Urwa Skrevet 1. februar 2022 #56601 Skrevet 1. februar 2022 (endret) Pusern3 skrev (2 timer siden): Man ser jo virkelig at hun suger inn magen alt hun kan. Det er virkelig ikke nødvendig da hun jo har en meget veltrent mage uansett. Når hun gjør slikt som her, blir kroppen i ubalanse. Endret 1. februar 2022 av Urwa
Urwa Skrevet 1. februar 2022 #56602 Skrevet 1. februar 2022 Hvem gapskratter hun til🙄🤭? Må vel være Skybert som noen skrev tidligere😂😂? 31
solmåneogstjerner Skrevet 1. februar 2022 #56603 Skrevet 1. februar 2022 (endret) SnowBells skrev (1 time siden): Holdt på å skrive at LKE kunne stille som trener på barnas lokale fotballag, men så kom jeg på hvordan han skrøt i SoMe av at han klarte å unnslippe å bli valgt som datterens klassekontakt... Herregud for noen usmakelige folk 😳 - gjorde han? Hva sa han om det? - jeg hadde blitt veldig glad om han holdt seg unna mine barns lokale idrettslag... selv om han sikkert er en brukbar fotballspiller. Men barn og ungdom trenger gode forbilder som ledere, og faktisk da først og fremst på andre områder enn ren fotballteknikk. Hadde ikke likt at han skulle 'coache' mine jenter, nei takk. Da hadde jeg gjort det selv, selv med begredelige fotballkunnskaper. Endret 1. februar 2022 av solmåneogstjerner 26 1
Gjest SnowBells Skrevet 1. februar 2022 #56604 Skrevet 1. februar 2022 (endret) solmåneogstjerner skrev (27 minutter siden): - gjorde han? Hva sa han om det? - jeg hadde blitt veldig glad om han holdt seg unna mine barns lokale idrettslag... selv om han sikkert er en brukbar fotballspiller. Men barn og ungdom trenger gode forbilder som ledere, og faktisk da først og fremst på andre områder enn ren fotballteknikk. Hadde ikke likt at han skulle 'coache' mine jenter, nei takk. Da hadde jeg gjort det selv, selv med begredelige fotballkunnskaper. Diskutert her tidligere. Endret 1. februar 2022 av SnowBells
Isola2 Skrevet 1. februar 2022 #56605 Skrevet 1. februar 2022 SnowBells skrev (5 minutter siden): Diskutert her tidligere. Kanskje like greit for læreren å slippe han fyren der.. 35
solmåneogstjerner Skrevet 1. februar 2022 #56606 Skrevet 1. februar 2022 (endret) SnowBells skrev (8 minutter siden): Diskutert her tidligere. Åja. Jeg kommer ikke tilbake til linken, får bare opp siste innlegg i tråden igjen. Løp han forbi foreldremøtet?? 😂😉 Endret 1. februar 2022 av solmåneogstjerner 5
Gjest SnowBells Skrevet 1. februar 2022 #56607 Skrevet 1. februar 2022 solmåneogstjerner skrev (Akkurat nå): Åja. Jeg kommer ikke tilbake til linken, får bare opp siste innlegg igjen. Løp han forbi foreldremøtet?? 😂😉 Får håpe han ikke satt der i svett treningstøy hvert fall 😬 Tenk å føle at man er så vellykket, samtidig som man skryter av å vri seg unna viktige foreldreverv... For han har jo ikke tid til å være foreldrerepresentant han, som daglig dokumenterer at han bruker minst halve arbeidstida si på hobbies...
solmåneogstjerner Skrevet 1. februar 2022 #56608 Skrevet 1. februar 2022 (endret) SnowBells skrev (11 minutter siden): Får håpe han ikke satt der i svett treningstøy hvert fall 😬 Tenk å føle at man er så vellykket, samtidig som man skryter av å vri seg unna viktige foreldreverv... For han har jo ikke tid til å være foreldrerepresentant han, som daglig dokumenterer at han bruker minst halve arbeidstida si på hobbies... Halve arbeidstida? Det er vel hele vel, for han jobber jo ikke. Og deler en lønn med kona som normalt sett ikke er nok til en person engang (jeg la ved en link her for noen titalls sider siden). Ja, hvis det er noen som burde tilbudt seg så er det vel nettopp disse (mulig at det for en gangs skyld faktisk hadde blitt et reelt valg, hvis de andre foreldrene ser hvem som tilbyr seg å representere dem?). Jeg har selv vært i all slags klasse/barnehageutvalg, og styret i korps og idrett. Noen ganger har jeg blitt nødt til å si nei, da fordi det blir altfor mye med jobb og tre barn nesten alene. Og jeg forstår godt at det fort kan bli for mye. Men disse folkene har jeg ingen forståelse for. Sååå opptatt med å trene i kjelleren og ta absurde (og rett og slett stygge! Beklager, kan si det fordi disse har jo egentlig både fin kropp og fotokunnskaper) bilder av seg selv.... Endret 1. februar 2022 av solmåneogstjerner 33 1
NewStart87 Skrevet 1. februar 2022 #56609 Skrevet 1. februar 2022 Hvis det stemmer at Caroline og mannen har en inntekt som tilsvarer minstesats uføretrygd så skjønner jeg ikke hvordan de klarer seg økonomisk? Er det på oppsparte midler? De sitter jo i et stort hus også. Virker som de lever i sus og dus. 17
Skrottefar Skrevet 1. februar 2022 #56610 Skrevet 1. februar 2022 SnowBells skrev (9 minutter siden): Tenk å føle at man er så vellykket Hvordan han kan føle seg vellykket kan jeg ikke skjønne......greit nok, han har hatt en karriere som fotballspiller på øverste nivå i Norge, men han var ikke noen stor stjerne egentlig, og var langt unna det å kunne komme opp på toppnivå. Lovende karriere som ung, javisst, med landslagsspill for både U19 og U21, men så stagnerte det og han ble bare en helt ordinær spiller. Om det å være gift med CBE er å være vellykket? Tja, I beg to differ, for akkurat nå så er han intet annet enn et påheng i sammen med fruen, har egentlig ingen jobb å skryte av og lever av inntektene som fruen genererer, og akkurat nå så kan det umulig være særlig til inntekt......så, jaeeeee.....nei, han er alt annet enn en vellykket herremann 😛 34
Wild Eyes Skrevet 1. februar 2022 #56611 Skrevet 1. februar 2022 Så umodent å feire offentlig at han unngikk vervet på skolen til ungene, i allefall han som ikke har et så travelt liv som sikkert mange andre der har og likevel bidrar. Men fellesskap og dugnad har vel aldri helt vært deres greier. 31
NewStart87 Skrevet 1. februar 2022 #56612 Skrevet 1. februar 2022 Så det er sånne truser hun bruker for å holde rumpeinnleggene på plass. 29 2
solmåneogstjerner Skrevet 1. februar 2022 #56613 Skrevet 1. februar 2022 (endret) NewStart87 skrev (17 minutter siden): Hvis det stemmer at Caroline og mannen har en inntekt som tilsvarer minstesats uføretrygd så skjønner jeg ikke hvordan de klarer seg økonomisk? Er det på oppsparte midler? De sitter jo i et stort hus også. Virker som de lever i sus og dus. 260 000 etter fradrag for C. Litt usikker på om det er bedriften eller henne personlig. Har ikke sjekket mannen men vil jo være litt rart om han har mer. For oss andre er det de vanlige: minstefradrag, gjeldsrenter, foreldrefradrag osv. For disse så kan de sikkert trekke fra en is eller en treningsmaskin. Om de ikke får det sponset da, da kommer noenogtjue prosent på toppen av inntekten. Og de har en viss formue, Caroline har 500 000 og da gjetter jeg at mannen har det samme. Dette er ligningsmessig formue, så da gjetter jeg at huset er gjeldfritt. Men uansett så er det faktisk ganske så lite penger. Ihvertfall for å late som om man kan leve i luksus. (Det er mulig at 260 000 er overskuddet i bedriften etter at de har tatt ut lønn. Vg-artikkelen var ikke akkurat så presis). Edit: jeg har tenkt litt fort her. Jeg vet ikke om inntekt og formue er på firmaet eller kun på henne. Vet dere? Endret 1. februar 2022 av solmåneogstjerner 8
Gjest SnowBells Skrevet 1. februar 2022 #56614 Skrevet 1. februar 2022 (endret) Skrottefar skrev (12 minutter siden): Hvordan han kan føle seg vellykket kan jeg ikke skjønne......greit nok, han har hatt en karriere som fotballspiller på øverste nivå i Norge, men han var ikke noen stor stjerne egentlig, og var langt unna det å kunne komme opp på toppnivå. Lovende karriere som ung, javisst, med landslagsspill for både U19 og U21, men så stagnerte det og han ble bare en helt ordinær spiller. Om det å være gift med CBE er å være vellykket? Tja, I beg to differ, for akkurat nå så er han intet annet enn et påheng i sammen med fruen, har egentlig ingen jobb å skryte av og lever av inntektene som fruen genererer, og akkurat nå så kan det umulig være særlig til inntekt......så, jaeeeee.....nei, han er alt annet enn en vellykket herremann 😛 Jeg mistenker at han måler vellykketheten sin i at kona hans publiserer seksualiserte bilder av den tynne kroppen sin. "Se hva jeg kan kose meg med når jeg vil, karer" (selv om de virket innmari stolte over å ha pult på 35-årsdagen hennes, og selv om CBE avslørte et litt fattig sexliv på sexpodden). NewStart87 skrev (14 minutter siden): Hvis det stemmer at Caroline og mannen har en inntekt som tilsvarer minstesats uføretrygd så skjønner jeg ikke hvordan de klarer seg økonomisk? Er det på oppsparte midler? De sitter jo i et stort hus også. Virker som de lever i sus og dus. De skriver vel av så og si alt som driftskostnader på firmaet. Da kan de vel skrive av en god del på skatten, ut i fra hva jeg har skjønt? solmåneogstjerner skrev (23 minutter siden): Halve arbeidstida? Det er vel hele vel, for han jobber jo ikke. Og deler en lønn med kona som normalt sett ikke er nok til en person engang (jeg la ved en link her for noen titalls sider siden). Ja han bruker hvert fall ikke noe tid på å stable netfit på beina. Ikke bruker han tid på bloggen til bedriften heller, den er jo så godt som død og blir vel oppdatert et par tre ganger i måneden. Og bildene av CBE tas stort sett med hennes egen telefon. Bloggfotografen er så godt som borte, han er nok ikke så interessert i foto lenger. Jeg tror de rett og slett ikke makter å finne tid til annet enn å trene, til å surfe på nettet etter thinspo og til å planlegge kalorifattige måltider til seg selv. Endret 1. februar 2022 av SnowBells
BettyJane Skrevet 1. februar 2022 #56615 Skrevet 1. februar 2022 odipodis skrev (4 timer siden): Bilder lagt ut på story i dag. Det midterste er åpenbart ikke fra i dag (sjekk neglelakken på bildene) - men lagt til for at det skal passe inn i historien. Slik har det vært utrolig mye av den siste tiden, særlig bilder og film fra samme trening som blir lagt ut på forskjellige tidspunkt. Legger også merke til at Netfit-innholdet blir mer og mer mørt og dystert, likt LKs andre profiler. Utroolig lite inspirerende! Så bra hun la ut at hun ikke skulle gå med pysjamas hele dagen! Hva hadde folk sagt om hun ikke trente to ganger daglig og om hun hadde gått med pysj hele dagen liksom?🙄 15
Cissacissa Skrevet 1. februar 2022 #56616 Skrevet 1. februar 2022 solmåneogstjerner skrev (19 minutter siden): 260 000 etter fradrag for C. Litt usikker på om det er bedriften eller henne personlig. Har ikke sjekket mannen men vil jo være litt rart om han har mer. For oss andre er det de vanlige: minstefradrag, gjeldsrenter, foreldrefradrag osv. For disse så kan de sikkert trekke fra en is eller en treningsmaskin. Om de ikke får det sponset da, da kommer noenogtjue prosent på toppen av inntekten. Og de har en viss formue, Caroline har 500 000 og da gjetter jeg at mannen har det samme. Dette er ligningsmessig formue, så da gjetter jeg at huset er gjeldfritt. Men uansett så er det faktisk ganske så lite penger. Ihvertfall for å late som om man kan leve i luksus. (Det er mulig at 260 000 er overskuddet i bedriften etter at de har tatt ut lønn. Vg-artikkelen var ikke akkurat så presis). Edit: jeg har tenkt litt fort her. Jeg vet ikke om inntekt og formue er på firmaet eller kun på henne. Vet dere? Treasures regnskapsførte kr 260,000 i lederlønn i 2020. CBE står oppført som daglig leder. Totale lønnskostnader er kr 695,000. Mulig mannen tar ut noe lønn også? årsresultat etter skatt for selskapet er kr 215,00 som også da tilfaller eierne. summen av dette er ikke akkurat å bli fet av… (pun intended) 23
Skrottefar Skrevet 1. februar 2022 #56617 Skrevet 1. februar 2022 (endret) SnowBells skrev (22 minutter siden): Jeg mistenker at han måler vellykketheten sin i at kona hans publiserer seksualiserte bilder av den tynne kroppen sin. Som om det er noe å hige etter, en godt voksen mann som måler vellykkethet av noe slikt trenger seriøst en realitycheck. Når man i tillegg vet at alle disse seksualiserte bildene er ihjelredigerte og viser noe helt annet enn virkeligheten, ja, da skjønner jeg ikke at det er noe å skryte av.....blir litt sånn; "se her, dette er kona mi, tenk om hun egentlig hadde sett slik ut" liksom 😛 Endret 1. februar 2022 av Skrottefar 24
Benazim Skrevet 1. februar 2022 #56618 Skrevet 1. februar 2022 Jeg er veldig enig i at disse to som ikke har jobb, burde ta på seg mer frivillig arbeid i skole og idrettslag. Dette i solidaritet med skolen/klubben og alle de andre foreldrene som har problemer med å få hverdagen til å gå opp. 22
Benazim Skrevet 1. februar 2022 #56619 Skrevet 1. februar 2022 Uansett er det fryktelig flaut å være en funksjonsfrisk person i siste halvdel av 30-årene og ikke ha jobb. Da har man ikke akkurat lykkes i livet, for å si det sånn. 29
Skrottefar Skrevet 1. februar 2022 #56620 Skrevet 1. februar 2022 Lafamiglia skrev (10 minutter siden): burde ta på seg mer frivillig arbeid Som om de 2 der vil ta på seg noe som helst som kalles frivillig arbeid......nei, skal noe gjøres, ja, da må det betales ja. Et godt eksempel er det å plukke søppel, for hadde ikke de blitt sponset av Coop til å delta på dugnaden så hadde de ikke gjort det.....pluss det faktum at det var bare på liksom de plukket søppel når de gjorde det 🤢🤮 27
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå