Populært innlegg Isild Skrevet 1. februar 2022 Populært innlegg #56561 Skrevet 1. februar 2022 Gull vaffel skrev (6 timer siden): Folk som er opptatt av trening følger ikke cbe, for hvorfor skal de det? Se på bilder av at hun trener i mørke i kjelleren og tar bilder av seg selv der hun suger inn magen. Treningen hennes virker manisk synes jeg, og treningen brukes kun for å være tynn, er ikke inspirerende det De har heller ingen kontakt med publikum. De er posører. Andre treningskontoer kommuniserer med og til publikum. Det forklares, vises og det trenes i sanntid. På CBE-kontoen er det bilder og film av en nystriglet dame som ikke sier et ord, og som knapt ser i kameraet. Treningen er ment for å posere, ikke for å instruere. Og de tviholder på at dette skal bli noe stort. Lykke til med det. 48 2
Annie1000 Skrevet 1. februar 2022 #56562 Skrevet 1. februar 2022 Ikke rart det stagnerer når kroppen ikke restitueres. Dessuten trenger man spise nok. Sindre Burås løper sine restitusjonsturer på 1 mil på rundt 12/kmt, det er da ikke over sone 1 i puls. Å løpe halvmarathon på 2,7t er ikke veldig imponerende når man har drevet med dette i 15 år nei. Da bør "coach" eriksen gå i seg selv og spørre hva han gjør feil. 25 1
Swan1998 Skrevet 1. februar 2022 #56563 Skrevet 1. februar 2022 Isild skrev (54 minutter siden): De har heller ingen kontakt med publikum. De er posører. Andre treningskontoer kommuniserer med og til publikum. Det forklares, vises og det trenes i sanntid. På CBE-kontoen er det bilder og film av en nystriglet dame som ikke sier et ord, og som knapt ser i kameraet. Treningen er ment for å posere, ikke for å instruere. Og de tviholder på at dette skal bli noe stort. Lykke til med det. Det siste innlegget tok kaka. Jeg finner NULL inspirasjon i den maniske galskapen hennes. Og hvem f… bryr seg om hun løper 10K før kl 0600 hver morgen…?? og løper og løper og løper… og lager litt som hun trener styrke innimellom. 40
Isild Skrevet 1. februar 2022 #56564 Skrevet 1. februar 2022 (endret) Swan1998 skrev (10 timer siden): Det siste innlegget tok kaka. Jeg finner NULL inspirasjon i den maniske galskapen hennes. Og hvem f… bryr seg om hun løper 10K før kl 0600 hver morgen…?? og løper og løper og løper… og lager litt som hun trener styrke innimellom. Det er ingen inspirasjon i det. Innleggene handler om å fortelle at hun har løpt på mølla IGJEN - og deretter å posere med rumpa, v-tegn og "did it". Ingen kommunikasjon, dørgende kjedelig - og ingenting man kan følge ift trening (hvis det er tanken- at de skal inspirere andre) Egentreningen virker bare manisk - og med et overdrevent fokus på å vise bar mage, posere med rumpa og å se "deilig" ut. Endret 1. februar 2022 av Isild 44
Galdame Skrevet 1. februar 2022 #56565 Skrevet 1. februar 2022 Isild skrev (2 timer siden): Det er ingen inspirasjon i det. Innleggene handler om å fortelle at hun har løpt på mølla IGJEN - og deretter å posere med rumpa, v-tegn og "did it". Ingen kommunikasjon, dørgende kjedelig - og ingenting man kan følge ift trening (hvis det er tanken- at de skal inspirere andre) Egengreningen virker bare manisk - og med et overdrevent forhold på å vise bar mage, posere med rumpa og å se "deilig" ut. Zoom inn på halsen hennes!!! 😳😳 9
Gjest Finlay Skrevet 1. februar 2022 #56566 Skrevet 1. februar 2022 Galdame skrev (3 minutter siden): Zoom inn på halsen hennes!!! 😳😳 Hvorfor?
Pusern3 Skrevet 1. februar 2022 #56567 Skrevet 1. februar 2022 Isild skrev (3 timer siden): Det er ingen inspirasjon i det. Innleggene handler om å fortelle at hun har løpt på mølla IGJEN - og deretter å posere med rumpa, v-tegn og "did it". Ingen kommunikasjon, dørgende kjedelig - og ingenting man kan følge ift trening (hvis det er tanken- at de skal inspirere andre) Egengreningen virker bare manisk - og med et overdrevent forhold på å vise bar mage, posere med rumpa og å se "deilig" ut. igjen blir jeg fristet til å sammenlikne med Funkygine som byr på det meste på en personlig og realistisk måte. Hun tenker IKKE på posering og hvordan hun tar seg ut - tvert i mot er fokuset på formidling og motivering med direkte blikk i kamera, filming av både vellykkete øvelser og innimellom litt mer skakkjørte øvelser (fordi de for eks er slitsomme). Hun får oss til å bli motivert til å delta/trene uansett hvor «gode» vi er på teknisk utføring og hvordan vi ser ut underveis. Rett og slett fordi fokuset er noe annet enn posering og selvopptatthet. å se cbe løpe og løpe og løpe og drikke kaffe og smoothie før og etter er blitt boring og nesten patetisk etter alle disse årene… 37
hvalstad45 Skrevet 1. februar 2022 #56568 Skrevet 1. februar 2022 Løpinga hennes har alltid fascinert meg negativt. Det HM-resultatet var ganske sjokkerende dårlig etter SÅ mye trening. Jeg har alltid løpt, men aldri så mye som henne, men med rundt 65 kg har jeg løpt mange HM på ca 1t45, det er virkelig ingen kunst når man er så vant til å løpe. Men treningene hennes er jo dørgende kjedelige, og denne trangen til å løpe inne på mølle har jeg alltid stusset over. Kjenner masse løpere og ingen av dem vil helst løpe på mølle hele tida! Det gir meg en sterk følelse av plikttrening, hvor det kun er kcalorier forbrent som teller. Det har lenge gjort meg trist, for jeg ser virkelig null treningsglede i innleggene hennes. Og hvis man trener så mye, så er det jo fint om man liker det i seg selv og, ikke bare som en forbrenningsmaskin man kan stå på mens man ser på tenåringsserier. 37
Lopploella Skrevet 1. februar 2022 #56569 Skrevet 1. februar 2022 Galdame skrev (2 timer siden): Zoom inn på halsen hennes!!! 😳😳 Det ser skummelt ut! 5
Pusern3 Skrevet 1. februar 2022 #56570 Skrevet 1. februar 2022 Lopploella skrev (51 minutter siden): Det ser skummelt ut! Uff uff sier jeg. Nok et eksempel på at ting har blitt verre… og løping i går kveld og nå i formiddag. Ikke tid til særlig restitusjon 3
loffen Skrevet 1. februar 2022 #56571 Skrevet 1. februar 2022 Sunt forbilde? Ikke akkurat 😔 (Screenshot av instastory, kan ikke linke.) 16
Paulinetta Skrevet 1. februar 2022 #56572 Skrevet 1. februar 2022 Ser ikke noe galt med halsen? Kan noen beskrive med ord? 1
odipodis Skrevet 1. februar 2022 #56573 Skrevet 1. februar 2022 "Det trener ingenting"? Det må da være direkte feil, rimelig vanlig treningsøvelse dette, såvidt jeg vet. 39
Irja Skrevet 1. februar 2022 #56574 Skrevet 1. februar 2022 odipodis skrev (6 minutter siden): "Det trener ingenting"? Det må da være direkte feil, rimelig vanlig treningsøvelse dette, såvidt jeg vet. Det trener ingenting?! 😳 Klart det gjør! Bena f.eks... 23
Wild Eyes Skrevet 1. februar 2022 #56575 Skrevet 1. februar 2022 odipodis skrev (18 minutter siden): "Det trener ingenting"? Det må da være direkte feil, rimelig vanlig treningsøvelse dette, såvidt jeg vet. For et idiotisk svar, selvsagt trener det noe, det setter muskler i spenn, det utfordrer balansen ekstra, det aktiverer masse støttemusklatur for å holde strikken i spenn, og sikkert mye mer en ekte trener eller fysioterapeut kunne forklart! 46
Rev. Revenge Skrevet 1. februar 2022 #56576 Skrevet 1. februar 2022 (endret) odipodis skrev (22 minutter siden): "Det trener ingenting"? Det må da være direkte feil, rimelig vanlig treningsøvelse dette, såvidt jeg vet. Hvis hun bruker strikk når hun tar knebøy ved anklene istedet for ved knær, skjønner jeg ikke den store vitsen. Det er vel heller hun som ikke har skjønt hva monstergange er, og at den trener rumpa, innside lår, knær og stabiliseringsmuskulatur i alle ledd hvis man bruker stram strikk på opptil flere steder på beina mens man går med lett knebøy og presser knærne utover. Kjempefin hjemmetrening mens man støvsuger eller lignende. Endret 1. februar 2022 av Revenge o'Cavatina 18 1 7
Gjest Basilika Skrevet 1. februar 2022 #56577 Skrevet 1. februar 2022 Nå gir jeg meg helt over... Den siste Netfit økten og den sangen til. Er det mulig å være så hermegås? Hun streber så sykt!! Den sangen passer jo overhodet ikke inn i hennes statiske og kjedelige markløft. Se forskjell på Caroline og hun her: https://www.instagram.com/reel/CYhN0PGhpUm/?utm_source=ig_web_copy_link
Gjest SnowBells Skrevet 1. februar 2022 #56578 Skrevet 1. februar 2022 Paulinetta skrev (47 minutter siden): Ser ikke noe galt med halsen? Kan noen beskrive med ord? Hun suger inn pusten for å få tynnest mulig hals med mest mulig synlige sener og halsmuskler.
Smugleseren Skrevet 1. februar 2022 #56579 Skrevet 1. februar 2022 odipodis skrev (39 minutter siden): "Det trener ingenting"? Det må da være direkte feil, rimelig vanlig treningsøvelse dette, såvidt jeg vet. Og hun har "ikke" rumpeinnlegg på dette bildet?? Plutselig dobbelt så stor rumpe i dag sammenlignet med lørdag (i det påfuglkostymet) 20
Gjest SnowBells Skrevet 1. februar 2022 #56580 Skrevet 1. februar 2022 Basilika skrev (14 minutter siden): Nå gir jeg meg helt over... Den siste Netfit økten og den sangen til. Er det mulig å være så hermegås? Hun streber så sykt!! Den sangen passer jo overhodet ikke inn i hennes statiske og kjedelige markløft. Se forskjell på Caroline og hun her: https://www.instagram.com/reel/CYhN0PGhpUm/?utm_source=ig_web_copy_link CBE selger visningstallene på instastory til annonsørene sine. Så jeg ønsker ikke å klikke meg inn for å se 😆
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå