LullaSkrulla Skrevet 9. februar 2022 #56921 Skrevet 9. februar 2022 FruJohansen skrev (4 minutter siden): Kjolen til Iselin ble også diskutert over flere sider i hennes tråd. Folk kler seg som de vil, og jeg syns heller ikke at det i seg selv er kritikkverdig å blamere seg med flåsete videoer i en tom hotellkorridor. Hun så flott ut i den røde kjolen. Som innhold på sosiale medier slår det jo litt begge veier - det skaper debatt og oppmerksomhet, noe de absolutt trenger. Men det er også med på å sementere inntrykket av henne som en slags barbie- figur uten annet å tilby enn hud og sexy poseringer. Det jeg egentlig lurer mest på, og som jeg personlig syns er pinlig, er hvordan tanken oppstår i hodet på en av dem - Caroline paraderer bortover gangen mens han filmer henne bakfra - hva slags samtale har de før de begynner å filme? Jeg klarer virkelig ikke se for meg en eneste voksen person jeg kjenner, som ville filmet noe lignende, og publisert det. Dette er det som oppleves som kanalens største problem nå om dagen. De har fjernet seg helt fra alt som er relaterbart for andre, og virker å tro selv at de har "opphøyet seg" fra almuen. Mens de fleste som bivåner sitter med følelsen av at de på alle måter er på full fart i stikk motsatt retning. Den ble det, ja. Beklager, da gjorde jeg litt dårlig research. CBE blir mer og mer kunstig og fronter usunne idealer og får kritikk med det som bakteppe også i hvordan hun kler seg. Det gir mening. 14
Pusern3 Skrevet 9. februar 2022 #56922 Skrevet 9. februar 2022 LullaSkrulla skrev (1 time siden): Et oppriktig spørsmål fordi jeg undrer meg: det virker som noen mennesker kan gå svært lettkledd og få masse ros og skryt for det, mens andre ikke kan det, hvorfor er det sånn? Så vidt jeg har fått med meg har Iselin Guttormsen gått i gjennomsiktig kjole i selskap, men mest (tror jeg, jeg følger ikke tråden hennes så godt) fått kommentaren på at hun er hot. CBE kler seg lettkledd og det kommenteres ofte at en småbarnsmor i 30-årene ikke bør det. De er begge småbarnsmødre og omtrent like gamle, er de ikke? Hva gjør at den ene får skryt mens den andre ikke? Iselin har fått mange negative kommentarer og mye kritikk for akkurat det i det siste. Kritikk for at hun har lagt om stilen etter samlivsbruddet. 3
Pusern3 Skrevet 9. februar 2022 #56923 Skrevet 9. februar 2022 Isild skrev (1 time siden): Tenker på du kritikk de får her, eller generellt? For jeg tror nok at det her i KG-tråden til CBE.no tidvis kan fremstå som mye og massiv kritikk. Dette fordi dette er en av de største influencerne som var - som igjen ga en stor og populær tråd her - som mange følger og kommenterer. En av tingene man diskuterer ang Caroline er at hun fronter et enormt kroppspress, og poserer og redigerer bilder for å se sterkere/tynnere ut. Det har ikke direkte noe med lettkledd å gjøre, men noenganger er det nettopp når hun er lettkledd at dette skjer. Ellers tror jeg det bare er sånn at jo flere som følger tråden = flere som kommenterer "alt og ingenting", som f.eks at en kjole ser ut som en underkjole. De tyr også mer og mer til "sex sells" i noe som kan virke som "whatever sells" i og med at bedriften ikke lenger har den populariteten den hadde. Det kommenteres nok mer enn f.eks Iselin, fordi Caroline var veldig påkledd og hadde en helt annen fremtoning tidligere. De har rett og slett byttet image totalt. Iselin er ikke like mye i vinden her på KG, det har nok sammenheng med at hun ikke eksponerer barna sine, ikke fronter kroppspress og andre ting som ofte gjør AT influencere blir disktuert her. Ser man på f.eks Instagram, så ser det ut til at Caroline får massevis av tomler opp, flammeemojies og kommentarer på at hun er hot når hun er lettkledd hun også. spot on
Pusern3 Skrevet 9. februar 2022 #56924 Skrevet 9. februar 2022 FruJohansen skrev (1 time siden): Kjolen til Iselin ble også diskutert over flere sider i hennes tråd. Folk kler seg som de vil, og jeg syns heller ikke at det i seg selv er kritikkverdig å blamere seg med flåsete videoer i en tom hotellkorridor. Hun så flott ut i den røde kjolen. Som innhold på sosiale medier slår det jo litt begge veier - det skaper debatt og oppmerksomhet, noe de absolutt trenger. Men det er også med på å sementere inntrykket av henne som en slags barbie- figur uten annet å tilby enn hud og sexy poseringer. Det jeg egentlig lurer mest på, og som jeg personlig syns er pinlig, er hvordan tanken oppstår i hodet på en av dem - Caroline paraderer bortover gangen mens han filmer henne bakfra - hva slags samtale har de før de begynner å filme? Jeg klarer virkelig ikke se for meg en eneste voksen person jeg kjenner, som ville filmet noe lignende, og publisert det. Dette er det som oppleves som kanalens største problem nå om dagen. De har fjernet seg helt fra alt som er relaterbart for andre, og virker å tro selv at de har "opphøyet seg" fra almuen. Mens de fleste som bivåner sitter med følelsen av at de på alle måter er på full fart i stikk motsatt retning. Veldig bra resonnert. Tenker også at de på ingen måte treffer med sitt innhold på sosiale medier i forhold til alders segmentet de beveger seg i. De er ikke pur unge lengre og burde i mye større grad se på hva folk rundt deres alder er opptatt av. Greit at mange trener og finner kanskje inspirasjon der men folk rundt deres alder med familie etc er vel så opptatt av aktiviteter for hele familien og ikke minst felles opplevelser ute. Den mørke dystre kjelleren med uendelige løpeturer inspirerer ikke de som de burde ha fokus på å inspirere.. 5 år til og de nærmer seg middelaldrende. 20-åringer vil da knapt se på dem som forbilder. og det kroppshysteriet de har er direkte skadelig å presentere utad - dessverre nok mange som kan få en negativ inspirasjon her 17
Hallepalle2 Skrevet 9. februar 2022 #56925 Skrevet 9. februar 2022 FruJohansen skrev (1 time siden): Kjolen til Iselin ble også diskutert over flere sider i hennes tråd. Folk kler seg som de vil, og jeg syns heller ikke at det i seg selv er kritikkverdig å blamere seg med flåsete videoer i en tom hotellkorridor. Hun så flott ut i den røde kjolen. Som innhold på sosiale medier slår det jo litt begge veier - det skaper debatt og oppmerksomhet, noe de absolutt trenger. Men det er også med på å sementere inntrykket av henne som en slags barbie- figur uten annet å tilby enn hud og sexy poseringer. Det jeg egentlig lurer mest på, og som jeg personlig syns er pinlig, er hvordan tanken oppstår i hodet på en av dem - Caroline paraderer bortover gangen mens han filmer henne bakfra - hva slags samtale har de før de begynner å filme? Jeg klarer virkelig ikke se for meg en eneste voksen person jeg kjenner, som ville filmet noe lignende, og publisert det. Dette er det som oppleves som kanalens største problem nå om dagen. De har fjernet seg helt fra alt som er relaterbart for andre, og virker å tro selv at de har "opphøyet seg" fra almuen. Mens de fleste som bivåner sitter med følelsen av at de på alle måter er på full fart i stikk motsatt retning. Den planleggingen og de samtalene tenker jeg også over. Spesielt når de skal være ‘sexy’, men også i hverdagslige situasjoner som når han må stå over henne og filme mens hun skjærer opp mat og liksom fører den opp mot munnen (telefonen). Det er jo nesten som man hører hjernecellene trekker sitt siste sukk. 27
Populært innlegg Felis Skrevet 9. februar 2022 Populært innlegg #56926 Skrevet 9. februar 2022 The Well sliter med dårlig rykte. Det har lenge versert rykter om at folk har sex i bassengene og at hele stedet er litt uhygienisk. Det hjalp ikke med en artikkel fra 2017, som bekreftet at det fantes sæd der, og i tillegg fant legionella. Jeg vet at artikkelen er fra 2017, og at rykter bare er rykter, men likevel sitter jeg igjen med et inntrykk av at The Well er et møkkete sted hvor man risikerer å få andre menneskers seksuelle aktiviteter midt i fleisen. Det er tross alt slik markedsføring fungerer, man skaper et inntrykk som fester seg. Slik jeg ser det burde The Well fokusere på å kvitte seg med dette lugubre imaget. Da kan jeg ikke tenke meg verre måte å bruke markedsføringsbudsjettet på, en paret fra Særp. Caroline er jo allerede kjent for sine lettkledde bilder med kom-og-ta-meg-bikk, uten tanke for om publikum ønsker å få hennes bryster og underliv i fleisen. Og nå fokuserer hun på å løpe rundt i korridorene i undertøyet. Man trenger altså ikke å bevege seg helt til bassenget for å få andre menneskers lyst i fleisen... En annen ting er at hun er uhygienisk. Hun vasker ikke hendene, ungene må minne henne på det. Hun dokumenterer svettefest i kjelleren, samtidig som hun sitter på kjøkkenbenken i det samme tøyet. Og hun går på cafe, inntar frokosten på hotellet, tar vaksine og henter ungene i dette treningstøyet. Hun makter ikke å følge de enkleste smittevernsregler, hun mestrer ikke den enkle kunsten å sette på seg en ansiktsmaske, hun holder ikke avstand, hun er ute blant folk selv om hun hoster osv, osv. For ikke å snakke om de klørne hun har insistert på å ha på under hele pandemien. Er dette et menneske jeg ønsker å dele basseng med? Nei takk. Og så har vi mannen hennes, med sin fettfobi og sitt forferdelige kvinnesyn. Beyonce er 20kg for tung og Adele kommer til å dø av fedme. Lår som møtes er maskulint og har du ikke thigh gap i sjette svangerskapsmåned er du feit. Fyren går på fest med fettklype, og skryter av sin lave fettprosent. Er dette en fyr jeg vil bade naken sammen med? Jeg ville ikke badet og jeg så gikk heldekkende badedrakt. Jeg hadde blitt svært selvbevisst. Kanskje han har rett, jeg burde ligge i kaloriunderskudd rundt midjen og på lårene, men litt i overskudd på pupper og rumpe. Og hold inn magen, for guds skyld, sug nå inn den magen! For et merkelig valg av frontfigurer! Det eneste jeg kan tenke meg er at The Well ikke ønsker slike gjester som meg. Dere vet, de kjøpesterke kvinnene og mennene deres... 108 7 23
FruGlad Skrevet 9. februar 2022 #56927 Skrevet 9. februar 2022 Felis skrev (26 minutter siden): The Well sliter med dårlig rykte. Det har lenge versert rykter om at folk har sex i bassengene og at hele stedet er litt uhygienisk. Det hjalp ikke med en artikkel fra 2017, som bekreftet at det fantes sæd der, og i tillegg fant legionella. Jeg vet at artikkelen er fra 2017, og at rykter bare er rykter, men likevel sitter jeg igjen med et inntrykk av at The Well er et møkkete sted hvor man risikerer å få andre menneskers seksuelle aktiviteter midt i fleisen. Det er tross alt slik markedsføring fungerer, man skaper et inntrykk som fester seg. Slik jeg ser det burde The Well fokusere på å kvitte seg med dette lugubre imaget. Da kan jeg ikke tenke meg verre måte å bruke markedsføringsbudsjettet på, en paret fra Særp. Caroline er jo allerede kjent for sine lettkledde bilder med kom-og-ta-meg-bikk, uten tanke for om publikum ønsker å få hennes bryster og underliv i fleisen. Og nå fokuserer hun på å løpe rundt i korridorene i undertøyet. Man trenger altså ikke å bevege seg helt til bassenget for å få andre menneskers lyst i fleisen... En annen ting er at hun er uhygienisk. Hun vasker ikke hendene, ungene må minne henne på det. Hun dokumenterer svettefest i kjelleren, samtidig som hun sitter på kjøkkenbenken i det samme tøyet. Og hun går på cafe, inntar frokosten på hotellet, tar vaksine og henter ungene i dette treningstøyet. Hun makter ikke å følge de enkleste smittevernsregler, hun mestrer ikke den enkle kunsten å sette på seg en ansiktsmaske, hun holder ikke avstand, hun er ute blant folk selv om hun hoster osv, osv. For ikke å snakke om de klørne hun har insistert på å ha på under hele pandemien. Er dette et menneske jeg ønsker å dele basseng med? Nei takk. Og så har vi mannen hennes, med sin fettfobi og sitt forferdelige kvinnesyn. Beyonce er 20kg for tung og Adele kommer til å dø av fedme. Lår som møtes er maskulint og har du ikke thigh gap i sjette svangerskapsmåned er du feit. Fyren går på fest med fettklype, og skryter av sin lave fettprosent. Er dette en fyr jeg vil bade naken sammen med? Jeg ville ikke badet og jeg så gikk heldekkende badedrakt. Jeg hadde blitt svært selvbevisst. Kanskje han har rett, jeg burde ligge i kaloriunderskudd rundt midjen og på lårene, men litt i overskudd på pupper og rumpe. Og hold inn magen, for guds skyld, sug nå inn den magen! For et merkelig valg av frontfigurer! Det eneste jeg kan tenke meg er at The Well ikke ønsker slike gjester som meg. Dere vet, de kjøpesterke kvinnene og mennene deres... Dette! 🙌🏻 21
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 9. februar 2022 #56928 Skrevet 9. februar 2022 Felis skrev (32 minutter siden): The Well sliter med dårlig rykte. Det har lenge versert rykter om at folk har sex i bassengene og at hele stedet er litt uhygienisk. Det hjalp ikke med en artikkel fra 2017, som bekreftet at det fantes sæd der, og i tillegg fant legionella. Jeg vet at artikkelen er fra 2017, og at rykter bare er rykter, men likevel sitter jeg igjen med et inntrykk av at The Well er et møkkete sted hvor man risikerer å få andre menneskers seksuelle aktiviteter midt i fleisen. Det er tross alt slik markedsføring fungerer, man skaper et inntrykk som fester seg. Slik jeg ser det burde The Well fokusere på å kvitte seg med dette lugubre imaget. Da kan jeg ikke tenke meg verre måte å bruke markedsføringsbudsjettet på, en paret fra Særp. Caroline er jo allerede kjent for sine lettkledde bilder med kom-og-ta-meg-bikk, uten tanke for om publikum ønsker å få hennes bryster og underliv i fleisen. Og nå fokuserer hun på å løpe rundt i korridorene i undertøyet. Man trenger altså ikke å bevege seg helt til bassenget for å få andre menneskers lyst i fleisen... En annen ting er at hun er uhygienisk. Hun vasker ikke hendene, ungene må minne henne på det. Hun dokumenterer svettefest i kjelleren, samtidig som hun sitter på kjøkkenbenken i det samme tøyet. Og hun går på cafe, inntar frokosten på hotellet, tar vaksine og henter ungene i dette treningstøyet. Hun makter ikke å følge de enkleste smittevernsregler, hun mestrer ikke den enkle kunsten å sette på seg en ansiktsmaske, hun holder ikke avstand, hun er ute blant folk selv om hun hoster osv, osv. For ikke å snakke om de klørne hun har insistert på å ha på under hele pandemien. Er dette et menneske jeg ønsker å dele basseng med? Nei takk. Og så har vi mannen hennes, med sin fettfobi og sitt forferdelige kvinnesyn. Beyonce er 20kg for tung og Adele kommer til å dø av fedme. Lår som møtes er maskulint og har du ikke thigh gap i sjette svangerskapsmåned er du feit. Fyren går på fest med fettklype, og skryter av sin lave fettprosent. Er dette en fyr jeg vil bade naken sammen med? Jeg ville ikke badet og jeg så gikk heldekkende badedrakt. Jeg hadde blitt svært selvbevisst. Kanskje han har rett, jeg burde ligge i kaloriunderskudd rundt midjen og på lårene, men litt i overskudd på pupper og rumpe. Og hold inn magen, for guds skyld, sug nå inn den magen! For et merkelig valg av frontfigurer! Det eneste jeg kan tenke meg er at The Well ikke ønsker slike gjester som meg. Dere vet, de kjøpesterke kvinnene og mennene deres... Så enig, så enig. Har hørt folk skryte av at de har runket i bassenget og sånt. The Well virker bare nasty. Og hadde jeg kommet til et slikt sted og møtt på de to, så hadde jeg snudd tvert i døra. Hva de to mener om andres kropper BURDE ikke plage noen, meeeen….
LullaSkrulla Skrevet 9. februar 2022 #56929 Skrevet 9. februar 2022 Pusern3 skrev (1 time siden): Iselin har fått mange negative kommentarer og mye kritikk for akkurat det i det siste. Kritikk for at hun har lagt om stilen etter samlivsbruddet. Ah, okei, det har jeg ikke fått med meg. Så fint å få det oppklart! 2
Pusern3 Skrevet 9. februar 2022 #56930 Skrevet 9. februar 2022 Felis skrev (1 time siden): The Well sliter med dårlig rykte. Det har lenge versert rykter om at folk har sex i bassengene og at hele stedet er litt uhygienisk. Det hjalp ikke med en artikkel fra 2017, som bekreftet at det fantes sæd der, og i tillegg fant legionella. Jeg vet at artikkelen er fra 2017, og at rykter bare er rykter, men likevel sitter jeg igjen med et inntrykk av at The Well er et møkkete sted hvor man risikerer å få andre menneskers seksuelle aktiviteter midt i fleisen. Det er tross alt slik markedsføring fungerer, man skaper et inntrykk som fester seg. Slik jeg ser det burde The Well fokusere på å kvitte seg med dette lugubre imaget. Da kan jeg ikke tenke meg verre måte å bruke markedsføringsbudsjettet på, en paret fra Særp. Caroline er jo allerede kjent for sine lettkledde bilder med kom-og-ta-meg-bikk, uten tanke for om publikum ønsker å få hennes bryster og underliv i fleisen. Og nå fokuserer hun på å løpe rundt i korridorene i undertøyet. Man trenger altså ikke å bevege seg helt til bassenget for å få andre menneskers lyst i fleisen... En annen ting er at hun er uhygienisk. Hun vasker ikke hendene, ungene må minne henne på det. Hun dokumenterer svettefest i kjelleren, samtidig som hun sitter på kjøkkenbenken i det samme tøyet. Og hun går på cafe, inntar frokosten på hotellet, tar vaksine og henter ungene i dette treningstøyet. Hun makter ikke å følge de enkleste smittevernsregler, hun mestrer ikke den enkle kunsten å sette på seg en ansiktsmaske, hun holder ikke avstand, hun er ute blant folk selv om hun hoster osv, osv. For ikke å snakke om de klørne hun har insistert på å ha på under hele pandemien. Er dette et menneske jeg ønsker å dele basseng med? Nei takk. Og så har vi mannen hennes, med sin fettfobi og sitt forferdelige kvinnesyn. Beyonce er 20kg for tung og Adele kommer til å dø av fedme. Lår som møtes er maskulint og har du ikke thigh gap i sjette svangerskapsmåned er du feit. Fyren går på fest med fettklype, og skryter av sin lave fettprosent. Er dette en fyr jeg vil bade naken sammen med? Jeg ville ikke badet og jeg så gikk heldekkende badedrakt. Jeg hadde blitt svært selvbevisst. Kanskje han har rett, jeg burde ligge i kaloriunderskudd rundt midjen og på lårene, men litt i overskudd på pupper og rumpe. Og hold inn magen, for guds skyld, sug nå inn den magen! For et merkelig valg av frontfigurer! Det eneste jeg kan tenke meg er at The Well ikke ønsker slike gjester som meg. Dere vet, de kjøpesterke kvinnene og mennene deres... du kan få sagt det og helt spot on. The Well får ikke flere besøk av meg/oss etter denne oppklaringen og ikke minst etter spons av ækteparet fra Særp - omvendt reklame rett og slett. 29
Gjest CecilieX Skrevet 9. februar 2022 #56931 Skrevet 9. februar 2022 LullaSkrulla skrev (24 minutter siden): Ah, okei, det har jeg ikke fått med meg. Så fint å få det oppklart! Jeg reagerer sterkt på påstanden om at bare CBE får kritikk. Det underbygger det inntrykket som forsøkes sementert om at kritikken handler om et «hat» mot CBE. Det reageres mye på seksualisering og avkleddhet i alle tråder. Sophie Elise får massiv kritikk for å spille på sex i alle mulige settinger. Iselin Guttormsen har fått kritikk for å vulgarisere temaet som sexolog og ved flere anledninger har folk stilt spørsmål ved hvorfor hun kler seg på en vulgær måte. Helene Drage får kritikk for å benytte enhver anledning til å vise puppene sine. Dette er de trådene jeg har mest oversikt over, det er sikkert andre eksempler i andre tråder. Hvorvidt dette er noe å diskutere er har også vært diskutert, og det er et interessant tema. Men det stemmer altså ikke at stakkars CBE er den eneste.
Zenhouse Skrevet 9. februar 2022 #56932 Skrevet 9. februar 2022 Klink skrev (6 timer siden): Og atte hæ? Ble nok skrevet basert på CBE´s egne utalelser fra en podcast med Iselin Guttormsen tror jeg. 4 1
LullaSkrulla Skrevet 9. februar 2022 #56933 Skrevet 9. februar 2022 (endret) CecilieX skrev (10 minutter siden): Jeg reagerer sterkt på påstanden om at bare CBE får kritikk. Det underbygger det inntrykket som forsøkes sementert om at kritikken handler om et «hat» mot CBE. Det reageres mye på seksualisering og avkleddhet i alle tråder. Sophie Elise får massiv kritikk for å spille på sex i alle mulige settinger. Iselin Guttormsen har fått kritikk for å vulgarisere temaet som sexolog og ved flere anledninger har folk stilt spørsmål ved hvorfor hun kler seg på en vulgær måte. Helene Drage får kritikk for å benytte enhver anledning til å vise puppene sine. Dette er de trådene jeg har mest oversikt over, det er sikkert andre eksempler i andre tråder. Hvorvidt dette er noe å diskutere er har også vært diskutert, og det er et interessant tema. Men det stemmer altså ikke at stakkars CBE er den eneste. Tenker du at jeg med mitt spørsmål underbygger narrativet om at bare CBE får «hat»/kritikk? Endret 9. februar 2022 av LullaSkrulla
123Frustrert Skrevet 9. februar 2022 #56934 Skrevet 9. februar 2022 Lille_Krokodille skrev (1 time siden): Så enig, så enig. Har hørt folk skryte av at de har runket i bassenget og sånt. The Well virker bare nasty. Og hadde jeg kommet til et slikt sted og møtt på de to, så hadde jeg snudd tvert i døra. Hva de to mener om andres kropper BURDE ikke plage noen, meeeen…. Det er så utrolig fascinerende at de skal ha reklame for the Well og alt handler om kroppen til cbe allikevel. Et par snutter om dusjen og at de viser frem rommet, men det drukner liksom i cbe spankulerer bortover korridoren ( man kan si hva man vil om kjolen, men det er komisk når hun bruker et sponset opphold på å sprade nedover en gang og vifte med rompa i nattkjolen) ellers er alle snuttene fra the Well om kroppen til cbe og hvordan hun nyter seg selv. Også må det jo frem et mørkt og dystert bilde av lke da. Det må jo til 😂 Disse to altså! Det er så Harry og dumt! Og virkelig langt unna den målgruppen de ønsker å ha. 43 3
Gjest CecilieX Skrevet 9. februar 2022 #56935 Skrevet 9. februar 2022 LullaSkrulla skrev (22 minutter siden): Tenker du at jeg med mitt spørsmål underbygger narrativet om at bare CBE får «hat»/kritikk? Det er den vanligste måten å devaluere kritikken på. Vet ikke hvor bevandret du er på Rampelys, men relativt vanlig at slike påstander dukker opp. I dette tilfellet lar det seg greit motbevise.
LullaSkrulla Skrevet 9. februar 2022 #56936 Skrevet 9. februar 2022 CecilieX skrev (2 minutter siden): Det er den vanligste måten å devaluere kritikken på. Vet ikke hvor bevandret du er på Rampelys, men relativt vanlig at slike påstander dukker opp. I dette tilfellet lar det seg greit motbevise. Jeg skjønner. Jeg er helt ny her, så mitt spørsmål var helt genuint, og jeg har også svart andre over her at jeg nok hadde for lite informasjon om de andres kritikk. 3 1
SKE87 Skrevet 9. februar 2022 #56937 Skrevet 9. februar 2022 Felis skrev (2 timer siden): The Well sliter med dårlig rykte. Det har lenge versert rykter om at folk har sex i bassengene og at hele stedet er litt uhygienisk. Det hjalp ikke med en artikkel fra 2017, som bekreftet at det fantes sæd der, og i tillegg fant legionella. Jeg vet at artikkelen er fra 2017, og at rykter bare er rykter, men likevel sitter jeg igjen med et inntrykk av at The Well er et møkkete sted hvor man risikerer å få andre menneskers seksuelle aktiviteter midt i fleisen. Det er tross alt slik markedsføring fungerer, man skaper et inntrykk som fester seg. Slik jeg ser det burde The Well fokusere på å kvitte seg med dette lugubre imaget. Da kan jeg ikke tenke meg verre måte å bruke markedsføringsbudsjettet på, en paret fra Særp. Caroline er jo allerede kjent for sine lettkledde bilder med kom-og-ta-meg-bikk, uten tanke for om publikum ønsker å få hennes bryster og underliv i fleisen. Og nå fokuserer hun på å løpe rundt i korridorene i undertøyet. Man trenger altså ikke å bevege seg helt til bassenget for å få andre menneskers lyst i fleisen... En annen ting er at hun er uhygienisk. Hun vasker ikke hendene, ungene må minne henne på det. Hun dokumenterer svettefest i kjelleren, samtidig som hun sitter på kjøkkenbenken i det samme tøyet. Og hun går på cafe, inntar frokosten på hotellet, tar vaksine og henter ungene i dette treningstøyet. Hun makter ikke å følge de enkleste smittevernsregler, hun mestrer ikke den enkle kunsten å sette på seg en ansiktsmaske, hun holder ikke avstand, hun er ute blant folk selv om hun hoster osv, osv. For ikke å snakke om de klørne hun har insistert på å ha på under hele pandemien. Er dette et menneske jeg ønsker å dele basseng med? Nei takk. Og så har vi mannen hennes, med sin fettfobi og sitt forferdelige kvinnesyn. Beyonce er 20kg for tung og Adele kommer til å dø av fedme. Lår som møtes er maskulint og har du ikke thigh gap i sjette svangerskapsmåned er du feit. Fyren går på fest med fettklype, og skryter av sin lave fettprosent. Er dette en fyr jeg vil bade naken sammen med? Jeg ville ikke badet og jeg så gikk heldekkende badedrakt. Jeg hadde blitt svært selvbevisst. Kanskje han har rett, jeg burde ligge i kaloriunderskudd rundt midjen og på lårene, men litt i overskudd på pupper og rumpe. Og hold inn magen, for guds skyld, sug nå inn den magen! For et merkelig valg av frontfigurer! Det eneste jeg kan tenke meg er at The Well ikke ønsker slike gjester som meg. Dere vet, de kjøpesterke kvinnene og mennene deres... Når har hun ikke vasket hendene?😳
Heartland Skrevet 9. februar 2022 #56938 Skrevet 9. februar 2022 Fatter ikke at The Well gidder å sponse disse to. Hvordan tigger hun til seg dette da? «Hei! Dette er Caroline Berg Eriksen. Har dere lyst til å sponse et opphold mot at jeg reklamerer på den populære instagrammen min? Jeg har over 300 000 følgere (men sier ikke til dere at 200 000 av de er bots)». Er ikke følgertallene hennes egentlig å lure sponsorene? 38
Klaraku78 Skrevet 9. februar 2022 #56939 Skrevet 9. februar 2022 123Frustrert skrev (1 time siden): Det er så utrolig fascinerende at de skal ha reklame for the Well og alt handler om kroppen til cbe allikevel. Et par snutter om dusjen og at de viser frem rommet, men det drukner liksom i cbe spankulerer bortover korridoren ( man kan si hva man vil om kjolen, men det er komisk når hun bruker et sponset opphold på å sprade nedover en gang og vifte med rompa i nattkjolen) ellers er alle snuttene fra the Well om kroppen til cbe og hvordan hun nyter seg selv. Også må det jo frem et mørkt og dystert bilde av lke da. Det må jo til 😂 Disse to altså! Det er så Harry og dumt! Og virkelig langt unna den målgruppen de ønsker å ha. Er ikke det ganske typisk dem. Syns ofte da de har vært på sponsede turer, bare de to, at det eneste vi nesten få se er de typiske hotellrom bildene i morgenkåpe, eller helst mindre klær. Ser LK har lagt ut et bilde på sin instagram. En ting er svart/hvitt bilder, men LK sine bilder skal være så mørke i tillegg, så det kunne egentlig ha vært hvem som helst på bildet. Og selvfølgelig han også avbildet i bar overkropp. Og hun ene slektningen som alltid kommentarer, og skriver at kaffekoppen er heldig. Har ikke peiling på hva hun mener, men jeg kan jo kanskje skjønne at cbe mangler et nettverk rundt seg. Det virker jo som om de higer like mye etter oppmerksomhet, så skjønner ikke hvorfor de ikke kan gi hverandre det. I stedet for å tigge etter det fra andre... 29 1
Isild Skrevet 9. februar 2022 #56940 Skrevet 9. februar 2022 Heartland skrev (28 minutter siden): Fatter ikke at The Well gidder å sponse disse to. Hvordan tigger hun til seg dette da? «Hei! Dette er Caroline Berg Eriksen. Har dere lyst til å sponse et opphold mot at jeg reklamerer på den populære instagrammen min? Jeg har over 300 000 følgere (men sier ikke til dere at 200 000 av de er bots)». Er ikke følgertallene hennes egentlig å lure sponsorene? For min del (og sikkert for flere) så blir en bedrift/vare "jalla" så fort de har benyttet seg av influencere i reklame. Det gjør at jeg syns de er harry. Jeg liker hoteller og steder med litt klasse, og klasse viser man best ved å reklamere mer tradisjonellt og "voksent". Jeg syns også de blir "jalla" fordi de tydeligvis ikke forstår at sikkert halvparten av det "imponerende" følgertallet til CBE.no er bots Da følger man ikke mye med spør man meg. Dette paret når ikke ut til særlig mange lenger, annet enn kanskje en trofast kjerne med fans. 45
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå