Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Kan tilføye at jeg jobber en 100 %-stilling, har små barn og lever et normalt familieliv. Så at de har overskudd er ikke noe rart.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pearl2.0 skrev (12 minutter siden):

Jeg har vært på Stravaen hennes og sjekket ut denne voldsomme løpingen. Hun løper ikke mange ganger hver dag, og ligger rundt 9-11 km om dagen i snitt, også de dagene hun løper to ganger. Ikke løper hun fort heller, så det å løpe nesten alle de rolige øktene på mer enn 6 kmh er virkelig ikke noe problem eller noe som gjør at man sliter seg nevneverdig ut. Jeg løper mer og fortere, og stiller spørsmål ved hvorfor ikke mengden trening hun legger ned fører til litt mer økning i fart🤷‍♀️ 

Interessant. Hvilken hastighet har hun da, sånn ca? Hun liker jo fremstille det som om hun springer 14 km/t...

På strava, ser man da bare utendørs eller innendørs også? 

 

...og hvorfor vil de dele stravaen?! Jeg har treningsklokke med deler ikke med en sjel. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (45 minutter siden):

Så, da hjalp det ikke likevel. Målene hennes fra det famøse intervjuet i en annen blogg i 2012.

I am going to be a mother one day, and I want to be in my best shape during & after the pregnancy. My dream is to show other women that a pregnancy does not ruin your body. This is my biggest motivation. Also I want to feel good about myself as I age. AND! I want my husband to think I am THE hottest woman ever. Haha :-).

Det er mulig han tenker det, men det trigger åpenbart ikke nok til å utføre.

Sånn kan det altså bli når det serveres privat, intim informasjon vi ikke trenger fra en annonsekonto mens barnas soverom ikke er like private.

https://www.theskinnyconfidential.com/healthy-deets-norways-top-fitness-blogger-caroline-berg-eriksen/

Det er da ikke trist, men ganske vanlig? Vi vet da ingenting om hvem som har lyst på, eller ikke lyst på hvem. Synes paret er ekstremt usjarmerende, men at hun får pepper for vagt å ha uttalt ag det blir lite sex (som igjen kan bety så mangt) synes jeg blir dumt. 
tvert imot, kudos til henne for ærligheten. 

  • Liker 31
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellie77 skrev (5 minutter siden):

På tide å følge egne råd? 🤔For øvrig; gir henne også kudos for å være ærlig med tanke på sexlivet. Det er da ikke hyppigheten som avgjør hvor bra man har det. Dersom begge er fornøyd med ståa, so what. 🤷‍♀️

A17BFE1D-6264-4EB3-ACE8-73167F6DF1F8.jpeg

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vinterskog skrev (42 minutter siden):

Interessant. Hvilken hastighet har hun da, sånn ca? Hun liker jo fremstille det som om hun springer 14 km/t...

På strava, ser man da bare utendørs eller innendørs også? 

 

...og hvorfor vil de dele stravaen?! Jeg har treningsklokke med deler ikke med en sjel. 

Det er på intervaller hun løper på 14 kmt og raskere (og saktere). Løper feks 3x10 min som intervaller på 12 kmh, noe som ikke er så imponerende den tid de fleste jeg kjenner som løper mye løper på 12 kmh eller fortere på vanlige turer. Hun ligger ofte på 6:15 pr km og lavere fart. Pluss noen økter på rundt 5:25 ca. Mølkeøktene logges også ja, man skriver bare inn tid og distanse👍

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finngirl skrev (3 timer siden):

Det er da ikke trist, men ganske vanlig? Vi vet da ingenting om hvem som har lyst på, eller ikke lyst på hvem. Synes paret er ekstremt usjarmerende, men at hun får pepper for vagt å ha uttalt ag det blir lite sex (som igjen kan bety så mangt) synes jeg blir dumt. 
tvert imot, kudos til henne for ærligheten. 

Hvor skriver jeg trist i innlegget du siterer? Jeg siterte en annen som uttrykker at det er trist.

Jeg blåser en langflat marsj i frekvensen av deres intime øyeblikk privat, men stusser desto mer på hvorfor et eventuelt tilfelle av vill og beruset sengehygge bygges opp som et narrativ og må deles som en begivenhet på en annonsekonto, der det også deles bilder av barns private sfære. Sett i sammenheng med den økte mengden seksualiserte bilder samt målene fra 2012, tegner det seg som en særs utadrettet utseendefiksering der kropp og utseende er den største verdien og valutaen 10 år senere.

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snipermannen skrev (12 timer siden):

Etter å ha lest om hvor dårlig mor Caroline Berg Eriksen er så vurderer jeg å kontakte barnevernet.

Noen tips om hva som kan føre til midlertidig omsorgsovertakelse?

DEt der var unødvendig

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pearl2.0 skrev (5 timer siden):

Det er på intervaller hun løper på 14 kmt og raskere (og saktere). Løper feks 3x10 min som intervaller på 12 kmh, noe som ikke er så imponerende den tid de fleste jeg kjenner som løper mye løper på 12 kmh eller fortere på vanlige turer. Hun ligger ofte på 6:15 pr km og lavere fart. Pluss noen økter på rundt 5:25 ca. Mølkeøktene logges også ja, man skriver bare inn tid og distanse👍

Jeg synes hun alltid påpeker at økten er "roooolig" noe som bare er tull. Er dette en normaløkt er den ikke rolig, den er normal. Jeg tenker en rolig økt som en restitusjonsøkt med en merkbart lavere fart enn normalt. Du skal omtrent ligge i grønn sone hele økta og kunne holde en normal samtale uten å bli andpusten. Løper hun vanligvis på 6 m/km er vel en rolig økt 7 m/km eller saktere avhengig av lengre. 

Endret av h/k
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Basilika
Pearl2.0 skrev (3 timer siden):

Det er på intervaller hun løper på 14 kmt og raskere (og saktere). Løper feks 3x10 min som intervaller på 12 kmh, noe som ikke er så imponerende den tid de fleste jeg kjenner som løper mye løper på 12 kmh eller fortere på vanlige turer. Hun ligger ofte på 6:15 pr km og lavere fart. Pluss noen økter på rundt 5:25 ca. Mølkeøktene logges også ja, man skriver bare inn tid og distanse👍

Hvorfor skryter hun av sine daglige økter da? Nå er jeg forvirret 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Twinkle~ skrev (13 timer siden):

Hørte podcastepisoden med Caroline i sta og bet meg merke i flere ting egentlig.

Hun velger å fremstille kun det perfekte livet fordi det i følge henne selv er den type innhold som inspirerer henne. Lurer på om hun faktisk reflekterer rundt det faktum at de fleste andre IKKE blir inspirert eller engasjert, eller om det er av underordnet betydning. At det viktigste for henne er å vise hvor disiplinert, flink, sprek og fit hun er.

Hun nevnte i en bisetning at hun har migrene. Det er jo sånne ting som menneskeliggjør henne og gjør at folk kan kjenne seg igjen. Ingen har perfekte liv eller perfekt helse, så å fremstille det som at man har det skaper en desto større distanse til oss «vanlige dødelige». 

Hun mener at hun IKKE skaper kroppspress🥵 Avskriver det med at det meste i dagens samfunn kan trigge. Fraskriver seg det ansvaret hun faktisk sitter med med så mange følgere og  samtidig fronter et massivt fokus på kropp, cardio (gjerne 2 økter om dagen), små porsjoner og nøye utvalgte poseringer på alle bilder (åpenbar thinspo).

Creds for å være åpen og innrømme at de har lite sex. Overraskende at hun er ærlig her og ikke forsøker å holde den perfekte fasaden også rundt sexlivet.

Men nå er det mandag dere, bare 6 timer til hun er tilbake på mølla og løper mila med fanden hakk i hæl.

Hvilken podcast er dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

h/k skrev (2 timer siden):

Jeg synes hun alltid påpeker at økten er "roooolig" noe som bare er tull. Er dette en normaløkt er den ikke rolig, den er normal. Jeg tenker en rolig økt som en restitusjonsøkt med en merkbart lavere fart enn normalt. Du skal omtrent ligge i grønn sone hele økta og kunne holde en normal samtale uten å bli andpusten. Løper hun vanligvis på 6 km/h er vel en rolig økt 7 km/h eller saktere avhengig av lengre. 

6km/h er ikke løping, det er litt rask gange.Jeg tror tidligere post referere til 6.:15 minutt pr kilometer som er i underkant av 10 km/t

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gladidagogså skrev (1 time siden):

6km/h er ikke løping, det er litt rask gange.Jeg tror tidligere post referere til 6.:15 minutt pr kilometer som er i underkant av 10 km/t

Du skjønner poenget. 6 min pr km

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pearl2.0 skrev (8 timer siden):

Jeg har vært på Stravaen hennes og sjekket ut denne voldsomme løpingen. Hun løper ikke mange ganger hver dag, og ligger rundt 9-11 km om dagen i snitt, også de dagene hun løper to ganger. Ikke løper hun fort heller, så det å løpe nesten alle de rolige øktene på mer enn 6 kmh er virkelig ikke noe problem eller noe som gjør at man sliter seg nevneverdig ut. Jeg løper mer og fortere, og stiller spørsmål ved hvorfor ikke mengden trening hun legger ned fører til litt mer økning i fart🤷‍♀️ 

6 km/h er brisket walk..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Etter den nye TikTok-videoen å bedømme trenger den mørke og mystiske kjellerbeboeren til CBE å lære seg basale bordmanerer. Rart å være så glamorøs og samtidig spise på det viset 🙊

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnowBells
Ellie77 skrev (10 minutter siden):

Etter den nye TikTok-videoen å bedømme trenger den mørke og mystiske kjellerbeboeren til CBE å lære seg basale bordmanerer. Rart å være så glamorøs og samtidig spise på det viset 🙊

Trenger vel egentlig ikke å lokke folk inn for å se på tik tok-kanalen deres? Eventuelt kan du jo bare skrive hva du så. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen tydeliggjøre hva slags løping cbe driver med og om/hvor mye av det som er oppskrytt? Jeg løper ikke selv, så løping, fart og intervaller kan jeg lite om, bortsett fra at cbe tydeligvis ikke er så god på løpingen som hun vil at publikum skal tro. Takk:smilyblomst:

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SnowBells skrev (8 minutter siden):

Trenger vel egentlig ikke å lokke folk inn for å se på tik tok-kanalen deres? Eventuelt kan du jo bare skrive hva du så. 

Beklager, du har rett. Jeg så en mann som gaflet/kastet/hivde i seg maten i en rasende fart, som om han aldri hadde sett mat før - og med capsen tredd godt ned i ansiktet. En smålig bagatell, selvfølgelig, men det er i beste fall dårlig bordskikk og passet dårlig med mørk, mystisk og glamorøs-imaget.

Endret av Ellie77
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...