Gjest sukkerspinndilla Skrevet 6. februar 2022 #56821 Skrevet 6. februar 2022 HarlemsNocturne skrev (1 time siden): Jeg vil tro juristen med spesialisering i opphavsrett kan belyse dette😂 Jeg måtte google Lars Kristian netttroll/falske kommentarer for å finne det, for det var ikke like lett å huske som pt Åge… herregud at det går an😂 tenk at de gjorde det, og at han påstås hun ikke visste det var han😂
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 6. februar 2022 #56822 Skrevet 6. februar 2022 HarlemsNocturne skrev (19 timer siden): Ser ikke helt poenget med å diskutere hvor pen hun er/ikke er, om hun ser ut som en dragqueen eller en mann? Helt greit å kritisere en bedrift og offentlig profil, men akkurat sånne kommentarer synes jeg de av dere som kommer med dem bør droppe. Har fulgt disse CBE-trådene fra start, og det som har slått meg hver gang jeg har tittet innom de siste årene er hvor mye bitching det er her. Vet ikke om det alltid var sånn, eller om det er jeg som har endret meg. Men det er synd, fordi den viktige kritikken drukner, og de som fremmer den mister sin kredibilitet. Når det er sagt.. Bedriften har vel vært ganske tydelig på at de ønsker å fremstå som et "glanset magasin". Sånn sett er det vel ingen som bør føle seg lurt av bilder som er tatt andre dager enn det narrativet kan skape et inntrykk av. Flere av dere etterlyser jo dessuten effektivisering😄 Ellers er jeg enig i at det virker som de har mistet retningen begge to. LKE kunne vært spennende for løpeinteresserte å følge mtp at han har alle muligheter til å gjøre det bra (ingen jobb som tar tid og energi, feks) Men det er noe med den skråsikkerheten og nedlatenheten som gjør at man heller finner inspirasjon andre steder. Kristian Ulriksen, feks! Og Caroline trenger noe som er "hennes", mer enn bare kaloriforbrenning i et mørkt rom, kaffe og lettkledde bilder. Jeg tror hun er/kan være så mye mer! Men du får vel med deg at mange kritiserer det redigerte utseendet hennes og samtidig skriver at hun er pen nok i virkeligheten…?
Gjest Blinkie Skrevet 6. februar 2022 #56823 Skrevet 6. februar 2022 (endret) SnowBells skrev (På 4.2.2022 den 15.14): LKE har tidligere vært profesjonell fotballspiller (selv om han slet med skader hele veien), så jeg tror ikke det hadde vært umulig for ham å få jobb som PT på et treningssenter selv om han har liten erfaring med å trene andre. Men jeg tviler veldig sterkt på at han hadde giddet å trene noen som ikke allerede var på et relativt høyt nivå. Han er altfor arrogant og usympatisk, og har altfor mange usmakelige fordommer mot gjennomsnittskroppen. Jeg holder fremdeles en knapp på at de har opparbeidet seg masse verdier som ikke er synlige for oss. Det må jo være den eneste grunnen til at de nå tilsynelatende nesten ikke jobber i det hele tatt, og ikke engang gidder å ferdigstille netfit. Profesjonell fotballspiller, som ingen har hørt om… Han «jobber» med å redigere kona og seg selv til det ugjenkjennelige. Cbe ser overhodet ikke slik ut som de viser det på bloggen, eller på Instagram. Endret 6. februar 2022 av Blinkie
Gjest Blinkie Skrevet 6. februar 2022 #56824 Skrevet 6. februar 2022 Pusern3 skrev (12 timer siden): uff noe så grusomt Grusomt bilde. Det ligner ikke ligner på cbe i det hele tatt ! ! !
Populært innlegg Heartland Skrevet 6. februar 2022 Populært innlegg #56825 Skrevet 6. februar 2022 Isild skrev (23 timer siden): Hvis det er som flere mistenker, at det er troll-Åge som gjester tråden i helgene (under nye nick) - så vitner iallefall det om at han er veldig sint. Folk som har stor suksess, mye på gang og mye medgang ville ikke ofret denne tråden et øyeblikk. Antagelig så hadde ikke denne tråden eksistert i utgangspunktet hvis de hadde hatt stor suksess (suksess betyr som oftest at man gjør noe andre liker, og det gjør jo ikke CBE.no så mye av lenger) Det er nok liten tvil om hvem som var innom her på gjestevisitt, med opptil flere nye kontoer. Det er et veldig gjenkjennbart språk. Den nedlatende og truende måten å skrive på, forsøk på dårlig hersketeknikk, besserwisser, det finnes ikke tvil. 51 11
Populært innlegg Felis Skrevet 6. februar 2022 Populært innlegg #56826 Skrevet 6. februar 2022 FruRosa skrev (På 5.2.2022 den 15.09): Så kleint med halve puppen på utsiden! Caroline ser jo råsterk ut i overkroppen på dette bildet, så det er tydelig at paret prøver å underbygge narrativet om at hun klarer å løfte mer enn en kaffekopp. Problemet er bare at man ikke ser antydning til brystmuskler på tidligere bilder. Det er lett å sammenligne, det mangler ikke akkurat bilder med blottet brystkasse. Selv bildene tatt samme dag som dette (28, januar) er totalt blottet for muskulatur i overkroppen. Her er det tydelig at noen har gjort mer enn å leke med lys og skygge. Jeg skjønner at det er vanskelig å leve opp til et ideal som endrer seg fra uke til uke, bokstavlig talt. Anorektisk kropp med synlige ribbein den ene uka, voluminøse brystmuskler den neste. Og da er det lett å ty til snarveier i et redigeringsprogram. Men da blir det for dumt å lansere en treningsapp med seg selv som frontfigur, for ikke engang Caroline Berg Eriksen kan endre kroppsfasong på en uke. Annet enn på SoMe. https://www.instagram.com/carolinebergeriksenno/ 50 2
HarlemsNocturne Skrevet 6. februar 2022 #56827 Skrevet 6. februar 2022 sukkerspinndilla skrev (4 timer siden): Jeg måtte google Lars Kristian netttroll/falske kommentarer for å finne det, for det var ikke like lett å huske som pt Åge… herregud at det går an😂 tenk at de gjorde det, og at han påstås hun ikke visste det var han😂 Ja haha er det mulig😂 Om det var meg som ble tatt I noe sånt tror jeg at jeg hadde holdt meg unna nettet/offentligheten for all framtid. Særlig når man ser det i sammenheng med redigeringsavsløringene, "let them eat cake" +++. 28
Gjest sukkerspinndilla Skrevet 6. februar 2022 #56828 Skrevet 6. februar 2022 HarlemsNocturne skrev (4 minutter siden): Ja haha er det mulig😂 Om det var meg som ble tatt I noe sånt tror jeg at jeg hadde holdt meg unna nettet/offentligheten for all framtid. Særlig når man ser det i sammenheng med redigeringsavsløringene, "let them eat cake" +++. Helt enig!!! Jeg har egentlig ikke lest fotballfrue etter skandalene som dette og smykkebutikksvindelen! Jeg hadde gitt meg for lenge siden allerede der, men vi har jo bare flere skandaler i etterkant, bruke barn til å tjene penger, lyve i enda flere år om bilderedigering, hetsing og uthenging av folk som er uenig med de, så når jeg kom på kg og fikk med meg at hun holdt på enda så ble jeg veldig overrasket, tør de virkelig det etter det sosiale s*lvm*rdet. hun gir seg sikkert når det blir vedtatt at man MÅ merke bilder med Photoshop/filter om det er brukt
Heartland Skrevet 6. februar 2022 #56829 Skrevet 6. februar 2022 FruRosa skrev (På 5.2.2022 den 15.09): Så kleint med halve puppen på utsiden! Felis skrev (37 minutter siden): Caroline ser jo råsterk ut i overkroppen på dette bildet, så det er tydelig at paret prøver å underbygge narrativet om at hun klarer å løfte mer enn en kaffekopp. Problemet er bare at man ikke ser antydning til brystmuskler på tidligere bilder. Det er lett å sammenligne, det mangler ikke akkurat bilder med blottet brystkasse. Selv bildene tatt samme dag som dette (28, januar) er totalt blottet for muskulatur i overkroppen. Her er det tydelig at noen har gjort mer enn å leke med lys og skygge. Jeg skjønner at det er vanskelig å leve opp til et ideal som endrer seg fra uke til uke, bokstavlig talt. Anorektisk kropp med synlige ribbein den ene uka, voluminøse brystmuskler den neste. Og da er det lett å ty til snarveier i et redigeringsprogram. Men da blir det for dumt å lansere en treningsapp med seg selv som frontfigur, for ikke engang Caroline Berg Eriksen kan endre kroppsfasong på en uke. Annet enn på SoMe. https://www.instagram.com/carolinebergeriksenno/ Det der er jo bare skikkelig flaut 🙈 Dessuten er det øverste bildet utrolig dårlig redigert. Ser ut som hun har en ballong i kragebeinet og brystmuskulaturkløften ser jo både skitten og blurry ut. 28
HarlemsNocturne Skrevet 6. februar 2022 #56830 Skrevet 6. februar 2022 sukkerspinndilla skrev (22 minutter siden): Helt enig!!! Jeg har egentlig ikke lest fotballfrue etter skandalene som dette og smykkebutikksvindelen! Jeg hadde gitt meg for lenge siden allerede der, men vi har jo bare flere skandaler i etterkant, bruke barn til å tjene penger, lyve i enda flere år om bilderedigering, hetsing og uthenging av folk som er uenig med de, så når jeg kom på kg og fikk med meg at hun holdt på enda så ble jeg veldig overrasket, tør de virkelig det etter det sosiale s*lvm*rdet. hun gir seg sikkert når det blir vedtatt at man MÅ merke bilder med Photoshop/filter om det er brukt Smykkebutikksvindelen hadde jeg glemt😂 Ja, redigeringen var jo det virkelig alvorlige den gangen. Nå er det den fornektingen av barns rett til privatliv og rett til å velge sin egen identitet på nett. Dette er grunnen til jeg sluttet å følge henne. Én ting var å holde på sånn for noen år siden, før folk hadde reflektert noe særlig over konsekvensene, og sosiale medier ennå var nytt. Å fortsette med dette IDAG mener jeg betyr at de har gjort en kost/nytte-vurdering og funnet inntjening viktigere enn alt annet. I mine øyne er det for det første en grov feilvurdering, og for det andre en avgjørelse som ikke er opp til dem å ta. Og jeg synes det er merkelig at vernet barn har/bør ha ikke håndheves i større grad av staten. 29
Gjest Keikolina Skrevet 6. februar 2022 #56831 Skrevet 6. februar 2022 (endret) Heartland skrev (46 minutter siden): Det der er jo bare skikkelig flaut 🙈 Dessuten er det øverste bildet utrolig dårlig redigert. Ser ut som hun har en ballong i kragebeinet og brystmuskulaturkløften ser jo både skitten og blurry ut. Ser ut som litt brysthår 😬 Endret 6. februar 2022 av Keikolina
Gjest sukkerspinndilla Skrevet 6. februar 2022 #56832 Skrevet 6. februar 2022 HarlemsNocturne skrev (31 minutter siden): Smykkebutikksvindelen hadde jeg glemt😂 Ja, redigeringen var jo det virkelig alvorlige den gangen. Nå er det den fornektingen av barns rett til privatliv og rett til å velge sin egen identitet på nett. Dette er grunnen til jeg sluttet å følge henne. Én ting var å holde på sånn for noen år siden, før folk hadde reflektert noe særlig over konsekvensene, og sosiale medier ennå var nytt. Å fortsette med dette IDAG mener jeg betyr at de har gjort en kost/nytte-vurdering og funnet inntjening viktigere enn alt annet. I mine øyne er det for det første en grov feilvurdering, og for det andre en avgjørelse som ikke er opp til dem å ta. Og jeg synes det er merkelig at vernet barn har/bør ha ikke håndheves i større grad av staten. Bør bli ulovlig! Helt utrolig at hun ikke forstår en d@itt på det der, tilogmed prinsesse Ingrid Alexandra har mer privatliv
Populært innlegg Ultiva Skrevet 6. februar 2022 Populært innlegg #56833 Skrevet 6. februar 2022 (endret) Det er dessverre mange bevisstløse foreldre der ute når det kommer til barnas rettigheter. Det er heldigvis ikke like mange foreldre som velger å kople bildemateriale av barna sine sammen med seksualiserte bilder av mammaen deres. CBE og LKE velger imidlertid å gjøre dette. Jeg forstår at man blir kreativ når man ikke har mer spennende ting å melde enn at håret gror. Men det er virkelig en drøy kombo. Ikke har den gitt uttelling heller, da CBE har hatt røde tall på instagram de siste 5-6 årene. Som flere her skriver så er det smått utrolig at CBE og LKE beveger seg i helt motsatt retning av hva som er anbefalt av fagfolk og tunge institusjoner. Stadig flere skjermer barna mer og mer, mens CBE og LKE aldri har utlevert barna sine mer enn nå. Spesielt uheldig er det når paret også fronter kroppshysteri, navlebeskuelse og overforbruk i stor stil; noe de færreste normalt oppegående folk ønsker å bli assosiert med. Flere her skrev nylig hvordan Aftenpodden sammenlignet spørsmålet "følger du fremdeles med på CBE" med "slår du fremdeles din kone". Det er heller ikke lenge siden CBE ble ydmyket i Dagbladets anmeldelse, hvor jobben hennes ble beskrevet som meningsløs. Man kan jo undres over hvorfor paret likevel velger å bruke barna sine som aktive og synlige medspillere, da Treasures neppe vil være fordelaktig å bli assosiert med i fremtiden heller. SoMe-kanalene deres har alltid vært, og vil alltid være, rene skrytekanaler for dem selv. De ønsker ikke å inspirere, de ønsker kun å bli beundret. Endret 6. februar 2022 av Ultiva 54 16
Heartland Skrevet 6. februar 2022 #56834 Skrevet 6. februar 2022 HarlemsNocturne skrev (1 time siden): Smykkebutikksvindelen hadde jeg glemt😂 Ja, redigeringen var jo det virkelig alvorlige den gangen. Nå er det den fornektingen av barns rett til privatliv og rett til å velge sin egen identitet på nett. Dette er grunnen til jeg sluttet å følge henne. Én ting var å holde på sånn for noen år siden, før folk hadde reflektert noe særlig over konsekvensene, og sosiale medier ennå var nytt. Å fortsette med dette IDAG mener jeg betyr at de har gjort en kost/nytte-vurdering og funnet inntjening viktigere enn alt annet. I mine øyne er det for det første en grov feilvurdering, og for det andre en avgjørelse som ikke er opp til dem å ta. Og jeg synes det er merkelig at vernet barn har/bør ha ikke håndheves i større grad av staten. Ja, de har hatt to valg. 1. Slutte å utlevere barna på sosiale medier, og heller finne seg en «normal» jobb for å tjene penger i stedet. 2. Fortsette å utlevere barna på sosiale medier, og dra inn penger på det slik at herr og fru kan være hjemmeværende å dyrke hobbyene sine. De har åpenbart tatt et valg. Jeg hadde aldri valgt slik de har gjort. Det er bare fryktelig trist. 34 5
HarlemsNocturne Skrevet 6. februar 2022 #56835 Skrevet 6. februar 2022 Ultiva skrev (2 timer siden): Det er dessverre mange bevisstløse foreldre der ute når det kommer til barnas rettigheter. Det er heldigvis ikke like mange foreldre som velger å kople bildemateriale av barna sine sammen med seksualiserte bilder av mammaen deres. CBE og LKE velger imidlertid å gjøre dette. Jeg forstår at man blir kreativ når man ikke har mer spennende ting å melde enn at håret gror. Men det er virkelig en drøy kombo. Ikke har den gitt uttelling heller, da CBE har hatt røde tall på instagram de siste 5-6 årene. Som flere her skriver så er det smått utrolig at CBE og LKE beveger seg i helt motsatt retning av hva som er anbefalt av fagfolk og tunge institusjoner. Stadig flere skjermer barna mer og mer, mens CBE og LKE aldri har utlevert barna sine mer enn nå. Spesielt uheldig er det når paret også fronter kroppshysteri, navlebeskuelse og overforbruk i stor stil; noe de færreste normalt oppegående folk ønsker å bli assosiert med. Flere her skrev nylig hvordan Aftenpodden sammenlignet spørsmålet "følger du fremdeles med på CBE" med "slår du fremdeles din kone". Det er heller ikke lenge siden CBE ble ydmyket i Dagbladets anmeldelse, hvor jobben hennes ble beskrevet som meningsløs. Man kan jo undres over hvorfor paret likevel velger å bruke barna sine som aktive og synlige medspillere, da Treasures neppe vil være fordelaktig å bli assosiert med i fremtiden heller. SoMe-kanalene deres har alltid vært, og vil alltid være, rene skrytekanaler for dem selv. De ønsker ikke å inspirere, de ønsker kun å bli beundret. Uff ja, det er trist og tragisk. Som flere av dere nevner tror jeg litt annen input kunne gjort underverker. Det virker som de har blitt litt blinde for omverdenen og livet utenfor den bobla livet deres utgjør. Jeg husker bloggeren som en livlig jente med humor og selvironi, men jeg tror tilværelsen med likes, bilder, utseendefokus og "berømmelse" har formet dem til det de er i dag. Og jeg tror medeieren i bedriften har en såpass sterk personlighet at det kan være lett for andre å "forsvinne" litt. At man ikke holder fast ved egen identitet. Og da søker man kanskje mot andre ting for å få bekreftelse på at man "er"😅 En deltidsjobb tror jeg hadde vært så utrolig bra. 22
Skrottefar Skrevet 6. februar 2022 #56836 Skrevet 6. februar 2022 HarlemsNocturne skrev (9 minutter siden): En deltidsjobb tror jeg hadde vært så utrolig bra. Det hadde sikkert vært bra det, ja, MEN, tviler på at det er noe noen av de 2 der ville vært interessert i.......deres grandiose syn på seg selv og vet-best-holdning er ikke noen en bedrift ville vært tjent med å ansette. 15
Heartland Skrevet 6. februar 2022 #56837 Skrevet 6. februar 2022 Skrottefar skrev (13 minutter siden): Det hadde sikkert vært bra det, ja, MEN, tviler på at det er noe noen av de 2 der ville vært interessert i.......deres grandiose syn på seg selv og vet-best-holdning er ikke noen en bedrift ville vært tjent med å ansette. Ja det kan du si. Hvilken arbeidsgiver vil ansette de to der? Måten de svarer på når de får kritiske spørsmål eller korrigeringer. De tar aldri feil, vet alltid best, og stakkars den som prøver å si de imot! Arbeidsgivere er en ting, men tenk å ha LKE som kollega da. Måten han behandler folk på når de sier han imot. Yikes.. 24
Skrottefar Skrevet 6. februar 2022 #56838 Skrevet 6. februar 2022 Heartland skrev (3 minutter siden): Ja det kan du si. Hvilken arbeidsgiver vil ansette de to der? Måten de svarer på når de får kritiske spørsmål eller korrigeringer. De tar aldri feil, vet alltid best, og stakkars den som prøver å si de imot! Arbeidsgivere er en ting, men tenk å ha LKE som kollega da. Måten han behandler folk på når de sier han imot. Yikes.. Hadde han vært kollega av meg, og jeg jobber på et lager med ansvar for lager og logistikk, ja, da skulle han fått kjørt seg, for der er det både mye fysisk og kundebehandling på en og samme gang 😜 15
MacBeth Skrevet 6. februar 2022 #56839 Skrevet 6. februar 2022 Revenge o'Cavatina skrev (9 timer siden): På tale om bilder. Når er egentlig dette bildet tatt, og når ble det publisert? Jeg har litt vanskelig for å tro på at Caroline Berg Eriksen plutselig trener usminket i kjelleren kl.12:30, om jeg kan klokka riktig. Publiseringen var lørdag 5. Feb, 1230 ish, (en time +/- mt på IG regner kun hele timer), når det er tatt, vil vi aldri få vite🤷♀️
Keaton Skrevet 6. februar 2022 #56840 Skrevet 6. februar 2022 Nå er det snart tre uker siden siste blogginnlegg, kan man kalle det en aktiv blogg lengre? Synes forøvrig det er unødvendig med spekulering om brukere her og bedriftseierne. Siste som var innom hadde andre «pussige» innlegg i andre tråder også, bare nevner det. Vil ikke være «forumpoliti» her, men slik spekulasjon hever ikke akkurat nivået på tråden. 29 1 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå