Katten89 Skrevet 2. februar 2022 #56661 Skrevet 2. februar 2022 Wild Eyes skrev (59 minutter siden): Ikke en svettedråpe, ikke ett hårstrå på det hodet eller hestehalen ligger feil, det må virkelig ha vært en workout utenom de vanlige. Den svettingen til fruen er veldig rar. Enten er hun gjennomvåt eller helt tørr... 22 1
Pæddan Skrevet 2. februar 2022 #56662 Skrevet 2. februar 2022 Svetten er en ting, men da er kanskje det grunnen til den mørke kjelleren? Så vi ikke skal se svetten? Og om hun skal inspirere, så burde lyset slåes på!! Men det skal vel kun skinne på brystene må vite🤡 3
Pusern3 Skrevet 2. februar 2022 #56663 Skrevet 2. februar 2022 Hallepalle2 skrev (5 timer siden): Jeg syns på en måte at det er enda verre å eksponere dem på story som forsvinner etter 24 timer. Når de oppdager hva det innebærer vil de jo aldri få vite akkurat HVA som ble delt. For en usikkerhet å leve med i ungdommen. Enig 1
Pusern3 Skrevet 2. februar 2022 #56664 Skrevet 2. februar 2022 hvalstad45 skrev (3 timer siden): Jeg kan ikke skjønne hvordan de kan leve dette livet også om ti år. Selv uten særlig lån trenger man jo inntekt. Særlig med to barn som blir dyrere og dyrere for hvert år som går. Hvis de ikke har noen annen plan enn å fortsette som dette, er det ganske hodeløst. hodeløst på alle nivåer. For et liv og for noen forbilder de er for barna sine. 2
Pusern3 Skrevet 2. februar 2022 #56665 Skrevet 2. februar 2022 Katten89 skrev (1 time siden): Den svettingen til fruen er veldig rar. Enten er hun gjennomvåt eller helt tørr... neppe naturlig svette. Mest sannsynlig arrangert 3
Klaraku78 Skrevet 2. februar 2022 #56666 Skrevet 2. februar 2022 Pæddan skrev (1 time siden): Svetten er en ting, men da er kanskje det grunnen til den mørke kjelleren? Så vi ikke skal se svetten? Og om hun skal inspirere, så burde lyset slåes på!! Men det skal vel kun skinne på brystene må vite🤡 Eneste grunnen til å slå av lyset, må vel være fordi de sparer på strømmen. Jeg skjønner ikke hvordan de mener det skal inspirere, da vi knapt ser hva hun gjør. Svarte klær, svarte omgivelser og knapt lys. De er jo inspirert av coach eriksen, men det må vel finnes hundrevis av andre de kunne herme etter. 12
Pusern3 Skrevet 2. februar 2022 #56667 Skrevet 2. februar 2022 Wild Eyes skrev (2 timer siden): Ikke en svettedråpe, ikke ett hårstrå på det hodet eller hestehalen ligger feil, det må virkelig ha vært en workout utenom de vanlige. gitt alt 🤣🤣🤣🤣 8
Pusern3 Skrevet 2. februar 2022 #56668 Skrevet 2. februar 2022 Klaraku78 skrev (1 minutt siden): Eneste grunnen til å slå av lyset, må vel være fordi de sparer på strømmen. Jeg skjønner ikke hvordan de mener det skal inspirere, da vi knapt ser hva hun gjør. Svarte klær, svarte omgivelser og knapt lys. De er jo inspirert av coach eriksen, men det må vel finnes hundrevis av andre de kunne herme etter. på grensen mot «skummelt»/trashi. Ikke noe jeg personlig forbinder med trening 5
Sol79 Skrevet 2. februar 2022 #56669 Skrevet 2. februar 2022 Heartland skrev (2 timer siden): Hvis hun står med en formue på 500 000 kr så har hun ganske mye lån. Det er vel slik at når lånet blir lavere enn verdien på huset, så stiger formuen i takt med det? Hvis huset er verdt 8 mill, og du har 7 mill i lån, så har du et «overskudd» på 1 mill. Mest sannsynlig delt på 2 personer, altså en formue på 500.000 kr hver. Formuen vil da øke jo mer du betaler ned på huslånet. Hvis huset hadde vært nedbetalt, så hadde verdien på huset gjort et stort utslag på formuen deres. Huset har jo ikke en ligningsverdi på 8 MNOK. 12
123Frustrert Skrevet 2. februar 2022 #56670 Skrevet 2. februar 2022 (endret) Sol79 skrev (20 minutter siden): Huset har jo ikke en ligningsverdi på 8 MNOK. Tipper ligningsverdien er rundt 1 mill. Fordelt på 2.. 500 000kr på hver. Endret 2. februar 2022 av 123Frustrert 3 1
Ugresset Skrevet 2. februar 2022 #56671 Skrevet 2. februar 2022 Klaraku78 skrev (1 time siden): Eneste grunnen til å slå av lyset, må vel være fordi de sparer på strømmen. Jeg skjønner ikke hvordan de mener det skal inspirere, da vi knapt ser hva hun gjør. Svarte klær, svarte omgivelser og knapt lys. De er jo inspirert av coach eriksen, men det må vel finnes hundrevis av andre de kunne herme etter. Nå aner jeg ikke hvorfor de trener i mørket, men jeg elsker å trene på elipsemaskinen i mørket. Det gjør at jeg klarer å følge bedre med på serien jeg ser på samtidig 😂 3
Isola2 Skrevet 2. februar 2022 #56672 Skrevet 2. februar 2022 Ugresset skrev (1 minutt siden): Nå aner jeg ikke hvorfor de trener i mørket, men jeg elsker å trene på elipsemaskinen i mørket. Det gjør at jeg klarer å følge bedre med på serien jeg ser på samtidig 😂 Sikkert digg ja…men de lever liksom av å filme seg mens de trener…da blir det jo bare merkelig.. 10
Populært innlegg Wild Eyes Skrevet 2. februar 2022 Populært innlegg #56673 Skrevet 2. februar 2022 odipodis skrev (På 1.2.2022 den 13.25): "Det trener ingenting"? Det må da være direkte feil, rimelig vanlig treningsøvelse dette, såvidt jeg vet. Jeg klarer ikke helt å legge denne fra meg, de signalene det sender ut ved å si en sånn ting. Ikke bare er det helt feil, men de viser også at de egentlig har en viss måte å gjøre ting på, som de har fått for seg, og sånn er det, det er ikke på kundens behov eller premisser det går på, dette er deres lek og regler. Faktisk kan alt man gjør i løpet av en dag gi litt ekstra styrketrening ved å bare utføre det litt annerledes eller tenke over hvordan man gjør det. Det finnes flere måter å gå opp en trapp på f.eks, og de trener forskjellige muskelgrupper etter hvordan en gjør det. Jeg skjønner ikke hvorfor de ikke oppmuntrer folk til å trene, starte der de er og følge de opp, og selv kommer seg ut av den kjelleren. Jeg har en følelse av at Eriksens har en viss standard på kunden sin, hvem som helst er ikke velkommen og man bør ikke stille spørsmålstegn ved øvelsene deres eller utførelsen av de, får en det ikke til eller misforstår så er det nok mer deg det er noe med, ikke dem. De bruker faglige ord og uttrykk som jeg tror de fleste fagfolk hadde slitt med å huske hva er på stående fot, fordi man bruker ikke sånne betegnelser overfor den man skal trene og hjelpe, da prøver man å gjøre seg forstått og ikke står der med en ovenfra og ned holdning. Jeg tenker at de gjør ikke dette for å hjelpe eller inspirere noen, de gjør dette 100% for seg selv, de er stjerner på egen scene, og alle andre er egentlig bare publikum. 53 1 11
solmåneogstjerner Skrevet 2. februar 2022 #56674 Skrevet 2. februar 2022 (endret) Heartland skrev (5 timer siden): Hvis hun står med en formue på 500 000 kr så har hun ganske mye lån. Det er vel slik at når lånet blir lavere enn verdien på huset, så stiger formuen i takt med det? Hvis huset er verdt 8 mill, og du har 7 mill i lån, så har du et «overskudd» på 1 mill. Mest sannsynlig delt på 2 personer, altså en formue på 500.000 kr hver. Formuen vil da øke jo mer du betaler ned på huslånet. Hvis huset hadde vært nedbetalt, så hadde verdien på huset gjort et stort utslag på formuen deres. Nå vet ikke jeg hva huset deres er verdt. Men eksempel: hus til en verdi av 9 millioner, får en skattemessig verdi på maks 3 millioner. Om du da har lån på 2,5 millioner så blir netto skattemessig formue 500 000. Ser bort fra all annen formue enn huset. Endret 2. februar 2022 av solmåneogstjerner 5
Klaraku78 Skrevet 3. februar 2022 #56675 Skrevet 3. februar 2022 Sol79 skrev (8 timer siden): Huset har jo ikke en ligningsverdi på 8 MNOK. Det vet vel jeg å. Men uansett klarer hun ikke å ha så lite formue på det huset, hvis det ikke er gjeld på det. Og dette er bare huset... da vil det si at hun har null penger på banken... så de har garantert en del gjeld... som alle andre...uansett så er det ikke så interessant. De fremstår jo heller ikke som så rike. De kjører Volvo og drar til syden som veldig mange andre. De har jo faktisk bare en bil også...Budsjettet på klær det siste året har vel vært nesten null... enten har hun jo bare undertøy på eller så er det bh og tights... Så ja, de fremstår ikke som så velstående, og jeg tviler på at de er det også. 14
Isild Skrevet 3. februar 2022 #56676 Skrevet 3. februar 2022 (endret) Ser at de oftere og oftere skjuler antall likes på innlegg, som jo betyr at det er for få. De gjør sannsyneligvis ganske mye for å skjule at populariteten ikke er hva den en gang var - som f.eks stille spørsmål til egne kontoer osv. Netfit er bare et navn og en IG-konto. Caroline går på repeat og har mistet kontakten med følgerne sine (det ser man jo av kommentarfeltet på IG. Alle andre spørsmål og henvendelser hun hevder å få ser vi ikke - Det er nok bare noe hun sier) Coach Eriksen skriver at han trener atleter, men hvem trener han egentlig? Bortsett fra kona. Er dette virkelig god butikk for annonsørene? Merkelig. Merkelig at dette fortsatt er så to voksne kan ha det som fulltidsjobb og leve av det også. Endret 3. februar 2022 av Isild 45
Gjest Albbas Skrevet 3. februar 2022 #56677 Skrevet 3. februar 2022 (endret) Jeg blir helt fascinert over denne Netfit-kontoen. Hvem er målgruppa? Hvorfor så mørkt?? Folk som vil trene skikkelig styrke har mer enn nok av gode kontoer å velge blant, denne faller jo fullstendig gjennom. Kanskje er det beregnet på folk som vil beholde sveisen mens de trener hjemme, men jeg klarer bare ikke å sette innholdet inn i en sammenheng?! Jeg får inntrykk av at de har funnet et veldig genialt navn på konseptet sitt, men sliter med å plassere fornuftig innhold i det. Mørke treningsvideoer av ei snerten dame som ikke ser sliten ut. Ja okeida... 🤷♀️ Foretrekker lisafiit og kriweb hvis jeg "bare" skal se videoer av diverse øvelser. Godt lys og du ser at de jobber. lisafiiit er forøvrig et inspirerende eksempel på hvordan et par har klart å lage et konsept med litt humor og glimt i øyet, der det er rom for mer enn det perfekte. Skjønner at det ikke helt passer glansbildekonseptet da. 🤔 https://www.instagram.com/reel/CZUB5r-tASG/?utm_medium=copy_link Endret 3. februar 2022 av Albbas
Kaffemonsteret Skrevet 3. februar 2022 #56678 Skrevet 3. februar 2022 De tok ikke ut utbytte fra selskapet i årene 2017-2020. Tidligere år har de tatt 1.3-2.7 mill i utbytte per år i tillegg til lønn. Så har ikke vært voldsom cashflow de seneste årene. Mulig de tok ut i 2021, etter 2020 regnskapet har de 1,5 mill i cash i selskapet som de kan ta ut. Med kun 500’ i formue så har de nok en del lån ja. Det er jo mulig at de har investert i annen eiendom også, i tillegg til huset. Det holder formuen nede. 4 2
Liver Skrevet 3. februar 2022 #56679 Skrevet 3. februar 2022 (endret) Føle fitfocus sitt nyeste IG innlegg er et lite stikk til de som driver Netfit 😅 Endret 3. februar 2022 av Liver 17
Rev. Revenge Skrevet 3. februar 2022 #56680 Skrevet 3. februar 2022 (endret) Hver eneste gang jeg kikker innom Fitfocus.no får jeg straks så lyst til å trene og lage noe sunt og godt til kveldskosen Netfit.no not so much. Tilføyelse: Forskjellen ligger i fokuset. Desirée Andersen legger alt fokus på målgruppen sin, lever for dem, heier på dem og coacher dem videre uavhengig av nivå,og i tillegg mange ærlige bilder og friske, fargerike oppskrifter. Hun snakker til folk på et språk de forstår, enkelt og uten krumspring. Fokuset hos Netfit.no ligger hele tiden på Caroline Berg Eriksen og på hvor flink hun er, hele tiden illustrert med en "seierselfie" med tilhørende tekst hvor hun har kommet seg gjennom enda en økt. Det fremstår overhodet ikke som treningsglede, og mangler fullstendig fokus på veiledning og målgruppe. Coach Eriksen ser ut til å være på samme nivå: "Fettklypa er mitt viktigste middel på veien mot løping i verdensklasse. Dessuten er jeg så god at jeg trener andre atleter til å bli nesten like flink som meg, men ikke flinkere for jeg skal bli best". Målformene hos begge disse fettforskremte to er reinspikka kauderveldsk. Det er hva jeg får ut av dette, målgruppa er til for dem. For å gi dem skryt som flest mulig kan se. Derfor kikker jeg heller innom fitfocus.no for inspirasjon og glede. Endret 3. februar 2022 av Revenge o'Cavatina 42 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå