Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Felis skrev (5 timer siden):

Caroline ser jo råsterk ut i overkroppen på dette bildet, så det er tydelig at paret prøver å underbygge narrativet om at hun klarer å løfte mer enn en kaffekopp. Problemet er bare at man ikke ser antydning til brystmuskler på tidligere bilder. Det er lett å sammenligne, det mangler ikke akkurat bilder med blottet brystkasse. Selv bildene tatt samme dag som dette (28, januar) er totalt blottet for muskulatur i overkroppen. Her er det tydelig at noen har gjort mer enn å leke med lys og skygge. Jeg skjønner at det er vanskelig å leve opp til et ideal som endrer seg fra uke til uke, bokstavlig talt. Anorektisk kropp med synlige ribbein den ene uka, voluminøse brystmuskler den neste. Og da er det lett å ty til snarveier i et redigeringsprogram. Men da blir det for dumt å lansere en treningsapp med seg selv som frontfigur, for ikke engang Caroline Berg Eriksen kan endre kroppsfasong på en uke. Annet enn på SoMe.

https://www.instagram.com/carolinebergeriksenno/

1749501830_Skjermbilde2022-02-06kl_15_48_08.png.294526b9c3fdd899fb80883e4a356e82.png

Jeg tror det er mange som ikke ser forskjellen på en "råsterk" kropp og en normalt sterk/svak kropp med unormalt lav fettprosent. Jeg kjenner flere kvinner som er både naturlig og mindre naturlig slanke, altså har lav fettprosent og veldig lite underhudsfett, og det skal ikke mye styrketrening til før de får samme "look" på brystkassen. Altså at pecsene/brystmusklene blir veldig tydelige. Poenget mitt er bare at det ikke er noe automatikk i synlig muskulatur og råsterk kropp. Det er fraværet av fett som gjør at musklene blir synlig, og man trenger ikke ha nevneverdig med muskulatur. 

• Liker 37
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså, jeg kan på noen innlegg på IG (som er få) få mer kommentarer enn det CBE får på noen av sine. Dette gjelder svært ofte reklameinnleggene. Jeg har vel 200 følgere, hun har 300000 og der er jobben hennes. Hadde dette vært min jobb hadde nok panikken startet å bre seg her i hus iallefall, og gjort alt jeg kunne for å tenke nytt.

• Liker 26
Skrevet
Heartland skrev (5 timer siden):

Det der er jo bare skikkelig flaut 🙈 Dessuten er det øverste bildet utrolig dårlig redigert. Ser ut som hun har en ballong i kragebeinet og brystmuskulaturkløften ser jo både skitten og blurry ut. 

et av de styggeste bildene jeg har sett - skremmende 

• Liker 10
Skrevet
Heartland skrev (7 timer siden):

Det der er jo bare skikkelig flaut 🙈 Dessuten er det øverste bildet utrolig dårlig redigert. Ser ut som hun har en ballong i kragebeinet og brystmuskulaturkløften ser jo både skitten og blurry ut. 

Det er da utrolig underlig hele opplegget. Her har hun lenge gjort det hun kan for å vise frem tydelige krageben og innsuget hals, og så er det brått redigert bort og erstatter med voldsom brystmuskel. Mistenker en viss coach/erfaren bilderedigerer med for frie tøyler her. 

• Liker 23
  • Nyttig 1
Skrevet
Safirx skrev (6 timer siden):

Det er da utrolig underlig hele opplegget. Her har hun lenge gjort det hun kan for å vise frem tydelige krageben og innsuget hals, og så er det brått redigert bort og erstatter med voldsom brystmuskel. Mistenker en viss coach/erfaren bilderedigerer med for frie tøyler her. 

Redigering er vel eneste måten de kan oppnå det de ønsker på. Selv etter 10+ år, tidligere toppidrettsutøver, PT-kurs og hele latinordboka så klarer fortsatt ikke LKE å få kona til å ta en respektabel push up. Skjønner de syns Photoshop er en enklere vei til mål. I denne triste snevre verden deres hvor utseende er målet med livet. 

Men CBE er nok minst hard på redigeringen som mannen. Jeg tror ikke et sekund på hun ikke står bak mye eller mesteparten av det. Hun er også helt filterblind og virker til å foretrekke avdanket Hollywoodfrue-looken fram for normal søt småbarnsmamma som hun egentlig ser ut. 

• Liker 44
  • Nyttig 1
Skrevet
Felis skrev (15 timer siden):

Caroline ser jo råsterk ut i overkroppen på dette bildet, så det er tydelig at paret prøver å underbygge narrativet om at hun klarer å løfte mer enn en kaffekopp. Problemet er bare at man ikke ser antydning til brystmuskler på tidligere bilder. Det er lett å sammenligne, det mangler ikke akkurat bilder med blottet brystkasse. Selv bildene tatt samme dag som dette (28, januar) er totalt blottet for muskulatur i overkroppen. Her er det tydelig at noen har gjort mer enn å leke med lys og skygge. Jeg skjønner at det er vanskelig å leve opp til et ideal som endrer seg fra uke til uke, bokstavlig talt. Anorektisk kropp med synlige ribbein den ene uka, voluminøse brystmuskler den neste. Og da er det lett å ty til snarveier i et redigeringsprogram. Men da blir det for dumt å lansere en treningsapp med seg selv som frontfigur, for ikke engang Caroline Berg Eriksen kan endre kroppsfasong på en uke. Annet enn på SoMe.

https://www.instagram.com/carolinebergeriksenno/

1749501830_Skjermbilde2022-02-06kl_15_48_08.png.294526b9c3fdd899fb80883e4a356e82.png

Mye lys og skygge her ja! 

Tenk om han hadde brukt all den energien han legger i å være sint, lage seg brukere her, være ufin på nett, redigere bilder av kona, og å løpe i mørket (og lyve om at han er coach for atleter på IG)  -  på å faktisk få igang en ny retning for bedriften deres. 

Jeg har det vondt av misunnelse på hva han får til! 

• Liker 33
Skrevet
Revenge o'Cavatina skrev (21 timer siden):

På tale om bilder. Når er egentlig dette bildet tatt, og når ble det publisert? Jeg har litt vanskelig for å tro på at Caroline Berg Eriksen plutselig trener usminket i kjelleren kl.12:30, om jeg kan klokka riktig.

Men nesa peker sånn oppover her. På det bildet vi ser fra tv intervjuet er den helt annerledes syns jeg. 

• Liker 5
Skrevet
MacBeth skrev (På 6.2.2022 den 8.31):

Det jeg vil se mer av er dette; mindre sminke, mindre posering, og kanskje det kan utvikle seg til en faktisk treningsøkt?

Screenshot_20220206-082905_Instagram.jpg

Når få vi se 15 minutters sammenhengende trening "live" på "netfit" uten klipping

• Liker 28
Skrevet

Huff, jeg syns det er så trist. Hvilket liv er det de lever? 

Hver gang jeg er inne i denne tråden begynner jeg å fryse, det er så kalde vibber av henne. 

Og når hun smiler med munnen, smiler hun ikke med øynene :(

• Liker 17
Skrevet
Inocybe skrev (3 timer siden):

Redigering er vel eneste måten de kan oppnå det de ønsker på. Selv etter 10+ år, tidligere toppidrettsutøver, PT-kurs og hele latinordboka så klarer fortsatt ikke LKE å få kona til å ta en respektabel push up. Skjønner de syns Photoshop er en enklere vei til mål. I denne triste snevre verden deres hvor utseende er målet med livet. 

Men CBE er nok minst hard på redigeringen som mannen. Jeg tror ikke et sekund på hun ikke står bak mye eller mesteparten av det. Hun er også helt filterblind og virker til å foretrekke avdanket Hollywoodfrue-looken fram for normal søt småbarnsmamma som hun egentlig ser ut. 

bruker man mye og ofte filter, blir man nok litt «blind» for effektene etterhvert. 

• Liker 17
Skrevet
Callie33 skrev (43 minutter siden):

Men nesa peker sånn oppover her. På det bildet vi ser fra tv intervjuet er den helt annerledes syns jeg. 

Sminkeløs-bildet har heftig bruk av filter. Alle rynker og urenheter er borte og ansiktsform forandret.
Både teit og trist at denne voksne småbarnsmoren ikke har tiltro til hun er bra nok som hun er men må manipulere selv de "ekte" sminkefrie bildene av seg selv. 

• Liker 33
  • Nyttig 3
Skrevet
Inocybe skrev (3 timer siden):

Det er fordi det å bygge muskler, det vil si styrke, krever mat. Riktig mat og mye mat. Helst i overskudd. Det er sånn man blir sterk. Tipper hun er redd for å legge på seg, så hun blir seende "muskuløs" ut fordi kroppen er mager, ikke fordi den er sterk. 

• Liker 25
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
AntiBullshit skrev (15 timer siden):

Jeg tror det er mange som ikke ser forskjellen på en "råsterk" kropp og en normalt sterk/svak kropp med unormalt lav fettprosent. Jeg kjenner flere kvinner som er både naturlig og mindre naturlig slanke, altså har lav fettprosent og veldig lite underhudsfett, og det skal ikke mye styrketrening til før de får samme "look" på brystkassen. Altså at pecsene/brystmusklene blir veldig tydelige. Poenget mitt er bare at det ikke er noe automatikk i synlig muskulatur og råsterk kropp. Det er fraværet av fett som gjør at musklene blir synlig, og man trenger ikke ha nevneverdig med muskulatur. 

Man kan kanskje sammenligne Treningsfrue som er veldig trent (og tynn) med CBE som bare er tynn.

Hvordan hadde CBE sett ut her hvis hun ikke strammet alt hun hadde og vridde kroppen i rare positurer....

image.thumb.png.f52ae0da5d505279683a5b6004fd043a.pngimage.thumb.png.2d7c48432abaf3ecf950177d9492688e.png 

Endret av h/k
  • Liker 25
  • Nyttig 2
Gjest Xstrella
Skrevet
h/k skrev (21 minutter siden):

Man kan kanskje sammenligne Treningsfrue som er veldig trent (og tynn) med CBE som bare er tynn.

Hvordan hadde CBE sett ut her hvis hun ikke strammet alt hun hadde og vridde kroppen i rare positurer....

image.thumb.png.f52ae0da5d505279683a5b6004fd043a.pngimage.thumb.png.2d7c48432abaf3ecf950177d9492688e.png 

Cbe ser dotrengt ut. Og filteret gjør ansiktet hollywood frue aktig ut. Hun ser ikke ut som seg selv. 

Skrevet

Har hun lagt ned bloggen nå - eller bare skorter det på tid?

• Liker 4
Skrevet

Det skorter nok på annonsører som vil bruke penger på blogginnlegg, så da har vel den store gleden CBE proklamerte å ha for skriving forsvunnet som rynker på selfiene. 

• Liker 46
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Ellevira skrev (35 minutter siden):

Har hun lagt ned bloggen nå - eller bare skorter det på tid?

Skorter nok på tid, for all tiden hun har går med på å løpe og løpe og løpe og løpe på mølla pluss ta bilder av seg selv, redigere, photoshoppe og legge til alskens filter på disse bildene for å se mest mulig ut som noen annen enn den hun er......og sånn går no dagan 🤣

Endret av Skrottefar
  • Liker 28

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...