man kan jo se at lyset er slått av...

Det blir vel litt vanskelig for LK det:

«Vi filmer i mørket»

«Hvorfor det?»

«Eeeh.. fordi fordi… fordi da synes jeg at jeg ser så mystisk og sexy ut.»

• Liker 30
Skrevet

Dette er et åpent spørsmål til alle som vil svare i denne tråden: Hvorfor gidder dere fortsatt følge henne? For min del ble stilleoktober spikeren i kista for å følge med sporadisk på deres kanaler, for fy faen så kjedelig kanalene deres er. Dæv blogg, samme traltet på instagram, en treningsapp som tilsynelatende aldri kommer, og veldig lite flatterende oppførsel fra noen fra bedriften. Greit nok at denne tråden har avdekket noen ganske grove forfalskninger og oppførsel fra bedriftens eiere, og jeg er helt enig i kritikk rettet mot kroppsbilde, filterbruk, barneeksponering, brudd på merking av reklame og alkohollov, osv, osv, osv, men... Hvorfor gidder dere følge dette? For meg ble stilleoktober spikeren i kista. Det gav meg ingenting å følge dem. Bare ren resignasjon. Jeg ser at flere som var aktive i tråden har blitt veldig fraværende etter stilleoktober. Så til dere som fortsatt orker å se på dette trainwrecket: Hvorfor? Hva er igjen å følge med på? Spørsmålet er ikke en kritikk mot tråden, brukerne eller en kommentar mot all den reelle kritikken som kommer fra diskusjoner her. Jeg er bare oppriktig nysgjerrig på hva som får folk til å gidde å bli værende når hovedpersonen åpenbart aldri kommer til å skifte spor. 

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet
5 minutter siden, Sursøtsaus said:

Dette er et åpent spørsmål til alle som vil svare i denne tråden: Hvorfor gidder dere fortsatt følge henne? For min del ble stilleoktober spikeren i kista for å følge med sporadisk på deres kanaler, for fy faen så kjedelig kanalene deres er. Dæv blogg, samme traltet på instagram, en treningsapp som tilsynelatende aldri kommer, og veldig lite flatterende oppførsel fra noen fra bedriften. Greit nok at denne tråden har avdekket noen ganske grove forfalskninger og oppførsel fra bedriftens eiere, og jeg er helt enig i kritikk rettet mot kroppsbilde, filterbruk, barneeksponering, brudd på merking av reklame og alkohollov, osv, osv, osv, men... Hvorfor gidder dere følge dette? For meg ble stilleoktober spikeren i kista. Det gav meg ingenting å følge dem. Bare ren resignasjon. Jeg ser at flere som var aktive i tråden har blitt veldig fraværende etter stilleoktober. Så til dere som fortsatt orker å se på dette trainwrecket: Hvorfor? Hva er igjen å følge med på? Spørsmålet er ikke en kritikk mot tråden, brukerne eller en kommentar mot all den reelle kritikken som kommer fra diskusjoner her. Jeg er bare oppriktig nysgjerrig på hva som får folk til å gidde å bli værende når hovedpersonen åpenbart aldri kommer til å skifte spor. 

Trenger vi virkelig enda en runde med dette?

• Liker 29
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...