Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Hun går ut på toalettet og filmer/tar selfier av seg selv i speilet under middagen. Så utrolig romantisk og hyggelig bursdag det må være når de sitter og filmer maten, hverandre, seg selv på toalettet. Det er pinlig å se på. Jeg fatter ikke at det går an å fremstå så blåst i hodet i en alder av 35 og nesten 40. 

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Donpedro skrev (18 minutter siden):

Veldig troverdig avkledning på gulvet. Som at sko ligger etter buksen.

Hvor ser dere dette? Skjermdump?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Donpedro skrev (19 minutter siden):

Veldig troverdig avkledning på gulvet. Som at sko ligger etter buksen.

Når har disse noksagt'ene vært troverdige? De eneste som tror på alt av svada og jalla de legger ut er dem selv, og en eller annen intetanende som ikke vet bedre 🤢

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Danseskjørt skrev (7 minutter siden):

Ser ingen klær på gulvet jeg. Hvor ser dere dette?

TikTok

Endret av Torden
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kollontaj skrev (2 timer siden):

Særlig de slang fra seg klærne på gulvet. Veldig troverdig. 🤣

Kanskje de har begynt å filme "eksklusive" videoer? 🤷‍♀️😂

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Twinkle~ skrev (1 time siden):

Når man ikke trodde det kunne bli mer puteflaut. De bare gir og gir men skjønner det ikke selv.84F1CB9D-EE8F-41EC-9435-A633208A2270.thumb.jpeg.041b35b87bdfb3cc78d4da5ef5d6de66.jpeg

Er det sokker på gulvet? Med 🔥? Jeg skjønner ikke…

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellie77 skrev (1 time siden):

Denne kommentaren overlevde ikke lenge hos henne 😂

95C46224-C6C3-4FE6-89C4-638C47724612.jpeg

Da sitter de med nesa i mobilen døgnet rundt. Veldig romantisk 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er pinlig komisk de klærne som lå på gulvet. Man ser så utrolig godt at det er tilgjort. Er det mulig 🙈 

Buksa til LK ligger nesten pent bretta, skoene hennes er lagt pent til utstilling. Nei dette var troverdig. Ser hun oppriktig ikke dette selv? Ingen kler av seg ett og ett plagg av gangen på en så presis måte at det ligger etter hverandre pent på utstilling. 

Uff 😅🙈

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
Heartland skrev (16 timer siden):

Ytterst tvilsom den videoen. Tenk litt igjennom hvordan de egentlig har gjort det når de har filmet den da. LKE filmer, og det er ikke slik at han løper bak henne hele veien. Han skifter hele tiden mellom å løpe bak, og stå langt fremme å filme når hun kommer løpende. Altså: De starter med at han står nedi bakken og venter på henne mens han filmer at hun kommer løpende. Så løper han litt bak henne. Så må hun stoppe å vente slik at han kan løpe et stykke i forveien, gjøre seg klar og filme igjen, så kan hun løpe forbi han igjen. Så løper han litt bak, så må hun nok en gang stoppe så han får løpe i forveien, rigge seg til, så kan hun starte igjen. Dette gjøres altså X antall ganger 🙈

Dette er en nytting påminnelse. 
 

Vi har blitt så vant til å «få være flue på veggen», at vi faktisk tror at det er reelle øyeblikksbilder og så glemmer vi at det må være en fotograf tilstede med alt det innebærer av regi, flere opptak og utstyr. Det er ikke ekte øyeblikk, der alt CBE gjør på magisk vis havner på IG. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallepalle2 skrev (6 timer siden):

Er det sokker på gulvet? Med 🔥? Jeg skjønner ikke…

Nei altså, et voksent par på 35-40 på hotell, og så har de kledd av seg? Dette må dokumenteres. Klærne slengt på gulvet? Ok. Sikkert et resultat av det utrolig hotte antrekket og selvbruningen og det tidvis veltrente bakpartiet til frua? Vi skjønner. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når de må iscenesette denne lille fortellingen om kveldens hanky panky 🤣 - så blir det bare mindre troverdig. 

  • Liker 35
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest SnowBells

Pardon my French altså, men tenk å være så stolte over at de har pult 🙈

Endret av SnowBells
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Basilika
SnowBells skrev (3 minutter siden):

Pardon my French altså, men tenk å være så stolte over at de har pult 🙈

Jeg dauer 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Basilika

Det er en ting jeg la merke til i går, men på det siste bildet på IG så ser man ikke antall likes og kun få kommentarer. Det står at det er kun CBE som kan se totalt antall likerklikk på innlegget. Men der hun spør om hvilken antrekk hun skal velge, så ser man masse kommentarer og 3260 likes. Noen som vet hvorfor det er slik? 

Jeg ser også hun har valgt nytt profilbilde på IG. Filter med trutmunn på ei dame på 35 år 🤔 Det er bedriftens ansikt utad. Jeg synes det er litt barnslig om jeg vurderte å ha samarbeid med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har ikke gjort en dritt. De har kledd av seg, montert opp fotoutstyr, flyttet litt på... dandert litt... knipset bilde... vurdert bildene og knipset nye... flyttet litt til på annet... blitt fornøyde. En kjapt nattkyss og sovnet med undertøyet på, rygg mot rygg og sovnet spent på reaksjonene fra innlegget. 

:lol:

Endret av MarianneE
  • Liker 44
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...