Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest SnowBells
Skrevet (endret)
mrs.tld skrev (3 timer siden):

Jeg leser ofte her inne om at de burde finne seg normale jobber. ikke bare gå hjemme. 
Og jeg er jo forsåvidt enig i det!

Men, hva skulle de gjort? Hvem ville ansatt de? Caroline kunne nok kanskje klart å skrape sammen nok ved å ta oppdrag i forskjellige aviser og magasiner. 

Med LKE? Han har ingen formell utdanning utover vgs, han har ingen arbeidserfaring å vise til, han har ingen fullført kurs som kan være nyttige for en arbeidsgiver. Han er gammel, og inngehar egentlig lite kunnskap om trening, så tror ikke han hadde fått jobb som PT på ett seriøst treningssenter. 

Selv om han nå skulle endt opp som verdens beste ultraløper (noe han per nå ikke er i nærheten av å klare å oppnå), så er ikke det er sport med masse penger i. De to jeg kjenner som driver med dette på relativt høyt nivå har begge fulltidsjobb! Noen få klarer kanskje å få seg nok sponsorer til å drive med det profesjonelt, men for å få sponsorer så må man vise til en verdi man har, man må være karesmatisk og kunne snakke for seg. Det har LKE vist gang på gang at han ikke klarer!

Så, selv om de kanskje har noen penger på bok nå, så vet vi alle at det absolutt ikke er nok til å holde de flytende særlig lenge. Får nesten litt vondt av de! Men, på den lyse siden, de har lav fettprosent da! 

LKE har tidligere vært profesjonell fotballspiller (selv om han slet med skader hele veien), så jeg tror ikke det hadde vært umulig for ham å få jobb som PT på et treningssenter selv om han har liten erfaring med å trene andre. Men jeg tviler veldig sterkt på at han hadde giddet å trene noen som ikke allerede var på et relativt høyt nivå. Han er altfor arrogant og usympatisk, og har altfor mange usmakelige fordommer mot gjennomsnittskroppen. Jeg holder fremdeles en knapp på at de har opparbeidet seg masse verdier som ikke er synlige for oss. Det må jo være den eneste grunnen til at de nå tilsynelatende nesten ikke jobber i det hele tatt, og ikke engang gidder å ferdigstille netfit.

Endret av SnowBells
Skrevet (endret)

Hørte på gårsdagens «Aftenpodden» på vei hjem fra jobb i dag. Der fortalte Sarah Sørheim at hun går gjennom CBE og mannens kanaler hver kveld, før en tur innom tråden på KG for å se hva som diskuteres. Jeg kjente meg så igjen☺️  

Endret av LisenL
  • Liker 44
Gjest SnowBells
Skrevet (endret)
LisenL skrev (16 minutter siden):

Hørte på gårsdagens «Aftenpodden» på vei hjem fra jobb i dag. Der fortalte Sara Sørheim at hun går gjennom CBE og mannens kanaler hver kveld, før en tur innom tråden på KG for å se hva som diskuteres. Jeg kjente meg så igjen☺️  

Jeg digger Aftenpodden og Sarah Sørheim (nyhetsredaktør i NTB) 🏆 Fast lytter!

... Men jeg har aldri hørt Aftenpodden nevne CBE før, kun én gang hvor Sarah nevnte at hun muligens måtte dra en CBE og sitte ekstremt overpyntet på julaften da julebordet ble avlyst. Du må ikke besudle en slik intellektuell prakt-pod med CBE-prat, Sarah 😅 Jeg har forresten allerede hørt dagens ekstrapodd om Jens Stoltenberg, mens jeg kjørte hjem fra jobb 😁

Endret av SnowBells
Skrevet
Isola2 skrev (4 timer siden):

Ferdig!! Og ferdig!!! Hva er greia?

Done and done er noe de sier mye i ungdomsserien gossip girl, mulig hun har sett den mens hun løper på møllen

• Liker 12
Skrevet
Hallepalle2 skrev (4 timer siden):

Når det gjelder å reklamere for fotobok oppfordrer jeg til å sjekke Liva Ingebrigtsen sin konto. Der ser man hva man kan få til når fokus er på produkter og ikke på modellen som sitter og blar drømmende i boken med lekre negler. Det meste som legges ut fremstår som hastverksarbeid. Vise klær tatt med mobilkamera i speil? Er det helt slutt på fotoshootene ute med lys og skjermer tro. Har fotografen lagt bort kamera for godt?

Har tatt det med nedi kjelleren…eller har glemt lys da..

• Liker 4
Skrevet

Jeg vil tro at grunnen til at Netfit ansatte en og to nå kjører trening i mørke er fordi muskler får mer skygge i en slik lyssetting. Ergo man ser mer tonet ut enn det man faktisk er. 

• Liker 25
  • Nyttig 1
Skrevet
mrs.tld skrev (3 timer siden):

Jeg leser ofte her inne om at de burde finne seg normale jobber. ikke bare gå hjemme. 
Og jeg er jo forsåvidt enig i det!

Men, hva skulle de gjort? Hvem ville ansatt de? Caroline kunne nok kanskje klart å skrape sammen nok ved å ta oppdrag i forskjellige aviser og magasiner. 

Med LKE? Han har ingen formell utdanning utover vgs, han har ingen arbeidserfaring å vise til, han har ingen fullført kurs som kan være nyttige for en arbeidsgiver. Han er gammel, og inngehar egentlig lite kunnskap om trening, så tror ikke han hadde fått jobb som PT på ett seriøst treningssenter. 

Selv om han nå skulle endt opp som verdens beste ultraløper (noe han per nå ikke er i nærheten av å klare å oppnå), så er ikke det er sport med masse penger i. De to jeg kjenner som driver med dette på relativt høyt nivå har begge fulltidsjobb! Noen få klarer kanskje å få seg nok sponsorer til å drive med det profesjonelt, men for å få sponsorer så må man vise til en verdi man har, man må være karesmatisk og kunne snakke for seg. Det har LKE vist gang på gang at han ikke klarer!

Så, selv om de kanskje har noen penger på bok nå, så vet vi alle at det absolutt ikke er nok til å holde de flytende særlig lenge. Får nesten litt vondt av de! Men, på den lyse siden, de har lav fettprosent da! 

PT på treningssenter er altfor dårlig betalt til å opprettholde livsstilen deres. 

• Liker 9
Gjest SnowBells
Skrevet (endret)
Surikatt skrev (6 minutter siden):

PT på treningssenter er altfor dårlig betalt til å opprettholde livsstilen deres. 

Men nå er det jo nøyaktig den utdannelsen han har da. Mens utdanningsnivået til CBE tilsvarer skribent/journalist i f eks MinMote.

Dette er faktisk det de har å falle tilbake på når SoMe-eventyret er over.

Endret av SnowBells
Skrevet

Hva i alle dager var meningen med den sort hvitt filmen hvor hun har rar latter til at juletreet til ungene fortsatt var fremme? Var det meningen at den skulle være morsom? Jeg skjønte ikke greia.

• Liker 19
Gjest SnowBells
Skrevet (endret)
LisenL skrev (3 timer siden):

Hørte på gårsdagens «Aftenpodden» på vei hjem fra jobb i dag. Der fortalte Sarah Sørheim at hun går gjennom CBE og mannens kanaler hver kveld, før en tur innom tråden på KG for å se hva som diskuteres. Jeg kjente meg så igjen☺️  

Jeg lo høyt når sjefsredaktør Trine Eilertsen likestilte spørsmålene "følger du fremdeles med på Caroline Berg Eriksen?" med spørsmålet "slår du fremdeles din kone?" Her snakker vi altså om to virkelig lugubre fritidsaktiviteter 😂 Men det er jo trist at ikke flere anerkjente journalister og redaktører kan gjenkjenne og engasjere seg i åpenbar thinspo, overforbruk og utlevering av barn. 

Endret av SnowBells
Skrevet
SnowBells skrev (14 minutter siden):

Jeg lo høyt når sjefsredaktør Trine Eilertsen likestilte spørsmålene "følger du fremdeles med på Caroline Berg Eriksen?" med spørsmålet "slår du fremdeles din kone?" Her snakker vi altså om to virkelig lugubre fritidsaktiviteter 😂 Men det er jo trist at ikke flere anerkjente journalister og redaktører kan gjenkjenne og engasjere seg i åpenbar thinspo, overforbruk og utlevering av barn. 

Jeg flirte jeg også, men du har et poeng av mer alvorlig karakter. Hvorfor blir journalistikk om påvirkeres uetiske, skadelige forretningsdrift fortsatt ikke tatt seriøst? Påvirkere uavhengig av plattform når ut til utrolig mange, drar inn store annonsekroner og så lenge det ikke handler om rasistiske ytringer, antivax eller lignende men der i mot kvinner, mote, interiør, sminke så betegnes debatten som underlødig. Hvorfor diskuteres dette ikke mer seriøst?

Sarah Sørheim glimrende kommentar i Aftenposten er et hederlig unntak. https://www.aftenposten.no/kultur/i/K5O2o/kommentar-caroline-berg-eriksen-bruker-sin-egen-datter-som-annonse-d
Tror jeg har en girl crush på Sarah Sørheim - og det er helt greit hun leser det. :) 

• Liker 37
  • Nyttig 2
Skrevet
Inocybe skrev (4 minutter siden):

Jeg flirte jeg også, men du har et poeng av mer alvorlig karakter. Hvorfor blir journalistikk om påvirkeres uetiske, skadelige forretningsdrift fortsatt ikke tatt seriøst? Påvirkere uavhengig av plattform når ut til utrolig mange, drar inn store annonsekroner og så lenge det ikke handler om rasistiske ytringer, antivax eller lignende men der i mot kvinner, mote, interiør, sminke så betegnes debatten som underlødig. Hvorfor diskuteres dette ikke mer seriøst?

Sarah Sørheim glimrende kommentar i Aftenposten er et hederlig unntak. https://www.aftenposten.no/kultur/i/K5O2o/kommentar-caroline-berg-eriksen-bruker-sin-egen-datter-som-annonse-d
Tror jeg har en girl crush på Sarah Sørheim - og det er helt greit hun leser det. :) 

Det lurer jeg også på. Det virker som at enkelte blir diskutert og debattert i media, slik som SE og muligens også Isabel Raad. Samtidig kan det være fordi det aldri har blitt noen ordentlig debatt og journalistikk rundt det fordi mange av influenserne stikker hodet i sanden, blokkerer og stenger det de har av SoMe? Ingen av dem vil jo stille opp og intervjues for shady bruk av lys og skygge (pun intended), bruk av barn i reklame, elendig merking av reklame. Se bare på tungvekteren Camilla Pihl da hun la krystaller på den nyfødte datteras bryst og det ble en debatt av det. Istedenfor å imøtekomme debatten - hva gjorde hun: jo hun stengte kontoen til privat og blokkerte kritiske røster. 
Kanskje det nå med Sarah Sørheim kommer en aldri så liten oppvåkning på dette temaet? 

• Liker 29
Gjest Kattedama
Skrevet

Når bikkja har flere følgere enn coach Eriksen og Netfit ikke trekker nye følgere..

Skrevet
Lill :) skrev (17 minutter siden):

Når bikkja har flere følgere enn coach Eriksen og Netfit ikke trekker nye følgere..

Da er det jo bra bikkja er så flink til å like matmor og matfars kontoer 🤣

• Liker 43
Skrevet

Tråden er stengt for moderering.

Sol, admin.

• Liker 14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...