Sarah93 Skrevet 8. februar 2022 #56881 Skrevet 8. februar 2022 Urwa skrev (4 timer siden): Syns du alle du ser rundt deg er søte???? Nei er verken modell eller lever av utseendet mitt. Har jo ikke kalt noen stygg🙄 Det var egentlig det jeg oppfattet at du gjorde, siden du slo fast (med latter-emojier) at hun ikke er søt. Da antok jeg at du mente hun var det motsatte. Det synes jeg var slemt og unødvendig, men bra det ikke var sånn ment! For øvrig kan det jo hende hun er søt i personligheten også, og sympatisk. Jeg aner ikke, fordi hun stort sett bare viser fram kropp, utseende og barna som dukke-lignende accessoirer. Jeg synes det er trist at Instagram-kontoen er så blottet for sjarm, og at hun ikke viser fram andre sider ved livet sitt enn det ekstremt polerte og oppstilte, når hun først hevder at hun viser fram livet sitt og bloggen/IG-en liksom skal etterligne en slags dagbok (vet jo at den ikke er det, men det er jo det hun har prøvd å spille på). Hun er en flott og sporty kvinne som ikke trenger å gjøre seg til, så hvorfor ikke posere naturlig og vise fram litt treningsglede? For meg virker det som livsgleden er forsvunnet i et pervertert jag etter å være "perfekt". Og mannen hennes har kommet med noen uttalelser som får meg til å tenke at han ikke akkurat har en god påvirkning der. 19
Gladidagogså Skrevet 8. februar 2022 #56882 Skrevet 8. februar 2022 h/k skrev (1 time siden): The well må virkelig sponse gud og hvermann når de sender CBE og LK på spa-opphold. The Well...er vel "påbudt" å være naken der...god anledning å få tatt noen flotte bilder da Eller...kanskje kamera er forbudt i fellessonene? 8
123Frustrert Skrevet 8. februar 2022 #56883 Skrevet 8. februar 2022 Gladidagogså skrev (16 minutter siden): The Well...er vel "påbudt" å være naken der...god anledning å få tatt noen flotte bilder da Eller...kanskje kamera er forbudt i fellessonene? Nei, du må ikke bade naken, men du ha Ikke lov til å ha eget badetøy, men låne av the Well, men det er lov på tirsdager.. 4
Gjest SnowBells Skrevet 8. februar 2022 #56884 Skrevet 8. februar 2022 Jammen godt at de kunne få en kjæresteovernatting med spabehandling, det var nok sterkt etterlengtet! Det er jo tross alt hele 9 dager siden sist de hadde barnefri hotell-luksus 😅
Sølv_dugg Skrevet 8. februar 2022 #56885 Skrevet 8. februar 2022 Spent på om det kommer ny TikTok i morgen med klær strødd på gulvet🥳 18
Katten89 Skrevet 8. februar 2022 #56886 Skrevet 8. februar 2022 SnowBells skrev (46 minutter siden): Jammen godt at de kunne få en kjæresteovernatting med spabehandling, det var nok sterkt etterlengtet! Det er jo tross alt hele 9 dager siden sist de hadde barnefri hotell-luksus 😅 I følge narrativet så er det i sånne settinger de har seg, så var kanskje nødvendig 🤣 10
123Frustrert Skrevet 8. februar 2022 #56887 Skrevet 8. februar 2022 Sølv_dugg skrev (42 minutter siden): Spent på om det kommer ny TikTok i morgen med klær strødd på gulvet🥳 Nå ba du om det så da kommer det 😅 9 2
Rev. Revenge Skrevet 8. februar 2022 #56888 Skrevet 8. februar 2022 (endret) h/k skrev (3 timer siden): The well må virkelig sponse gud og hvermann når de sender CBE og LK på spa-opphold. Treasures AS sluttet med spons for lenge siden. Istedet etterfakturerer de for (eventuelle) samarbeidsoppdrag. Litt sånn: "Tilbud: Vi hadde et opphold her og betalte for det, men hvis dere vil, kan dere betale oss for annonseplassen vi gir dere for alle de delikate, sensuelle bildene vi tok i lokalene deres." Eller ikke. Vi kan uansett legge det inn til fradrag i regnskapet. https://forum.kvinneguiden.no/topic/1256153-carolinebergeriksenno/?do=findComment&comment=25707051 Endret 8. februar 2022 av Revenge o'Cavatina 24 4
Klappe Skrevet 8. februar 2022 #56889 Skrevet 8. februar 2022 Det virker som at hun nå stolt merker innlegg med reklame, da det sikkert er mer og mer sjeldent at hun blir sponset. Er skuffet over Icaniwill (sportsklær), jeg liker dette merket godt men føler det blir så «trashy» når folk som CBE sponses 36
Keaton Skrevet 8. februar 2022 #56890 Skrevet 8. februar 2022 Ja, ja. Jeg har sånn underkjole. Helt lik. 😎 21
Måne Rampelyset Skrevet 8. februar 2022 #56891 Skrevet 8. februar 2022 Tråden er ryddet for avsporing og krenkelser. Måne, admin. 1 1
Gjest SnowBells Skrevet 8. februar 2022 #56892 Skrevet 8. februar 2022 (endret) Kollontaj skrev (25 minutter siden): Ja, ja. Jeg har sånn underkjole. Helt lik. 😎 Ja det var en flortynn liten sak, veldig CBE sin stil for selskapelige anledninger. Vi får håpe The Well har det skikkelig godt og varmt i restauranten nå midtvinters med firedoblede strømpriser så hun slipper å fryse. De skikkelig vonde skoene hennes er også på. Men for all del, man skal jo lide for skjønnheten 🙃 (herregud at hun gidder...) Endret 8. februar 2022 av SnowBells
Klaraku78 Skrevet 8. februar 2022 #56893 Skrevet 8. februar 2022 Katten89 skrev (1 time siden): I følge narrativet så er det i sånne settinger de har seg, så var kanskje nødvendig 🤣 Blir ikke tid til det i kveld. Ser hun er mer opptatt av tiktok. Virker som om de ikke klarer å være sammen bare de, uten at de må være logget på sosiale medier. De er jo i tillegg så kjedelige på tiktok. Ny video av at LK spiser, og hun lurer på hvordan hun har klart å kapre han.. gjesp... 21
123Frustrert Skrevet 8. februar 2022 #56894 Skrevet 8. februar 2022 Kollontaj skrev (50 minutter siden): Ja, ja. Jeg har sånn underkjole. Helt lik. 😎 Jeg har sånn nattkjole.. 13
Snødronninga Skrevet 8. februar 2022 #56895 Skrevet 8. februar 2022 SnowBells skrev (31 minutter siden): Ja det var en flortynn liten sak, veldig CBE sin stil for selskapelige anledninger. Vi får håpe The Well har det skikkelig godt og varmt i restauranten nå midtvinters med firedoblede strømpriser så hun slipper å fryse. De skikkelig vonde skoene hennes er også på. Men for all del, man skal jo lide for skjønnheten 🙃 (herregud at hun gidder...) Alltid tynnkledd og ofte i "underkjole". Det er hver sin smak, men jeg synes det er verken fint, elegant eller passende. Ville nesten trodd hun hadde glemt igjen kjolen hun planla å bruke, og måtte derfor se seg nødt til å gå i valentines nattkjolen. 32
Danseskjørt Skrevet 8. februar 2022 #56896 Skrevet 8. februar 2022 Skal ikke mye bevegelse til der i gården før hele rumpa er blottlagt. At hun gidder å kle seg sånn. 16
Pusern3 Skrevet 8. februar 2022 #56897 Skrevet 8. februar 2022 Sølv_dugg skrev (2 timer siden): Spent på om det kommer ny TikTok i morgen med klær strødd på gulvet🥳 🤣🤣🤣🤣 2
Pusern3 Skrevet 8. februar 2022 #56898 Skrevet 8. februar 2022 h/k skrev (5 timer siden): The well må virkelig sponse gud og hvermann når de sender CBE og LK på spa-opphold. da står ikke det på ønske listen min lenger. 13
Pusern3 Skrevet 8. februar 2022 #56899 Skrevet 8. februar 2022 Kollontaj skrev (1 time siden): Ja, ja. Jeg har sånn underkjole. Helt lik. 😎 antrekket var for privaten og ikke for et restaurant besøk. 7
Pusern3 Skrevet 8. februar 2022 #56900 Skrevet 8. februar 2022 123Frustrert skrev (29 minutter siden): Jeg har sånn nattkjole.. me too… er vel det det egentlig er
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå