Aquarius04 Skrevet 9. februar 2022 #56981 Skrevet 9. februar 2022 (endret) Blinkie skrev (19 timer siden): Herregud så tåpelig den gåingen hennes er på the well, i gangen i den røde kjolen 😮 Dama er 34 år gammel. Og oppfører seg som om hun er fjortis. Jeg skal aldri sette mine bein på The well igjen siden de sponser lke og cbe 👎🏻 Denne mener du? Jeg tenkte det samme. Og det antrekket der…smaken er som baken, men classy er det ikke. En lekker kasjmir-kjole eller noe hadde vært mye kulere og langt mer elegant. Hun har tydeligvis ikke fått memoet med å *enten* vise bein ELLER bryst… (Kilde: story på Instagram - kan ikke linkes til) Endret 9. februar 2022 av Aquarius04 13
123Frustrert Skrevet 9. februar 2022 #56982 Skrevet 9. februar 2022 Aquarius04 skrev (6 minutter siden): Denne mener du? Jeg tenkte det samme. Og det antrekket der…smaken er som baken, men classy er det ikke. En lekker kasjmir-kjole eller noe hadde vært mye kulere og langt mer elegant. Hun har tydeligvis ikke fått memoet med å *enten* vise bein ELLER bryst… (Kilde: story på Instagram - kan ikke linkes til) i utgangspunktet skal cbe få gå i akkurat hva hun ønsker, problemet mitt er når en godt voksen dame med to små barn, alltid spiller på kropp og sex. Det være seg i boblebad, bortover en korridor, drikke kaffe, tøye, ja til og med på joggetur spiller denne dama på sex. Det er så ekstremt usexy og være så usikker på seg selv som dette selvopptatte paret midt i 30-årene. Og når de da lever av å påvirke, om de tenker at dette er å påvirke verden til en bedre plass å leve er de jo helt på viddene. 40
Aquarius04 Skrevet 9. februar 2022 #56983 Skrevet 9. februar 2022 123Frustrert skrev (8 minutter siden): i utgangspunktet skal cbe få gå i akkurat hva hun ønsker, problemet mitt er når en godt voksen dame med to små barn, alltid spiller på kropp og sex. Det være seg i boblebad, bortover en korridor, drikke kaffe, tøye, ja til og med på joggetur spiller denne dama på sex. Det er så ekstremt usexy og være så usikker på seg selv som dette selvopptatte paret midt i 30-årene. Og når de da lever av å påvirke, om de tenker at dette er å påvirke verden til en bedre plass å leve er de jo helt på viddene. Ja, som jeg sa er smaken som baken. Utover det er jeg helt enig med deg. Bekreftelsesbehovet er skyhøyt. De færreste kan relatere til slikt. 7
Rev. Revenge Skrevet 9. februar 2022 #56985 Skrevet 9. februar 2022 Som vanlig lurer jeg mest på hva som er budskapet som skal formidles til de ymse målgruppene. Jeg slår igjen fast at det ikke dreier seg om målgruppene men om det vandrende objektet i minimal bekledning hos the Well. Jeg kan alltids ramle innom og spørre om the Well gidder å betale for denne typen "markedsføring" eller om det igjen dreier seg om ønsketenkning som enten etterfaktureres i likhet med Hotel Continental (en stund siden sist) eller bare trekkes fra i regnskapet . 22
Benazim Skrevet 9. februar 2022 #56986 Skrevet 9. februar 2022 Hun kan veldig gjerne gå med både underkjoler, neglisjé og nattkjoler ute blant folk for min del. Folk får kle seg som de vil. Det mener jeg virkelig. Og jeg liker det til og med når folk gir blaffen i alminnelige normer og regler og bare ifører seg det de føler for. Hun kan likevel ikke kreve at folk synes at det er smakfullt og classy når hun går med underkjole i offentligheten. Dessuten, når hun går på restaurant iført nattkjole, burde hun jo skjønne at det er noe folk kommer til å diskutere. 42
Mariángel Skrevet 9. februar 2022 #56987 Skrevet 9. februar 2022 (endret) Lopploella skrev (15 minutter siden): «Heldige kaffekoppen»?!?!?! 🤯 Og med et blunkfjes etterpå bare for å toppe det hele. Ble uvel Endret 9. februar 2022 av Mariángel 23
Pusern3 Skrevet 9. februar 2022 #56988 Skrevet 9. februar 2022 Aquarius04 skrev (41 minutter siden): Denne mener du? Jeg tenkte det samme. Og det antrekket der…smaken er som baken, men classy er det ikke. En lekker kasjmir-kjole eller noe hadde vært mye kulere og langt mer elegant. Hun har tydeligvis ikke fått memoet med å *enten* vise bein ELLER bryst… (Kilde: story på Instagram - kan ikke linkes til) Enig 1
Rev. Revenge Skrevet 9. februar 2022 #56989 Skrevet 9. februar 2022 Donpedro skrev (1 time siden): Det er så gøy å tenke behind the scenes. Som når han filmet henne fra andre enden av bassenget, og hun går rolig og sensuelt opp av vannet. « Nå kan du gå!!!» sist jeg var på Vestlia resort håpet jeg at jeg skulle møte den på tur med drone, dvs han 200 m unna resten av familien for å ikke synes på filmen.😆 Det kan godt hende det er gøy å være fluen på veggen én gang, men jeg kan ikke tenke meg at det er spesielt gøy å være fruen på filmen en dullion ganger om dagen. 9
Benazim Skrevet 9. februar 2022 #56990 Skrevet 9. februar 2022 Lafamiglia skrev (15 minutter siden): Hun kan veldig gjerne gå med både underkjoler, neglisjé og nattkjoler ute blant folk for min del. Folk får kle seg som de vil. Det mener jeg virkelig. Og jeg liker det til og med når folk gir blaffen i alminnelige normer og regler og bare ifører seg det de føler for. Hun kan likevel ikke kreve at folk synes at det er smakfullt og classy når hun går med underkjole i offentligheten. Dessuten, når hun går på restaurant iført nattkjole, burde hun jo skjønne at det er noe folk kommer til å diskutere. Datteren min insisterte på å møte opp i barnehagen i pysj en gang, fordi hun syntes den hadde så kult motiv. Det var umulig å snakke henne bort fra det, så dermed ble det helt greit. Jeg synes det er viktig med et tolerant samfunn, så pysj i barnehagen, i likhet med fotballfruer som totalt mangler innsikt i alminnelige kleskoder, bør bli akseptert av samfunnet, mener jeg. 2
MacBeth Skrevet 9. februar 2022 #56991 Skrevet 9. februar 2022 (endret) Felis skrev (1 time siden): Selv når bedriftseierne selv gjør det til et tema i bedriftens kanaler? Vi skal ikke mange dagene tilbake hvor de la ut en video som mer enn hintet om en runde i halmen på et sponset hotellopphold. Og det er bedriftseier Caroline Berg Eriksen som stilte opp i podcast med en kollega og fortalte om sexlivet sitt (ja, det var tema for episoden). Fra hva hun fortalte har de sex sjeldnere enn gjennomsnittet, statistisk sett. Foran kamera på Bloggerne har de diskutert tenningsmønster, LKE har forsikret hele det norske folk om at han ikke tenner på sexy undertøy. Videre vet vi at Lars Kristian foretrekker sushi framfor sex etter en fuktig kveld på byen, selv om Caroline gjerne vil det annerledes. I tillegg er det de daglige bildene de poster som fokuserer på naken hud, gjerne med et hint av brystvorter og kjønn (bare akkurat nok skjult til å ikke slettes av Instagram). Men du synes fremdeles sex er en privatsak? Jeg synes dog du har rett i at det er unødvendig å spekulere i hvorfor CBE har så stort bekreftelsesbehov, det holder å konstatere at det er stort. Jeg har ikke sagt at det er en privatsak (der legger du forøvrig ord i munnen på meg) det har dem selv gjort helt klart i flere eksempler som du gir, at det ikke er, og det kan gjerne diskuteres om de konkrete eksemplene du gir, hvor vidt det er passende/kleint å fremstille seg selv slik dem gjør, eller hva nå enn folk måtte mene om de konkrete postene, det er absolutt innafor, men deres sexliv generelt og spekulasjon rundt hvorvidt dem har sex, eller om de virkelig er tiltrukket av hverandre blir etter min mening fremdeles irrelevant i denne tråden. Bildene som fokuserer på hud er høyst sexualiserte, men gir vel ingen assosiasjon til bedriftseierenes sexliv, det kan du da umulig mene..?! Endret 9. februar 2022 av MacBeth 3
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 9. februar 2022 Populært innlegg #56992 Skrevet 9. februar 2022 (endret) Lafamiglia skrev (17 minutter siden): Datteren min insisterte på å møte opp i barnehagen i pysj en gang, fordi hun syntes den hadde så kult motiv. Det var umulig å snakke henne bort fra det, så dermed ble det helt greit. Jeg synes det er viktig med et tolerant samfunn, så pysj i barnehagen, i likhet med fotballfruer som totalt mangler innsikt i alminnelige kleskoder, bør bli akseptert av samfunnet, mener jeg. Jepp. Nå som hjemmekontor ikke lenger er påbudt, er det selvfølgelig helt akseptabelt å stille opp i nattkjole i åpent kontorlandskap og arbeidslunsje i pysjen på Brasseri Handsken. Det skal bli digg med pendling igjen, iført tøfler og slåbrok. At vi er voksne og ikke 3-åringer har intet med kontekst å gjøre. Endret 9. februar 2022 av Revenge o'Cavatina 51 1 6
Benazim Skrevet 9. februar 2022 #56993 Skrevet 9. februar 2022 Revenge o'Cavatina skrev (1 minutt siden): Jepp. Nå som hjemmekontor ikke lenger er påbudt, er det selvfølgelig helt akseptabelt å stille opp i nattkjole i åpent kontorlandskap og arbeidslunsje i pysjen på Brasseri Handsken. Det skal bli digg med pendling igjen, iført tøfler og slåbrok. Jeg liker at folk bryter konvensjoner og bare gir blaffen. Mer nattkjole og andre uortodokse antrekk i offentligheten! Hun kan være glad for at hun bor i Norge, hvor det er litt mer aksept for sånt. Hadde hun møtt opp på et eksklusivt hotell i Roma eller London, ville hun fått tildelt et klesplagg. For det er jo en alminnelig oppfatning blant dannede mennesker, at man kler seg ulikt på stranda, på soverommet, hjemme, og på (luksus)hotell/-restaurant. Men igjen, jeg digger at hun gjør opprør her, gjennom å kle seg helt på tvers av gjengs kutyme. 9
Gjest Blinkie Skrevet 9. februar 2022 #56994 Skrevet 9. februar 2022 Aquarius04 skrev (1 time siden): Denne mener du? Jeg tenkte det samme. Og det antrekket der…smaken er som baken, men classy er det ikke. En lekker kasjmir-kjole eller noe hadde vært mye kulere og langt mer elegant. Hun har tydeligvis ikke fått memoet med å *enten* vise bein ELLER bryst… (Kilde: story på Instagram - kan ikke linkes til) Yes. Det ser veldig dumt ut, synes jeg. Pumpsene er lekre da 🤩
Populært innlegg Felis Skrevet 9. februar 2022 Populært innlegg #56995 Skrevet 9. februar 2022 MacBeth skrev (13 minutter siden): Jeg har ikke sagt at det er en privatsak (der legger du forøvrig ord i munnen på meg) det har dem selv gjort helt klart i flere eksempler som du gir, at det ikke er, og det kan gjerne diskuteres om de konkrete eksemplene du gir, hvor vidt det er passende/kleint å fremstille seg selv slik dem gjør, eller hva nå enn folk måtte mene om de konkrete postene, det er absolutt innafor, men deres sexliv generelt og spekulasjon rundt hvorvidt dem har sex, eller om de virkelig er tiltrukket av hverandre blir etter min mening fremdeles irrelevant i denne tråden. Bildene som fokuserer på hud er høyst sexualiserte, men gir vel ingen assosiasjon til bedriftseierenes sexliv, det kan du da umulig mene..?! Da beklager jeg, det var absolutt ikke meningen å legge ord i munnen på deg. Du ville bare bestemme premissene for diskusjonen her inne. Skjønner... Jeg synes dog ikke det er irrelevant å diskutere (ikke spekulere), da paret to ganger på rappen har brukt sitt eget sexliv (eksisterende eller ei) i reklameoppdrag. Særlig interessant er det i kombinasjon med The Well, som allerede har et rykte på seg for å være en arena for offentlig sex. Bare se på de mange trådene om stedet her inne, jeg er ikke alene om dette inntrykket. Da blir jo hovedpersonens seksualiserte bilder høyst betenkelige i reklamesammenheng. Når det er sagt, driter jeg i om paret har sex eller ikke, om det er sjeldnere enn gjennomsnittet, eller om LKE tenner på kona. Dette er informasjon jeg blir servert, uten at jeg ønsker det. Akkurat som jeg heller ikke ønsker bedriftseiers private deler midt i fleisen. Det sier noe om parets evne til å lese rommet, i mangel av et bedre uttrykk. Det samme ser vi når Caroline kler seg i nattklubbantrekk i barnebursdager, drar på sightseeing i en konservativ by i treningsbh og spiser i restaurant kun iført undertøy. Det er en tid for alt, og Carolines klokke går konstant feil. Jeg synes det er interessant at noen som lever av sosiale medier ikke selv ser dette. At de ikke selv reagerer på alle de lettkledde bots-ene, eller at tante skriver på bedriftskanalen at kaffekoppen foran skrittet til nevøen er "heldig" eller at kommentarene på treningsinnlegg stort sett går på kropp (de skal starte et treningsuniversj, skal de ikke?). Det er ikke like viktig som barneeksponering, thinspo og alkoholreklame, selvfølgelig, men et interessant fenomen. Hvor langt kan man bevege seg fra virkeligheten hvis man lever i en boble, hvor all tilbakemelding som ikke er hyllest, slettes, og hvor eneste input er diverse klinikkansatte og familie. Jeg håper noen snart forsker på det. 59 16
Rev. Revenge Skrevet 9. februar 2022 #56996 Skrevet 9. februar 2022 Lafamiglia skrev (16 minutter siden): Jeg liker at folk bryter konvensjoner og bare gir blaffen. Mer nattkjole og andre uortodokse antrekk i offentligheten! Hun kan være glad for at hun bor i Norge, hvor det er litt mer aksept for sånt. Hadde hun møtt opp på et eksklusivt hotell i Roma eller London, ville hun fått tildelt et klesplagg. For det er jo en alminnelig oppfatning blant dannede mennesker, at man kler seg ulikt på stranda, på soverommet, hjemme, og på (luksus)hotell/-restaurant. Men igjen, jeg digger at hun gjør opprør her, gjennom å kle seg helt på tvers av gjengs kutyme. Helt enig! Vi får se hvor lenge vi beholder jobbene våre når vi stiller opp på frokostmøte i blondeundetøyet 25
Heartland Skrevet 9. februar 2022 #56997 Skrevet 9. februar 2022 Felis skrev (13 minutter siden): Da beklager jeg, det var absolutt ikke meningen å legge ord i munnen på deg. Du ville bare bestemme premissene for diskusjonen her inne. Skjønner... Jeg synes dog ikke det er irrelevant å diskutere (ikke spekulere), da paret to ganger på rappen har brukt sitt eget sexliv (eksisterende eller ei) i reklameoppdrag. Særlig interessant er det i kombinasjon med The Well, som allerede har et rykte på seg for å være en arena for offentlig sex. Bare se på de mange trådene om stedet her inne, jeg er ikke alene om dette inntrykket. Da blir jo hovedpersonens seksualiserte bilder høyst betenkelige i reklamesammenheng. Når det er sagt, driter jeg i om paret har sex eller ikke, om det er sjeldnere enn gjennomsnittet, eller om LKE tenner på kona. Dette er informasjon jeg blir servert, uten at jeg ønsker det. Akkurat som jeg heller ikke ønsker bedriftseiers private deler midt i fleisen. Det sier noe om parets evne til å lese rommet, i mangel av et bedre uttrykk. Det samme ser vi når Caroline kler seg i nattklubbantrekk i barnebursdager, drar på sightseeing i en konservativ by i treningsbh og spiser i restaurant kun iført undertøy. Det er en tid for alt, og Carolines klokke går konstant feil. Jeg synes det er interessant at noen som lever av sosiale medier ikke selv ser dette. At de ikke selv reagerer på alle de lettkledde bots-ene, eller at tante skriver på bedriftskanalen at kaffekoppen foran skrittet til nevøen er "heldig" eller at kommentarene på treningsinnlegg stort sett går på kropp (de skal starte et treningsuniversj, skal de ikke?). Det er ikke like viktig som barneeksponering, thinspo og alkoholreklame, selvfølgelig, men et interessant fenomen. Hvor langt kan man bevege seg fra virkeligheten hvis man lever i en boble, hvor all tilbakemelding som ikke er hyllest, slettes, og hvor eneste input er diverse klinikkansatte og familie. Jeg håper noen snart forsker på det. Amen! SÅ godt skrevet!! 🙌🏻 Ellie77 skrev (2 timer siden): Oi! Se hvem som har fått seg jobb! Hva i ALLE dager mener han med det der?? 😂😂 25
Surikatt Skrevet 9. februar 2022 #56998 Skrevet 9. februar 2022 Aquarius04 skrev (1 time siden): Denne mener du? Jeg tenkte det samme. Og det antrekket der…smaken er som baken, men classy er det ikke. En lekker kasjmir-kjole eller noe hadde vært mye kulere og langt mer elegant. Hun har tydeligvis ikke fått memoet med å *enten* vise bein ELLER bryst… (Kilde: story på Instagram - kan ikke linkes til) Håper ikke hun gikk kledd slik i restauranten 8
Vipser Skrevet 9. februar 2022 #56999 Skrevet 9. februar 2022 Er det noen som har sett den nye iskaffen til Tine i butikk ennå? Eller har fruen tilfeldigvis fått tak i den mens de ansatte pakket den opp? 🤔 Min lokale Rema har den ikke. 5
FruRosa Skrevet 9. februar 2022 #57000 Skrevet 9. februar 2022 Surikatt skrev (54 minutter siden): Håper ikke hun gikk kledd slik i restauranten Å joda, den lille røde var på under måltidet. (Skjermdump av film på story) 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå